Malo drugačija stranica za spajanje parova
Ukoliko osoba koja vam se svidela odgovori potvrdno, dopisivanje može da počne. Hilfiger majice prodavale se za između 400 i 500 kuna.
Odaberite predložak i popunite ga fotografijama iz galerije. Predstavljamo vam najbolje aplikacije za dopisivanje! Primjerice, u restoranu, a ako djeca nisu u stanju poštovati pravila ponašanja, nemojte ih voditi tamo.
Join Us on FB & TWitter - Po cijeni od 0,99 dolara dobit ćete aplikaciju koja će od vašeg telefona učiniti sve ono što ste inače mislili da je moguće isključivo s DSLR fotoaparatom — prekrasne fotografije duge ekspozicije, a sve uz jednostavnu mogućnost kontrole ekspozicije, otvora blende i ISO postavki. Prema nekim saznanjima, veruje se da Snapchat ima preko 100 miliona korisnika.
Društveni su mediji jedan od najlakšijih i najjeftinijih načina za pristupiti vašoj publici. Ipak, nije uvijek tako lako doći do njih. Kako proširiti svoj dobar glas? Svi znamo da se u offline svijetu upoznavanje utjecajnih ljudi podrazumijeva kao prirodna i očekivana prilika za poboljšavanje svog poslovanja i povećanja vlastitog utjecaja. Također, jasno je da online svijet polako preuzima primat u poslovanju. Uostalom, vjerojatno vam nije bilo neobično što ste u prvoj rečenici pročitali izraz offline svijet, a ne stvarni ili bilo koji drugi izraz. Uostalom, do prije 5-10 godina to uopće nije trebalo naglašavati. Zašto onda ne preselimo dio starog razmišljanja i na Internet? Ako ste neko vrijeme u biznisu, vjerojatno već imate neke osobne kontakte s ljudima iz industrije. Ali jeste li povezani s blogerima i portalima koji pišu o njima? Autorima koji su pisali knjige na tu temu? Urednicima magazina ili investitorima? Društvene mreže, pripremite se! Prvo, u tražilici pronađite rezultate upisivanja ključnih riječi i važnih fraza za vaš posao. Kad pronađete prave ljude, lajkajte njihove profile i njihov sadržaj ne pretjerujte, ne želite biti creepy , komentirajte i dijelite njihove objave, lajkajte stranice koje su i oni lajkali osim ako su oni creepy, onda izbjegnite taj korak. Objavite na njihovoj stranici koliko vam se sviđa poruka koju komuniciraju, rad kojim se bave ili njihov proizvod. Ako povratno lajkaju vašu stranicu, pošaljite im brzu kratku poruku da se predstavite i toplo pozdravite. This is a beginning of a beautiful friendship. Samo zapamtite, budite razumni, prijateljski i neoglašivački ako je to uopće riječ — želite graditi odnos, ne preplašiti ih ili odbiti. Predstavljanjem njima, predstavit ćete se i njihovoj publici, a onda se možete samo nadati da će isti uskoro postati i vaša publika. Naravno, poput Facebooka, ovdje možete potražiti ciljane korisnike pomoću ključnih riječi. Pošaljite im zahtjev za povezivanje, ne zaboravite u njemu napomenuti kako ih znate ili po čemu ih znate. Slijedite i stranicu njegovog poduzeća te dijelite sadržaj. Jednom kad ciljana osoba prihvati vaš zahtjev, pošaljite im poruku naglašavajući kako znate da je njihovo vrijeme izuzetno važno — oni redovno dobivaju tonu mailova, pa napišite jasnu, konciznu poruku koja objašnjava što im točno vi nudite i koje su vaše vrijednosti. Naposljetku, ukoliko ne želite čekati da vas osoba prihvati, uvijek možete nadograditi vaš račun na LinkedIn Premium koji vam dopušta slanje poruka i prije nego ste spojeni s osobom. Pitanje je vremena kad će u potpunosti penetrirati i kod nas, pa budite spremni. Twitter nudi pregršt načina za interakciju i razgovore — prvo, pratite ciljane osobe na Twitteru, njihove privatne i poslovne račune. Ako vas budu pratili natrag, tvitajte im zahvalu na njihov handle. Također, Twitter nudi i stvaranje lista, pa napravite jednu posebnu za utjecajne osobe. Tako ćete, kad oni tvitaju, naći vrlo jednostavno. Uključite se u njihov razgovor i re-tvitajte, lajkajte ili odgovorite na njihove tvitove — to je najbolji način za građenje odnosa. Ostanite aktivni, objavljujte često tako da ste uvijek vidljivi. Slijedite te ljude, a ako ne dobijete follow natrag, pokušajte ih unfollowati i onda ponovno slijediti. Instagram je recipročan — ako on komentira — komentirajte i vi. Ako oni lajkaju, lajkajte i vi. Samo se potrudite da, kao i u ostalim medijima, budete dovoljno aktivni.