OBOŽAVAMO STIL IZABEL KOVAČIĆ
Kada se udaljite jedno od drugoga, pritisak pada i stanje se. To je bilo sve što je imao. Ova supstanca koja se još naziva i «molekulom ljubavi», nastaje prirodnim putem u našem mozgu.
Sve se promijenilo kada je prvi čovjek izdao našeg Stvoritelja i odbacio Njegovu zamisao. Nije bilo ožiljaka ni zareza na njemu.
OBOŽAVAMO STIL IZABEL KOVAČIĆ - Inteligencija je nevidljivi organizator materije i energije, i kako deo te inteligencije obitava u vama, vi sudelujete u organizirajućoj snazi kosmosa. Vratila sam se kući i uskoro nakon toga nastupila u predstavi uz glumca koji se zvao Byron.
Slamnati je šešir prvi put predstavljen u kolekciji za ljeto 2017. Nose ga svi od Emily Ratajkowski do Pernille Teisbaek, a danska manekenka Emma Leth se u ovom šeširu čak i udala. Cijena šešira iznosi čak 697 dolara, no to nije spriječilo trendseterice da ga kupe pa je šešir već nekoliko puta rasprodan i ponovno vraćen u prodaju. U Antibesu u Francuskoj, u luksuznom Hotel du Cap-Eden-Roc smještenom tik uz more na Francuskoj rivijeri, uz pet teniskih terena, grijani bazen, klub za djecu i preko trideset soba s pogledom na more, sada možete uživati i u ljuljački koja instant budi avanturistički duh među svim gostima hotela. Naime, na stijeni su postavili modernu verziju ljuljačke na kojoj se možete držeći se za uže ljuljati ili se uz pomoć ljestva spustiti u kristalno plavo more. Ove morske ljuljačke nametnule su se kao sjajno mjesto za uživanje i opuštanje cijelog društva i kreiranje najljepših ljetnih uspomena. Ali i fantastičnih morskih fotografija. Zbog toga je već postala mjesto druženja brojnih poznatih dama. I mi bismo rado svoj godišnji odmor proveli na sličnoj lokaciji, a uvijek možete inspirirani ovom ljuljačkom kreirati sličnu oazu ugode i zabave na obližnjem kupalištu ili bazenu. Sve je spremno za početak jubilarnog, 65. Izjavila je to na konferenciji za medije uoči svečanog otvorenja ravnateljica Gordana Restović. Arena je najljepša filmska pozornica, čarobno mjesto. Ove godine dolazi nam mnogo gostiju, filmskih ekipa, imamo mnogo popratnih programa, radionica, predstavljanja knjiga... Zlatko Vidačković, umjetnički ravnatelj Festivala, rekao je kako filmove za međunarodni program bira samostalno. Govoreći o odabiru filmova za Nacionalni program, rekao je da se vodio time da umjetnički odgovaraju Areni, da zadovolje i publiku i kritiku. Arena je spremna i za sutrašnje gledanje finalne utakmice svjetskog prvenstva. Prvi film ovogodišnjeg Festivala kratkometražni je film U ime jagode, čokolade i duha svetoga, mlade redateljice Karle Lulić. Riječ je o hrvatsko - francuskoj koprodukciji ostvarenoj na jednom festivalu ondje. Film je sniman u Sv. Vinčentu a svećenika igra Goran Navojec. Igor Galo igra prodavača sladoleda i za svoj rad na filmu rekao je da je bio kratak ali za njega jako upečatljiv i zabavan. Posebno mi je zanimljivo bilo dekorirati prodavaonicu sladoleda s obzirom na to da inače izrađujem namještaj i bavim se dekorom. Vedran Živolić u filmu igra lokalnog delinkventa a govoreći o budućim planovima rekao je da je otvoren za sve opcije. Karla Lulić na kraju je rekla kako trenutno završava još jedan kratki film te radi na dva dugometražna. Dugometražni film koji otvara Nacionalni program je Aleksi Barbare Vekarić. Glavnu žensku ulogu, djevojku Aleksi, igra Tihana Lazović. Dodaje da mu je Aleksi zanimljiva ali kao tradicionalan dečko želi s njom odnos pod vlastitim uvjetima. Neda Arnerić igra malu ali upečatljivu ulogu Aleksine majke a na konferenciji je izjavila kako joj Pula mnogo znači. Nataša Janjić igra Leu, nezadovoljnu suprugu i majku četvero djece. Dragan