Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sandtipebe

Marketing

Forum Zajednica RR:RE: Rodbinske veze i odnosi - Stranica za upoznavanje

Kuća nije hladna kad je čeljad gladna










Click here: Forum Zajednica RR:RE: Rodbinske veze i odnosi






Nisam nista lose zakljucio ne mislim da si glup, naravno nego formalnosti tipa koje je ko koljeno je beznacajno u odnosu na shvatanje sta to zapravo znaci u realnosti. Sve to zna Major Mitrović i daje uputstva, kako da se sudionici zavjere potraže u tome pravcu. Sad bi neko da kaze kako sam, taman posla, 'mizogin' ili 'muska shovinisticka polutka' - no to je vrlo upitno.



Forum Zajednica RR:RE: Rodbinske veze i odnosi

Zamolio sam ga da tu temu preskočimo. Cini mi se da je Guca vise zaradila nego Hr turizam od Srba HR zemlja 1000 jezera, 14. Govorim to jer sam upravo na Jadranu već 3.



Forum Zajednica RR:RE: Rodbinske veze i odnosi

Drugo lice invalidnosti - Kasnije ćemo vidjeti, zašto je Beograd pristupio otvorenom radu na uništenju Crne Gore, ipak tek po dolasku kneza Petra Karađorđevića na srpski prijesto 1903.



Forum Zajednica RR:RE: Rodbinske veze i odnosi

POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE Želite poboljšati svoje poslovanje? Tvrtka vam je u krizi ili pred zatvaranjem? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? IZRADA WEB STRANICA ZA PODUZETNIKE Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge... POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima... PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI, BAZE PODATAKA Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje... U nastavku je sadržaj web stranice koja je izrađena prije dosta vremena. S obzirom na protek vremena, neke od informacija možda više nisu aktualne. Za aktualne i ažurirane informacije, posjetite naslovnu stranicu ovog web portala. PRETRAŽIVANJE svih objavljenih tekstova Kontakt: Poslovni Forum d. Napomena: Ne dajemo besplatne pravne savjete! POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE PROGRAM KATOLIČKOGA VJERONAUKA U OSNOVNOJ ŠKOLI Narodne novine br. Razredno je zajedništvo već dobro izgrađeno. Upućeni su jedni na druge i pomažu jedni drugima. Rijetko pridolaze novi članovi. Učenici su stekli potrebna iskustva škole i međusobnih odnosa te poznaju strukturu škole, prostora i pravila međusobnoga suživota i komuniciranja. Na početku drugoga razreda mnogo je mirnija situacija nego je to bilo na početku prvoga. Ipak se mora balansirati između identiteta i socijaliteta, tj. Treba uvijek nanovo nastojati postići usklađenost osobne i društvene razine odnosa. Tema osobnoga identiteta i socijaliteta također prožima i drugo vjeronaučno godište: Kako vjera može pomoći u pronalaženju samoga sebe i, istodobno, kako doći do potrebne socijalne svijesti i odgovornosti u ovoj dobi? Postavlja se, dakle, pitanje kako vjera pomaže u osobnom sazrijevanju i rastu i u kreiranju socijalnih odnosa razrednoga zajedništva. Drugo godište, svojim programom, želi pratiti promjene koje se brzo odvijaju u životu djeteta i ponuditi nova otvorena pitanja koja donosi život i svijet djeteta ove dobi. S njima se izgrađuje iskustvo vjere i djecu se skladno uvodi u odvažnosti zalaganja u procesima učenja i napredovanja u vjeri. Prvo i drugo godište s pedagoškoga stanovišta tvore jednu cjelinu. Naravno, u drugom godištu dijete je već mnogo naučilo, već znade pisati i čitati. Budući