Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/syshogamso

Marketing

Arduino učionica: Prvi susret sa Arduinom - Susretit će se u sredini

Osnovna ąkola Tina Ujevića ©ibenik










Click here: Arduino učionica: Prvi susret sa Arduinom






Stekli su nova iskustva i upoznali nove prijatelje. Najzasluľnija za ovu, hvalevrijednu donaciju, je učiteljica Andrea Bumber i učenici 4. Etaže se razlikuju po svojoj visini: prvi i drugi kat su znatno niži u odnosu na prizemlje i potkrovlje.



Arduino učionica: Prvi susret sa Arduinom

Ciljevi i metode rada Osnovni cilj je unaprjeđenje pčelarstva u regiji, očuvanje kulturno-povijesne baštine i razvitak pčelarskog turizma i ostalih turističkih potencijala u istoj sredini. I za kraj, IB Caffe, u organizaciji 4. Po svemu sudeći, nitko od nas neće poći na taj prestižni sajam, pa je mnogo vjerojatnije da ćemo se ponovo naći u sličnom okruženju tek u Pazinu na 6. Gospodin Podolnjak, koji predaje na Pravnom fakultetu, dotakao se teme Istanbulske konvencije s vidnim oduševljenjem zbog njezine ratifikacije.



Arduino učionica: Prvi susret sa Arduinom

Osnovna ąkola Tina Ujevića ©ibenik - Mentorica svima je Dragica Marčec. Učenici su bili vrlo zainteresirani za raspravu te su postavili niz pitanja vezanih uz police ľivotnog osiguranja te isplativosti takve vrste ulaganja.



Arduino učionica: Prvi susret sa Arduinom

Nagradni natječaj organiziran je za učenike osnovne škole Tina Ujevića iz Šibenika i trajao je od 15. Literarni radovi učenika od I. Literarni radovi učenika od V. Natjecanje u robotici Croatian Makers liga 19. Na natjecanju su sudjelovali učenici naše škole Niko Ćevid i Petar Rajčić 7. Učenici su se uz pomoć svojih mentora učitelji Katarina Pedišić i Marko Papak uspješno pripremili i rješili zadatak s natjecanja, a rezultati natjecanja će biti naknadno objavljeni jer se natjecanje odrľava na razini cijele drľave, pa je potrebno određeno vrijeme za prikupljanje i obradu svih rezultata lige. Unaprijed hvala, OŠ Tina Ujevića, Šibenik PREHRANA 2 Grad Šibenik je osigurao besplatne obroke za 262 učenika u vrijednosti od 225. U projekt je uključeno svih 9 osnovnih škola kojima je osnivač Grad Šibenik. Besplatne obroke će primati svi učenici koji su odgovarali zadanim kriterijima, a prijavili su se za sudjelovanje u projektu do 1. Međunarodni dan osoba s Down sindromom Kalendarski prvi dan proljeća, 21. Tada se oblače rasparene, vesele čarape koje ukazuju na bogatsvo raznolikosti svih nas, cijelog društva, no i pokazuje se podrška borbi osoba s Down sindromom kako bi se što bolje integrirali u naše društvo. Osobe sa sindromom Down dio su naše zajednice, bave se raznim aktivnostima, pohađaju školu, a neke su i zaposlene. ®ive s obiteljima, ili s prijateljima, a neki i samostalno. Mogućnosti za osobe sa sindromom Down danas su daleko veće nego u prošlosti, temeljem odmicanja tradicionalno postavljenih granica. Posjet kinu CineStar Učenici 2. Film je snimljen po istoimenoj knjizi bestseleru New York Timesa autorice R. Dyer Sudjelovanje ©kole u TALIS istraľivanju Naša škola odabrana je u uzorak hrvatskih škola u glavno istraľivanje za ciklus TALIS 2018 koje će se provesti tijekom oľujka i travnja 2018. Istraľivanje je usmjereno na poučavanje, učenje i radno okruľenje učitelja i nastavnika u školama, a zadaća je dobivanje relevantnih međunarodnih indikatora s ciljem razvoja obrazovne politike zemalja sudionica. Rezultati TALIS istraľivanja povezuju se s rezultatima PISA istraľivanja. Zadaće školskog koordinatora su jednostavne i ne iziskuju puno vremena. Statističku obradu na nacionalnoj razini provodi samo dvoje djelatnika TALIS centra, a imena anketiranih učitelja brišu se iz baze podataka odmah po završetku ispitnog perioda. Svi sudionici ovog istraľivanja ostat će anonimni jer se međunarodna statistička obrada vrši samo prema identifikacijskom broju ispitanika. Projekt planira, organizira i provodi Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja Centar u skladu s nacionalnom Strategijom obrazovanja, znanosti i tehnologije1 2014. Sljedeći korak u razvoju pristupa je validacija predloľenog modela vanjskog vrednovanja škola u stvarnom kontekstu, u suradnji sa školama. Validacija će se provesti putem pilot-projekta na uzorku osnovnih škola i gimnazija u 2018. Svrha pilot-projekta Osnovna svrha ovog pilot-projekta je priprema nacionalnog pristupa uvođenju sustavnog - valjanog, objektivnog i pouzdanog - vrednovanja rada škola. Očekuje se da bi se uvođenjem ovakvog sustava postavili temelji ustroja čvrstog i jasno definiranog sustava osiguravanja kvalitete odgoja i obrazovanja u RH. Faze provedbe pilot-projekta Pilot-projekt sadrľi četiri osnovne faze: 1. Priprema provedbe pilot-projekta listopad, 2017. Odabir uzorka osnovnih škola i gimnazija 1. Informativni sastanak za ravnatelje i voditelje timova za kvalitetu odabranih škola 1. Odabir i priprema vanjskih evaluatora 2. Priprema škola za vanjsko vrednovanje siječanj — svibanj, 2018. Izrada samoevaluacijskoga izvještaja škola 3. Provedba vanjskoga vrednovanja rujan — studeni, 2018. Analiza samoevaluacijskih izvještaja škola 3. Posjeti vanjskih vrednovatelja školama 3. Izrada evaluacijskih izvještaja, vrednovanje rada škola s preporukama 4. Evaluacija postupka lipanj — prosinac, 2018. Analiza prikupljenih informacija i iskustava — prilagodba modela i pristupa 4. Izrada prijedloga nacionalnoga pristupa vanjskomu vrednovanju škola Škole u projektu Pilot-projekt će se provoditi na uzorku od 20 osnovnih škola i 10 gimnazija. Škole su odabrane slučajnim odabirom iz populacije srednje velikih javnih škola prema regionalnoj zastupljenosti. Osnovne škole u projektu Osnovna škola Šestine, Zagreb Osnovna škola Ivan Goran Kovačić, Sl. Brod Osnovna škola dr. Franje Tuđmana, Lički Osik Osnovna škola Dobriša Cesarić, Osijek Osnovna škola Mihaela Šiloboda, Sv. Martin pod Okićem Osnovna škola Mladost, Jakšić Osnovna škola Miroslava Krleľe, Zagreb Osnovna škola Nikole Andrića, Vukovar Osnovna škola Kajzerica, Zagreb Osnovna škola Monte Zaro, Pula Osnovna škola Tina Ujevića, Zagreb Osnovna škola Kostrena, Kostrena Osnovna škola Matije Gupca, Gornja Stubica Osnovna škola Visoka, Split VII. Eliane Trutin ©upe - stručni skup ravnatelja u Solarisu, 12. Posjet Muzeju grada ©ibenika U ponedjeljak 05. Na izloľbi su vidjeli različite minerale, kristale i drago kamenje koje je skupljao pater Mario Crvenka na svojim putovanjima diljem svijeta. Nakon što su pogledali izloľbu učenici su sudjelovali u radionici gdje su zajedno izrađivali plakat na temelju onog što su vidjeli. Plakat na temu -minerali biti će izloľen na posebnoj izloľbi zajedno sa ostalim plakatima koje su izradili učenici drugih škola prilikom posjeta muzeju. Učenici su bili veoma zadovoljni izloľbom i radionicom na kojoj su ponešto i naučili o čudesnom svijetu kristala. Natjecali su se u Kvizu znanja u kojem su svi odgovori bili točni, a zatim su crtali i opisivali svoju kuću iz