von Petrović radio je montažu a do suradnje na filmu došlo je kada je od redateljice dobio scenarij na čitanje. Aleksi je film sniman za velike ekrane. Nakon Arene ide u kina, a potom i na HRT, a Aleksine doživljaje možete pratiti i na Instagramu. Photo: PR , D. Bartolic Odavno poznata kreativnost, odvažnost i hrabrost dizajnerice Ogi Antunac ne zaostaje ni ove sezone. Nova kolekcija SPRING SUMMER 19 donosi bezvremenske komade koje će svaka moderna i suvremena žena imati u svome ormaru. Asimetrični krojevi isprepleteni zanimljivim tkaninama koje jednostavno ne mogu proći nezapaženo, oduševit će mnoge žene hrabrijeg modnog izričaja. Kolekcija SPRING SUMMER 19 je gotova i spremna za predstavljanje na europskom, američkom i kanadskom tržištu. Light motiv kolekcije su veoma posebne tkanine, koje predstavljaju najveću inovaciju u svijetu tekstila uopće, a u ovoj neobičnoj kolekciji naglasak je na modernim hi-tech tkaninama. Uz nepogrješivu crnu i bijelu boju, u kolekciji se pojavljuje i srebrna, koja savršeno zaokružuje ovu cijelu, svakako, nesvakidašnju modnu priču. Boje su objedinjene u svim nijansama, sve od prozirnog do punog i od mat do sjajnog. Kolekcija SUMMER SPRING 19 namijenjena je modernoj ženi i savršeno je nosiva od jutra do večeri u svim prigodama, radilo se o nekom poslovnom sastanku, ljetnoj zabavi ili običnoj šetnji gradom. Photo: Maja Kljajić Styling: Petar Trbović Model: Lea Zeba Talia Model Make up: Mirta Pejić Kosa: Anamarija Knezović za GT salon Odlična vijest! Pula napokon dobiva svoj prvi Food festival! Tako će se Titov park na devet dana trajanja filmskog festivala pretvoriti u veselu pozornicu maštovitih, ukusnih i veselih jela majstora street fooda. Za potpuni užitak u vrućim filmskim večerima podno drevne pulske arene sprema se i mini craft beer festival uz 18 točionika sa više od 50 vrsta craft piva deset istarskih i hrvatskih craft pivovara. Svaki dan je predstavljanje jednog istarskog vinara, a tu su i veseli kokteli, vrhunski gin bar, Julius Meinl kava, nevjerovatni deserti... Uz vrhunsku hranu, craft pivo, vino, koktele sprema se i veseli glazbeno umjetnički program uz poznate pulske DJ-e Make, Teddy Lee, Pulap reggae station, Radio Maestral night, XXL , bendove, pa čak i stand up komediju zadnjeg dana Food in motion street food festivala kad organiziramo family day uz dječju predstavu Uličnih čarobnjaka stand up comedy Todora i Double dose band. Ideja Food in motion festivala je da svaka kućica nudi jedinstvene menije, kako bi se moglo uživati u što više raznih okusa, ukusa, mirisa i ideja majstora kuhinje. Ukupno će desetak lokalnih ugostitelja hrane ponuditi oko 30 ukusnih i veselih i jela temeljenih na lokalnim namirnicama, vlastitoj mašti i umijeću. Street food festival okupio je deset domaćih izlagatelja hrane: Food brothers, Sticky fingers, Shanti raw bite, El Pulari, Flaviani deserts, Gastro komadi, Volim ljuto, Gastro kuhača, Pizzeria In forno, Lucky goat; - Želimo približiti publici moderni street food pokret koji se zasniva na lokalnim namirnicama, mašti i znanju autora te veseloj atmosferi koja je idealna za uživanje u kulinarskom umijeću. Street food u svijetu je sinonim za ukusna i originalna jela temeljena na lokalnim namirnicama i znanju pravih majstora kuhinje. U prilog tome govori da jedan street food festival u Bankoku ima i oznaku Michelinove zvijezdice, ističu organizatori. Ovogodišnji program ponudit će svim gledateljima PFF, građanima Pule i brojnim gostima odličan festival ulične hrane uz ukusne kombinacije lokalnih namirnica, predstavljanje istarskih vinara, veliki izbor craft piva i ugodan zabavni program kao podloga za uživanje u uličnim