Sarajevski kanton
Through BHRI, IOM seeks to empower young people to resist recruitment, strengthen communities to better withstand radical influences, improve how towns and cities respond to extremist threats and reduce the likelihood of violence. Tolerates conditions of uncertainty or ambiguity and continues to work productively.
Tasks and Responsibilities:Providing assistance to the HDD Management with collecting, synthesizing and harmonizing inputs obtained from relevant programmatic focal points in order to produce regular, internal departmental reports;Assisting the HDD Management with departmental planning strategic, project and field office level and implementing processes through direct technical assistance and centralized oversight mechanisms and developing guidelines and templates for HDD planning processes;Providing expert assistance to HDD Management and other HDD members in the development and review of project proposals and project reporting documents on various programmatic topics, ensuring their coherence with Departmental and Mission objectives and priorities and compliance with the OSCE Project Management methodology;Analysing HDD project implementation based on results-based and indicator-based reporting, identifying trends within the Department in regards to project management and developing appropriate recommendations to strengthen project implementation and overall Department impact;Co-ordinating, drafting, proofreading and editing various departmental documents, briefing notes, talking points, letters and others as required and maintaining tracking system of the cleared documents, follows-up on deadlines and timely submission of programmatic inputs;Performing other duties as assigned. Provisons-Modell zusätzlich zum GehaltWir suchen keine Studenten. Les autres ordinateurs vous trouvent avec ce numéro. Il est crucial d'utiliser la balise alt et de s'assurer que les moteurs de recherche savent de quoi vous parlez.
Pronađeni poslovi - Sarajevo osnovan je 2000.
Zaštita privatnosti Uredba o opštoj zaštiti podataka GDPR je uredba na nivou EU koja kontroliše kako kompanije i druge organizacije obrađuju lične podatke. To je najznačajnija inicijativa za zaštitu podataka za 20 godina i ima značajne implikacije za bilo koju organizaciju u svijetu, služeći pojedincima iz Evropske unije. Smjernice za prikupljanje, obradu, prenos i korištenje podataka. Najposao koristi pomoć elektronske obrade podataka Excessive Deficit Procedure — EDP kako bi osigurali ispravnu i brzu obradu naloga, usluga i podršku korisnicima. Obrada podataka od Najposla je u suštini GDPR. Nakon toga, prikupljanje podataka, obradu, prijenos i korištenje u daljnjem tekstu: korištenje podataka dozvoljeno je ako zakonodavstvo GDPR ili drugi to dozvoljava, ili kada je subjekat pristao prihvatanjem ovih uvjeta. GDPR dozvoljava korištenje podataka, posebno ako to služi za ispunjenje ugovora zaključenog s vama. Za neke svrhe koje izlaze iz okvira stvarne ugovornih i podrška odnosa, u odgovarajućim ugovorom ili u elementima kao odgovor na promocije Najposao u smislu pristanka zaštite podataka je primljena. Ako se ovaj pristanak nije prihvaćem, ili opozvan na neki kasniji datum, Najposao koristi se vašim podacima dozvoljeno samo u okviru zakona. Ispod ćete naći više informacija o prikupljanju, skladištenju, prijenosu i korištenju vaših podataka o korisnicima: Prikupljanje i čuvanje podataka od strane Najposao Najposao čuva podatke korisnika koji su zainteresirani za naše usluge podrške ili za korisnike koji apliciraju za posao Ukoliko ste se saglasili, neophodni podaci će dodatno sakupljati i čuvati od naše strane u svrhu sprovođenja brige o kupcima, ankete i lično prilagođenih informacija o korisnicima koji posjećuju našu stranicu. Skladištenje podataka na Najposao Najposao čuva podatke korisnika koji su zainteresirani za naše usluge podrške ili za korisnike koji apliciraju za posao. Pored toga, podaci čuvaju kupci i zainteresovane strane Najposla, koji kontaktiraju Najposao putem web stranice www. Ovo je besplatno za vas i obuhvata slijedeće usluge: - Na raspolaganju vam je naša podrška ukoliko je tražite. Vaše brige će biti primljene i obrađene od strane kontakt osoba tokom radnog vremena. Sve ovo ukoliko nismo imali hakerske napada koji su uništili sve podatke ili zbog više sile koji su uzrokovali kvarove na našim serverima. Anketa korisnika Rezultati istraživanja tržišnih istraživanja predstavljaju