mašte. Na kraju su uz pomoć crteľa prepričavali priču. Provedba projekta traje od 1. Posjet Vukovaru Učenici osmih razreda naše škole posjetili su Vukovar od 7. Obilaskom muzeja, memorijalnih centara, vukovarske bolnice i ostalih mjesta koja su od ključne vaľnosti za Domovinski rat, naši su učenici, na dostojanstven način, odali počast braniteljima i svim ľrtvama rata te naučili mnogo o povijesti svoje domovine. Večer matematike Večer matematike je skup interaktivnih radionica koje potiču izgradnju pozitivnog stava učenika prema matematici. Sudjelovanje u zabavnim aktivnostima otkriva često zaboravljenu - zabavnu stranu matematike, stvara nove ideje o tome što matematika jest i čime se bavi te dokazuje da matematičke probleme, i bez da smo svjesni vlastitog talenta, svakodnevno svi uspješno rješavamo. U ovim aktivnostima su sudjelovali učenici koji pohađaju dodatnu nastavu matematike. Projekt ProMikro U sklopu projekta ProMikro učenicima šestih razreda naše škole podijeljeni su micro:bitovi, odnosno mikroračunala koja se mogu koristiti za programiranje i primjenu u svim nastavnim predmetima. U prilogu članka moľete dohvatiti kratke upute s poveznicama na materijale koje moľete iskoristiti za učenje i igru s micro:bitom. Kreirajte nešto zanimljivo, pokaľite drugima što ste naučili. Učenici Dječjeg foruma su nastupili na otvorenju izloľbe kratkim dramskim igrarijama na temu Grga Čvarka i zamišljenog Trčigrada. Web i Obiljeľavanje Dana sjećanja na ľrtvu Vukovara Ove godine smo obiljeľili 26. Don Tomislav Puljić je tom prigodom zajedno s prisutnima odrľao molitvu za sve ľrtve Vukovara. Croatian Makers liga Naša škola je postala sudionik Croatian Makers lige koju organizira Institut za Razvoj i Inovativnost Mladih IRIM. IRIM organizira mnogobrojne radionice za osposobljavajnje djelatnika obrazovnih ustanova na kojima su sudjelovali neki od djelatnika naše škole ravnatelj Vladimir Braica, učitelji: Katarina Pedišić, Tomislava Jelovčić i Marko Papak. Svrha edukativnih radionica je educirati mentore koji će prenositi znanje o programiranju, elektronici i robotici svojim učenicima i kolegama. Rad s mBot robot setom inspiriran je Scratch 2. Makeblock se udruľio s Arduinom — vodećom open-source hardverskom platformom u edukacijskoj i maker zajednici. Predstavljen je mBot — edukacijski robot set, kojemu Arduino predstavlja srce programa. Suradnjom se ľeli STEM znanost, inľenjering, elektronika, matematika obrazovanje podići na višu razinu. Izloľba likovnih radova - Crkve moga grada U kongresnoj dvorani Katoličke osnovne škole u Šibeniku, 6. Na izloľbi su sudjelovali i učenici osmih razreda naše škole Mateo Pirija, Dominik Grgas, Teo Kalogera, Nina Čulina i Lovre Vranjić koji su dobili zahvalnice, te učenik Niko Lemac, čiji je rad osvojio prvo mjesto u kategoriji predmetne nastave. Svi r adovi su izloľeni u predvorju Katoličke osnovne škole. Ideja za natječaj je potekla iz već postojećeg školskog projekta Crkve našeg grada koji se nekoliko godina realizira kroz korelaciju nastavnih predmeta Vjeronauka, Likovne kulture, Hrvatskog jezika i Povijesti. Projekt omogućuje učenicima da upoznaju kulturnu baštinu grada, odnosno sakralne crkvene građevine kao simbole vjere i vremena u kojem su nastale. Crkve redovito nose ime sveca zaštitnika, a kako se u crkvi slavi blagdan Svih Svetih 1. Na natječaj se odazvalo 14 osnovnih škola iz Republike Hrvatske i Bosne i Hercegovine, 24 mentora i 163 učenika s više od 170 likovnih radova. Više u Posjet otoku Krapnju U svrhu izvanučionične nastave učenici 3. O tom najniľem otoku u Hrvatskoj poznatom po lovu na spuľve uglavnom nisu znali previše. Zbog toga ih je gđa Kata dočekala i ispričala im vrlo zanimljive priče o ľivotu Krapljana i lovu na spuľve. Nakon toga učenici su razgledali jedinu galeriju na otoku gdje su imali priliku vidjeti ronilačko odijelo kojim su se sluľili ljudi koji su se bavili lovom. Naravno da smo prošetali otokom u pratnji našeg vjeroučitelja Roberta,koji je taj dan imao nastavu u školi. Vidjeli smo samostan Sv. Kriľa,hotel Spongiola,školu koju pohađa tek nekoliko učenika,što nije ni čudno s obzirom da na otoku ľivi samo 200-ak ljudi. No,ono što su učenici jedva dočekali bila je igra na lijepo uređenom dvorištu. Učiteljice: Gorana Škugor i Anela Rodin Više u foto-galeriji Dan bijelog ątapa 15. Cilj svih aktivnosti bio je razviti kod djece osjetljivost za problematiku slijepih i slabovidnih te razvoj empatije i prihvaćanja različitih kao osnove zdravog društva. Tema ovogodišnjih aktivnosti je bila : Krećem se,igram i stvaram zatvorenih očiju. Najveći dio aktivnosti provele su se na satu TZK gdje su se učenici s povezom na očima dodavali loptom, kotrljali loptu po podu,kuglali,kretali se po dvorani navođeni glasom, prenosili ping-pong lopticu u ľlici i sl. Na satu Likovne kulture u kolaľu su izrađivali portrete,lišće i druge motive, a na satu Hrvatskog jezika opisivali prijatelja čija su vanjska obiljeľja istraľili opipavanjem. Posebno veselo ovih dana bilo je u 4. Sastavcima Moj prijatelj Mate učenici 4. Mate im je uzvratio preuzevši ulogu DJ-a puštajući svoje najdraľe pjesme na satu razrednika. Aktivnostima razredne nastave pridruľili su se i učenici 8. Ukupna vrijednost projekta je 5. Projekt će doprinijeti rješavanju problema ciljne skupine - 40 učenika s teškoćama u razvoju. Cilj je osigurati podršku učenicima s teškoćama u razvoju za kvalitetno uključivanje u redovni odgojno-obrazovni sustav kroz uvođenje educiranih pomoćnika u nastavi. Nositelj Korisnik projekta je Grad Šibenik, a partneri su 7 osnovnih škola na području Šibenika: OŠ Petra Krešimira IV, OŠ Meterize, OŠ Tina Ujevića, OŠ Jurja Šiľgorića, OŠ Jurja Dalmatinca, OŠ Vrpolje i OŠ Fausta Vrančića. Kontakt osoba koordinator u školi : Nevena Petrović, dipl. Na taj način pridonosi se njihovu odgovornom ponašanju u okruľju u kojemu ľive. Iz navedenih razloga krećemo s edukacijom od malih nogu. Danas smo na satu hrvatskoj jezika gledali film Kako je Ana kupila kruh. Nakon razgovora o filmu i redoslijedu događaja učenici su pisali priče na računalu u MS Wordu. Cijela foto-galerija: Međunarodni dan djevojčica I u našoj školi je obiljeľen Međunarodni dan djevojčica. Istraľivali smo i razgovarali zbog čega je potrebno da djevojčice imaju svoj dan. Doznali smo da su još uvijek u puno većem postotku siromašne, gladne, nepismene i neobrazovane, koriste se češće u trgovini ljudima te se njihovo djetinjstvo često naprasno završava preranom udajom još u ranom pubertetu. Sve to je kršenje temeljnih ljudskih prava, ali i prava djece. Upravo zbog teških uvjeta ľivota djevojke su sklonije samoubojstvu. Cilj nam je bio osvijestiti među učenicima problem, izraditi plakat, potaknuti dječake da izgovore, svojim kolegicama iz razreda, lijepe i poticajne poruke te da ih razvesele lijepom gestom. Mnoge su dobile slatki darak, a poneki dječaci su djevojkama poklonili pisamca, crteľe i cvijet. Bilo je lijepo biti djevojčica u našoj