Udaja muslimanke za nemuslimana?
Čovjek je čuvar u svojoj porodici i odgovoran je za nju. Shodno tome, nemuslimanka koja se uda za muslimana živi pod okriljem čovjeka koji poštuje izvore njene vjere, njenu Knjigu i vjerovjesnika u tolikoj mjeri da to smatra da njegovo vjerovanje neće biti ispravno i potpuno bez toga.
Enesu Ljevakoviću fetva-i-emin obratila se vjernica s problemom ljubavne prirode i zamolila za odgovor u skladu s načelima Islama, vjeroispovijesti kojoj pripada. Sta podrazumjeva pravicnost muza u poligamiji.
Udaja muslimanke za nemuslimana!? - Ako se muslimanka uda za kjafira a poznat joj je propis zabrane ona je zinalučarka i njena šerijatska kazna je kazna za zinaluk, a ako nije znala za propis zabrane udaje muslimanke za kjafira u tome ima opravdanje, vadžib je da se njih dvoje odmah razdvoje bez potrebe da joj daje talak da se razvede sa njom jer im je brak batil ništavan u osnovi. Fatma se udala za Nijemca, kako ne bi postila niti klanjala, ali Allah dz.
Selam, možete li mi molim Vas odgovorili kakvi su stavovi učenjaka, kako je bilo za vrijeme Poslanika s. Ja nisam pronašla ništa o tome u Kur'anu, pa ako ima molim Vas da mi napišete. Mnogo mi je bitno molim Vas za odgovor. Hvala Odgovor U ime Boga, Milostivog, Samilosnog Es-selamu alejkum ve rahmetullahi ve berekatuh Po pitanju vjenčavanja žene muslimanke i muškarca druge vjeroispovijesti, postoje posebni propisi koje su pojasnili islamski učenjaci na temelju kur'anskih ajeta i Poslanikovog suneta. Isto tako, ajet kaže da se žene ne udaju za nevjernike sve dok ne uzvjeruju jer jedan rob-vjernik bolji je od gospodina-nevjernika, bez obzira koliko se nama on sviđao. Nakon ovoga, Kur'an nam navodi razlog ovakvom propisu i kaže: jer nevjernik — bio muškarac ili žena pozivaju vas u vatru, dakle u stvarnosti ophođenje, moral i govor dvoje ljudi koji žive zajedno utječu jedno na drugo, a moguće je da veći utjecaj ostvaruje osoba koja je nevjernik i da to u konačnici oslabi vjerska uvjerenja druge stane i polahko se odvuče u Džehennem, upravo zbog odbacivanja vjere. A Uzvišeni Bog vas želi privući u Džennet i vječni život, želi vam oprostiti, pa baš zbog toga spominje posljedice oba poziva i Božijeg i nevjerničkog. U suri Mumtehana u desetom ajetu se kaže: O vjernici, kada vam vjernice kao muhadžirke dođu, ispitajte ih — a Allah dobro zna kakvo je vjerovanje njihovo — pa ako se uvjerite da su vjernice onda ih ne vraćajte nevjernicima: one njima nisu dopuštene, niti su oni njima dopušteni. Ovdje se razmatra i jedan društveni propis i građanski zakon, a to je da vjerski vladar i vjerska vlast moraju vratiti mehr i opskrbu muževima nevjernicima koju su potrošili na žene vjernice. Ova presuda spada u progresivne zakone u miroljubivom suživotu između muslimana i nemuslimana, a s druge strane ne dozvoljava da musliman bude ekonomski ovisan o nevjerniku, kao i neka druga pitanja koja nisu sada predmetom naše rasprave. U nastavku se kaže da ako se vlastite žene okrenu nevjerstvu, treba ih ostaviti. Pa ako ste postali muslimani — obraća se onim prvim muslimanima na početku islama - a vaše žene ostale u nevjerstvu, od njih se odvojite jer one kao takve nisu dobar oslonac za vas. U historiji islama posebno nakon Hidžre preseljenja Poslanika i muslimana iz Meke u Medinu, ovakve stvari su se događale da su žene primile islam, došle iz Meke u Medinu, bile pod skrbništvom Poslanika Božijeg te se potom njegovom naredbom udavale za vjernike muslimane, a Poslanik bi njihove vjenčane darove i opskrbu vratio njihovim bivšim muževima. A bilo je i slučajeva kada su žene napustile islam i vratile se nevjerstvu. U svakom slučaju, ovo pitanje je izneseno u Kur'anu i u neupitnim predajama zabilježenim u hadiskim zbirkama. Isto tako, islamski učenjaci dali su fetvu da ženi muslimanki nije dozvoljeno da stupi u stalni brak sa nemuslimanom. Naravno, postoje mnogi uvjeti i posebnosti po ovom pitanju koje bi trebalo vrlo detaljno raspraviti, ali to ne spada u domen ovog odgovora. Naravno, treba reći da za vjenčanje muslimana za ženom koja pripada Ehli-kitabima jevrejkom i kršćankom nema prepreka, iako učenjaci kažu da u slučaju kada im je dostupna žena muslimanka ona uvijek ima prednost i bolje je da se njome oženi, ali vjenčavanje bilo muškarca ili žene sa nevjernikom je zabranjeno. Es-selamu alejkum ve rahmetullahi ve berekatuh.