da dijete dobro pamti, ono može naučiti i reproducirati čitave formule. Privilegirani su aktivni oblici učenja i prihvaćanja vjeronaučnih sadržaja. Također, verbalizam, formalno učenje i memoriranje potrebnih sadržaja u potpunosti treba prilagoditi dobi djece, povezati s njihovim potrebama i interesima i konkretnim životom, da ono što se uči nađe potreban odjek u njihovom iskustvu i konkretnom životu. Dok se djeca u prvom godištu vrlo teško prilagođuju socijalnim prilikama, to im u drugom godištu uspijeva znatno bolje. To se naročito vidi promatrajući djecu u igri. Sada su im važna pravila. Moral ljubavi i zakona obilježava procese njihovoga moralnoga sazrijevanju. Djeci je vrlo važno da ih svi dobro prihvaćaju. U drugom vjeronaučnom godištu vjeroučenik uz pomoć vjeroučitelja, čija je uloga bitna radi identifikacijskih procesa djece povezanih s usvajanjem vrednota, nastavlja otkrivati osobnu spoznaju vjere i života u znaku osobite zahvalnosti prema Bogu i ljudima. Stoga je glavna nit vodilja koju otkrivamo kroz drugo vjeronaučno godište zahvalnost Bogu i ljudima. Svrha vjeronaučne nastave drugoga godišta Svrha katoličkoga vjeronauka drugoga vjeronaučnoga godišta dublji je susret učenika s glavnim činjenicama kršćanske vjere i razvijanje njihove spremnosti za djelovanje u skladu s vjerom. Odgoj u vjeri treba u djeci učvrstiti i produbiti temeljni osjećaj povjerenja u Boga i u njima razviti stav radosna prihvaćanja vjerničkoga života, osobito stoga jer ih Bog, Isusov i naš Otac, ljubi i poziva da budu njegovi prijatelji i njegova dobra djeca. Opći ciljevi vjeronaučne nastave drugoga godišta — : Bog je čitav svijet i nas ljude čudesno stvorio, sve nas ljubi, on je Isusov i naš Otac, on je Otac svih ljudi na zemlji — bijelih i crnih, siromašnih i bogatih, dobrih i zlih — Otkriti i upoznati u biblijskim likovima tajnu Božje blizine — Upoznati i uvidjeti da se u događajima povijesti spasenja, posebice u Isusovu utjelovljenju i poslanju, pokazuje da je on Božji dar ljudima, obećani i očekivani Mesija — U susretu s Isusom otkriti Božju ljubav, njegovu brigu za svakoga čovjeka i za čitavi svijet, o čemu svjedoče i pripovijedaju Evanđelja i druge novozavjetne knjige — Upoznati i doživjeti da se Isusova ljubav očituje osobito u tajni njegove žrtve i uskrsnuća i graditi stav osobnoga prihvaćanja i vjere u Isusovo uskrsnuće — Izgrađivati, u susretu s Isusom, upoznavanje i tajne vlastitoga života i potrebu nasljedovanja u dobroti i plemenitosti, posebno prema siromašnima i ugroženima — Naučiti graditi, u duhu Isusove poruke, dobre odnose sa svojim vršnjacima, s bližnjima i sa svim ljudima s kojima se susreću — Pomoći djeci razviti sposobnost izražavanja stečenih spoznaja, upoznavanje i iskustvo radosti međusobnoga zajedništva u školi, ali i u obitelji i crkvenoj zajednici, i ostvarenje poziva na radosno sudioništvo u radu, u igri i u slavljenju života. Gradimo zajedništvo i prijateljstvo — Svatko od nas je poseban i vrijedan Post 1, 27; Mt 6, 16 —34 — Svatko može činiti dobro: srcem volimo a djelima pomažemo — Međusobni odnosi: njegujemo duh poštovanja, prijateljstva i pomaganja — Učimo se zajedništvu u našem razredu i školi 2. Učimo poput Isusa voljeti ljude — U susretu s Isusom upoznajemo njegovu ljubav i prijateljstvo — Isus nas poziva da rastemo u međusobnom poštovanju Mk 4, 35-41 — Potrebni smo jedni drugima: pazimo se i uzajamno pomažemo — Poštujemo