školi taj dan. Cijele godine provodimo puno vremena proučavajući prava djece zagarantirana Konvencijom o pravima djeteta. Ove godine posebnu paľnju smo tijekom Dječjeg tjedna posvetili proučavanju starih igara kojima su se igrali djedovi i bake, ali i naši roditelji. Doznali smo kako izgleda lopta krpenjača kojom su se u prošlosti igrali u nedostatku pravih lopti. Posvetili smo tjedan dječjem pravu na igru, izbor prijatelja i pravu na intimnost prilikom dijeljenja tajni, ali istaknuli i koje tajne nikako i nikada ne smijemo čuvati. Imali smo parlaonicu na temu: kako obogatiti sadrľaje u gradu posvećene i namijenjene djeci. Puno je lijepih ľelja i ideja u mudrim glavicama. Gradonačelnik je poslušao zahtjeve djece i odgovorio na neka pitanja koja su mu postavila djeca. Počastili smo se bombonima i sokom te fotografirali sa gradonačelnikom za uspomenu. Neke od starih igara smo prezentirali u igri ispred gradske uprave. Bilo je tu konopa za potezanje, vijača, kuglanja, krpenjača, boća, laštika i školice za skakanje. Dan smo završili slatko, lizanjem sladoleda i grickanjem ľiľula koje smo kupili u obilasku gradske trľnice. Cijelim putem učenici su imali zadatak proučiti s kojim su se zanimanjima susreli putem. Bilo nam je lijepo, zabavno i poučno. Dsu gradonačelniku postavljala brojna pitanja te su iznijela svoje prijedloge kako poboljšati uvjete ľivota djece u gradu,a uz ostalo ľele više dječjih igrališta. Dječji tjedan, tradicionalna godišnja akcija koja se odrľava prvog tjedna listopada, programom i aktivnostima u potpunosti je posvećena djeci, a organizira je Društvo Naša djeca. Ciljevi Dječjeg tjedna su usmjeriti pozornost najšire javnosti prema ostvarivanju prava, potreba i aktivnosti s djecom i za djecu, organizirati posebne i prigodno odabrane igre, priredbe i stvaralačke aktivnosti djece i za djecu tijekom trajanja Dječjeg tjedna, pokrenuti nove akcije od šireg značaja za razvoj i odgoj djece te poticati volonterski društveni i stručni rad odraslih s djecom te aktivnu participaciju djece u aktivnostima lokalne zajednice i šire. Dječji tjedan počinje danas, a završava u nedjelju, 8. Ciljevi Dječjeg tjedna su usmjeriti pozornost najšire javnosti prema ostvarivanju prava, potreba i aktivnosti s djecom i za djecu, organizirati posebne i prigodno odabrane igre, priredbe i stvaralačke aktivnosti djece i za djecu tijekom trajanja Dječjeg tjedna, pokrenuti nove akcije od šireg značaja za razvoj i odgoj djece te poticati volonterski društveni i stručni rad odraslih s djecom te aktivnu participaciju djece u aktivnostima lokalne zajednice i šire. Ovaj put ľeljeli smo upoznati prelijepe crkve našeg grada: crkvu sv. Dominika… Naposljetku smo zastali pred ljepoticom nad ljepoticama- katedralom sv. Jakova pokušavajući je prikazati na crteľu. Uslijedio je posjet Aquariumu u kojem smo uľivali učeći o jadranskim i tropskim ribama te o pojedinim vrstama ľivotinja u terariju. Kraj naše izvanučioničke nastave zasladili smo kuglama sladoleda. Dan grada ©ibenika Dan grada Šibenika obiljeľili smo raznim aktivnostima. Prošetali smo gradskom trľnicom u potrazi za jesenskim plodovima. Posjetili smo Muzej grada Šibenika i razgledali stalni postav. U Gradskoj knjiľnici Jurja Šiľgorića smo imali radionicu izrade padobrana u čast našem poznatom Šibenčaninu Faustu Vrančiću te razgledali izloľbu u knjiľnici. Dan smo upotpunili igrom potrage za blagom. Svako dijete je dobilo sličicu s detaljima s katedrale sv. Jakova, a kad su pronašli traľeni detalj zadatak je bio nacrtati dijelove koji nedostaju. Kraj dana smo začinili razgledavanjem znamenitosti grada te traľenjem crkava grada koji nose imena kao učenici iz razreda. Posjetili smo i samostanski vrt sv. Učenici su se dobro zabavili, puno naučili i našetali upoznavajući i istraľujući svoj grad. Dopunska nastava se moľe organizirati za sve nastavne predmete izuzevši Likovnu, Glazbenu, Tehničku i Tjelesno-zdravstvenu kulturu i izborne predmete; Vjeronauk, Talijanski jezik i Informatiku. Ove godine organizirana je iz Hrvatskog jezika, Matematike, Engleskog jezika, Kemije, Fizike, Geografije i Povijesti. U školi će tijekom godine učenici moći, prema svojim potrebama sudjelovati u 22 odgojno-obrazovne skupine razredne i predmetne nastave. Dodatni nastavni rad se izvodi s darovitim učenicima, učenicima koji u određenom nastavnom predmetu ostvaruju nadprosječne rezultate ili pokazuju poseban interes za određeni nastavni predmet. Dodatna nastava organizira se za darovite učenike koji se u nju uključuju na temelju vlastite odluke. Nositelj aktivnosti su učitelji Matematike, Engleskog jezika, Fizike, Geografije i Povijesti. U školi će tijekom godine učenici moći, prema svojim interesima ili darovitosti sudjelovati u 17 odgojno-obrazovnih skupina. Sadrľaji i područja ostvarivanja izvannastavnih aktivnosti veoma su raznolika. Smatramo ovaj vid rada s djecom najkvalitetnijim dijelom odgojno-obrazovnog procesa te mu, bez obzira na manjkavosti pravilnika o godišnjiem i tjednom zaduľenju učitelja, dajemo izuzetnu vaľnost, a učitelji svoj dio posla obavljaju i izvan radnog vremena. Govorili smo o rujanskom ratu i teškom periodu za grad Šibenik pričanjem stvarnih obiteljskih priča koja su djeca doznala od članova svoje obitelji. Pričali smo o danas zaraćenim područjima o problemima djece ratnika i djece prognanika te osvijestili na koje se sve načine krše ljudska i dječja prava u ratu. Naučili smo prepoznati simbole mira. Učitelj moľe na početku nastavne godine provesti uvodno ili inicijalno provjeravanje kako bi dobio uvid u postignutu razinu kompetencija učenika članak 6. Usmeni ispit ne smije trajati duľe od deset minuta po učeniku članak 7. Pisane provjere znanja podijeljene su na one kratke do 15 minuta tzv. U jednom danu učenik moľe pisati samo jednu pisanu provjeru, a u jednom tjednu najviše četiri pisane provjere članak 8. Učenici već na početku školske godine imaju uvid u datume odrľavanja pojedinih pisanih provjera odnosno ispita. Svaka škola duľna je sastaviti vremenik pisanih provjera znanja za tekuću školsku godinu. Vremenik se sastoji od popisa razrednih odjela i kalendara nastavnih dana te upisanih planiranih pisanih provjera. Izrađen je prema izvedbenom nastavnom planu i programu i rasporedu sati pojedinih razrednih odjela. Škola ima duľnost javno ga objaviti na oglasnoj ploči i mreľnoj stranici škole članak 10. Link na natječaj: U privitku se nalazi primjerak: 1. Odluke o kriterijima određivanja ciljnih skupina i popis dokumenata kojima se dokazuju isti. Odluke s kriterijima i popisom dokumentacije potrebne za dokazivanje pripadnosti ciljnoj skupini učenika iz socijalno ugroľenih obitelji. S poštovanjem, Vladimir Braica, prof. Stanje u školi je iz sata u sat sve dramatičnije; iskrenje na elektroinstalacijama stropnim lusterima zamijećeno je u: učionici Engleskog jezika 4. Nastava u jutarnjoj smjeni sutra, 12. Povjerenstvo Ureda za školstvo i uprava Škole će donijeti zajedničku odluku o daljnjem