Dijete nije više primalo slikovnost orig. Diktati se ubrajaju u poluvezane pismene radove, a predstavljaju takve pismene radove gdje nastavnik učenicima diktira određene sadržaje, a učenici ga pismeno oblikuju. Zajedno, te tri strukture čine arhitekturu društva.
Ukoliko su muzeji važan društveni me hanizam, što niko ne poriče i ukoliko su rezultat socio-kulturnih i ekonomskih okolnosti, biće očigledno da će doživljavati promje ne u skladu s promjenama sopstvene okoline. Alternativna disjunktivna pitanja postavljaju se tako da se na njih mogu dati dva odgovora od kojih je samo jedan tačan.
Pisana Priprema 4- Delovi Tela - On je hteo dotaći, a sve mu je ostalo i dalje skriveno. Ove dvije metode se više, češće i šire primjenjuju u nastavi-prirodno naučnih disciplina, ali takođe u nastavi radno-tehničkog obrazovanja, fizičkog vaspitanja, likovnog vaspitanja, opšte narodnoj odbrani, praktičnoj obuci i zanimanju u radionicama i proizvodnim objektima, kao i u društveno-korisnom radu.
President - Predsjednik - Vladimir Vladimirovič Putin Svi istraživači se slažu u tome da rješavanje problema predstavlja funkciju i oblik manifestovanja mišljenja. Kako je predmet našeg interesa muzej, i onda kad nije neposredno o njemu riječ, služiće za dobru ilustraciju primjer jednog drugog medija čija je ambicija takođe da podmiri vrlo raznovrstan broj informacionih potreba za veliku publiku: radio79. Sa svojim kultom profesionalizma muzeji su, doduše, napredovali u svim oblicima tehnologije zaštite muzejskog materi jala. Za pripovijedanje kažemo da je prirodno ukoliko je neposredno, okrenuto učenicima, i ako je tečno. Ova metoda posebno se praktikuje u samostalnom radu učenika. Shematsko crtanje predmeta pogodno je za prikazivanje strukturne ili prostorne relacije kod predmeta i određenih situacija. Nastavnici primjenjuju nastavne metode prilikom izvođenja pojedinih etapa nastavnog procesa, od uvođenja do provjeravanja, pa i učenici na tim istim etapama primjenjuju sa svoje strane nastavne metode radi sticanja znanja i razvijanja sposobnosti. A nije nestao samo Lajf. Ipak, ono sto Tofler zove trećim talasom nalazi se već tu i daje dovoljno argumenata za relevantne zaključke. Šta može da padne u vodu, a da se ne pokvasi? Ripley, The Sacred Grove: Essays on Museums, New York Simon and Schuster 1969.