Težak 1. dio _ metodika

Gramatika hrvatskoja jezika u OŠ nije ni znanstvena ni imanentna već didaktička. NASTAVNI IZVOR - svaki ostvaraj hrvatske riječi u svim njegovim pojavnostima; živa riječ učenika i učitelja, usmena riječ prenesena bilo kojim sredstvom, pismena riječ prenesena bilo kojim sredstvom.

Što smatram da je tome uzrok? Imanentna i normativna gramatika, primarni i sekundarni jezični osjećaj B.
Težak 1. dio _ metodika - Lahor; časopis za hrvatski kao materinski, drugi i strani jezik. N obavijesne i estetske funkcije 19.

Iako u ovoj knjizi možete pronaći mnoštvo informacija korisnih za izvođenje nastave u predmetnom području jezik, ja sam svoj izbor suzila na nekoliko, meni važnih, tema, pojmova i podjela. NAČELA NASTAVE HRVATSKOGA JEZIKA: 1. N razlikovanja i povezivanja jezičnih razina 12. N ekonomičnosti i selekcije 15. N sustavnosti i nesustavnosti 16. N dedukcije i indukcije 17. N analize i sinteze 18. N obavijesne i estetske funkcije 19. N primjerenosti i akceleracije 20. N tekstne, sadržajne i stilske raznovrsnosti 21. SUSTAVI U NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA: 1. NASTAVNI IZVOR - svaki ostvaraj hrvatske riječi u svim njegovim pojavnostima; živa riječ učenika i učitelja, usmena riječ prenesena bilo kojim sredstvom, pismena riječ prenesena bilo kojim sredstvom. SVRHA HRVATSKOGA JEZIKA - spoznaja o biti, temeljima, značajkama hrvatskoga jezika; svijest o važnosti učenja i njegovanja hrvatskoga jezika; pravilna upotreba hrvatskoga jezika u govoru i pismu. Gramatika hrvatskoja jezika u OŠ nije ni znanstvena ni imanentna već didaktička. JEZIČNE DJELATNOSTI: slušanje, govorenje, pisanje, čitanje. NASTAVNA JEDINICA: - proces kojim se stječu programom predviđene spoznaje o određenoj jezičnoj činjenici ili određeni stupanj sposobnosti primjene odr. VRSTE VJEŽBENOG DIKTATA: 1.