tijeku nastave sutra oko 8:30 sati. Priopćenje za učenike i roditelje Zbog moguće ugroze sigurnosti, tj. S poštovanjem, Početak nastave Dragi učitelji i nastavnici, u novoj školskoj godini pletite s učenicima fine niti znanja, vještina, kreativnosti, slobodnog mišljenja, duha i poštovanja koje će ih nositi kroz ľivot! Roditelji, budite partner i podrška i jednima i drugima! Neka vam je svima uspješna cijela školska godina. Odluka o popravnim ispitima Učiteljsko vijeće Osnovne škole Tina Ujevića, Šibenik odredilo je termine popravnih ispita iz nastavnih predmeta Hrvatski jezik i Matematika, koji će se odrľati krajem školske godine, a najkasnije do 25. Popravni ispit polaľe se pred ispitnim povjerenstvom koje imenuje ravnatelj, a ocjena povjerenstva je konačna. Pisani dio ispita traje najdulje 45 minuta, a usmeni dio ispita traje najdulje 20 minuta. Ova Odluka stupa na snagu danom objave na oglasnoj ploči i mreľnoj stranici Škole, a objavljena je dana 6. Odluka Učiteljskog vijeća o prestanku pohađanja izbornih predmeta Sukladno odredbama članka 27. Popis učenika moľete preuzeti u donjem dokumentu. Raspored dopunskog rada Za učenika koji na kraju nastavne godine ima ocjenu nedovoljan 1 iz najviše dva nastavna predmeta, Škola je organizirala pomoć u učenju i nadoknađivanju znanja kroz dopunski rad koji je učenik duľan pohađati. Ako učenik tijekom dopunskog rada ostvari očekivane ishode učitelj mu zaključuje prolaznu ocjenu. S ocjenom ili potrebom upućivanja na popravni ispit učitelj je duľan upoznati učenika na zadnjem satu dopunskog rada. Ako se učeniku od četvrtog... Pozivnica za roditelje hagioterapijski susret Centar za hagioterapiju Šibenik CHTŠ u suradnji s OŠ Tina Ujevića poziva roditelje na hagioterapijski susret koji će se odrľati u OŠ Tina Ujevića učionica produľenog boravka , 29. Hagioasistenti CHTŠ : Nataša Tucak, prof. Nakon slobodne igre i marende posjetili smo Sokolarski centar u kojem smo odslušali predavanje o ľivotinjama koje su na oporavku u centru. Učenici su najviše uľivali u prezentaciji hranjenja jastreba i sove,ali i maľenju s njima. Kupnjom suvenira pomogli smo daljnji rad Sokolarslog centra. Nakon šetnje Dubravom uputili smo se u Etnoland u Pakovom selu. Uz odličnog vodiča, strpljivu tetu koja je neumorno odgovarala na sva pitanja učenika, naučili smo izrazito puno o ľivotu naših predaka. Saznali smo kojim predmetima su se koristili u svakodnevnom ľivotu te čime su se hranili, što su od biljaka uzgajali u vrtu i koje ľivotinje je bilo korisno imati oko kuće. Ostale fotografije pogledajte na facebook stranici škole. Šetnjom Kalelargom došli smo do samostana sv. Marije gdje smo razgledali izloľbu Zlato i srebro Zadra. Nakon izloľbe posjetili smo Muzej antičkog stakla gdje smo vidjeli oko 2000 različitih staklenih predmeta i promatrali puhače stakla kako izrađuju staklene predmete. Šetnjom do restorana razgledali smo Forum i crkvu sv. Nakon ručka i igre u parku na rivi slušali smo šum morskih orgulja i promatrali instalaciju Pozdrav Suncu. Puni dojmova vratili smo se doma u kasnim poslijepodnevnim satima. Ostatak fotografija pogledajte u foto- galeriji škole ili na facebook stranici škole. Priredba povodom Majčinog dana Katehetski ured šibenske biskupije organizirao je 4. Na priredbi su sudjelovala vrtićka, osnovnoškolska i srednjošolska djeca naše biskupije koja su svojim umjetničkim izričajima pokazala koliko je majka vaľna u ľivotu svakoga od nas i da smo joj zahvalni iako to baš ne pokazujemo često. Našu školu predstavile su učenice 5. Slike u punoj veličini moľete pogledati u fotogaleriji škole ili na facebook stranici škole. Hagioterapija nam otkriva neizmjernu vrijednost i dragocjenost svake stvorene osobe i iz toga ukazuje na smisao baš svakog ľivota. Što učiniti ako moje dijete ima problema u školi? Kako prihvatiti nemoguće stvari? Zar se baš meni to moralo dogoditi? Zajedno ćemo pokušati odgovoriti na ključna pitanja koja muče svakog čovjeka a posebno roditelje. Radionica će se odrľati 9. Nadamo se Vašem dolasku. ©kola u prirodi Istra, 4. Prva dva dana upoznali su i obišli Rovinj, Brijune i Pulu. Prilikom posjeta Poreču dočekala ih je kiša. Uľivali su na strmom breľuljku grada Motovuna i u šetnjama njegovim utvrdama. Spustili su se i u jamu Baredine, a u popodnevnim satima posjetili su Zvjezdarnicu Višnjan i uľivali u edukativnim sadrľajima. Školu u prirodi završili su šetnjom Opatijom i posjetom tvrđavi Nehaj. Kako su se proveli moľete vidjeti na fotografijama. Domaćini su njen rođendan obiljeľili sadnjom mirisne lavande pod maslinom koja je posađena njoj u čast. Lavandu su posadili načelnik A. Biberica i naš prvaš Karlo Ljuba. Na literarnom dijelu natječaja 3. U likovnom dijelu natječaja sudjelovalo je puno učenika razredne nastave. Pohvalu za pojedinačne uratke dobile su učenice Kiara Ofner i Mirna Kero pod vodstvom učiteljice Anele Rodin. Učenici i učiteljice imali su priliku upoznati jedinu zlarinsku učenicu, simpatičnu Emu, te razgledati zlarinsku školu i igraonicu. Ostalo je slobodnog vremena koje smo iskoristili za obilazak muzeja, brusionice koralja, igru na otvorenom i kratko razgledavanje znamenitosti otoka. Vrijedna oprema za koju se kroz godinu dana različitih humanitarnih akcija prikupljao novac našla se u rukama našeg učenika Mate Bralića. Riječ je o kupnji računala s govornom jedinicom,elektroničke biljeľnice i Brailleovog retka te printera koji koji printa na Brailleovom pismu. Navedena oprema olakšat će rad kako Mati, tako i učiteljima te rad i učenje učiniti jednostavnijim, kvalitetnijim i neposrednijim. Vrijednost opreme je pravo malo bogatstvo oko 100 000 kuna , a Mati znači otvoren prozor u svijet. Na primopredaji opreme, koja se odrľala u Gradskoj knjiľnici Juraj Šiľgorić, Matu je pratio i podrľao cijeli razred, njegova učiteljica Aneta Lovrić te ravnatelj škole. Mati predstoji edukacija koju mora proći kako bi mogao početi koristiti navedenu opremu. Sreća i veselje koju je danas osjetio sigurno će mu biti jedan od motiva na njegovom daljnjem putu. Ovim putem zahvaljujemo se i svim roditeljima koji su sudjelovali u nekim od akcija. Od prosinca do oľujka u produľenom boravku Učenici 2. Prvotno su ih bojili, zatim namještali u ľeljene oblike ukrasa i lijepili. Radovi su se prodavali na Boľićnoj priredbi u našoj školi. Nisu zaboravili ni sv. Učenici su mu pisali pisma i izrađivali vlastite omotnice od kolaľa. Za Valentinovo su kolaľem izrađivali ľivotinje od srca i ukrasili ulazna vrata. Dan ľena su obiljeľili izrađivanjem čestitki za majke i najvaľnije ľene u njihovom ľivotu. Ipak omiljena aktivnost u boravku su društvene igre i međusobno natjecanje. Obavijest o predupisu učenika u 1. Iznimno, temeljem rješenja Ureda drľavne uprave u Šibensko-kninskoj ľupaniji donesenim na zahtjev roditelja ili skrbnika i prijedloga Stručnog povjerenstva škole za utvrđivanje psihofizičkog stanja djece prije upisa u osnovnu školu, u prvi razred mogu se upisati i djeca koja nisu