važnu bazu informacija za stalno poboljšanje ili novi razvoj proizvoda i usluga. Lično prilagođene informacije o korisnicima U slučaju osobno prilagođene informacije o klijentima ako daju svoj pristanak, vaše podatke šaljemo u bazu podataka gdje se podaci skladište i automatski prerađuju. Nema prenosa izvan navedenog obima Prenos vaših ličnih podataka izvan navedenog se ne prenosi. Odbijanje o saglasnosti za zaštitu podataka možete u svako doba da odbijete. Informacije o vašim podacima Prema GDPR , imate pravo da dobijete informacije o vašim ličnim podacima uskladištenim u bazama podataka ili da tražite brisanje istih. Možete pokrenuti preko Google Chrome F12 pod Application izabrati Clear Storage i ponovo pokrenuti postupak davanja saglasnosti. Za više informacija kontaktirajte Najposao Prikupljanje opštih informacija Kada pristupite na web stranici Najposao, informacije o opštoj prirodi se automatski snimaju. Ove informacije uključuju web pretraživača, operativni sistem koji se koristi, ime domena vašeg Internet provajdera i slično. Ovo je samo informacija koja ne dozvoljava zaključke o vašoj osobi. Osim toga, ovi podaci se generišu i prilikom pristupanja bilo kojoj drugoj web lokaciji na InternetuInformacije ove vrste se prikupljaju samo anonimno i statistički procenjuju. Korišćenje kolačića Kolačići su tekstualni fajlovi koji sadrže informacije kako bi identifikovali povratne posjetioce samo tokom trajanja vaše posjete našoj web lokaciji. Kolačići se čuvaju na tvrdom disku vašeg računara i tamo ne štete. Kolačići na našoj web stranici ne sadrže nikakve lične informacije o vama. Kolačići vas spominju da morate unositi podatke više puta, omogućiti prenos određenog sadržaja i pomoći nama da identifikujemo posebno popularne oblasti naše web stranice. Ako želite, možete da deaktivirate upotrebu kolačića u bilo kom trenutku preko postavki vašeg pretraživača. Molimo koristite funkcije pomoći svog internet pretraživača kako biste saznali kako promijeniti ova podešavanja. Googlajte kako se to uradi. Informacije o online oglašavanju zasnovanom na korišćenju Internetsko oglašavanje zasnovano na korišćenju, takođe poznato kao ciljanje, omogućava oglašivačima da identifikuju korisnika u isporuci oglasa i dodeli ga ciljnoj publici. Uz pomoć ovih informacija moguće je prikazati korisniku relevantniju reklamu. Za svu tu svrhu se koristi Facebook, Twitter, Instagram, Google + koji sami prikupljaju takve podatke jer su eksterni linkove a mi smo korisnici njihovih usluga. Vaši kolačići se koriste 365 dana. Isto ovo koriste i Google Pluginovi, Twitter Pluginovi i Instagram Pluginovi. Ako pozovete web stranicu Najposao koja sadrži takav plugin, vaš pretraživač uspostavi direktnu vezu sa serverima ovih društvenih mreža. Naše bezbjednosne mjere se kontinuirano poboljšavaju i prilagođavaju prema tržištu. Maj 2018 Ovo su razni uvjeti koji se nameću od EU a mi ćemo ih vremenom unaprijediti iako nismo u EU član kao državi. Da Vam budemo iskreni, mi jedino prikupljamo podatke kada se prijavite za posao, nama se šalje automatski e-mail na kada nas lično kontaktirate za posao. Tvrtka iz Zagreba traži 15 ZAVARIVAČA sa min. Radi se o dugoročnom poslu,min. Poslodavac preuzima sve obaveze oko dobivanja radne i boravišne dozvole,te osigurava smještaj i trošak prijevoza do mjesta rada. Mogućnost zapošljavanja u Njemačkoj. Molimo sve zainteresirane kandidate da nam se jave putem maila:r. Potreban veći broj radnika u tehničkoj službi, za rad u turističkomnaselju-resortu u Općini Hadžići. Obavezni uslovi:SSS ili VSS - električari, bravari, zvanja stečena na šumarskom fakultetu - hortikulutra i sl. Starosna dob od 35 - 60 godinaDodatni uslovi: Poželjno radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima. Nudimo: mogućnost napredovanja,usavršavanja i dodatne zarade. Prednost imaju električari, frigoristi, monteri tehničke opreme, kotlovničari i slično. Vaše prijave i CV uz obaveznu naznaku za koju se poziciju prijavljujete šaljite e-mailom na adresu drazen rawasi. Berufserfahrung ist willkommen, aber auch als Quereinsteiger können Sie die Möglichkeit bekommen, sich bei uns zu beweisen. Wir gehören zu den besten in dieser Branche, mit mehreren Filialen in Sarajevo und Tuzla und Sie haben die Chance, die nächsten Jahre mit uns zu wachsen. Wir freuen uns auf Ihre Bewerbung!! In kürze neue Projekte und mehr Provision2 Neue Teams, neue TeamleiterReservieren Sie sich Ihren Platz bei unsMehrere Plätze