AutoPijaca.ba auto oglasi
S obzirom na složen sistem vlasti i nadležnosti u BiH, bilo je neophodno uskladiti sve segmente i nivoe. Retrieved June 26, 2015. Vlasnici zemlje na kojoj se nalaze bušotine sebe zovu bosanskim šeicima.
Badoo je zabavan način da upoznaš ljude u Bosni i Hercegovini - za čavrljanje, flert, možda čak i neki romantični izlazak udvoje. Brčko Arbitration ruled in May 1997 that Brčko would be a special district managed by an ambassadorial representative from the international community. The mission was to separate the forming warring factions.
AutoPijaca.ba auto oglasi - You can help by.
Predsjedavajući Vijeća ministara BiH Denis Zvizdić kazao je danas da će naša zemlja 15. Prvi od dva najvažnija uslova za kredibilnu aplikaciju BiH za članstvo u Evropsku uniju Vijeće ministara BiH usvojilo je tajno, bez bilo kakvog informisanja javnosti. O toj temi i o načinu funkcionisanja mehanizma koordinacije govorio je na današnjoj konferenciji za medije Denis Zvizdić. Mehanizam koordinacije je ustvari usaglašen sistem načina na koji će BiH nastupati prema institucijama EU. S obzirom na složen sistem vlasti i nadležnosti u BiH, bilo je neophodno uskladiti sve segmente i nivoe. To će omogućiti efikasniji sistem pregovaranja sa EU ali i poboljšati načine donošenja odluka u institucijama BiH. On je objasnio da Vijeće ministara nije tajno usvajalo mehanizam koordinacije već da nisu željeli parcijalno ništa obrazlagati, ali i zbog toga što je Vijeće ministara čekalo da se entitetske vlade upoznaju sa tekstom koordinacije. Medijima je ukratko prezentovan rad Vijeća ministara kada su u pitanju rezultati u sprovođenju reformske agende, gdje je naglašeno da je na državnom nivou od 33 mjere ispunjeno 17, što daje optimizam da će uskoro i preostale obaveze biti realizirane. EU je od svih članica u procesu pristupanja zahtijevala usklađivanje mehanizma koordinacije, jer se od buduće članice velike evropske porodice očekuje da aktivno učestvuje u kreiranju politika unije. Ovim usklađivanjem trebalo bi biti definisan i sistem procedura koje će uslijediti nakon što BiH podnese aplikaciju i dobije set pitanja na koja će morati detaljno odgovoriti. Tako je Vijeće ministara BiH utvrdilo zajednička tijela koja će u zavisnosti od nadležnosti nastupati prema EU, a to su Kolegij za evropske integracije, ministarske konferencije, Komisiju za evropske integracije, potkomisije za evropske integracije i radne grupe za evropske integracije. U planu je bilo da se uradi pet bušotina, dubine najmanje 8 kilometara, koje bi koštale oko 75 miliona američkih dolara. Naftna kompanija Shell je i zvanično odustala od istraživanja i eksploatacije nafte u Federaciji BiH. Vlada tog entiteta već pravi nove planove i do kraja godine će raspisati javni poziv za kompanije, koje bi mogle da nastave ono što je holandski gigant započeo. Stipo Buljan, sekretar u Ministarstvu industrije, energetike i rudarstva FBiH rekao je za Faktor da u ovom slučaju nije bilo nikakvih političkih, ili nekih drugih konotacija, već da je Shell takvu odluku donio na osnovu procjene da u ovom momentu Bosna i Hercegovina nije prioritetno područje na njihova istraživanja i buduću eksploataciju. Novi planovi — Shell je u ovom momentu definitivno odustao. To su uradili samo zato što im naše područje u ovom trenutku nije prioritet za ulaganje, a ne zato što na tom području nema nafte — rekao je Buljan. On je naglasio da se već sada radi na planovima koji će rezultirati javnim pozivom najkasnije do kraja godine, čime bi područje Dinarida, ponovo bio predmet interesovanja neke druge kompanije. Uradit ćemo i nova aero-snimanja i tako ćemo imati kompletnu dokumentaciju. Radimo i na sastavljanju tima koji će raditi na tenderskoj dokumentaciji. Nemamo puno ljudi u ekipi, ali vjerujem da ćemo u roku od mjesec dana, objaviti novi poziv — rekao je Buljan. Nafte na području gdje je Shell trebao vršiti početna istraživanja definitivno ima, ali za potvrdu toga su bila potrebna ogromna sredstva. Holandska kompanija je za prvu fazu planirala ulaganje od 700 miliona dolara samo da bi potvrdila nalazište, prije početka eksploatacije. U planu je bilo da se uradi pet bušotina, dubine najmanje 8 kilometara, koje bi koštale oko 75 miliona američkih dolara. No, nakon što su okončali projektnu dokumentaciju Holanđani su napustili BiH, poručivši Vladi Federacije da nemaju namjeru nastaviti posao, ali da budućem partneru mogu ustupiti svu dokumentaciju o ležištima, prije svega na području Drežnice. Da nafte na ovom području ima, postoji potvrda još od prije rata, kada je na području Drežnice iz dvije bušotine pronađen trag nafte. Zavod za geologiju Federacije BiH, uradio je preliminarnu analizu matičnih stijena sa područja Dinarida, a po dobijenim rezultatima, u zvaničnom dokumentu, najperspektivnija područja Federacije BiH nalaze se na prostoru Stoca, Mostara, Drežnice, Tomislavgrada, Livna i Glamoča. Kao u Albaniji Do sada su potvrđena četiri od pet pokazatelja postoji li nafta u oblastima Dinarida. Za ovo je bila potrebna samo fizička potvrda, odnosno da se krene sa bušenjem. U međuvremenu su dobiveni i identični rezultati istraživanja o tlu s onima iz Albanije i juga Italije u mjestu Val Diagra gdje postoji jedno od najvećih nalazišta nafte u Evropi. Rusi zauzeli pola Majevice Eksperti iz Naftne industrije Srbije prije nekoliko godina objavili su rezultate preliminarnog istraživanja naftnih ležišta na planini Majevici, na području općine Lopare. Posao je urađen po nalogu nekoliko ruskih kompanija, koje su nakon privatizacije Rafinerije u Bosanskom Brodu dobile i gratis cjelokupna istraživanja iz predratnog perioda o naftnim ležištima na području sjeveroistočne Bosne, vrijedna nekoliko miliona maraka. Na osnovu njih, srbijanski eksperti su zakopali probne bušotine i pri tome potvrdili — nafte ima! Drugi krak tog istog ležišta ide od Teočaka ka Čeliću i Brčkom i završava se u blizini naselja Tinja kod Srebrenika. Procjene govore da je samo pod Majevicom oko 50 miliona tona nafte, odnosno rezerve za narednih 30 godina. Nafta izvire u avlijama Na nekoliko lokacija u podmajevičkim selima Bare i Požarnica, smještenim nekoliko kilometara izvan Tuzle, prisutne su bušotine u kojima se nalazi nafta. Vlasnici zemlje na kojoj se nalaze bušotine sebe zovu bosanskim šeicima. Žao mi je da nafta svaki dan otiče u rijeku — jada se Hajrudin Bilalić, vlasnik tri bušotine, pozivajući sve zainteresovane Bosance i Hercegovce da dođu do njegovog imanja u Barama i kupe sebi bosanske nafte. Kaže cijena je sitnica — litar za jednu marku!