navršila šest godina do 1. NAPOMENA: Za upis djece u 1. Prijave za predupis u prvi razred osnovne škole obavljat će se u razdoblju od 1. Priredba je bila ispunjena boľićnim recitacijama, plesom, glazbenim i scenskim izvedbama. U programu su sudjelovala četiri vrtića, osam osnovnih i jedna srednja škola iz naše ľupanije. Našu školu prestavili su Lana Vrcić, Petra Šišak, Ana Lovrić, Petra Lastavica, Marta Roković i Danijel Aralica prigodnim igrokazom Boľićni dar. Večer matematike Večer matematike je projekt Hrvatskog matematičkog društva koji se odrľava već četvrtu godinu zaredom, a u kojem sudjeluju brojne osnovne i srednje škole, kao i vrtići i fakulteti diljem Republike Hrvatske. Prošle je godine u ovom projektu sudjelovalo oko 78000 sudionika, a svake se godine taj broj i povećava. Osnovna škola Tina Ujevića je po treći put sudjelovala na Večeri matematike i ove je godine sudjelovalo oko 170 učenika, roditelja i učitelja. U projektu su sudjelovali svi razredni odjeli te su u svakom razredu bile pripremljene kreativne, matematičke interaktivne igre koje su bile predviđene igranju ili u grupi po četvero ili u paru. U predmetnoj su nastavi sve igre imale i učenika voditelja čiji je bio zadatak svim igračima objasniti pravila igre te nadgledati njezin tijek, a u nekoliko je skupina tu ulogu voditelja preuzeo i određen broj roditelja. Svi su sudionici bili natjecateljskog duha,te je ugodnom i kreativnom druľenju uz grickalice, slatkiše i čajeve vrlo brzo došao kraj. No, sljedeća će nam Večer matematike već dogodine, te se nadamo još većem broju sudionika. Uz razgledavanje škole, učionica i kabineta učenici su se upoznali s programima strukovnog obrazovanja. Svoja vrata su otvorile i ostale strukovne škole u Šibeniku. Tako su učenici posjetili radionice i prtaktikume Srednje strukovne škole, Turističko ugostiteljske, Medicinske i Industrijsko obrtničke škole u kojima su im predstavljana konkretna zanimanja. Upoznati su s mogućnostima zapošljavanja u strukovnim zanimanjima kao i projektima obnovljivih izvora energije. Listopad i studeni u produľenom boravku Kroz listopad i studeni učenici 2. Svjetski dan pješačenja obiljeľili smo šetnjom do novootkrivenog parka u blizini škole gdje su učenici uľivali u grupnim aktivnostima. Kratkim igrokazom sudjelovali su na priredbi povodom Integriranog dana kruha, jabuka i plodova zemlje, a vrijedne ruke njihovih majki upotpunile su stol kolačima, pecivima, voćem i raznim drugim slasticama. Zaista smo uľivali taj dan! Jesen smo dočekali raznovrsnim likovnim radovima jeľeva, listopadnih stabala, kišobrana... U dnevnom boravku uvijek je ľivo i veselo. Drvene kockice i slaganje što višeg tornja učenicima svakodnevno predstavlja izazov i veselje. Sjetili smo se i Vukovara — grada heroja, zapalili lampione i pomolili se. Nismo zaboravili obiljeľiti Međunarodni dan prava djeteta. Kroz parlaonicu podsjetili su se svojih prava, ali i obaveza koje donose ta prava. Sve smo ta zabiljeľili plakatima. Prije prve nedjelje došašća učenici su individualno ili u paru izrađivali i ukrašavali adventske vijence. Počeli smo izrađivati zimske motive. Za to smo koristili stare nekorištene puzle koje su učenici prebojali i lijepili ovisno o motivu koji izrađuju. Ostali radovi bit će izloľeni u holu škole na boľićnoj humanitarnoj izloľbi gdje će se prodavati rukotvorine naših vrijednih učenika. Kazaliąte u ąkoli U sklopu Mjeseca hrvatske knjige u našoj su školi 9. Akademski glumci prikazali su Ivaninu bajku Ribar Palunko i njegova ľena za učenike petih i šestih razreda te Shakespearove drame San ivanjske noći i Romeo i Julija za učenike sedmih i osmih razreda. Učenici su svojim sudjelovanjem dodatno uveličali događaj. Posjet Gradskoj knjiľnici Jurja ©iľgorić U ponedjeljak, 21. U Knjiľnici ih je dočekala knjiľničarka Marina Šimić, te ih je provela kroz Dječji odjel i igraonicu, a zatim kroz Audiovizualni odjel. Kako se ove godine kroz Mjesec hrvatske knjige organizirao besplatan upis u Gradsku knjiľnicu za učenike prvih razreda, tako su na samom kraju posjeta učenicima uručene njihove članske iskaznice. Međunarodni dan dječjih prava U petak, 18. Nakon otvorenja izloľbe, dodijeljene su nagrade najboljim radovima, a 2. Generalna skupština UN-a je 20. Njime se ľeli senzibilizirati javnost i ustanove za potrebu zaštite maloljetnika od zlouporabe, nasilja i raznih oblika diskriminacije. Na ovaj dan na poseban način treba gledati na prava djece i adolescenata na najsiromašnijim područjima našega planeta, jer UNICEF ima tu odgovornost: govoriti o pravima djece tamo gdje su ona zanijekana, te govoriti o uspješnoj praksi, kako bi se svijetu reklo što treba činiti u odgoju novih naraštaja koji trebaju biti potpuno svjesni vlastitih prava. Djeca su najosjetljivija skupina koja treba zaštitu, a čovječanstvo duguje djeci najbolje što ima. Svake godine, organizacije koje se bave ljudskim pravima i slobodama, potiču na poduzimanje konkretnih koraka u zaštiti i unapređenju dječjih prava. Dječja prava temelj su izgradnje naprednog društva! Naľalost, postoje milijuni djece na svijetu kojoj su uskraćena osnovna ľivotna prava. Sjećanje na Vukovar U petak, 18. Povodom toga učenici su se zajedno sa svojim učiteljicama okupili ispred škole kako bi paljenjem svijeća odali počast svim ľrtvama Vukovara i hrabrim braniteljima koji su svoj ľivot dali braneći domovinu. Učenicima se prigodnom riječi i molitvom obratio Fra Ivan Penava koji je naglasio vaľnost mira i veličinu ľrtve koji su Vukovarci prošli braneći svoj grad. Posjet Tvrđave Barone U sklopu školskog projekta ovih su dana učenici drugih i trećih razreda posjetili Tvrđavu Barone. Djeca su pogledala dokumentarni film o ľivotu stanovnika grada Šibenika u 17. Bilo je puno zanimljivih pitanja i odgovora, a ono najdojmljivije izrazili su kroz likone crteľe. Izlazak iz razreda uvijek je poľeljan i koristan, a najljepši dio uvijek budu druľenje i zabava. Ostatak slika pogledajte u fotogaleriji. OBAVIJEST U kalendaru Katoličke Crkve, Svi sveti označeni su kao svetkovina, a ujedno su i neradni dan u Republici Hrvatskoj. Povodom toga odlučeno je da će 31. Nastava započinje u srijedu 2. Među narodom obično se ovaj blagdan povezuje s obilaskom groblja i uređivanjem grobova, pa tako i spomenom na mrtve. ®elimo vam da se u miru prisjetite svojih dragih osoba kojih više nema. Dani kruha Dani zahvalnosti za plodove zemlje tradicionalno se obiljeľavaju u listopadu. Mi smo, ove školske godine, svoj Dan kruha obiljeľili 25. Ulaz je bio poseban toga dana jer su svečani stolovi bili prepuni mirisnog peciva, kruha, kolača. Tijekom trećeg školskog sata učenici niľih, zatim viših razreda sa svojim učiteljicama i razrednicima uputili su se u hol gdje ih ih je dočekao don Tomislav Puljić. Za prigodni program pobrinuli su se učenici koji su s učiteljicama pripremili recitaciju i igrokaze. Nakon što smo im zapljeskali, jer su nas svojom izvedbom razveselili i uljepšali svečanost blagdana, slijedila je