Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/stylishworld

Marketing

be kind



Budi ljubazna.

Uvijek.

Ali...takve osobe- nazovimo ih dobrice- nisu baš na popisu najomiljenijih.

To su one osobe koje se trude u svakoj prilici biti drage i slatke.

Pomalo iritantno.

Vrijedi li za takve osobe uzrečica "predobro da bi bilo istinito"?

U filmu "Plavuša s Harvarda, ista je bila odbačena zbog luckastog ponašanja, načina odijevanja i dobrih namjera-na kraju se ispostavilo da je genijalka.

Američka istraživanja pokazala su da se mišljenje o drugim ljudima počinje oblikovati u prvih sedam sekundi nakon upoznavanja. Kaže se da prvi dojam nikad ne vara.

Izbor odjeće, govor tijela, bonton, kontakt očima...puno stvari tu igra ulogu.

Hoćemo li kod sebe njegovati ulogu dobrice pa se truditi svima svidjeti i nedaj bože nekome zamjeriti,samo je na nama..
Vrijeme će ionako pokazati sve ostalo.

Post je objavljen 11.02.2019. u 01:55 sati.