Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/cyafepeli

Marketing

Ocenjivanje učenika u nastavi matematike(Pedagoška praksa) - Pronađi pratnju

Sadržaj










Click here: Ocenjivanje učenika u nastavi matematike(Pedagoška praksa)






Teorema o neprekidnoj zavisnosti rešenja od parametara i od početnih uslova. Lista nastavnika i podaci o njihovim kompetencijama javno su dostupni u knjizi nastavnika i na sajtu Fakulteta. Nastavnik ocenjuje rezultate rada učenika: - pohvaljuje ih, - nagrađuje, - sqarađuje sa roditeljima, - uspostavlja međusobne odnose poverenja, - razvija pojmove o istini, - pravednosti, solidarnosti.



Ocenjivanje učenika u nastavi matematike(Pedagoška praksa)

Učenici kažu da ih osvaja svojim entuzijazmom, pozitivnim stavom prema životu, radu i obrazovanju. >X8 AC B> 1@>X528? Vrste zavisnih rečenica najmanje 10 komada komplet 1 za školu 10.



Ocenjivanje učenika u nastavi matematike(Pedagoška praksa)

Pretraga - Rečnik albanskog jezika primerak 1 za školu 6. Značaj poznavanja metodike vaspitanja.



Ocenjivanje učenika u nastavi matematike(Pedagoška praksa)