zajednička molitva i blagoslov plodova koji je vodio don Puljić. Učenici su nakon molitve sudjelovali u prodajnoj izloľbi različitih pekarskih proizvoda. Bilo je lijepo i svečano kako i priliči kada se u molitvi čuje.. Svakako, velika hvala svim mamama, bakama, pa čak i tatama jer svi su oni sudjelovali u pripremi našeg blagdanskog stola. Kad u ąkoli zamiriąe ątrudla od jabuka Uoči proslave Dana kruha i zahvalnosti za plodove Zemlje u našoj školi u 3. Učenici su sami ribali jabuke,premazivali kore uljem,stavljali nadjev od jabuka i motali kore u štrudlu. Dok se štrudla pekla i dok se nestrpljivo čekao ishod velikog zadatka učenici su prepričavali kako su pravili štrudlu. Nakon što je štrudla bila gotova zamirisao je hol škole,a učenici su ponosno grickali svojih ruku djelo. Upijali su znanja o smještaju tog kraja, breľuljcima, rijekama, gradovima, kulturno-povijesnim znamenitostima i pučkim običajima. Ipak, najviše su se radovali likovnom stvaralaštvu. Kroz svoje likovne radove prikazali su dvorce breľuljakstog kraja i licitarska srca. Djelić tih radova moľete vidjeti na panoima. Sada slijede novi krajevi RH. Obiljeľavanje Dana bijelog ątapa Tijekom proteklog tjedna, u našoj školi većina učenika razredne nastave na različite je načine obiljeľila Dan bijelog štapa. Cilj svih aktivnosti koje su učiteljice provele s učenicima bio je senzibiliziranje učenika za svakodnevne poteškoće s kojima se susreću slijepe osobe u obavljanju jednostavnih ľivotnih radnji. Učenici su kroz aktivnosti koje su se provele imali priliku s povezom na očima namazati krišku kruha-što za mnoge nije bio lak zadatak. Također su igrali različite igre te pokušali pisati i crtati s povezom. Na satu Tjelesno-zdravstvene kulture s povezom su se pokušali koordinirati i snalaziti u prostoru. Učenicima su se aktivnosti jako svidjele. Zaključili su kako slijepa osoba mora uloľiti puno veći napor za sve što radi, ali da ništa nije nemoguće. Upravo iz tog razloga su u utorak, 18. Učenici su ih veselo dočekali i bili su jako znatiľeljni, te puni pitanja. Oni su sa učenicima razgovarali o sudionicima u prometu, sigurnom putu od kuće do škole, prometnim znakovima koje susreću i njihovom značenju, vaľnosti reflektirajućih školskih torbi, te o tome što napraviti ako im priđe nepoznata osoba. Policajac Anđelko je učenicima objasnio i demonstrirao pravila ponašanja kada prometni policajac regulira promet. Kanal MUP-a RH i policije Više slika pogledajte ovdje: Dječji tjedan Dječji tjedan se uvijek odrľava u prvom punom tjednu u listopadu, te traje 7 dana. Ove godine ga obiljeľavamo od ponedjeljka 3. Glavnu akciju obiljeľavanja Dječjeg tjedna smo proveli danas 6. Razgledali smo tvrđavu uz stručno vodstvo, a zatim smo gledali 15 minutni film o ľivotu u Šibeniku u 17. Današnju aktivnost smo proveli poštivajući mnoga dječja prava, pa je nakon onog obrazovnog dijela došlo vrijeme za zabavne aktivnosti — igru Crna kraljica 1, 2, 3, Krokodile koliko je sati? Više pogledajte u galeriji: Milenijska fotografija 28. Na milenijskoj fotografiji prikazana je šibenska kapa s brojem 950. Rujan u produľenom boravku Učenici 2. Na početku školske godine uredili su ulazni pano ljetnom tematikom, a krajem rujna jesenskom tematikom. Ponovili smo kućni red, pravila, obveze i odgovornosti učenika te zajedno ukrasili razredni pano školskim pravilima. Dok je dio učenika bio na dodatnoj nastavi ostali učenici su slobodno vrijeme proveli u školskoj knjiľnici s knjiľničarkom Helenom Bušac. Učenici su rado podijelili svoje priče, ali i saslušali ostale učenike. Učenici su u razredu uredili dnevni boravak, ukrasili svoje ormariće, okitili zid rekvizitima i riječima koje su koristili na školskoj priredbi. Naša razredna knjiľnica dobila je novu knjiľničarku Saru Samirić koja je vrijedno i marljivo popisala sve naše razredne knjige i obvezala se na čuvanje i odrľavanje knjiga i knjiľnice urednom i pristupačnom učenicima. Ostali učenici su uredno rasporedili i sloľili društvene igre. Kroz slijedećih nekoliko mjeseci nastavit ćemo s radom na uređenju razreda, boravka, škole i školskog odvorišta. Kad se male ruke sloľe — sve se moľe. Učenici produľenog boravka rado sudjeluju, vole i ľele oplemeniti svoj prostor koji koriste većinu dana, ľele se u njemu osjećati ugodno, voljeno i prihvaćeno. Posjet Vatrogasnom domu i Tvrđavi sv. Zajedno sa svojim učiteljicama Andreom Bumber i Slađanom Rak, krenuli su iz škole u 8:00 sati prema Vatrogasnom domu. Laganom šetnjom gradom stigli su oko 9:00 sati ispred Vatrogasnog doma gdje su ih dočekali djelatnici vatrogasne postaje. Vatrogasac Ivan Cvitan je učenike proveo po postaji, objasnio im što sve vatrogasci rade, te je spremno odgovorio na sva pitanja koja su imali. Vatrogasci su učenicima demonstrirali dobivanje dojave o poľaru i polazak na intervenciju što im je bilo jako zanimljivo. Učenici su zapamtili telefonski broj vatrogasne sluľbe i koji su podatci vaľni za reći sluľbi u slučaju poľara. Nakon toga je slijedio odmor uz igru i vrijeme za uľinu, a zatim polazak prema tvrđavi koju su učenici razgledali uz pratnju stručnog vodiča. Saznali su zbog čega je vaľna i koju je ulogu imala tvrđava sv. Mihovila za ľivot starih Šibenčana. Nakon razgledavanja tvrđave, učenici su se uputili u šetnju starim dijelom grada. Ostalo je još vremena za igru i crtanje, a zatim je bilo vrijeme za polazak. Veseli i zadovoljni su se vratili u školu oko 12:00h. Osnovni kriteriji za stjecanje prava na besplatni obrok u školi jesu: 1. Dijete pohađa Osnovnu školu Tina Ujevića, Šibenik 2. Mjesečno primanje svi članova domaćinstva ne smije prelaziti 2000 kuna po članu članovi domaćinstva su bračni drugovi, izvanbračni drugovi, djeca i drugi srodnici ili druga zajednica osoba, koji zajedno ľive i prijavljeni su na toj adresi 3. Dijete ili jedan od njegovih skrbnika je hrvatski drľavljanin 4. Dijete na koristi već neku drugu potporu za besplatan obrok Oni koji ispunjavaju gore naveden uvjete do 19. Ravnatelj: Vladimir Braica, prof. Raspored dopunskog rada 17. Na priredbi su sudjelovali učenici niľih razreda i njihovi učitelji kao i školski zbor pod vodstvom profesorice glazbene kulture Elijane Trtutin — Šupe. Učenici su se predstavili kroz pjesmu, ples i igrokaze koje su pripremili zajedno sa svojim učiteljicama, a program su vodile učenice viših razreda Anđela Šmit i Leonarda ®ivković. Nakon priredbe odrľana je i prodajna izloľba na kojoj su predstavljeni radovi učenika i učitelja, a sav prihod s. Ostale fotografije pogledajte u foto-galeriji. Dan univerzalne ąportske ąkole Hrvatski školski sportski savez po 9. Po sunčanom vremenu na atletskom stadionu ŠRC Mladost na Savi okupilo se 792 učenika osnovnih škola i 82 voditelja iz 21 ľupanije Republike Hrvatske. Na ovoj manifestaciji sudjelovalo je pet učenika 1. Cilj ove proslave je promicanje olimpijskog pokreta i svih moralnih vrijednosti koje šport nosi društvu u cjelini. Program univerzalne športske škole namijenjen je učenicima 1. U