Istraživanje www.datingvr.ru-a otkriva što će putnici iz Hrvatske najradije birati kao drugi dom u 2018.
Gavranović je novinarima, posle sastanka u zgradi Gradske uprave, rekao da Banja Luka i Subotica dve godine unazad uspostavljaju značajniju saradnju. Font tuning associated with expertise in letter perception. Beskrajni letovi, usamljene hotelske sobe, jet-lag, jedan sastanak za drugim - klasični stereotipi povezani s poslovnim putovanjima. Imamo vrlo kvalitetne proizvode, Horgošku papriku koja je lider, a prate je i svi ostali naši proizvodi.
Ispitanik u jednom trenutku posmatra četiri reprodukcije, istog sadržaja, a različitih tipova rastera, i na osnovu subjektivnog mišljenja, ocenjuje koja od četiri reprodukcije pokazuje najbolji kvalitet u pogledu zrnaste strukture i realističnosti reporodukcije, unoseći svoje odgovore u upitnik. Na taj način će se pokazati daje posvećena dužna pažnja toj izmeni informacija, koja bi trebalo da omogući željene rezultate. Bilo da putuju u poslovne ili privatne svrhe, u ponudi su neki od poznatih svetskih hotela: Four Seasons, Marriott Marquis, Radisson Blu ili Oryx Rotana.
7 - Otprilike polovica poslovnih putnika misli da su sastanci uživo s klijentima i poslovnim suradnicima 48% i druženje 39% s kolegama i poslovnim suradnicima najveće prednosti međunarodnih poslovnih putovanja, a četvrtina 24% ih voli zbog skupljanja milja aviokompanija i bodova za vjernost u hotelima. U drugom eksperimentu stimulusi su imali isti broj karakteristika ovo se odnosi na lokalne karakteristike poput vertikalnih segmenata i serifa.
Donošenje odluke o smještaju ključan je i zabavan dio planiranja godišnjeg odmora. Od opuštajućih spa resorta do nezavisnih gradskih apartmana, jedinstvenih smještaja u igluima, kućama na drvetu ili brodovima - more ponuda vam je nadohvat ruke. No gdje će putnici iz Hrvatske sljedeće godine najvjerojatnije boraviti za vrijeme godišnjih odmora? Istraživanja su pokazala da više više od pola ispitanika iz Hrvatske 61% planira ići na više putovanja u 2018. Popularnost vikendica će još porasti u narednoj godini — više od pola putnika iz Hrvatske 49% radije će boraviti u privatnom smještaju kao što su vikendice ili apartmani, nego u hotelima, a malo više od četvrtine 27% razmislit će o tome da doda svoj objekt na stranicu za rezervaciju smještaja. Generacija svjetskih putnika S obzirom na to da četvrtina putnika iz Hrvatske 26% smatra da su letovi na daleka odradišta sve povoljniji, uopće ne čudi da će želja za putovanjem u 2018. Čak štoviše, želja putnika da obiđu još više odredišta bit će jača u 2018. Ne tako daleka putovanja I dok će putovanja u daleka odredišta nastaviti rasti, u 2018. Ovakav entuzijazam prema odmoru u vlastitoj zemlji temelji se na tome što velik broj putnika 36% smatra da su putovanja unutar zemlje povoljnija, a više od polovice putnika iz Hrvatske 60% svjesna je da još ima toliko predivnih odredišta u vlastitoj zemlji koja mogu posjetiti. Još jedan važan faktor je mogućnost odlaska na više putovanja s obzirom na to da jedan od tri putnika iz Hrvatske 37% smatra da su dva ili tri kraća putovanja bolja od jednog dužeg u neko udaljenije odredište. Više ode pola putnika iz Hrvatske 63% namjerava otići na više vikend-putovanja u 2018. Svrha godišnjeg odmora u 2018. Nezavisni smještajni objekti postaju sve popularniji jer putnicima daju veću fleksibilnost i slobodu da izađu i dožive odredište na autentičniji način. Istraživanja pokazuju i sljedeće: Uz nezavisne kuće za odmor i apartmane, smještaji s doručkom, all-inclusive resorti i hoteli ubrajaju se u top četiri vrste smještaja u kojima će putnici vjerojatno boraviti u 2018. Putnici postaju sve više ekološki osviješteni; skoro polovica ispitanika iz Hrvatske 45% planira odabrati ekološki prihvatljivije opcije nego što su to učinili 2017. Četvero od deset putnika iz Hrvatske 43% planira boraviti u vrsti smještajnog objekta u kojoj dosad nije boravilo Kada je riječ o tome što putnici posebno cijene u smještajnom objektu, 40% putnika iz Hrvatske navelo je besplatan WiFi, 38% želi imati prekrasan pogled iz smještaja, a s obzirom na to da se putnici sve više fokusiraju na hranu, skoro trećina putnika 30% potražit će kvalitetnu lokalnu hranu, 29% putnika iz Hrvatske vole raznolik izbor hrane, a četvrtina 25% besplatan parking.