schon besetztMitarbeiter die schon bei uns gearbeitet haben, können es nochmal probieren! Samstag und Sonntag sind bei uns IMMER frei! Unbefristeten ArbeitsvertragVollzeit BeschäftigungTatsächliche Vollanmeldung Krankenkasse, Rentenversicherung usw. Provisons-Modell zusätzlich zum GehaltWir suchen keine Studenten. Follow us on Facebook!! Bilder sagen mehr als Worte, besucht uns!! Ranije radno iskustvo i predznanje nije potrebno, kandidat ce proci obuku potrebnu za rad. Plata 800KM neto uz mogucnosti bonusa na platu. Mogucnost rada u dvije smjene, radno vrjeme 07:30-15:30 i 14:30-22:30Radno mjesto se nalazi u Sarajevu, Dzemala Bijedica 185. Oglas ostaje otvoren 7 dana od dana objavljivanja. Po isteku oglasa, biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor. Pored općih uvjeta predviđenih Zakonom o radu, poželjno je da kandidati imaju radnog iskustva na traženim pozicijama. Zainteresirane osobe za radna mjesta mogu svoje prijave poslati na e-mail cglavina hering. Natječaj ostaje otvoren do popunjavanja traženih mjesta. Pored općih uvjeta predviđenih Zakonom o radu, poželjno je da kandidati imaju radnog iskustva na traženim pozicijama. Zainteresirane osobe za radna mjesta mogu svoje prijave poslati na e-mail cglavina hering. Natječaj ostaje otvoren do popunjavanja traženih mjesta. The main areas of responsibility of the CRSV Project Assistant will be administrative, financial, logistical and secretarial work within the CRSV project and other gender equality programme initiatives in the CO. The CRSV Project Assistant maintains collaborative relationships with all programme and operations staff at the CO. AWP, summary table of overall programmatic expenditures, determination of unutilised funds, etc. Provides logistical, administrative and secretarial support for CP evaluation, CCA development, UNDAF development and related processes, and programme management. Summary of key functions:Administrative and organisational support to programme implementation and organisation of various events. Maintenance of relevant records relating to recruitment of consultants and procurement processes. Preparation of background materials and supporting documents for programme delivery. Supports the assessment of gaps, planning and implementation of the preparedness activities as established in the Annual Preparedness Action Plan contribution to quarterly updates on the MPAs and MPRs as needed in the online MPA monitoring module for CO ; Liaise with the other Preparedness Team members, in the implementation of tasks in order to ensure participatory and quality inputsImpact of ResultsThe key results have an impact on efficient, effective, transparent and accountable implementation of the programme delivery. Payments RFPs and POs timely prepared and processed. Learns from others inside and outside the organization adopting best practices created by others. Actively produces and disseminates new knowledge. Valuing diversityDemonstrates an international outlook, appreciates differences in values and learns from cultural diversity. Takes actions appropriate to the religious and cultural context and shows respect, tact and consideration for cultural differences. Managing RelationshipsWorking in teamsWorks collaboratively with colleagues inside and outside of UNFPA to allow the achievement of common goals and shared objectives. Actively seeks resolution of disagreements and supports the decisions of the team. Communicating information and ideasDelivers oral and written information in a timely, effective and easily understood manner. Participates in meetings and group discussions actively listening and sharing information. Frankly expresses ideas with the intent to resolve issues, considers what others have to say and responds appropriately to criticism. Conflict and self-managementManages personal reactions by remaining calm, composed and patient even when under stress or during a crisis and avoids engaging in unproductive conflict. Expresses disagreement in constructive ways that focus on the issue not the person. Tolerates conditions of uncertainty or ambiguity and continues to work productively. Seeks new challenges and assignments and exhibits a desire to learn. Accepts responsibility for personal performance participating in individual work planning and objective setting seeking feedback and acting to continuously improve performance. Personal Leadership and EffectivenessAnalytical and