Ukroćen Dunav: Sutra stižu ledolomci u Beograd
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na. Prema riječima Zorana Đurokovića, direktora Vodno-gospodarskog odjela Hrvatskih voda iz Osijeka, led je na tome dijelu već bio prekrio Dunav preko 90 posto. Baltičko brodogradilište pripremalo je Sibir za porinuće svega dve i po godine, gradnja ledolomca počela je u maju 2015.
Smradovi su i ovi sto su slikali, danas ih gledam sa keja i sve mislim da stanem i da im zveknem te njihhove digitalne po letom ledu al znam koje bi me zlo cekalo, napapad na novinara, politicki akt, ludilo u NS, dokle vise... MOLIMO VAS, obratite pažnju na pravopis i gramatiku, prednost imaju komentari koji su napisani bez pravopisnih i gramatičkih grešaka.
ČELIČNI DŽIN NA NUKLEARNI POGON Ruska mornarica je upravo dobila NAJMOĆNIJEG ledolomca na svetu (VIDEO) - Za demokraciju su ključni slobodni mediji, a Index je u ključnim trenucima i ključnim stvarima bio najslobodniji veliki medij neki mogu reći ako žele i 'najdivljiji' , i bio je u pravu - neću komentirati tko je sada 'najslobodniji' da ne uvrijedim one vrijedne redakcije koje to u toj ocjeni možda ne bi bile. Prema Đurokovićevim riječima, osim četiri mađarska ledolomca na Dunavu, i rijeku Dravu od ušća u Dunav do Osijeka neprestano čiste dva hrvatska ledolomca.
Sada su već havarisana. Treći, takođe u vlasništvu firme, nasukan je u Zemunu, a njihov četvrti ledolomac — negde je na Savi. Mašinac Živko Modić, koji je na njima proveo pola radnog veka, žali što je dozvoljeno da budu zapušteni i uništeni. Čuli smo u vestima da je u Budimpešti minus 26 i da su 85 odsto imali led. Led ga je zaustavio da ne napravi štetu splavovima pored kojih je prolazio. Da li postoje plan i namera da se osposobe, nismo saznali, jer je zgrada nekadašnjeg giganta zaključana, a na telefon se niko ne javlja. Poređenja radi, Mađarska ima 22 ledolomca — 13 na Tisi, osam na Dunavu i jedan na Balatonu. Svi su u državnom vlasništvu i njihova privatizacija se ne dozvoljava. Treca svetska sila u brodogradnji... I ne konstantno, vec samo jedno kratko vreme, krajem osamdesetih godina. Inace je bila konstantno u prvih deset sila komercijalne brodogradnje tokom celih osamdesetih godina, sto uopste nije bio rezultat za potcenjivanje. Najveci deo tog obima proizvodnje dolazio je iz tri velika hrvatska brodogradilista Uljanik, Treci Maj i Brodosplit , ali je i proizvodnja srpskih brodogradilista bila impozantna - u svakom slucaju za ponos.