i pomažemo i one izvan naše vjeronaučne zajednice Prošireni sadržaji — Bez ljubavi prijateljstvo umire — Otkrivati u sebi i u drugima različite darove i sposobnosti — Neke izreke koje govore o prijateljstvu i popijevka Kakav prijatelj je Isus Metodičke upute — Pripovijedanje doživljaja s praznika — Razgovor o novim prijateljima koje smo stekli — Izmjena iskustava i misli o prijateljstvu — Pokazivanje razglednica koje smo jedni drugima poslali — Razgovor o tome koliko smo mislili jedni na druge za vrijeme praznika — Crtanje prijateljskih doživljaja — Scenske igre koje nas potiču na prijateljstvo — Opisivanje prijateljevih osobina — Slušanje priča i iskustava na temu prijateljstva — Pjevanje pjesama koje govore o prijateljstvu Kakav prijatelj je Isus — Izreke o prijateljstvu — Pripovijedamo o Isusu kao našem prijatelju — Predstavljanje onoga što će se raditi na vjeronauku tijekom školske godine Međupredmetne veze — Hrvatski jezik i književnost: literarni tekst o početku nove školske godine; upoznavanje sa školskom knjižnicom — Priroda i društvo: kultura života — odnosi među ljudima, rodbinske veze i odnosi — Glazbena kultura: Opet u školi, J. Požgaj — Tjelesno-zdravstvena kultura — pokretne igre, igre s pjevanjem Praćenje i vrednovanje — Razumijevanje i spremnost na zajedništvo — Razumijevanje pojma »prijatelj«, »prijateljstvo« — Shvaćanje situacija u kojima se gradi i u kojima se razbija prijateljstvo — Poznavanje načina prepoznavanja prijatelja — Usvajanje spremnosti i načina ponovnog uspostavljanja prijateljstva — Otvorenost i spremnost na prijateljstvo s Isusom i s drugima II. Svijet je čudesan i tajnovit — Posvuda oko sebe susrećemo život, u bistrini vode i u sjaju sunca — Opažamo da biljke i životinje nastaju pa onda nestaju — Znamo da se čovjek mijenja: mlad je, stari, zdrav je i bolestan — Osjećamo svoj vlastiti život i opažamo da rastemo i postajemo viši — Udišemo i izdišemo, stojimo, krećemo se i igramo, veseli smo i tužni — Svijet u nama i oko nas je čudesan i tajnovit, mogu u njemu maštati, mogu stvarati — »Vjerujem u Boga Oca svemogućega, stvoritelja neba i zemlje« 2. Različiti smo, a međusobno povezani — Slični smo jedni drugima, a opet smo različiti — Otkrivamo bogatstvo razlika među ljudima različitih rasa, naroda i običaja — Otkrivamo sličnosti među ljudima i njihovu povezanost — Svatko je od nas neponovljiv i jednako vrijedan 3. Čovjek je divno Božje stvorenje — Čovjek je divno Božje stvorenje — Bog je stvorio čovjeka na svoju sliku: razumom misli, srcem ljubi, a rukama radi — Bog daje svemu život i sve drži na životu Post 1 i 2; Ps 104 — Čovjek je divno Božje stvorenje kada čini ono što je dobro i plemenito Prošireni sadržaji — Svijet se sastoji od različitih ljudi boja kože, nacija, religija i svi su baštinici ovoga našega planeta Zemlje — Sve što postoji ima svoj skriveni smisao — Mi s Bogom možemo stvarati i mijenjati svijet Metodičke upute — Likovno izražavanje na temu »Sada sam malen — kada budem velik…« — Scenski improvizirati: budan sam, uranjam u san, sanjam, budim se… svjesno disanje, udisanje i izdisanje — Posijati i pratiti s djecom rast sjemena neke biljke i tumačiti promjene — Organizirati s djecom izlet u prirodu i voditi s njima razgovor tako da mogu doživjeti veličinu i ljepotu stvaranja — Gledanje primjerene dijamontaže o stvaranju i sustvaranju — Izražavanje dojmova o ljepotama Božjega stvaranja — Interpretacija doživljaja o iskustvu stvaranja i sustvaranja uz pomoć biblijskih tekstova, npr. Ti si veza između Boga i cvijeta, Zvonimir Balog — Priroda i društvo: snalaženje u prostoru strane svijeta, sunce ; priroda djelatnosti ljudi u vrtu, voćnjaku, čuvanje okoliša — Likovna kultura: motivi iz djetetove okoline: ljudi, životinje, biljke, pojave u prirodi; oblikovanje na plohi — jesen — kolaž, dizajn Praćenje i vrednovanje — Sposobnosti zapažanja, uživljavanja, divljenja i sustvaranja — Početno uživljavanje i upoznavanje biblijskih izvješća o stvaranju — Shvaćanje i prihvaćanje da nam je život i svijet darovan i da smo stvoreni na Božju sliku III. Biblija je najljepša knjiga — Knjiga je drag prijatelj — neke knjige posebno volim — Biblija je najljepša knjiga koja govori o dobrom Bogu — Različiti nazivi za Bibliju: Sveto pismo, Riječ Božja — Biblija se dijeli na dva velika dijela: Stari i Novi zavjet — Biblija je moja najdraža knjiga i svaki je dan rado uzimam u ruke 2. Noa je Bogu poslušan — Stari zavjet pripovijeda o dobrim ljudima koji su Bogu poslušni — Noa i njegova lađa Post 6-9 — Bog čuva i spašava one koji su mu vjerni i poslušni 3. Abraham vjeruje Bogu — U životu smo iskusili: opasnost, nezgodu i nesigurnost na ulici, na putu, na izletu u nepoznatom kraju, u selu i u velikom gradu — Dragocjeno je imati nekoga kojemu možemo vjerovati i na kojega se možemo osloniti — Abraham sluša Božji poziv i ima povjerenja u Boga Post 12-18 — Bog čuva Abrahama i nagrađuje njegovu vjeru Post 1-6; 7-9; 12-18 4. Josip Egipatski na Božjem putu — Ponekad se braća i sestre ne razumiju i svađaju se — Josip Egipatski i njegova braća Post 37-47 — Braća nanose zlo i nepravdu svome bratu Josipu — Bog pomaže Josipu i okreće zlo na dobro — Josip svojoj braći oprašta i izbavlja ih iz nevolje — Bogu je milo kada opraštamo i pomažemo jedni drugima Prošireni sadržaji — Približiti i upoznati vrijeme i svijet u kojem je nastao biblijski tekst i omogućiti učenicima zorni susret s različitim izdanjima Biblije Metodičke upute — Djeca donose i pokazuju svoje najdraže knjige — Pokazati različita izdanja Biblije: Biblija za djecu, Biblija za mlade, liturgijska izdanja Biblije, stara i nova izdanja, džepna izdanja itd. Mi smo Božja djeca i međusobno braća i sestre — Bog želi da nam život bude lijep i uspješan — Bog nas voli i brine se za nas poput dobroga oca i dobre majke Iz 49, 15-16; Ps 73, 24-26 — Božja skrb za Ninivljane Jona — Božja djeca su međusobno braća i sestre 2. Naša zahvalnost Bogu i ljudima — Bogu kažem hvala: što postojim, što rastem, što imam zdravo tijelo, razum, srce, dušu, lijepo odijelo, hranu i sve što mi je potrebno Tob 4, 1-12. Naša zahvalnost svecima i pokojnicima — Sveci su naši uzori i zaštitnici koji za nas mole kod dragoga Boga — Naši imendani — molitva i zahvalnost svecima čije ime nosimo i onima koji se slave u našem kraju — Zahvalnost svecima najbolje pokazujemo slijedeći njihov primjer — Za mnogo dobroga i lijepoga u našem životu zahvaljujemo našim pokojnicima — Zahvalnost pokojnicima najljepše pokazujemo molitvom za njih i odlaskom na njihove grobove Prošireni sadržaji — Biblija u Knjizi o Tobiji pripovijeda o Tobiji i njegovom sinu kao primjeru upućenosti ljudi na Boga i upućenost jednih na druge Metodičke upute — Razgovor o iskustvima iz svakodnevnoga života, o odnosima između braće i sestara — Pokazivanje i interpretacija fotografija s