strategic thinkingUses appropriate analytical tools and logic to gather, define and analyze information, situations and problems and draws logical conclusions from data. Demonstrates an ability to set clear and appropriate priorities focusing on tasks and activities which have a strategic impact on results. Anticipates and meets information needs of the team and other stakeholders. Takes action that goes beyond responding to the obvious needs of the situation and persists until successful outcomes are achieved. Appropriate and transparent decision makingMakes timely and appropriate decisions taking into consideration various and complex issues and takes responsibility for the impact of decisions. Uses analytical skills to identify opportunities for project development and participates in formulation of proposals ensuring substantive rigour in the design and application of proven successful approaches. Innovation and marketing of new approaches — enhances existing processes and products. Documents and analyzes innovative strategies, best practices and new approaches. Adapts quickly to change. Analyzes selected materials for strengthening strategic alliances with partners and stakeholders. Resource mobilization — Provides inputs to resource mobilization strategies analyzing and maintaining information and databases on donors and developing database of project profiles for presentation to donors. Vrsta posla:rad na određeno vrijemeRegija:Kanton Sarajevo regija O zaposleniku Znanja i kvalifikacije:Required Skills and ExperienceEducation:University degree preferable, but not mandatory, in social policy, development, psychology, business. Knowledge and Experience:Professional level with a minimum of three years of experience in project assistance, preferably in international development organizations;Demonstrable experience in administrative, clerical, financial and logistical work;Experience in partnering with government institutions and CSOs;Proficiency in MS Office MS Word, Excel and Outlook software applications. Knowledge of financial and web management programmes would be an asset. Fluency in English is required. DisclaimerImportant applicant informationAll posts in the SC categories are subject to local recruitment. Applicant information about UNFPA rostersNote: UNFPA reserves the right to select one or more candidates from this vacancy announcement. We may also retain applications and consider candidates applying to this post for other similar positions with UNFPA at the same grade level and with similar job description, experience and educational requirements. Workforce diversityUNFPA is committed to achieving diversity within its workforce, and encourages all qualified applicants, irrespective of gender, nationality, disabilities, sexual orientation, culture, religious and ethnic backgrounds to apply. All applications will be treated in the strictest confidence. Scam warningThe United Nations does not charge any application, processing, training, interviewing, testing or other fee in connection with the application or recruitment process. Should you receive a solicitation for the payment of a fee, please disregard it. Furthermore, please note that emblems, logos, names and addresses are easily copied and reproduced. Therefore, you are advised to apply particular care when submitting personal information on the web. Seconded staff members in the OSCE Secretariat and Institutions are not entitled to a Board and Lodging Allowance payable by the Organization. The Office for Democratic Institutions and Human Rights is the principal institution of the OSCE responsible for the human dimension. ODIHR is active throughout the OSCE area in the fields of election observation, democratic development, human rights, tolerance and non-discrimination, and the rule of law. ODIHR supports the 57 OSCE participating States and civil society in their efforts to effectively respond to hate-motivated crimes, to promote freedom of religion or belief, and to facilitate mutual respect and understanding. ODIHR builds the capacity of civil society to recognize and monitor hate crimes and to work on developing effective responses in their communities. Vrsta posla:rad na određeno vrijemeRegija:Inozemstvo O zaposleniku Znanja i kvalifikacije:Necessary QualificationsFirst-level university degree preferably in international relations, political science, social sciences, law or other disciplines related to