Otvorim danas naš lokalni tjednik. Preko dvije stranice koči se naslov:
Tko je bio župnik Horvat i kako je prvoj dami Međimurja pomogao da tri puta začne?
Ispod tog naslova, podnaslov:
Grofica Julijana Athan nije mogla imati djece. No kad se zavjetovala sv. Kajetanu u crkvi u Draškovcu, čudesno je rodila tri puta.
Cinik je odmah u mislima vidio kako spomenuti župnik pomaže neplodnoj grofici da čak tri puta začne.
Naravno, čitajući podulji tekst dalje, cinik je shvatio da su njegove 'grešne' misli bile skroz na skroz pogrešne. U tekstu je poanta u, navodno, čudotvornoj vodi s izvora sv. Jeronima u Štrigovi.
Međutim, ostaje u zraku pitanje što predstavlja slika kojom je popraćen tekst.
Teško da to majka Božja s djetetom kleči ispred sv. Kajetana. Prije bi se reklo da je u pitanju ono drugo. A ako župnik nije imao umiješane svoje 'moći' u Julijanino čudo, pitanje je zašto uopće ta slika u zavjetnoj crkvi.
No pustimo istraživanje uzroka i posljedica događaja koji su se desili krajem 18. stoljeća kad je spomenuti župnik 'ordinirao' ondašnjim vjernicima i vjernicama, već se radije upitajmo: koji su motivi autora ovog članka da u naslovu usmjeri pozornost čitatelja na 'grešne' misli.
Ili pak je to jednostavno utjecaj (ili nepisano pravilo) urednika današnjih mainstream tiskovina, portala i slično da naslovom privuku pozornost (naivnog) čitatelja, koji onda, kupivši tiskovinu ili otvorivši vijest na portalu, čitajući tekst uvidi da je ispao – magarac.