delicijama pod otvorenim nebom. Pod redateljskom palicom fotografa Danijela Galića, ovaj put stala je predivna Ema Kovač, hrvatska manekenka s dugogodišnjom milanskom adresom. Sada su Ivan i Aleksandar pripremili nove lookove kojima na najbolji način demonstriraju kako će izgledati dugo toplo ljeto na vrućem asfaltu. Njihove kreacije oduvijek su sinonim za opuštenu i koketnu ženstvenost pa kombinacije koje predstavljaju na kampanji, portretiraju taj poželjni, atraktivni stil. Osim raznolikih motiva tkanina, ELFS u kolekciji ima i haljine koje karakterizira suprotnost jer dizajneri izmjenjuju bogate haljine s mnoštvom raskošnih detalja s onima krajnje pročišćenih linija na kojima je naglasak na ženskoj silueti. U kolekciji dostupnoj u impresivnom novootvorenom storu u Amruševoj ulici nalaze se poslovni i svečani lookovi, damske, ali i djevojački razigrane kombinacije za svaki dan. Kako smo se i naviknuli, ELFS djevojka ima sto lica, prati trendove i ovog je ljeta iznimno romantična. Za posao i formalne prigode bira jednostavne kombinacije decentnih dužina, poput kompletića sa suknjom i jaknicom, a za svečane i ležerne prigode odlučuje se za maksi haljine koje ove sezone nisu samo u cvjetnom izdanju. Kako bi Ema zablistala u najboljem izdanju, pobrinula se vizažistica Nabilah Harron - djevojka koja je već odavno zapela za oko poznatom modnom dvojcu - u što smo se uvjerili i na njihovim društvenim mrežama, kao i na posljednjoj reviji! Da bi svaka vlas bila na svom mjestu, pobrinuo se mladi i talentirani Marko Costantini. Sudeći po prvom pogledu na ovu neodoljivu modnu priču - ako želite usmjerite sve poglede u svom smjeru - jasno je za koji domaći potpis se morate opredijeliti! Kolekcija je dostupna u ELFS dućanima u Zagrebu, Splitu, Rijeci, Mostaru, Frankfurtu te web shopu www. Sandale s satenskim vrpcama za vezanje ili remenčićima odličan su izbor jer ćete izgledati apsolutno chic, a pritom se osjećati kao da ste bosi dok jurite iz ureda na kavu, u kazalište ili neko zanimljivo događanje na otvorenom. Ljubav između dizajnerice Liz Martinez i magazina Vogue započela je još u njenim tinejdžerskim danima. Vremenom je Liz počela i skicirati haljine, koje su postajale mala umjetnička djela u koja je odijevala svoje lutke. Nakon što je napunila 18 godina počela je studirati modni dizajn. Za samo par mjeseci, njeno potkrovlje postalo je premaleno za sve njene kreacije. Ubrzo je otvorila vlastiti studij i nakon samo par godina od predstavljanja njene prve kolekcije, Liz ima dućane diljem svijeta i osmijehe bezbroj zadovoljnih mladenki koje su se uz njene haljine osjećale posebno, poput moderne vile. Filozofija kojoj ova dizajnerica vjeruje sastoji se od naglašavanja prirodne ljepote i zavodničke strane. Svjež pristup luksuznim tkaninama, mogućnost razvijanja linija u skladu sa aktualnim trendovima, posvećenost detaljima i neobični krojevi i izeazi postavili su Liz Martinez vjenčanice visoko u svijetu bridal mode. Elegancija i glamur zajednički su svakoj vjenčanici u potpisu ove izraelske dizajnerice, a njene haljine popraćene točkicama, cvjetnim ukrasima, kristalima i zanimljivim izrezima vrijedne su i vaše pozornosti. Od profinjenih i sofisticiranih modela s plisirom preko modernih krojeva i slip modela do raskošnih bajkovitih modela ručno ukrašenih statement detaljima, u nastavku vam donosimo mali dio ponude Liz Martinez vjenčanica. Obožavamo dodatno začiniti svaku odjevnu kombinaciju odgovarajućim komadom nakita, a ako se radi o hrvatskom dizajnu sreća je tim veća. Iza brenda stoje zadarski kreativci i dugogodišnji prijatelji: Nena Ninčević Mandić, od malena velika zaljubljenica u neobičan modni