human rights ;At least six years of progressively responsible experience at national and international levels in the human rights field;Understanding of issues relating to intolerance and discrimination;Demonstrated experience in training design and delivery;Demonstrated experience in project design and implementation;Ability to work with minimal supervision and under pressure;Excellent written and oral communications skills in English; working knowledge of Russian is desirable;Ability to establish and maintain effective working relations with people of different national and cultural backgrounds whilst maintaining impartiality and objectivity;Demonstrated gender awareness and sensitivity, and an ability to integrate a gender perspective into tasks and activities. The OSCE retains the discretion to re-advertise the vacancy, to cancel the recruitment, to offer an appointment at a lower grade or to offer an appointment with a modified job description or for a different duration. Only shortlisted applicants will be contacted. The OSCE is committed to diversity and inclusion within its workforce, and encourages the nomination of qualified female and male candidates from all religious, ethnic and social backgrounds. Please be aware that the OSCE does not request payment at any stage of the application and review process. Please apply to your relevant authorities several days prior to the deadline expiration to ensure timely processing of your application. Delayed nominations will not be considered. Desirable:Knowledge of the local language or most common lingua franca spoken in the Mission area desired. Tasks and Responsibilities:Providing assistance to the HDD Management with collecting, synthesizing and harmonizing inputs obtained from relevant programmatic focal points in order to produce regular, internal departmental reports;Assisting the HDD Management with departmental planning strategic, project and field office level and implementing processes through direct technical assistance and centralized oversight mechanisms and developing guidelines and templates for HDD planning processes;Providing expert assistance to HDD Management and other HDD members in the development and review of project proposals and project reporting documents on various programmatic topics, ensuring their coherence with Departmental and Mission objectives and priorities and compliance with the OSCE Project Management methodology;Analysing HDD project implementation based on results-based and indicator-based reporting, identifying trends within the Department in regards to project management and developing appropriate recommendations to strengthen project implementation and overall Department impact;Co-ordinating, drafting, proofreading and editing various departmental documents, briefing notes, talking points, letters and others as required and maintaining tracking system of the cleared documents, follows-up on deadlines and timely submission of programmatic inputs;Performing other duties as assigned. Please apply to your relevant authorities several days prior to the deadline expiration to ensure timely processing of your application. Delayed nominations will not be considered. To save their lives. To defend their rights. To help them fulfill their potential. Across 190 countries and territories, we work for every child, everywhere, every day, to build a better world for everyone. And we never give up. FOR EVERY CHILDThe overarching goal of the 2015-2019 UNICEF Joint Country Programme of Cooperation with Bosnia and Herzegovina is to support the efforts of BiH to accelerate the universal realization of child rights by fostering greater social inclusion, especially of the most vulnerable and excluded children and families: children with disabilities, children of minorities, especially Roma, and children in impoverished communities. The Country Programme is organised along four programme areas: 1 Child rights monitoring and social protection and inclusion, and 2 Child Protection and Justice for Children, 3 Inclusive Quality Education and 4 Young Child Wellbeing. Under the Young Child Wellbeing output related to policy level interventions, UNICEF has agreed with the Federal Ministry of Education to provide technical assistance for the development of the new Strategy for Early Childhood Development ECD for the period 2018 — 2022. How can you make a difference? Develop and present the methodology for