motivima međuljudskih odnosa među djecom — Djeca pripovijedaju o svojim načinima izražavanja zahvalnosti Bogu i drugima — Likovno izražavanje osjećaja radosti i zahvalnosti — Glazbeno izražavanje osjećaja radosti i zahvalnosti — Oblikovanje zahvalne molitve za Božju i ljudsku dobrotu, ljubav i brigu za nas prepričavanje biblijske pripovijesti o Tobijinim zgodama — Izražavanje dojmova — Tumačenje vlastitih imena i imena svetaca — Oblikovanje molitava svecima zaštitnicima — Pjevanje primjerene pjesme — Oblikovanje molitve za pokojne uz upaljenu svijeću — Zajednički pohod groblju, pohod grobu i paljenje svijeće nekom pokojniku kojega nitko ne posjećuje Međupredmetne veze — Hrvatski jezik i književnost: Dani zahvalnosti — Dani kruha pjesmice, članci te blagdan Svih svetih i Dušni dan s pripadnim tekstovima — Priroda i društvo: kalendar prirode; blagdani; Dani kruha — Dani zahvale; dani sjećanja i poštovanja prema pokojnima — Likovna kultura: blagdanski motivi, teme o kruhu i plodovima zemlje; narodni običaji; modeliranje od tijesta; crtanje i slikanje bojama — od zrna do kruha; slikanje svijeća i cvijeća koje nosimo na groblja Praćenje i vrednovanje — Osjećaj zahvalnosti prema Bogu i ljudima za život i učinjena dobročinstva — Otvorenost i spremnost na zahvalnost Bogu za život, zdravlje i druge darove — Zahvalnost svojim najbližima i svojim pokojnicima za primljena dobročinstva — Poznavanje svetaca zaštitnika, posebice zaštitnika župe i sveca čije ime nosimo — Poznavanje obiteljskoga stabla, tj. Ljudi žive u nadi i iščekivanju — Kako ljudi žive u nadi i iščekivanju? Izraelski narod očekuje Mesiju — Narod u kojem se rodio Isus nestrpljivo je čekao svojega Spasitelja — Pjesma proroka Izaije Iz 9 i 11 — Narod čezne za mirom, slobodom, pravdom i blagostanjem — Bog ispunja svoja obećanja i šalje na zemlju Mesiju — Spasitelja 3. Isus je očekivani Mesija — Sin Božji — Isusovim rođenjem započinje vrijeme Božje blizine i spasenja — Kršćani vjeruju: Isus je očekivani Mesija — Sin Božji Lk 2, 1-7 — Starac Šimun i Ana upoznali su novorođenoga Mesiju kojega su čitavoga života čekali Lk 2,25-38 — radost zbog rođenja Mesije — Svečana proslava Božića u obitelji, u župnoj zajednici i u školi 4. Mudraci traže Isusa — Mnogi su ljudi čekali Isusovo rođenje — Mudraci iz dalekih zemalja traže Isusa i nalaze ga u jaslicama Mt 2,1-12 — Radost zbog maloga Boga koji se rodio u siromašnoj štalici — Mudraci daruju Isusa, Mariju i Josipa — Moj dar malom Isusu Prošireni sadržaji — Božićni običaji u različitim hrvatskim krajevima — Adventski i božićni običaji pripadnika nacionalnih manjina koji žive u pojedinim krajevima — Isus je kao čovjek došao na svijet u obitelji — Naša i nazaretska obitelj Metodičke upute — Pripovijedanje i razgovor o doživljajima i iskustvima očekivanja važnih događaja u obitelji i okolini — Crtanje kontrastnih slika: čekanje — ispunjenje čekanja npr. Čelar; Novogodišnje koledanje, J. Požgaj — Likovna kultura: adventski i božićni motivi; crtanje i slikanje, dizajn, izrada adventskoga vijenca, izrada božićnih ukrasa od kolaž-papira, folije Praćenje i vrednovanje — Povezivanje vlastitoga iskustva iščekivanja s iščekivanjem Isusova dolaska — Upoznati da Isus pripada izraelskom narodu — Shvaćanje značenja Kristova rođenja za spasenje ljudi — Poznavanje, razumijevanje i prihvaćanje božićnih običaja, znakova i simbola VI. Mnogi su povjerovali Isusu — Nitko