Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/deibirddudsu

Marketing

Uredsko poslovanje i službeno dopisivanje - Susretit će se u sredini

UREDBA o Uredskom Poslovanju










Click here: Uredsko poslovanje i službeno dopisivanje






Za razliku od potpisa paraf je skraćenica potpisa, ali koji mora biti vlastoručan i sadrži inicijale ili nekoliko slova imena i prezimena. Objasnite značenje i strukturu klasifikacijske oznake?



Uredsko poslovanje i službeno dopisivanje

Arhivsko gradivo Dokumenti nastali djelovanjem pravnih ili fizičkih osoba u obavljanju njihove djelatnosti. Mehanički pisaći strojevi 2. Otvaranje pošiljki Članak 14. Obične omotnice izrađene su od neprozirnog materijala i mogu biti: trgovačke plave , reprezentativne bijele i avionske Omotnice s prozorčićem su također od neprozirnog materijala, a imaju na sebi prozorčić od prozirnog materijala 90 Pravilnikom o općim uvjetima za obavljanje poštanskih usluga propisani su uvjeti koje trebaju ispunjavati pojedine vrste pošiljki.



Uredsko poslovanje i službeno dopisivanje

Uredsko Poslovanje Rujan 2013 Usklađeno - Opiši postupak izlaznog kretanja pošte?



Uredsko poslovanje i službeno dopisivanje

Temeljni pojmovi uredskog poslovanja u Hrvatskoj Saznajte koji su temeljni pojmovi s kojima se susrećemo u svakodnevnom radu sa raznim javnim poduzećima u Hrvatskoj i što je Uredba o uredskom poslovanju. Za pravilnu primjenu Uredbe o uredskom poslovanju važno je razumjeti i pravilno rabiti temeljne pojmove. Isti sadržajem i strukturom čini raspoznatljivu i jednoznačno određenu cjelinu povezanih podataka. Elektronički dokument Bilo koja vrsta elektroničkog zapisa u uredskom poslovanju, ali koji nema svojstva elektroničke isprave. Elektronička isprava Isprava uređena sukladno posebnim propisima. Njima se pokreće, mijenja ili završava neka radnja. Preciznije, to je dokument koje izdaje javno tijelo kao odgovor na zaprimljeni podnesak. Također, akt se koristi i za međusobno komuniciranje između pravnih osoba s javnim ovlastima. Primjerice, grad i javna agencija međusobno komuniciraju aktima. Primjeri: Bilješka, Naputak, Očitovanje, Odluka, Potvrda, Prijedlog, Suglasnost, Zapisnik Prilog Svaki pisani sastavak ili slikovni prikaz tablica, slika, crtež ili slično kao i fizički predmet koji se prilaže uz podnesak ili akt zbog nadopune, pojašnjenja ili dokazivanja njegova sadržaja. Predmet spis Skup pismena, priloga i drugih dokumenata koji se odnose na isto pitanje ili zadaću ili na koji drugi način čine posebnu cjelinu. Dosje Skup predmeta koji se odnose na istu cjelinu, istu osobu, tijelo ili zadaću. Brojčana oznaka Identifikacija predmeta odnosno pismena unutar predmeta. Sastoji se od klasifikacijske oznake i urudžbenog broja. Klasifikacijska oznaka Brojčana oznaka koja označava predmet prema sadržaju, godini nastanka, obliku i rednom broju predmeta. Značenje javne isprave kao dokaznog sredstva sastoji se u tome da se njime dokazuje ono što se u njoj potvrđuje ili određuje. Arhivsko gradivo Dokumenti nastali djelovanjem pravnih ili fizičkih osoba u obavljanju njihove djelatnosti. Svako arhivsko gradivo trebate čuvati. Nikada ne uništavajte originalne dokumente, a saznajte zašto u našem članku o. Što je Uredba o uredskom poslovanju? Svaki ured u tijelima državne uprave, stručnih službi Hrvatskog sabora, Vlade Republike Hrvatske i drugih državnih tijela, tijela i službi jedinica lokalne i područne regionalne samouprave te pravnih osoba koje imaju javne ovlasti ima set pravila kojima mora regulirati svoje poslovanje. Taj skup pravila zove se. Kao i većina zakona, Uredba se stalno nadograđuje i nadopunjuje. Jedan od elemenata koji je nama posebno zanimljiv je način na koji je regulirana elektronička obrada dokumenata u javnim poduzećima i institucijama. U nekim od kasnijih članaka obradit ćemo i tu temu te, uz ostale članke, zaokružiti priču vezane uz zakone, dokumente, uredsko poslovanje u Hrvatskoj u velikoj mjeri slično poslovanju u EU te kako se tehnologija uklapa u stvaranje elektroničkog ureda.




Pomočne knjige Pomočne knjige služe za upisivanje podataka na osnovu kojih se mogu brže i lakše pronaći pojedini spisi, kao i za upisivanje podataka koji se ne upisuju u upisnicima. Službenik koji je primio pismeno elektroničkim putem bez odgode će pošiljatelju potvrditi primitak pismena. Brojčana oznaka godine nastanka akta ili primitka podneska označava godinu nastanka akta ili primitka podneska i označava se s posljednja dva broja kalendarske godine u kojoj su nastali ili primljeni. To su: dopisivanje, službeno dopisivanje, spisovodstvo, uredsko i arhivsko poslovanje. Ako tijelo nije nadležno primiti usmeno priopćenje podnesak u zapisnik, radnik koji prima akt upozoriti će na to podnositelja. S obzirom na to da svaki propis regulira poslovni papir, tj. Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija Pismeni ispiti, usmeni ispiti, seminarski rad, rasprave, praktični rad, završni rad UREDSKO POSLOVANJE - SEMINAR Naziv predmeta UREDSKO POSLOVANJE - SEMINAR Nositelj predmeta Izv. Kako se i kada upotrebljava prijamni štambilj? Temeljni pojmovi uredskog poslovanja 2.

[Udate zene flertuju|Ljubav parovi|Domaća kisela repa — Coolinarika]








Post je objavljen 01.01.2019. u 14:38 sati.