monitoring and reporting on the implementation of the Strategy for early childhood development of FBiH 2018 — 2022, which will be included into the Strategy document;Coordinate and maintain the regular flow of information between FMoE, UNICEF and other stakeholders;Finalization of the new Strategy:Collect and compile the sectorial proposals and inputs for the new Strategy;Provide technical assistance in the process of public presentations of the new Strategy to the cantonal institutions, parent association, relevant civil society organizations, UNICEF and other stakeholders;Compile the final text of the agreed Strategy document;Presentation of the final Strategy document:Present the final Strategy document to the Working Group, representatives of the cantonal institutions, organizations of persons with disabilities, UNICEF and other stakeholders, at the final Conference which will be organized at the Federal level. Vrsta posla:rad na određeno vrijemeRegija:Bosansko-podrinjski kanton regija, Distrikt Brčko regija, Hercegovačko-neretvanski kanton regija, Kanton 10 regija, Posavski kanton regija, Republika Srpska regija, Kanton Sarajevo regija, Srednjobosanski kanton regija, Tuzlanski kanton regija, Unsko-sanski kanton regija, Zapadnohercegovački kanton regija, Zeničko-dobojski kanton regija O zaposleniku Znanja i kvalifikacije:To qualify as an advocate for every child you will have…Advanced University degree in Health, Education, Social work or a related field;Minimum 5 years relevant experience in the area of young child and wellbeing. Strong communication, writing and interpersonal skills;Strong planning and organisational skills;Fluency in English and local languages required;Previous experience with the UN is an asset. Remarks:Only shortlisted candidates will be contacted and advance to the next stage of the selection process. Please indicate your ability, availability and lump sum amount in USD or BAM to undertake the terms of reference above. Maximum number of working days for this consultancy is 50. For further details please contact Human Resources at UNICEF Office in Sarajevo, Ms. Marina Kadic at 387 33 293 606, mkadic unicef. IOM is dedicated to promoting humane and orderly migration for the benefit of all. It does so by providing services and advice to governments and migrants. IOM is committed to a diverse and inclusive environment. Internal and external candidates are eligible to apply to this vacancy. For the purpose of the vacancy, internal candidates are considered as first-tier candidates. Agency for International Development USAID. The overall objective of the program is to reduce the threat of radicalization and violent extremism in BiH and counter extremist efforts to deepen or exploit communal tensions. Through BHRI, IOM seeks to empower young people to resist recruitment, strengthen communities to better withstand radical influences, improve how towns and cities respond to extremist threats and reduce the likelihood of violence. To achieve these objectives, BHRI designs and implements small-grant activities through a process-oriented, community driven approach that emphasizes project processes. The implementation of the program will be closely coordinated with USAID. Send the sections of the matrix that have to be completed by the field to the relevant field staff grants focal points , with the purpose to use the matrix as a planning tool. Applications must be received by 19 July 2018 CoBPosting period: 05 July 2018REMARK:ONLY SHORTLISTED CANDIDATES WILL BE CONTACTEDInternals of the Organization and NMS candidates, as well as external female candidates, will be considered as first-tier candidates. This vacancy is also open to second-tier candidates. The appointment is subject to funding confirmation. Appointment will be subject to certification that the candidate is medically fit for appointment, accreditation. Svoje prijave možete dostaviti putem:- e-mail: info nicromcooling. Oglas ostaje otvoren 30 dana od dana objavljivanja oglasa. Svim prethodnim i budućim kandidatima se zahvaljujemo na interesovanju, i izvinjavamo se što zbog velikog broja molbi nismo bili u mogućnosti svima odgovoriti. Takođe molimo sve one koji su ranije konkurisali za radno mjesto u našoj kompaniji, a u međuvremenu nisu pronašli zaposlenje, da ponovo pošalju svoje prijave, jer ranije prijave nećemo uzimati u obzir. Više informacija o nama možete pronaći na našoj web stranici: www. Svoje prijave možete dostaviti putem:- e-mail: info nicromcooling. Oglas ostaje otvoren 30 dana od dana objavljivanja oglasa. Svim prethodnim i budućim kandidatima se zahvaljujemo na interesovanju, i izvinjavamo se što zbog velikog broja molbi nismo bili u mogućnosti svima odgovoriti. Takođe molimo sve one koji su ranije konkurisali za radno mjesto u našoj kompaniji, a u međuvremenu nisu pronašli zaposlenje, da ponovo pošalju svoje prijave, jer ranije prijave nećemo uzimati u obzir. Više informacija o nama možete pronaći na našoj web stranici: www. Svoje prijave možete dostaviti putem:- e-mail: info nicromcooling. Oglas ostaje otvoren 30 dana od dana objavljivanja oglasa. Svim prethodnim i budućim kandidatima se zahvaljujemo na interesovanju, i izvinjavamo se što zbog velikog broja molbi nismo bili u mogućnosti svima odgovoriti. Takođe molimo sve one koji su ranije konkurisali za radno mjesto u našoj kompaniji, a u međuvremenu nisu pronašli zaposlenje, da ponovo pošalju svoje prijave, jer ranije prijave nećemo uzimati u obzir. Više informacija o nama možete pronaći na našoj web stranici: www. Obavezni uslovi:SSS ili VSS - električari, električari montažeriStarosna dob od 35 - 60 godinaDodatni uslovi:Poželjno radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima. Nudimo:redovna primanja i prijavu, mogućnost napredovanja, usavršavanja i dodatne zarade,. Vaše prijave i CV uz obaveznu naznaku za koju se poziciju prijavljujete šaljite e-mailom na adresu drazen rawasi. Organiziran i analitičan pristup radu, fleksibilnost, temeljitost i odgovornost, osobine su potrebne za uspješno obavljanje navedenih poslova. Odgovarajućim osobama nudimo mogućnost profesionalnog razvoja, poticajna primanja te ugodnu radnu klimu. Oglas ostaje otvoren do 12. Pozivamo sve zainteresovane kandidate da svoju prijavu sa biografijom i slikom pošalju na sljedeću adresu: Kreis BH d. Nudimo: rad u ugodnoj i dinamičnoj atmosferi,mogućnost dodatnog usavršavanja i obrazovanja,mogućnost profesionalnog napredovanja,nagrade za postignute rezultate. Prednost imaju kandidati koji imaju najmanje godinu dana radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima. Kontakt telefonPrijaviti se Ukoliko nemate biografiju, motivaciono pismo i pismo preporuke možete ih preuzeti ovdje. Uslovi: minimalno SSS,poznavanje rada na računaru,vozački ispit »B« kategorija,obavezno radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima. Nudimo: rad u ugodnoj i dinamičnoj atmosferi,mogućnost dodatnog usavršavanja i obrazovanja,mogućnost profesionalnog napredovanja,nagrade za postignute rezultate. Prednost imaju kandidati koji imaju najmanje godinu dana radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima. Kontakt telefonPrijaviti se Ukoliko nemate biografiju, motivaciono pismo i pismo preporuke možete ih preuzeti ovdje. Obavljanje elektro i drugih radovaObavezni uslovi: SSS, teh. Radi se o dugoročnom poslu,min. Poslodavac preuzima sve obaveze oko dobijanja radne i boravišne dozvole,te osigurava i financira smještaj i prijevoz do gradilišta. Molimo sve zainteresirane kandidate da nam se jave putem maila:r. Konkurs ostaje otvoren do 19. Uslovi:VSS — Građevinski fakultet,Obavezno radno iskustvo 5 godina,Samostalnost u obavljanju posla,Odlične komunikacijske i prezentacijske sposobnosti, kao i vještine pregovaranja,Izrazito izgrađene sposobnosti planiranja, analize i organizacije. Konkurs ostaje otvoren do 19. NA OVOJ POZICIJI BIĆETE ODGOVORNI ZA:Obilazak maloprodajnih objekata po utvrđenom planu posjetaIzlaganje i pozicioniranje robe u prodajnim objektima u skladu sa zadanim standardimaBriga o popunjenosti objekata robomPraćenje rokova ispravnosti robeIzvještavanje nadređenih o stanju robe u objektimaSprovođenje promotivnih aktivnosti u objektima za koje je odgovoranKontrolisanje postojećih osnovnih sredstava u objektima za koje je odgovoranPrikupljanje, sistematizacija i prenos informacija sa terena svom pretpostavljenomDA BISTE USPJEŠNO OBAVLJALI OVAJ POSAO, POTREBNO JE DA POSJEDUJETE: Poželjno radno iskustvo na istim ili sličnim poslovimaSpremnost na rad na terenuOdgovornost i komunikativnostSposobnost samostalnog rada po unaprijed utvrđenim standardima. Branka Popovića 61B, 78000 Banja LukaNapomena: Neblagovremene i nepotpune prijave neće se razmatrati. Dostavljena dokumentacija ne podliježe vraćanju. Branka Popovića 61B, 78000 Banja LukaNapomena: Neblagovremene i nepotpune prijave neće se razmatrati. Dostavljena