Kompletiranje nekompletnog normiranog prostora. Pred-Hilbertovi i Hilbertovi prostori. Banahov prostor ograničenih linearnih operatora. Han-Banahova teorema u realnom i kompleksnom prostoru. Reprezentacija ograničenih linearnih funkcionela u pojedinim prostorima. Adjungovani operator u Hilbertovom prostoru. Vrste konvergencije niza operatora i niza funkcionela. Teorema o otvorenom preslikavanju. Zatvoreni operatori i teorema o grafiku. Ortonormirani sistemi vektora u Hilbertovom prostoru. Beselova nejednakost i Parsevalova jednakost. Konjugovani prostor Hilbertovog prostora. Ortogonalno projektovanje na zatvoreni potprostor. Ortogonalni komplement skupa i osnovna teorema o razlaganju prostora. Spektar operatora u konačno-dimenzionalnom normiranom prostoru. Spektar ograničenog linearnog operatora. Osobine spektra i rezolventnog skupa. Primena kompleksne analize u spektralnoj teoriji. Spektar elementa Banahove algebre i njegove osobine. Spektar ograničenog samoadjungovanog operatora u Hilbertovom prostoru. Mera elementarnih skupova u prostoru Rk. Lebegov s -prsten merljivih skupova i Lebegova mera u Rk. Lebegov stav o dominantnoj konvergenciji. Apsolutna neprekidnost Lebegovog integrala. Lebegov integral i skupovi mere nula. Odnos Rimanovog i Lebegovog integrala. Apstraktna mera i integral. Realne i kompleksne mere. Levijeva lema, jednoznačnost građenja termova. Termovska algebra datog jezika. Dopuna date relacije do ekvivalencije, do kongruencije. Korensko polje datog polinoma p x na polju F, postojanje i građenje. Grupa polja u odnosu na njegovo podpolje. Separabilna i normalna rešenja. Veza podpolja i podgrupa osnovna teorema teorije Galoa. Postojanje algebarski nerešive jednačine petog stepena. Konstrukcije lenjirom i šestarom. Značajniji slučajevi hipoteza asocijativni, komutativni zakon, aksiome grupe i dr. Relacije važenja u algebri i veza sa dijagramom. Slobodna algebra algebarskih znakova Z. Opis konstrukcije, glavna tvrđenja. Homomorfizamsko određivanje pojma slobodne algebre. Metoda dijagrama, izomorfno potapanje semigrupe u grupu. Potapanje polja u algebarski zatvoreno polje. Razne vrste proizvoda u algebri. Povezanost i lokalna povezanost. Otvorena, zatvorena i kvocijentna količnik preslikavanja. Dejstva grupa na topološki prostor. Osnovne teoreme teorije dimenzija. Teorema o simplicijalnoj aproksimaciji. Homotopija i problemi produžavanja preslikavanja. Homotopija i deformaciona retrakcija. Primena na vektorska polja. Brauerova teorema o nepokretnoj tački. Brauer-Poenkareova teorema o vektorskim poljima na sferama. Diferencijalne i integralne nejednakosti. Teorema o prezentaciji fundamentalne grupe za poliedre. Polje kompleksnih brojeva C. Kompleksna funkcija realne promenljive. Žordanova, rektificibilna, glatka kriva. Definicja i egzistencija integrala funkcije. Integral duž ekvivalentnih krivih. Osobine ravnomerno konvergentnih nizova i redova. Uniformno ograničena i podjednako neprekidna familija. Definicija i tipovi izolovanih singulariteta. Tačka kao izolovan singularitet. Primena reziduuma za izračunavanje realnih integrala. Definicija i osobine meromorfne funkcije. Princip maksimuma i minimuma. Regularna funkcija kao ravnomerna granica polinoma. Polinomijalno konveksni kompaktni skupovi. Algebarska i topološka struktura prostora Cn i n. Integral funkcije koja zavisi od više promenljivih. Holomorfna funkcija kao zbir višestrukog stepenog reda. Vrste rešenja i geometrijsko tumačenje jednačina i njihovih rešenja. Obrazovanje diferencijalnih jednačina geometrija, fizika, hemija,... Bernulijeva, Darbuova, Rikatijeva jednačina sa totalnim diferencijalom-integracioni faktor, jednačine koje nisu rešene po prvom izvodu. Kleroova i Lagranžeova jednačina. Pikarova teorema u neograničenoj oblasti. Teorema o neprekidnoj zavisnosti rešenja od parametara i od početnih uslova. Pojam stabilnosti u Ljapunovljevom smislu. Veza između diferencijalne jednačine n-tog reda i sistema diferencijalnih jednačina prvog reda i odgovarajuće teoreme egzistencije i jedinstvenosti rešenja kao i teoreme o neprekidnoj zavisnosti rešenja od parametara i od početnih uslova. Jednačine n-tog reda integrabilne u kvadraturama i jednačine kod kojih se može sniziti red. Homogene linearne jednačine n-tog reda. Neophodni uslovi linearne zavisnosti n-funkcija. Neophodni i dovoljni uslovi linearne nezavisnosti n-rešenja. Broj linearno nezavisnih rešenja linearne jednačine n-tog reda. Nehomogena linearna jednačina n-tog reda. Lagranžeova metoda varijacije konstanti. Linearne jednačine sa konstantnim koeficijentima i one koje se na njih svode Ojlerova, Laplasova. Smena nezavisno promenljive T. Pojam analitičke diferencijalne jednačine i Košijeva teorema za: diferencijalne jednačine prvog reda, za jednačine višeg reda i za sisteme diferencijalnih jednačina. Svođenje na pogodniji oblik. Veza sa Rikatijevom jednačinom. Adjungovana i semiadjungovana jednačina. Integracija pomoću stepenih i uopštenih stepenih redova. Gausova, Ležandrova i Beselova jednačina. Konturni problemi i Grinova funkcija. Sopstvene vrednosti i sopstvene funkcije. Normalni sistem diferencijalnih jednačina i njegovo geometrijsko i mehaničko tumačenje. Košijev zadatak i egzistencija rešenja. Integral normalnog sistema-prvi integral, opšti integral i broj nezavisnih integrala. Veza između sistema diferencijalnih jednačina i parcijalne jednačine i parcijalne jednačine prvog reda. Linearna nezavisnost sistema funkcija. Neophodni uslovi linearne zavisnosti n sistema funkcija. Neophodni i dovoljni uslovi linearne