našoj školi bio je namjenjen učienicima 1. Pokrovitelj ove manifestacije bilo je Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta. Na ovogodišnjoj smotri mladosti i sporta učenici su svoja znanja pokazivali na 21 radnih stanica atletika, košarka, nogomet, rukomet, brojne zabavne igre, štafete…. Na jednom od radnih mjesta učenici su u hladovini tribine stadiona na Mladosti imali priliku slikati se i druľiti s našim proslavljenim sportašima: Dubravko Šimenc, Damir Škaro, Zoran primorac, Franjo Arapović, Jelena Ivezić, Ivano Balić, Nikša Prkačun, venio Losert i Danira Nakić Bilić. Nakon sat i pol vremena dobre zabave i sjajnog druľenja svi sudionici manifestacije su se okupili na sredini atletskog terena, a naše sportske veličine svakom su učeniku oko vrata stavili medalju. Naime, svaki učenik koji je nastupio na ovoj manifestaciji je pobjednik, jer cilj nije bio postizanje sportskog rezultata, već zabava i sportsko druľenje. Nastavak druľenja obiljeľili su odlaskom u zoološki vrt u Parku Maksimir i razgledavanjem raznolikog biljnog i ľivotinjskog svijeta. Učenici su se lijepo proveli. Stekli su nova iskustva i upoznali nove prijatelje. Zadovoljni i sretni vratili smo se u Šibenik. Ostale slike pogledajte u našoj foto- galeriji. Oni su u Novom društvenom domu organizirali javno predavanje za djelatnike predškolskih, osnovnih i srednjoškolskih ustanova te udruga. Tijekom našeg posjeta imali smo priliku razmijeniti opća i specifična iskustva o radu, školskim aktivnostima i ulozi nacionalnih i europskih projekata u osuvremenjivanju odgojno-obrazovnog rada. Stekli smo nova prijateljstva i moguće partnere u budućim projektima. Ovom prilikom ľelimo još jednom zahvaliti našim domaćinima na toplom dočeku, iznimnoj gostoljubivosti i prekrasnom druľenju. Okupljanje je bilo ispred škole, nakon čega su se svi oko 9 h uputili prema luci gdje je bio ukrcaj na brod za otok Prvić. Nakon obilaľenja svih izloľenih modela, učenici su sa zanimanjem pogledali kratki film o djetinjstvu Fausta Vrančića. Nakon razgledavanja je ostalo dovoljno vremena za odmor i igru. U 12:20 h je bio ukrcaj na brod za Šibenik. Puni dojmova vratili su se u školu oko 13:15 h. Posjet meteoroloąkoj postaji Učenici 4. Meteorološka postaja je ustanova meteorološke sluľbe koja sluľi za meteorološka promatranja radi proučavanja vremena i klime, te za druga znanstvena istraľivanja koja su od značaja za sve grane ljudske djelatnosti, naročito za poljoprivredu, šumarstvo, vodoprivredu i promet. Učenici su imali priliku upoznati različite mjerne instrumente termometar, barometar, heliograf, anemometar… kojima se prikazuju različite meteorološke vrijednosti temperatura zraka, vlaľnost, tlak zraka... Taktilna slikovnica i taktilni kalendar Tijekom prošle i ove školske godine jedan od projekata naše škole bio je projekt izrade taktilne slikovnice,a posebno ove godine izrada taktilnog kalendara. Taktilna slikovnica i taktilni kalendar izrađeni su kao didaktičko sredstvo za bolje usvajanje nastavnih sadrľaja slijepog učenika u 2. Što je taktilna slikovnica? Taktilna slikovnica je slikovnica namjenjena slijepima. U izradi slikovnica sudjelovali su svi niľi razredi zajedno sa svojim učiteljicama. Osim niľih razreda, dvije slikovnice izradili su učenici 7. Osim taktilnih slikovnica ove školske godine izrađen je taktilni kalendar pomoću kojeg će slijepi učenik lakše usvojiti zakonitosti kalendara i uopće pojam o vremenskom trajanju tjedna,mjeseca i godine. Brojčani dio kalendara napisan je Brailleovim pismom, a slikovni dio obrađen je na isti način kao taktilna slikovnica. U izradi kalendara sudjelovale su sve učiteljice razredne nastave zajedno sa svojim učenicima. Slike cijelog kalendara i svih slikovnica moľete pogledati u našoj fotogaleriji. Međunarodni dan osoba s Down sindromom UN je 2011. Na kalendarski prvi dan proljeća, 21. Tim povodom su učenici 4. Organizator tog znanstvenog projekta bio je prof. Učenici su dobili zadatak da sa svojim učiteljima iz svih nastavnih predmeta pripreme znanstveni projekt po vlastitom izboru te ga na Danu znanosti demonstriraju. Osim domaćina, na Danu znanosti su sudjelovali gosti iz Betine, te učenici naše škole. Ukupno je sudjelovalo 14 ekipa. Bilo je tu pokusa iz fizike, kemije, biologije, istraľivanja iz lingvistike.... Našu školu su predstavili učenici 4. Nakon izlaganja stručni ľiri je proglasio pobjednike u obje kategorije, a to su: - u kategoriji niľih razreda: učenici 4. Pobjednike očekuje posjet Memorijalnom centru Nikole Tesle u Smiljanu pokraj Gospića. Naši predstavnici su osvojili 2. Za naąe male genijalce OŠ Tina Ujevića je na natječaju HEP-a i Narodnog radija svojim video-uratkom dobila 5 računala. Najzasluľnija za ovu, hvalevrijednu donaciju, je učiteljica Andrea Bumber i učenici 4. Više o ovoj akciji moľete pročitati na ŠibenikIN-u i Šibenskom Portalu. Video moľete pogledati na youtubu: Posjet samostanu svetog Frane U Noći muzeja 29. Cilj posjeta bio je upoznati bogatu i vrijednu povijest franjevačkog samostana kroz bogatu zbirku vrijednih umjetnina. Po dolasku u samostan svetog Frane učenici su razgledali lijepo uređen vrt koji ima namjenu lapidarija i vanjski je dio muzeja. Sudjelovali su u radionicama gdje su izrađivali knjige po sistemu origamija i vjeľbali grafiku slova Šibenske molitve, a najuspješniji su izloľili svoje radove u Muzeju. Projekt Erasmus + Krajem 11. Kako je protekla edukacija u Moldova Special High School u gradu Targu Frumos vidi putem članka koji je izašao na portalu ŠibenikIN-a. Prijave za predupis u prvi razred osnovne škole obavljat će se u razdoblju od 1. Na priredbi je sudjelovalo dvanaest škola iz naše ľupanije. Našu školu predstavili su učenici 2. Na kraju su svim prisutnima poľeljeli: neka Boľić uđe u naša srca i u naše ľivote kako bismo ga otkrili, upoznali i radosno slavili u krugu svoje obitelji i bliľnjih. Učenici naše škole su izrađivali boľićne ukrase od plastičnih vrećica uz mentorstvo ravnatelja Vladimira Braice. Naše boľićno drvce se nalazi u perivoju Roberta Visianija. Grupe koje su sudjelovale, te okitile jelkice sudjeluju u izboru najmaštovitijih i najoriginalnijih ukrasa uz primamljive nagrade. Boľićna bajka na ąibenski način U nedjelju, 20. Osim Dječjeg foruma, humanitarnoj priredbi su se odazvale i druge osnovne škole, plesne skupine i društva. Obje skupine su pokazale zavidno znanje, a i pri tom su se svi dobro zabavili. Nakon kviza su se uputili na Dječji odjel gdje su sudjelovali u kreativnoj radionici izrade boľićnih ukrasa. Svojim djelima su ukrasili jedan od prozora Dječjeg odjela. Kreativna radionica Tim za kvalitetu naše škole organizirao je rad likovno-kreativne radionice pod vodstvom gđe. Barbare Šarac, majke našeg učenika. Radionica je počela s radom u studenom i organizirana je za sve zainteresirane učenike viših razreda i učitelje naše škole. Svakog ponedjeljka u kreativnom i veselom ozračju rade se razni ukrasi, kutijice, figure i kuglice. Na ovaj način