dokumentacija ne podliježe vraćanju. Branka Popovića 61B, 78000 Banja LukaNapomena: Neblagovremene i nepotpune prijave neće se razmatrati. Dostavljena dokumentacija ne podliježe vraćanju. Branka Popovića 61B, 78000 Banja LukaNapomena: Neblagovremene i nepotpune prijave neće se razmatrati. Dostavljena dokumentacija ne podliježe vraćanju. Branka Popovića 61B, 78000 Banja LukaNapomena: Neblagovremene i nepotpune prijave neće se razmatrati. Dostavljena dokumentacija ne podliježe vraćanju. Opis radnog mjesta: Područja odgovornosti: Dostavljanje narudžbe na adresu kupca Briga i održavanje vozila, higijena kao i ispravnost Briga o naplati isporučene robe Posebne pogodnosti: ugodna radna okolinaredovna plataobavezan probni radVrsta posla: stalni radni odnos O zaposlenikuZnanja i kvalifikacije: SSSPoželjno je da kandidat nema radnog iskustva, ali da ima osnovno poznavanje ulica grada Sarajeva odgovornost prema posluupornost brzina i okretnostželja za učenjem i uključenost u posaosposobnost na stalnom održavanju čiste radne okolinedostupnost u slučaju potrebe za prekovremenim radomMinimalna stručna sprema: srednja škola Uz prijavu obavezno poslati CV sa fotografijom na e-mail: posao montana. Radi se o dugoročnom poslu,min. Poslodavac preuzima sve obaveze oko dobivanja radne i boravišne dozvole,te osigurava smještaj i trošak prijevoza do mjesta rada. Mogućnost zapošljavanja u Njemačkoj. Molimo sve zainteresirane kandidate da nam se jave putem maila:r. Opis posla:Pripremanje toplih i hladnih jelaPriprema jela za posluživanjeOdabir, preuzimanje i priprema namirnicaBriga o prezentiranju i posluživanju jelaSudjelovanje u pripremanju i sastavljanju jelovnika, dnevnih menija te u pripremi kalkulacija za određena jela i obroke Organiacija rada kuharskog i pomoćnog osoblja, te organizacija cjelokupnog rada u kuhinjiOdređivanje tehnologije pripremanja hrane, pripremanje namirnica i njihova toplinska obradaPoštivanje recepata i količinskih normativa za upotrebu pojedinih namirnica u obrocimaPoštivanje visoki higijenskih standarda i vođenje brige o higijeni i čistoći prostora i sredstava s kojima radiVođenje brige o skladištenju nepotrošenih namirnica i kontrola zalihaKuhari također brinu o održavanju uređaja u kuhinji, kako bi oni bili ispravni i tehnički postojani. Opis posla:S ljubaznošću i po hotelskim standardima dočekuje goste tokom njihovog dolaska i isporučuje njihov prtljag u sobe sa efikasnošću i na vrijeme, da bi osigurao zadovoljstvo gostijuTreba da poznaje hotelske usluge i proizvode kao i turističke i poslovne putne informacije, koje bi gostima mogle biti od interesaRukovodi zahtijevima gostiju na ljubazan i efikasan način, upućuje gosta na odgovarajući personal ukoliko je potrebnoUzima prtljag iz soba gostiju, prilikom odlaska i čuva prtljag na sigurnom mjestu soba za prtljag do kompletnog odlaska gostijuPrtrljag uvijek nosi pažljivo da ne bi došlo do šteteOdržava čistoću i urednost sobe za prtljagObavlja sve dužnosti i odgovornosti pravovremeno i učinkovito, u skladu s utvrđenom politikom i procedurama hotelaUslovi: SSSIskustvo na sličnim pozicijamaVisok standard profesionalizmaPoznavanje engleskog jezikaObavljanje dužnosti i odgovornosti pravovremeno i učinkovito, u skladu sa politikom i procedurama hotelaVozačka dozvola B kategorije aktivan vozač Svoju biografiju i popratno pismo možete poslati putem linka. Opis posla:Posluživanje proizvoda iz ponude objektaBriga za stolnu dekoraciju, jelovnike, cjenike i sl. Pripremanje restorana za rad-provjeravanje čistoće i čišćenje restorana u skladu sa standardimaPostavljanje švedskog stola prema standardimaDetaljno poznavanje jelovnikaKomunikacija i posluživanje gostijuDočekivanje gostiju na ljubazan i profesionalan načinPrimanje i prosljeđivanje narudžbi odjelu kuhinjeIzdavanje i naplaćivanje računaOdržavanje i čišćenje restoranaPoliranje pribora za jelo i čaša Uslovi posla: SSSRadno iskustvo u trajanju od minimalno 2 godinePoželjno radno iskustvo u visoko kategoriziranim hotelimaIzvrsno poznavanje engleskog jezika u govoruIzražena komunikativnost, prijatno i pristojno ponašanje Visok nivo entuzijazma, posvećenosti, profesionalnosti i inicijativeDobre organizacione sposobnosti i brzina u raduSvoju biografiju i popratno pismo možete poslati putem linka. Opis posla:Slastičar samostalno obavlja različite poslove, od naručivanja i pripreme sirovina i materijala za različite slastice, peciva i sladolede, do izrade konačnog proizvoda.