nezavisnosti i rešenja homogenog linearnog sistema n-jednačina. Broj linearno nezavisnih rešenja homogenog linearnog sistema n jednačina. Linearni sistemi sa konstantnim koeficijentima. Granični zadatak za sistem linearnih diferencijalnih jednačina. Granični zadaci s parametrom. Svojstva rešenja i faznih trajektorija dinamičkog sistema. Egzistencija zatvorenih trajektorija za dinamički sistem u ravni. Fazna ravan za sistem linearnih diferencijalnih jednačina sa konstantnim koeficijentima. Definicija stabilnosti rešenja po Ljapunovu. Stabilnost položaja ravnoteže linearnog sistema jednačina sa konstantnim koeficijentima. Stabilnost položaja ravnoteže sistema jednčina na osnovu linearizacije. Parcijalna linearna jednačina homogena i nehomogena - opšte i Košijevo rešenje. Pojam nelinearne parcijalne jednačine prvog reda. Primena Banahovog stava pri dokazu egzistencije rešenja integralnih jednačina. Rešavanje integralnih jednačina metodom malog parametra. Iterirana jezgra i rezolventa. Integralne jednačine sa degenerisanim jezgrom. Homogene koordinate u afinom prostoru. Snop ravni u afinom prostoru. Osnovni pojmovi i relacije. Aksiome incidencije i njihove posledice. Aksiome poretka i njigove posledice. Aksiome neprekidnosti; projektivne koordinate na jednodimenzionoj mnogostrukosti. Projektivna preslikavanja jednodimenzionih mnogostrukosti. Perspektivno-kolinearna preslikavanja u modelima projektivnog prostora. Metoda odstojanja normalnog projektovanja. Metoda projektovanja na dve ravni. Metoda tragova i nedogleda centralnog projektovanja. Ciljevi nastave su: -da studenti steknu određeni stepen aktivnog znanja ovog stranog jezika za usmeno i pismeno komuniciranje; -da se studenti osposobe za korišćenje stručne literature kako bi što bolje ovladali naučnim disciplinama svoje buduće struke i da bi mogli da prate razvoj nauke i tehnologije u svetu; -da zahvaljujući poznavanju ovog stranog jezika mogu ravnopravno učestvovati i ostvarivati raznovrsne kontakte na profesionalnom nivou. Sadržaj programa: U zavisnosti od stepena kursa koji studenti pohađaju, predviđena je obrada osnova jezičkih i gramatičkih zakonitosti i neophodna leksika, koristeći kognitivno-semantički pristup POČETNI I i II ; - Na produžnim kursevima SREDNJI I i II se obnavlja, sistematizuje i prošruje jezičko gradivo koje su studenti usvojili za vreme školovanja u osnovnoj i srednjoj školi. Zato se u toku nastave posebna pažnja obraća na: - leksičku analizu kojom se dovodi u sklad leksikalizacija u dva različita jezika u kojima vladaju različiti odnosi čije poreklo odnosa je različito. Studenti se uvode u stručnu terminologiju matematike i srodnih naučnih disciplina i upoznaju sa terminoškim ekvivalentima, te se skreće pažnja na vrednosti maternjeg jezika u odnosu na leksičko bogatstvo stranog jezika. Pri tome se po pravilu koriste adaptirani tekstovi dijaloškog i narativnog tipa, informativnog karaktera, usmerenog struci. Studenti se osposobljavaju za osnovnu usmenu i pismenu komunikaciju i, pre svega, za dalje samostalno učenje uz korišćenje rečnika i gramatičkih priručnika. Kurs uvodi: Phonemes with Received Pronunciation and Intonation, Nouns Regular and Irregular Plural , Verbs and Tenses Present Simple and Continuous, Future Simple and Continuous, Past Simple and Continuous, Present and Past Perfect Simple , Imperative, Present Conditional Mood, Pronouns and Adjectives Personal, Possessive, Demonstrative, Reflexive, Indefinite, Relative, Interrogative , Adverbs, Prepositions most frequent , Conjunctions, Sentences Compound, Complex, Word Order , Numerals, Time, Age; common phrases and idioms. S obzirom da ovaj kurs pohađaju studenti koji su stekli solidno predznanje u toku predhodnog školovanja, gramatika se obrađuje samo u funkciji teksta, ali se vrši i sistematski repetitorij elementarne normativne gramatike s metodskim uvežbavanjem, na osnovu raznovrsnih tekstova za proveru stepena usvojenih znanja. Program takođe obuhvata: Parts of Speech, Accidence Inflections , Syntax of the Sentence, Syntax of the Parts of Speech, Analysis of Sentences; phrases and idioms. Tekstovi koji se obrađuju su po pravilu autentični - informativni, opšte obrazovni i odabrani iz stručne literature iz oblasti matematike i srodnih nauka. Oni predstavljaju presek opšte i stručne terminologije i povod za razvijanje diskusija, usmenih prezentacija i onih strategija čitanja koje mogu da dovedu do efikasnog samostalnog sticanja informacija na engleskom jeziku iz oblasti za koje su studenti zainteresovani. Posebna pažnja se obraća na korišćenje jednojezičnih i dvojezičnih rečnika, pisanje rezimea i prevođenje sa i na engleski jezik. Karakteristike vaspitanja kao društvene delatnosti. Karakteristike vaspitanja kao saznate ljudske delatnosti. Uloga bioloških činilaca u vaspitanju i nemogućnosti vaspitanja kod životinja. Vaspitanje u socijalističkom društvu. Nastanak i razvoj pedagogije. Pedagogija i druge nauke. Bitna pitanja karaktera pedagogije kao nauke. Osnovne pedagoške kategorije i pojmovi. Odnos obrazovanja i vaspitanja. Ostale pedagoške kategorije i osnovni pojmovi. Osobenosti procesa saznavanja pedagoških pojava. Različiti metodološki pristupi u pedagogiji. Osnovne metode, postupci i instrumenti u proučavanju pedagoških pojava. Neophodnost poznavanja ličnosti vaspitanika. Pojmovno određenje cilja i zadataka vaspitanja. Determinante cilja i zadataka vaspitanja. Svestranost ličnosti kao cilj socijalističkog vaspitanja. Zadaci vaspitanja u socijalističkom društvu izvedeni iz pojma svestranosti. Pojam i zadaci