Društvene mreže: popis trenutno najpopularnijih društvenih mreža
Moje kredita uvjeti su jednostavni i dobro definirana. Svakog se dana na Facebooku širom svijeta, primjerice, pogleda 100 milijuna sati videa. Donosimo vam pregled najpopularnijih društvenih mreža u 2016.
Google+ je društvena mreža koja je pokrenuta 2011. Jedino Facebook ima preko milijardu registrovanih korisnika – ta? U praksi se pokazalo kako redovite objave na Google+ društvenoj mreži pogoduju boljem pozicioniranju vaše web stranice u Google tražilici, a fotografije vaše tvrtke mogu se pronaći visoko u rezultatima pretraživanja.
Najpopularnije društvene mreže - Ubrzo iza toga dolazi LiveJournal i BlackPlanet.
Prva polovica godine, još malo pa je iza nas, a to znači pogled unatrag, zbrajanje postignutih rezultata. Tu ubrajamo i pregled digitalnih trendova na društvenim mrežama koji su bili u upotrebi te predviđanje onih koji dolaze. Za lakše snalaženje među brojnim marketinškim alatima, uvijek je dobro krenuti od početka, dakle od same društvene mreže i njezine publike. Donosimo vam pregled najpopularnijih društvenih mreža u 2016. Facebook Popis najpopularnijih mreža izgledao bi zaista čudno bez Facebooka. Sva sreća da više od milijardu i pol aktivnih korisnika travanj, 2016. Osim toga, statistike pokazuju da je Facebook popularan za oglašavanje, i to za B2C — 96 % te za B2B — 88 %. Iako je jedna od najvećih mreža, Facebook ipak bilježi pad broja novih korisnika, a i statistike o demografiji korisnika pokazale su da je sve manje tinejdžera na Facebooku. Ono što bismo istaknuli kao pozitivan trend, koji svakako treba iskoristiti, je upotreba videa i live videa na Facebooku koji su pridonijeli interaktivnome sadržaju, a tek nam preostaje vidjeti kako će se u budućnosti razvijati. Video do 60 sekundi, novi algoritam, redizajn aplikacije i novi logo obilježili su Instagramovu prvu polovicu 2016. S više od 400 milijuna aktivnih korisnika, jedna je od popularnijih društvenih mreža, a najavom novih promjena poput boostanja postova i mogućnosti izrade poslovnih profila za brandove, taj će broj i dalje rasti. Oko 40 milijardi fotografija podijeli se dnevno, a važno je napomenuti da se u moru tog sadržaja ipak treba znati snaći. Marketingaši će u nadolazećemu razdoblju imati pune ruke posla u vezi s kreiranjem novoga i svježijeg sadržaja koji će zainteresirati potencijalne korisnike i ciljanu publiku. Omiljena blogerska destinacija za dijeljenje sadržaja, Tumblr, doživljava procvat sa 555 milijuna aktivnih korisnika. To ne mora čuditi s obzirom na to da se prema nedavnim istraživanjima blog kao vrsta sadržaja pokazao najpopularnijim među marketingašima. Čak 68 % ispitanih koristi blog, a 38 % ih smatra kako je za marketing upravo blog najvažnija vrsta sadržaja. To su prepoznale i velike tvrtke poput Coca-Cole čiji Tumblr veoma visoko kotira zbog izvrsnoga sadržaja koji odlično komunicira njihovu poruku — Were happines lives online. Omiljena platforma svih videoentuzijasta ima više od milijardu aktivnih korisnika, što čini trećinu korisnika interneta uopće. Aktivni korisnici imaju između 25 i 34 godine, a čak je 54 % muških korisnika. Iako je jasno da je YouTube, kada je riječ o platformama s videosadržajem, i dalje kralj, nije naodmet napomenuti da druge društvene mreže stavljaju naglasak na videosadržaje kao alat za dobar marketing i branding, što će u budućnosti značiti još žešću konkurenciju. Posljednji, ali definitivno ne i najmanje važan, tinejdžerima omiljeni Snapchat, ima 100 milijuna korisnika koji na dnevnoj bazi koriste ovu platformu sa 7 milijardi pregleda videa dnevno. Prema statistikama, 45 % korisnika ima između 13 i 24 godine, a tek 26 % čine korisnici od 25 do 34 godine.