nije govorio kao Isus — Isus je imao vremena za ljude — Tko vidi Isusa, vidi Boga, dobroga nebeskoga Oca Iv 14, 8-11 2. Isus pokazuje Božju ljubav i dobrotu — Ljubav i dobrota su jači od smrti — Najvažnije je ljubiti Mt 22, 34-39 — Isus nas uči ljubiti ljude i činiti im dobro 3. Isus treba ljude za svoje djelo — Mnoge zadatke ne možemo izvršiti sami — Isus za svoje djelo treba ljude — Isus poziva i šalje svoje učenike Mt 4, 18-22; Mt 9,9 i Iv 1, 43-46 — Djeca su mali Isusovi učenici 4. Novi zavjet pripovijeda o Isusovu životu — Apostoli propovijedaju o Isusovu životu — Evanđelja govore o Isusovu životu: Matej, Marko, Luka i Ivan zapisali su događaje iz Isusova života — Djela apostolska pripovijedaju o životu apostola i prvih kršćana Dj 2, 41-47 i 4, 32-37 — Apostoli su svojim zajednicama pisali pisma 1Kor 12, 12-17 Prošireni sadržaji — Učenici govore u Isusovo ime usp. Lk 10, 1-12 — Isus poziva mlade da budu njegovi svećenici Metodičke upute — Odabrana priča: predanost zadatku koji je nekome povjerio otac, djed, učitelj… — Razgovor o velikim zadacima i poslovima koje mogu izvršiti samo oni koji se osjećaju pozvanima i koji se potpuno predaju tom zadatku — Pripovijedanje evanđeoskih događaja i vođeni razgovor — Pravljenje kolaža na temu biblijskih događaja — Tumačenje riječi »dobri Otac«, »tko vidi Isusa, vidi Boga«, »apostol« — Vježbe uživljavanja i poistovjećivanja — Scensko izvođenje — Prepričavanje u prvom licu — Rješavanje križaljke s imenima apostola koja nose djeca ili netko u njihovoj obitelji — Prikazivanje dijamontaže: apostolsko propovijedanje i prve zajednice — Tumačenje pomoću zemljovida — Razgovor: Isusovi učenici danas — Likovno izražavanje Međupredmetne veze — Likovna kultura: crtanje i slikanje Isusova lika, zatim likova poznatih ljudi koji danas slijede Isusa Praćenje i vrednovanje — Poznavanje razloga Isusova okupljanja apostola i učenika — Poznavanje imena četiriju evanđelista — Razumijevanje riječi »apostol« i »evanđelist« — Shvaćanje tko su i po čemu se prepoznaju Isusovi učenici danas VII. Svijetle i tamne strane života — Što nam se u svijetu i životu sviđa, a što ne sviđa? Mi trebamo jedni druge — Pojedinci se brinu za ljude u nevolji Lk 10, 29-37 — Isus ohrabruje one koji trpe Mt 11,28: »Dođite k meni svi koji ste izmoreni i opterećeni…« — U susretu s ljudima imati blago i ponizno srce 3. Isus pomaže bolesnima i siromašnima — Isus se smilovao čovjeku u nevolji npr. Mk 7, 31-37 i Otk 7, 13-37 — Pojedinci, udruge i zajednice pomažu ljudima u nevolji — Ne možemo sve sami napraviti ili promijeniti: otkloniti poteškoće i osamljenost, riješiti se straha, izbjeći nesretne slučajeve, izbjeći smrt 4. Isus je trebao trpjeti, biti raspet i umrijeti — Cvjetnica — Isusov ulazak u Jeruzalem — Čin Isusove muke: Juda izdaje Isusa; veliki svećenik osuđuje Isusa na smrt, jer ga drži neprijateljem naroda i bogohulnikom Mk 2, 27-28 i 3, 1-6 ; Pilat donosi smrtnu presudu i predaje Isusa vojnicima, jer se boji Židova Lk 22, 1-23,56 — Isus iz ljubavi prema nama trpi i umire na križu, on pobjeđuje smrt da i mi možemo biti s njime kod Oca nebeskoga Mk 14, 43 — 15, 39 5. Isus je uskrsnuo od mrtvih — Učenici su zbunjeni i u strahu su za svoj vlastiti život — Žene na Isusovu grobu Mt 28,1-10 — Po Jeruzalemu i okolici pronio se glas: Isus je uskrsnuo 6. Uskrsli Isus donosi mir i radost života — Isus se ukazuje apostolima Lk 24,36-43 — Zbunjenost