izraz i nagrađeni umjetnik Frane Šunić. Unikatan hand made nakit i modni dodaci ovog brenda modernog su dizajna te se kombiniraju s prepoznatljivim autohtonim predznakom. Nakit dizajniraju zajedno; Frane ga svojim rukama izrađuje, a Nena kao marketinški stručnjak cijeli proizvod finalno zaokružuje. Vizualno moćan i lagan, ovaj nakit odmah je pronašao put do publike, a komadi iz nekoliko kolekcija koje su do sada predstavili nose se po cijelom svijetu, od Kanade do Australije i egzotičnog Bangkoka. Originalan dizajn zapažen je i pohvaljen na Milano Fashion weeku i Bipa fashion. Nakit je inspiriran kuturnom baštinom, umjetnošću, glazbom, prirodom i životnim iskustvima. Kravata Mediteranea -jedinstvena kravata od bakra inspirana mediteranskih kamenim kaletama FACEBOOK S dolaskom visokih temperatura i toplih ljetnih dana, naša kozmetička torbica postaje sve laganija i prozračnija, s tek nekolicinom kozmetičkih proizvoda koji nam postaju baza make-upa. Kao jedan od ključnih make-up proizvoda ističe se ruž za usne, favorit broj jedan gotovo svake pripadnice ljepšeg spola. Jedna od najpopularnijih kozmetičkih kuća, Max Factor, za ovo ljeto osmislila je limitiranu kolekciju u 5 divnih nijansi, s kojima će svaki summer look biti doveden do savršenstva. Max Factor Colour Elixir Lip Cushion sjajna je kombinacija ruža i sjajila, posebno osmišljena i dizajnirana za sve prilike, za najmekše glatke i njegovane usne. Sadrži njegujuće i hranjive sastojke koje koža voli, uključujući mineralna ulja i vitamin E, istovremeno uljepšavajući i njegujući usne u jednom jednostavnom koraku. Mekani aplikator rezan je koso i presvučen mekanom spužvom, što omogućuje precizno nanošenje proizvoda. Baršunasta tekstura proizvoda lako se nanosi direktno na usne, čak i bez pomoći ogledalca. Želite li nježniju boju nanesite manju količinu Max Factor Colour Elixir Lip Cushion-a, a za intenzivniju bogatu nijansu nanesite još jedan sloj. Koju god boju izabrali vaše će usne biti predivno njegovane. Max Factor Colour Elixir Lip Cushion omogućuje vam da preko dana imate njegovane usne diskretne boje, a za specijalne prilike zablistate bogatom bojom i teksturom. Pronađite svoju idealnu između 5 prelijepih ružičasto — crvenkastih nijansi, koje će dati završni touch svakom ljetnom looku. Proizvodi su dostupni u svim boljim parfumerijama i drogerijama od 1. Do sada je Hippy Garden, naš renomirani dizajnerski brend, bio rezerviran samo za žensku publiku, ali ne i od ovog ljeta. Dizajnerica Đurdica Vorkapić po prvi puta predstavlja ljetnu kolekciju muških kupaćih gaća namijenjenu modernom ljetnom muškarcu. Pravog Hippy Garden muškarca utjelovio je prezgodni Julian Ardley, australska manekenska zvijezda s pariškom adresom, a kampanju koja oduzima dah u srcu Pariza snimio je Šime Eškinja. Ovo je prva kolekcija ljetnog asortimana Hippy Gardena namijenjena isključivo muškarcima. Vizualno se nastavlja na aktualnu žensku kolekciju te se radi o modelima s autorskim printom brenda koji obiluju bojama i prepoznatljivim Hippy Garden uzorcima. U kampanji se, osim novih modela, pojavljuje i Hippy Garden naočale, model Daddy, nedavno predstavljene unutar prve kolekcije naočala ovog renomiranog domaćeg brenda. Sama kolekcija je skroz u duhu Hippy Gardena, tu su naši već prepoznatljivi printevi i boje, razigrana je i vesela i mislim da će biti hit među trendsetterima. Za make up Juliana Ardleya na snimanju kampanje bila je zadužena Mathilde Hadouk, dok je asistentica fotografa bila Duska Durie. Kolekcija je ekskluzivno dostupna u novom dućanu u Zračnoj luci Zagreb te na webshopu Hippy Gardena. Lagano izlomljene kovrdže idealan su odabir za tople ljetne