potiče se dječje stvaralaštvo i timski rad. Sve radove izloľit ćemo na predstojećoj priredbi povodom Boľića. Večer matematike U četvrtak, 3. To je projekt koji organizira HMD Hrvatsko matematičko društvo. Večer matematike skup je interaktivnih radionica koje potiču izgradnju pozitivnog stava djece prema matematici. Sudjelovanjem u zabavnim aktivnostima otkrivamo često zaboravljenju, a zabavnu stranu matematike. Sudjelovali su učenici od 1. ®upanijsko natjecanje u čitanju naglas Treće ľupanijsko natjecanje u čitanju naglas za učenike od 3. Lana Vrcić, učenica 4. U ugodnoj atmosferi policajci su, razgovarajući s djecom, objasnili pravila ponašanja djece u prometu, značenja pojedinih prometnih znakova, vaľnost reflektirajućih školskih torbi, ponašanje djece ukoliko im priđe napoznata osoba... I ove godine, diljem zemlje provodi se preventivna akcija Poštujte naše znakove! Riječ je o preventivnoj akciji Ministarstva unutarnjih poslova kojom se, kako je već svima zasigurno poznato, ľeli zaštititi najugroľeniju skupinu sudionika u prometu - djecu, ali i odrasle, prvenstveno vozače raznih prometala, još jednom podsjetiti da uvijek paze na njih. Ova akcija započeta je još 1995. Učenici su saznali potrebne informacije, a policajci su strpljivo odgovarali na mnoga njihova pitanja. Na poklon su dobili reflektirajuće prsluke koje su rado nosili danima nakon njihova posjeta. Više u foto-galeriji: Mjesec hrvatske knjige Od 15. Prilika je to da se podsjetimo koliko nam knjige znače. Čitajmo, druľimo se uz knjigu, poklanjajmo knjige, posuđujmo knjige, pričajmo o njima. Čitajmo zajedno s djecom i nemojmo zaboraviti da dijete koje čita postaje osoba koja misli. Ovogodišnja tema Mjeseca hrvatske knjige vezana je uz odluku Opće skupštine UN-a koja je 2015. Dio sam svake knjige koju sam pročitao Ljudski napor da zabiljeľi riječ traje tisućama godina. Shvatimo li koliko je značenje knjige i pisma za ljudsku civilizaciju, znat ćemo kolika je vrijednost pisane riječi i svake pročitane stranice. Knjigama moľemo zahvaliti što smo velikim koracima stigli do razvojnog stupnja na kojem se danas nalazimo. Knjigom prenosimo znanja i spoznaje, spremamo već stečena i nudimo još nova i nedokazana. Knjigom uveseljavamo i zabavljamo jedni druge, dijelimo sa svijetom svoja iskustva, radosti, tuge, svoje doľivljaje ľivota, ljudi i stvari koje nas okruľuju. Program knjiľnice Osnovne škole Tina Ujevića u mjesecu obiljeľavanja hrvatske knjige: - Pridruľujemo se kampanji za poticanje čitanja Ono si što čitaš: ugodno druľenje ravnatelja, psihologinje i pedagoginje koji će čitati djeci priče iz hrvatske tradicijske kulture i priče o svjetlosti kao središnja tema da bismo upozorili koliko je vaľno čitati pisanu riječ kako bi se razvila usmena komunikacija, ali isto tako i vaľnost čitanja djeci naglas - Izloľba učeničkih radova na temu knjiga i čitanja- Izmaštani likovi iz bajke - Veći učenici čitaju manjima 7. Marija Dukić - Obiljeľavanje Međunarodnog dana školskih knjiľnica 24. Einstein im je odgovorio: '' Čitajte im bajke. On im je odgovorio: '' Čitajte im još više bajki. Formulirao je posebnu i opću teoriju relativnosti kojima je uveo revoluciju u modernu fiziku. Ime Einstein u narodu se koristi kao sinonim za genija ili čovjeka visoke inteligencije. Upali lampicu i čitaj 23. I naša se školska knjiľnica pridruľila kampanji za poticanje čitanja Upali lampicu i čitaj pa su ravnatelj Vladimir i psihologinja Nevena čitali učenicima 2. Prva je Priča o dva Jurja autorice Zdenke Bilušić, naše Šibenčanke, a druga je hrvatska narodna bajka Proľdrlica, koja nas je, priznajemo, i dobro nasmijala. Nakon čitanja i promišljanja o pročitanom, vrijedni su drugaši zamislili, izmaštali i nacrtali likove iz bajke, a njihove radove moľete pogledati na maloj izloľbi u našoj knjiľnici. Gradsko natjecanje u čitanju naglas Gradsko natjecanje u čitanju naglas odrľalo se 26. Lana Vrcić učenica 4. Lana je čitala naglas dio iz romana Mira Gavrana Kako je tata osvojio mamu i odnijela pobjedu u vrlo jakoj konkurenciji te ide dalje na ľupanijsko natjecanje koje će se odrľati u subotu 31. Dani kruha u naąoj ąkoli U srijedu, 21. Ovaj blagdan u našoj školi donio je radosno natjecanje u ljepoti i ukrašavanju razrednih stolova te priznanje za najbolju prodaju. Nakon pripreme i ukrašavanja stolova uvodne riječi imala je učiteljica Andrea Bumber. Nekoliko razreda nadahnuto su pokazali svoje umjetničke sposobnosti različitim nastupima te je don Tomislav Puljić, naš duhovni pastir blagoslovio cijelu okupljenu školsku zajednicu. Ravnatelj Vladimir Braica dodijelio je priznanja za najbolji stol te su učenici imali prigodu razgledati stolove, kupiti nešto od ponuđenog, druľili se i zajedno blagovati. Sav prihod od prodaje bio će usmjeren u humanitarne svrhe, a ono što je ostalo na stolovima donirano je pučkoj kuhinji šibenskog Caritasa. U svakoj smjeni stručni ľiri je odabrao najbolji stol, a to su bili 4. Toliko truda i ljubavi vidjelo se na svakom stolu pa nije bilo lako odabrati. Bilo je tu peciva, slastica i kolača koji su pripremljeni u obiteljima učenika, voća i povrća koje dozrijeva u našem zavičaju, ukrasnih i drugih plodova suncokret, tikve, cvjetovi... Najbolju prodaju u svojim smjenama imali su 7. Dobrota koja je tog dana bila u školi zajedno s Ljubavlju i ®ivotom osjetila se među učenicima, roditeljima i svim djelatnicima škole. Dan prije svečanosti u školi povodom Dana kruha i zahvalnosti za plodove zemlje 2. Usput su razgledali prodajni dio pekare i utvrdili nazive za pojedine pekarske proizvode. Nakon povratka u učionicu učenici su crtali kruh te različita peciva. Još mnogo toga o svemu ovome za vidjeti imate na: i u foto-galeriji:.



mBot u nastavi tehničke kulture
Fotografije s jučerašnjeg događanja moľete pregledati na našoj Facebook stranici. Natjecanje se odvija u organizaciji AZOO u tri razine: školsko, međuľupanijsko i drľavno. Svim polaznicima čestitamo na izvrsnim radovima. Kao dodatan poticaj predlaľemo da posjetite ovaj link i saznate što zapravo znači neutralnost interneta. Osim izrazito visokog postotka maturanata koji su na listama fakulteta svog prvog izbora neki i na prvim mjestima , velikog broja onih koji su ocijenjeni ocjenom odličan na više ispita obveznih i izbornih ove godine imamo i četvero maturanata koji su ostvarili 100% riješenost nekog ispita ili rang 1 u generaciji na ispitu koji nitko nije riješio 100%. Uvodne napomene Za razliku od većine polaznika pazinske pčelarske škole 2010. Ukoliko se koristi za osobnu upotrebu, cijena iznosi 129. Njena je mentorica Lidija Klampfl, a učenica je i polaznica Centra izvrsnosti iz kemije. S učenicima je podijelila i mnoge anegdote iz rada s prijaviteljima za ulazak u Tehnološki park, no najkorisniji dio učenicima je bio upravo onaj o iskustvima te rasprava o današnjim i budućim izazovima.

[Oglasi brak i veze|Hr net hoteli|Pronalazak izgubljenih prijatelja preko neta]








Post je objavljen 26.12.2018. u 00:56 sati.