i strah učenika preokreće se u radost što je Isus živ — Isus dolazi k apostolima kroz zatvorena vrata, jede i govori s njima — Liturgijski izrazi i kršćanski simboli smrti i uskrsnuća Prošireni sadržaji — Biblija pripovijeda o pravednom Jobu koji trpi i ima povjerenja u Boga Metodičke upute — Razgovor pomoću konkretnih poticajnih pitanja, koja se odnose na primjere iz iskustva djece, na temu: Zašto čovjek trenutke velike žalosti ili velike radosti želi podijeliti s drugima? Primjer: rođendani, imendani, vjenčanja, sprovodi… — Situacijska igra — Razgovor o temi radosti i žalosti s roditeljima i iznošenje iskustava i spoznaja o tome — Navođenje djeci poznatih dobrotvornih ustanova koje pomažu ljudima — Prikazivanje odabranoga kratkoga filma o socijalnoj skrbi i pomoći — Vježbe uživljavanja: Kako se osjećam kada sam prema nekome dobar, kada mu pomažem, i kako se taj drugi osjeća? Isusovi prijatelji svima čine dobro — Lijepo je živjeti zajedno i svima činiti dobro prijatelji s prijateljima, djeca s roditeljima, učenici u razredu — Život u zajedništvu i ljubavi je moguć ako svima činimo dobro, ako ljubimo i neprijatelje koji nam nanose zlo Mt 5, 43-47 — Isusovo zlatno pravilo: »Sve što želite da ljudi vama čine, činite i vi njima! Oprosti svome bratu i budi radostan — Činimo pogreške: one za koje nismo krivi i za koje smo odgovorni — Pogreške i zlo u svijetu ljudima donose nepravde i nesreće životni primjeri — Isusov poziv na praštanje poput dobroga Oca nebeskoga Mt 6, 14 — Dobrota i milosrđe su važni za praštanje Ef 4, 32 3. Učimo zahvaljivati svojim bližnjima, posebno zemaljskoj i nebeskoj Majci — Ponekad je teško biti s drugima npr. Molitva povezuje ljude — Učimo moliti: u molitvi dijelimo radost i žalost, izražavamo svoju zahvalnost, iznosimo svoje potrebe i molimo za potrebe drugih — U molitvi nismo sebični nego smo s drugima molitvom povezani — Molitvom Boga hvalimo, slavimo i zahvaljujemo mu za sva dobročinstva Prošireni sadržaji — Važnost osobne molitve — Zajednička molitva u obitelji Metodičke upute — Razgovor o osobnim iskustvima djece o prijateljstvu i zajedništvu — Izrada maloga obiteljskoga stabla i razgovor o odnosima u obitelji — Vježbe uživljavanja: Što veseli druge i čime ih mogu usrećiti? Praćenje i vrednovanje — Uočavanje činjenice da nitko ne može živjeti sam — Shvaćanje i prihvaćanje života u kojem se moramo pridržavati zajedničkih »pravila igre« ako želimo da svi budu zadovoljni — Razumijevanje da je grijeh prema drugima ujedno i grijeh pred Bogom — Sposobnosti molitvenoga izražavanja IX. U obitelji živimo jedni za druge — Naša mala obitelj: pripadam različitim zajednicama obitelji, razrednom odjelu, Crkvi — Na različite smo načine postali članovi tih zajednica npr. Po krštenju postajemo članovi Katoličke crkve — Krštenjem dobivam svoje ime i postajem članom Crkve — Moji roditelji su me dali krstiti kada sam i gdje kršten? Moja obitelj i župa — Moja je obitelj mala zajednica onih koji se vole — Moja je župa velika zajednica Isusovih vjernika — U našoj se župi međusobno poznajemo, družimo i pomažemo 4. Kršćani se u svijetu poštuju i pomažu — U svijetu ima mnogo kršćana — Katolička crkva — zajednica kršćana s papom, biskupima i svećenicima — Svi se kršćani međusobno poštuju i pomažu i tako svjedoče Evanđelje Prošireni sadržaji — Član sam svoje župne zajednice: u njoj svi imamo svoje mjesto, u njoj se okupljamo, primamo