dane, budući da izgledaju ženstveno, opušteno i pomalo raščupano, nedovršeno zbog čega savršeno dočaravaju bit ljeta — ležernost i neopterećenost. Za njihovo stiliziranje zaslužni su sol i sunce, a u udobnosti doma sada također možete imati ovu zanosnu frizuru i postići volumen u kosi. Za savršeno nesavršene kovrdže, sve što trebate jeste ovaj sprej uz koji ćete i na gradskom asfaltu postići efekt kao da ste upravo šetali plažom. Potrebni sastojci: 1 čaša tople vode 3 žlice morske soli 2 žlice gela za kosu na bazi vode 1 žlica ulja od kokosa Bočica u kojoj ćete držati sprej Pomiješajte sve sastojke zajedno i kosu poprskajte dok je još vlažna. Zatim ju osušite na suncu ili pomoću fena, lagano ju oblikujući prstima. Vlažnu kosu možete svezati i u pundžu ili stizirajte u pletenice i ujutro ćete također imati kovrdže kao da ste upravo stigli s plaže. Pulska tržnica tijekom ljetnih mjeseci blista bogatom ponudom povrća i voća, a u subotu će uz ponudu Udruge BukaNoise iz Pule, posjetiteljima ponuditi i glazbene note. Udruga BukaNoise pokrenula je suradnju s Tržnicom kako bi potaknula promociju upravo navedenih ritmova Soula, Funka i Disca, a na ovaj poseban način donose nešto sasvim drugačije, interesatno za sve posjetitelje centralne tržnice. Program će se održati ovu subotu od 9 do 12 sati. Nosioci subotnjeg programa bit će Matko Banković, Đino Višković i Matija Licul, a navedena glazba bit će reproducirana isključivo s gramofonskih ploča. Udruga BukaNoise predstavlja spoj međunarodne suradnje i partnerstva, razmjenu programa i projekata, mobilnost autora, programa te afirmaciju suvremenog umjetničkog izražaja u glazbi i multimediji između glazbenika, likovnih i multimedijalnih umjetnika. BukaNoise je pulska i međunarodna udruga koja spaja klupsku i galerijsku scenu, od lokalne do međunarodne te time poprima i festivalske manire. Udruga organizira i programe eksperimentalne i improvizirane glazbe, kao i izložbe likovne umjetnosti u svojoj regiji. Prošli tjedan Arena Hospitality Groupa je na području bivšeg autokampa Arena Pomer u istoimenom naselju Pomer, općina Medulin otvorila prvi family glamping resort u Hrvatskoj i time obogatila uspješnost istarskog i hrvatskog hotelijerstva i turizma s novim trendovskim proizvodom. Naime radi se o jednom od najvećih glamping kampova u Europi, koji čini 199 luksuznih šatora. Koncept predviđa potpuno opremljene šatore s čvrstom podlogom u kojima vremenske neprilike ne remete odmor. Glamping predstavlja koncept odmora u kontaktu s prirodom, usluge wellnessa, rekreacije i zdravog života, vrhunske gastronomije te zabavnih sadržaja. Zbog dobrog terena, blage klime i prirodnih atrakcija u netaknutim predjelima, Hrvatska ima veliki potencijal za razvoj glampinga, a Arena Hospitality Group je jedna od prvih kompanija koja je prepoznala takav potencijal i upravo otvorila glamping resort Arena One 99 Glamping. Arena One 99 Glamping smješten je na poluotoku u blizini Medulinskog zaljeva, samo nekoliko kilometara od drevne Pule, a nudi tri različitih, posebno osmišljenih smještajnih jedinica tj. Namijenjen je svima koji žele uživati u odmoru u okruženju netaknute prirode, a da se pritom ne odreknu vrhunskog kreveta ili posteljine od češljanog egipatskog pamuka, dostojnih hotela s pet zvjezdica Kako bi ponuda bila u potpunosti prilagođena gostima, Arena je, u suradnji s vrhunskim međunarodnim proizvođačima luksuznih šatora Adria Home, Lushna Group, Outstanding i Crippacampeggio, ponudila gostima nekoliko tipova glamping šatora. Neovisno o njihovoj veličini ili koliko osoba primaju od dvije do šest , vrhunski komfor i luksuz je ujednačen. Svaki šator bogato je