GENDAR
Naš vodič će vam u tome pomoći. Doktor znanosti Doktorat izvan doktorskog studija Sveučilište u Zadru, Odjel za germanistiku 1. Brigita Bosnar-Valković, Željka Štefan, Jadranka Škunca Sustainable Tourism Register Tourism in South East Europe, 1st International Scientific Conference, Sustainable Tourism: Socio-Cultural, Environmental and Economic Impact, 1 29-41 - 2011.
Brigita Bosnar-Valković i Anamarija Gjuran-Coha Features of the English and German Language of Tourism — A Contrastive Analysis Conference Proceedings, Faculty of Tourism and Hospitality Management, University of Rijeka Foreign Languages and Tourism, 1st International Scientific Conference 83-96 - 2012. Dakle, komunikacija je proces, koji uključuje najmanje dvije osobe i jedan kontekst. Cilj ovog predmeta je usvajanje osnova kompjuterske daktilografije te ovladavanje vještinom pisanja kao temelja pisane poslovne komunikacije, odnosno kao pretpostavke uspješnog poslovnog komuniciranja.
GENDAR - Bosnar-Valković, Brigita Morphologische und semantische Analyse der Komposita mit verbalem erstem Glied in diachronischer Sicht Zagreber Germanistische Beiträge, Jahrbuch für Literatur- und Sprachwissenschaft 1 59-71 - 2001. It was soooo boring lol.
Marija Novak-Ištok, Gendar d. Ideja vodilja: U eri masovnog informiranja i komuniciranja vještina jasnog pisanog izražavanja je fundamentalna za poslovni uspjeh. Trajanje: 5 i više sati Sadržaj: Znati prenijeti svoje ideje, mišljenja i iskustva drugim ljudima vrijedan je menadžerski alat. Uz kvalitetnu usmenu komunikaciju — poslovnu retoriku i odgovarajuću, tj. Svaku ključnu informaciju i dogovor u poslovnom svijetu uobičajeno je i obavezno, potvrditi i u pisanom obliku. Stoga je spretno pismeno iznošenje misli, ideja, sažimanje i formalno potvrđivanje već dogovorenog sadržaja komparativna prednost i vještina bez koje je teže napredovati u današnjem sve zahtjevnijem poslovnom svijetu. Dobro pismeno izražavanje podrazumijeva — jasan i koncizan stil, poznavanje pravopisa i gramatike, strukture pisanih formi pisama, izvještaja, e-mailova, upita, ponuda, računa, pozivnica… i primjenu osnovnih formi koji su standard u pojedinom poduzeću i dio su njegova kućnog stila. Pisana bi poruka trebala biti kratka, jasna i nedvosmislena — napisana u pozitivnom tonu te koristiti isključivo činjenice. Jednostavan i čist književni jezik uz obvezne ljubazne fraze pri otvaranju i zatvaranju pisane komunikacije također su nešto bez čega se ne može. Dobra vještina pismenog izražavanja bitno utječe na poslovni imidž djelatnika, odjela i cijelog poduzeća.