vaspitanja. Pojam i zadaci moralnog vaspitanja. Pojam i zadaci estetskog vaspitanja. Pojam i zadaci fizičkog vaspitanja. Značaj poznavanja metodike vaspitanja. Princip socijalističke idejne usmerenosti vaspitanja. Princip organizovanosti vaspitnog rada. Princip vaspitanja u kolektivu i za kolektiv. Princip vođenja računa o uzrastu i i o individualnim osobinama svakog vaspitanika. Princip jedinstvenog delovanja svih činilaca vaspitanja. Metode i sredstva socijalističkog vaspitanja. Metode vežbanja i navikavanja. Metode sprečavanja i kažnjavanja. Konkretizacija opštiih principa i metoda socijalističkog vaspitanja. Stalno menjanje sistema i determinante koje to menjanje uslovljavaju. Razvoj sistema školstva, sistema obrazovanja i vaspitanja u Jugoslaviji. Novi-samoupravni socijalistički sistem vaspitanja i obrazovanja. Osnovni principi na kojima se zasniva novi sistem. Samoupravni socijalistički sistem obrazovanja i vaspitanja, njegova struktura i osnovne karakteristike. Rukovođenje i upravljanje sistemom obrazovanja i vaspitanja. Neophodnost menjanja - podruštvljavanje škole. Stalno bogaćenje i razvijanje obrazovno - vaspitne delatnosti škole. Od etatističke ka samoupravnoj osnovnoj školi. Karakteristike naše osnovne škole. Zadaci i struktura vaspitno - obrazovnog rada u osnovnoj školi. Savez pionira u osnovnoj školi. Škole srednjeg vaspitanja i obrazovanja. Novi tip vaspitno - obrazovnih institucija. Unutrašnja organizacija i struktura srednjih škola. Programiranje i vrednovanje vaspitno - obrazovnog rada u školi. Nastavnici i drugi stručnjaci u školi. Didaktika i druge nauke. Nastava kao proces proučavanja i učenja. Dijalektika procesa saznanja i nastave. Odnos saznavanja u nauci i u nastavi. Nastava i proces učenja. Jedinstvo opšteg, radno - tehničkog i profesionalnog obrazovanja. Teorija i shvatanje o izboru nastavnih sadržaja. Savremene teorije i shvatanja. Princip prilagođenosti nastave uzrastu učenika. Princip sistematičnosti i postepenosti u nastavi. Princip povezanosti teorije i prakse. Princip svesne aktivnosti učenika u nastavi. Princip trajnosti usvajanja znanja, veština i navika. Princip individualizacije nastavnog rada. Pojam i aspekti nastavnih metoda. Metode zasnovane na posmatranju. Metode zasnivane na rečima. Zahtev za korišćenje dijaloške metode. Metode zasnovane na praktičnim aktivnostima učenika. Programirana nastava i učenje. Prednosti i nedovoljnosti programirane nastave. Priprema nastavnika za čas. Organizacija nastavnog rada na času. Drugi oblici organizacije nastavnog rada. Suština i značaj procenjivanja. Ocenjivanje i njegove slabosti. Usavršavanje metoda i postupaka u ocenjivanju. Nastavnik i obrazovna tehnologija. NJEGOVI KONSTITUENTI I MESTO FILOZOFIJE U MARKSIZMU. Uslovi i determinante nastanka i razvitka filozofije uopšte a marksističke filozofije posebno. Integralnost marksizma kao revolucionarnog naučno - filozofskog i vrednosnog shvatanja sveta i čoveka. Marksizam kao novi proleterski humanizam - revolucionarna misao ili organon praktične izmene savremenog društva i njegovog prelaza u socijalizam odnosno komunizam. Uslovno izdvajanje filozofskog, sociološkog, politekonomskog, političko- praktičog kompleksa pitanja u marksizmu, i jedinstvo naučne i vrednosno - praktičke i drugih strana marksizma. Predmet i kritičko - revolucionarna suština marksističke filozofije. Suština i jedinstvo praktičko - revolucionarne, ontološke, gnoseološko - metodološke, aksiološko - humanističke strane marksističke filozofije. Scijentizam, tehnicizam, voluntarizam - i socijalistički humanizam. Materija; kretanje, prostor, vreme. Polarnost i vrste polarnosti. Nužnost i slučajnost; mogućnost, verovatnoća, stvarnost. Uzročnost, funkcionalna zavisnost i celishodnost. Naučni zakoni i njihove vrste. Predmet i osnovni problemi filozofije matematičkih, prirodnih i tehničkih nauka. Suština i mogućnosti ljudske slobode u odnosu prema čovekovim pravim dužnostima, odgovornostima i ostvarivanju smisla i vrednosti čovekovog života uopšte. Suština i oblici saznanja. Poreklo saznanja; proizvodnja odraz i praksa. Izvori i mogućnosti saznanja relativnost granica saznanja. Pojam istine, njen izvor i kriterij u praksi. Principi Marksove konkretne materijalističke dijalektiče metode. Kritičnost i revolucionarnost marksističke metode kao stvaralački čin prevazilaženja dostignutog sve istinitijim, boljim, lepšim, vrednijim. Generičko biće čoveka i njegove osnovne karakteristike. Praksa kao slobodno stvaralaštvo i proces samoodređenja čoveka u određenim konkretnim prirodno - istorijskim pre svega proizvodnim uslovima. Osnovne vrste otuđenja; putevi razotuđenja čoveka u procesu integracije i socijalizacije savremenog sveta. Život i smrt, mir i rat kao filozofsko - vrednosni problemi. Osnovne moralne, umetničke opštekulturne, političke, ekonomske i druge vrednosti savremenog društva koje kritički preuzima i dalje razvija socijalizam posebno samoupravljački i njihovo ostvarivanje. Problem smisla i vrednosti života opšte s obzirom na naučno uverenje i religijsko verovanje. Konkretno - istorijski model samoupravljačkog socijalizma i politika nesvrstanosti. Tradicija našeg samoupravljačkog socijalizma, njegova dostignuća, teškoće i perspektive. Uzajamni uticaj i klasno - vrednosna granica otvorenosti marksizma prema buržoaskim vrednostima i uticajima pozitivizam, pragmatizam, fenomenologija, egzistencijalizam; naučno - realistička i anaučno - antropološka orijentacija u građanskoj i marksističkoj filozofiji. Budućnost marksizma uopšte, a filozofije marksizma posebno.



