Info
Tvrtka je počela sa 20 ljudi, a danas ih zapošljava 100 i spada među 10 najvećih u zaštitarskoj branši u Hrvatskoj. Danas i makedonska vlada provodi mystery shopping, a naši vjerojatno i dalje misle da smo mi u Heraklei mladi i ludi. Čest primer je i činjenica da se mnogi vlasnici lokala radije odlučuju da profitiraju od izdavanja nekretnine koju poseduju, nego da i sami započnu neki od biznisa.
Međutim, kako zaraditi novac, posmatramo sa stanovišta da je zarada novca ujedno osiguranje finansijske i ekonomske nezavisnosti, a u profesionalnom smislu i očuvanje ličnog integriteta pojedinca, tada se problem zapošljavanja i pristojne zarade novca može rešavati samo u uslovima savremenog načina poslovanja. Ovde se prvenstveno misli na obaveze iz redovnog zanimanja ukoliko je reč o već zaposlenoj osobi, što podrazumeva da se forex može raditi i kao dodatno zanimanje, ali i kao osnovni posao. Izrada nakita, šivanje i dizajniranje odjeće, web dizajn ili web programiranje, kozmetičke djelatnosti, auto servisi, poljoprivredni poslovi ili posrednik u kupovini preko interneta samo su neke od ideja koje su tražene, a nije ih teško usavršiti ukoliko imamo veliku želju i volju za samostalnim uspjehom. On radi za više direktora u isto vrijeme i stoji im na raspolaganju da obavi mnoge poslove kao što je planiranje puta, nabava karata, rezervacija hotela, provjera informacija, istraživanje na internetu, oglašavanje na internetu itd.
15 najisplativijih biznisa u Hrvatskoj - Ako ne, onda možete da se dogovorite sa direktorom škole ili nastavnikom muzičkog da Vi obavljete deo posla, odnosno da vodite odredjenu sekciju.
Nedavno sam razgovarao s Antom koji je planirao pokrenuti samostalni biznis. Prvo, firma ima troškove, trebaš platiti knjigovodstvo, neki prostor, reklame… ali krenimo od onog najvažnijeg. Kad sam pitao koliko zna ljudi u Splitu i okolici koji bi iznajmili mini wash. E, sad se već naljutio. Tu sam ga čekao. Potrebno je napraviti jeftino testiranje tržišta koje traje oko mjesec dana. Nakon toga se prilično dobro može pretpostaviti da li ta ideja prolazi ili ne. Taj test vrijedi za gotovo bilo koju uslugu ili proizvod. Recimo, padne vam na pamet ideja da otvorite ski servis u Dubrovniku. Nema ni jedan takav u cijelom Dubrovniku a skijaša ima na stotine nisam siguran za situaciju u Dubrovniku s ski servisima btw. Kako možete znati da li ima ljudi koji bi platili da srede skije u Dubrovniku umjesto da to rade na skijalištu i gube dragocijeno vrijeme? Prije nego kupite potrebnu opremu, unajmite prostor, platite kaparu, zaposlite ljude, registrirate firmu…. Pogledajte koji je web oglas popularan na vašem području. Uzmite besplatni oglas ili oni koji košta par eura a može se istaknut i staviti slika. Napišite da nudite servis skija u Dubrovniku i ostavite broj telefona. Sve skupa će vam uzeti manje od sat vremena i ostaje vam da čekate mjesec dana da vidite kakav je odaziv. Ne zvuči baš obećavajuće. Znači da ne postoji prevelika potražnja za onim što planirate. Vaš ego je doživio udarac ali ste sačuvali živce i pare. Nađite novu ideju i ponovo je testirajte. Uzmete kontakt telefon i obavjestite ih kad krenete s radom. Kad vam se dogodi scenario br.