sakramente, molimo, družimo se, ministriramo.... Metodičke upute — Shematski prikaz povezanosti zajednica — Razgovor o tome kojoj sve zajednici pripadamo — Izmjena iskustava o krštenju, o kojem su djeci pripovijedali roditelji — Razgledavanje fotografija s vlastitoga krštenja, pregledavanje krsnih listova — Vođeni razgovor — Korištenje odabranih slika i fotografija — Tumačenje riječi: »krstiti« »kristiti« , »uroniti« — Tumačenje znakova: svijeća, bijela haljina, voda — Djeci primjerena meditacija uz krsne simbole — Likovno izražavanje na temu krštenja — Film ili dijamontaža o tijeku krštenja — Zajedničko sudjelovanje na jednom krštenju — Pripovijedanje o životu i primjeru pojedinih zaštitnika — Glazbeno izvođenje imena djece — Razgovor o značenju krštenja i znaku križanja — Promatranje odabranih umjetničkih djela — Ritmička igra — Odabrane priče o ljudima koji su rado drugima pomagali i činili dobro — Razgovor o načinima na koje i djeca mogu pomagati drugima Međupredmetne veze — Priroda i društvo: rodbina i svojta, rodbina i obitelj — Likovna kultura: obiteljski motivi izraženi vodenim bojama ili temperama — Glazbena kultura: pjesma, popijevka Dijete pjeva — Tjelesna kultura: igre, plesne strukture Praćenje i vrednovanje — Uočavanje veze između krštenja i pripadnosti Crkvi — Poznavanje krsnih znakova i simbola — Poznavanje značenja riječi »krštenje« — Shvaćanje i prihvaćanje važnosti sakramenta krštenja u svakodnevnom životu, osobito kao poziva da svima pomažemo i činimo dobro — Znanje imena sadašnjega pape, mjesnoga biskupa i svojega župnika X. Zahvalnost Bogu za dar učenja i zajedništva — Što smo naučili tijekom školske godine? S Bogom u radost života — Imamo razloga biti sretni i radosni — Radujem se praznicima i odmoru — Svijet je oko mene lijep, djeca su razigrana, ljudi su radosni i dobri — Imamo svoj plan i odluke da nam praznici budu radosni i lijepi Prošireni sadržaji — U vrijeme praznika, otkrivamo tajne Božje ljepote u ljudima i u prirodi Metodičke upute — Vođeni razgovor na temu — Uspoređivanje fotografija našega razreda, učeničkih bilježnica i crteža — Oblikovanje molitve zahvalnice za dobrotu, ljubav i brigu koju je učenik doživio — Likovno izražavanje radosti i zahvalnosti kolaž — Glazbeno izražavanje radosti i zahvalnosti — Situacijske igre — Pjevanje primjerene pjesme — Pričanje o zadaćama i dužnostima koje djeca mogu preuzeti kod kuće — Pripovijedanje o iščekivanju praznika i kako ih provesti Međupredmetne veze — Hrvatski jezik i književnost: prigodni tekstovi za kraj školske godine — Likovna kultura: motivi o praznicima, slikanje i crtanje mjesta gdje ćemo provesti praznike: more, planine, selo... Matz Praćenje i vrednovanje — Naučene temeljne činjenice i spoznaje u ovom vjeronaučnom godištu — Stav zahvalnosti prema Bogu i ljudima.



Rick Steves' Andalucía: The Best of Southern Spain
Sa nogama se isto rešava postavljanjem gumica na krajeve duks gaća. Ekonomski ratovi su preteče, ili bolje rečeno, sastavni deo pravih ratova. Pleme ima svoju omeđenu teritoriju. Afera je bila zaglušujuća. Podaci o broju turista su apsolutno točni u onoj mjeri koliko turista je prijavljeno. Dok je slava Crne Gore dostigla vrhunac, ugled Srbije pao je na nulu. Svi su knjigu dobili besplatno i niko nije znao, ko je šalje.

[Ljubavni oglasi u bosni i hercegovini|Sms poruke besplatne|Domaci sex video]








Post je objavljen 31.12.2018. u 09:38 sati.