Aktiv pedagoga: saradnja porodice i škole vema slaba
Vaspitni zadaci jesu rezultat društvenih odnosa i 47 učenike uče da prihvate aktivnu ulogu u ţivotu, uz kritički odnos prema stvarnosti. Jezici jugoslovenskih naroda komad 3 za školu 5. Postoje tri osnovna oblika odnosa između nastavnika i učenika: autoritativni, demokratski i ravnodušni. Opažanje izaziva i podstiče različite misaone procese pa je na taj način povezano sa mišljenjem. Pretežno se koristi za ponavljanje i uopštavanje, posle izučavanja određenih nastavnih delova koji predstavljaju celine. Međutim, od dobro urađenog rasporeda dnevne aktivnosti nema nikakve koristi ako se ne poštuje od strane učenika, zato treba stvarati naviku kod učenika od samog početka školovanja. U jezuitskim školama postojalo je ocenjivanje rangiranjem. Određivanje redosleda pojedinih predmeta vrši se uzimanjem u obzir uzrasnih osobenosti učenika, vođenjem računa o unutrašnjoj logici nauke, složenosti nastavnog gradiva, međusobnu povezanost i odnos među pojedinim disciplinama,...

[Prvi poljubac halid|Kako se radi seks|Fiktivni brak -- Mali Oglasi # Goglasi.com]








Post je objavljen 24.01.2019. u 20:34 sati.