Prikupiti različite tradicijske instrumente i sredstva za njihovu izradu te organizirati radionicu izrade instrumenata s roditeljima do kraja studenog 2013. Provodođenje dječjih tradicijskih igara i aktivnosti 4. Budući da brojne teorijske knjige govore o grupama i grupnim procesima, a vrlo je malo konkretnih prikaza različitih vještina potrebnih za rad u grupi, ovaj će priručnik koristiti kao pomoć voditeljima grupa koji su teorijska znanja već usvojili, kako bi lakše i djelotvornije osmislili rad u grupi.
Dokumentiranje aktivnosti fotografijama djece u aktivnostima i izrađenih instrumenata, video snimkama aktivnosti, bilješkama, valorizacija postignuća, izvješće o postignućima Na razini djeteta: 1. Ona podrazumijeva i opuštenost voditelja, koja ne smije biti maska za neznanje, nego odraz dobrog poznavanja grupnih i individualnih procesa, te poznavanje grupnih psihoterapijskih smjerova.
Igrom do sebe - Tekst se ritmički i melodično izgovara uz ritmično sviranje ručicama, sviranje po različitim dijelovima tijela i slično.
Sportska aktivnost u vrticu Dokumentiranje aktivnosti fotografijama djece u aktivnostima i izrađenih instrumenata, video snimkama aktivnosti, bilješkama, valorizacija postignuća, izvješće o postignućima Na razini djeteta: 1. U suradnji s roditeljima, bakama i djedovima prikupljen je dostatan broj dječjih tradicijskih glazbenih istrumenata te ove godine nije održana radionica izrade instrumenata, a planira se održati slijedeće pedagoške 2014. Djeca su snažno motivirana za sudjelovanjem. Uloga igre u pripremanju dece za školu U igri mašte ili igri uloga dete koristi svoja iskustva o socijalnim odnosima među ljudima, bolje ih upoznajući kroz svojevrsnu praksu i usvajajući norme društvenog ponašanja. Polazeći od razvojnih obilježja djeteta, omogućava se djetetu da istražuje zvukove, izražava se zvukom i pokretom te da izražava svoje misli i emocije. Upoznavanje s projektom na roditeljskom sastanku 2. Kada je u pitanju pripremanje dece za školu, poseban značaj imaju didaktičke igre i igre dramatizacije, koje doprinose razvoju dečje komunikacije i stvaralaštva. Igra je prvo čovjekovo samostalno i stvaralačko iskustvo s okolinom. Dogovoreni su i mogući oblici suradnje roditelja na ovom projektu.