opremljen — klima, LCD Flat screen TV, kompletno opremljena kuhinjica sa illy aparatom za espreso kavu, kupaonicom s luksuznim setom kozmetike, a sve na razini modernih hotela visoke kategorije. Osim vrhunskog komfora u šatorima i svi ostali objekti te dodatni sadržaji kampa osmišljeni susa svrhom pružanja luksuznog odmora svojim gostima. Spa programi i popratne aktivnosti u potpunosti su posvećene harmoniji duha i tijela mind full vs. Temelje se na konceptu zdravog života te uključuju programe yoge,meditacije, korektivne gimnastike i aktivnosti smanjenja stresa dok se u svim tretmanima upotrebljavaju isključivo certificirani spa proizvodi prirodnog i organskog porijekla. Za dodatni aktivan odmor gostima su na raspolaganju bicikli, kajaci te sve popularnije SUP daske stand-up paddling , te škola surfa za djecu i odrasle, dok će se dodatni sadržaji još nadopunjavati. Ponuda hrane i pića u restoranima i barovima temelji se na lokalnim i zdravim specijalitetima, a osmišljena je na način da gost uživa u okusima Istre. Lounge i beach barovi smješteni u dubokoj hladovini borove šume tik uz more te predstavljaju idealno mjesto za uživanje. Kako bi se osigurao miran i tih odmor, vozilima je zabranjen ulazak u kamp, a gostima je osiguran parking s punjačima električnih vozila te posebni punjač za Tesla vozila. Ova manifestacija privukla je veliki broj posjetitelja koji su uživali u modnoj reviji nakon koje se druženje nastavilo dugo u noć uz glazbu dj-a. Impozantni magični prostor antičkog kamenoloma Cave Romane u Vinkuranu, iz kojeg se vadio kamen za izgradnju Pulske Arene, pokazao se kao izuzetan multifunkcionalni kulturni podij na otvorenom koji odiše prirodnom elegancijom što će mamiti, ne samo domaće i strane goste, već i vrhunske umjetnike da u sasvim drugačijem okružju pokažu svoju kreativnost i talent. Cijeli program vodili su Marko Mavija i Karla Vidović, a publiku je oduševila vokalistica Barbara Munjas. Organizatori ovog eventa, Artistic studio, Marko Mavia i Saša Obradović ne kriju zadovoljstvo reakcijama izlagača i publike. Photo: Damir Bošnjak Napokon su došli topliji dani i vrijeme kada svakodnevno možemo uživati u laganim haljinicama, bez dodatnih slojeva kojih smo se rado riješili. Ljeto je godišnje doba koje nudi bezbroj kreativnih mogućnosti, boja, materijala, uzoraka i krojeva. Prekrasna, prozračna, ljetna kolekcija brenda LuLu Couture donosi sve što ženi treba za svaku prigodu. Bila to šetnja uz more ili neka ljetna zabava, u novoj limitiranoj kolekciji možete pronaći svoj favorit. Jednostavnost, elegancija i profinjenost, odavno su poznate karakteristike Lulu Couture brenda koji stvara prekrasne komade koji odišu bezvremenošću. Savršena asimetričnost krojeva svim modelima daje jednu posebnu dimenziju i sklad. Boje u ovoj kolekciji su uglavnom nježne i svijetle, ali našle su se tu i žuta, crvena, maslinasto zelena i tirkizno plava da zaokruže ljeto i da divno pristaju uz preplanuli ten. Svaka je haljina rađena s posebnom pažnjom, a materijali poput pamuka, lana, batista i viskozerazmazit će svaku damu koja osim lijepog izgleda voli i ugodan i lagan osjećaj na svojoj koži. Minimalistički detalji poput mašni na leđima i ramenima, romantičnih volana, decentnih dugmadi i zaigranih rukava, bez obzira na svoju jednostavnost, ovoj limitiranoj kolekciji haljina daju posebnu notu koja neće proći nezapaženo, jer poznata je i istinita ona, manje je više. MODEL- EMILIA VUČINIĆ - IMMORTAL MODEL MANAGEMENT KOSA- SALON SOPHIE MUA- SANJA HRSTIĆ KUTEROVAC FOTO- SANJA JAGATIĆ Martina Tutić, kreativna direktorica brenda LuLu Couture, voli reći da inspiraciju crpi iz svakodnevnog života, upravo promatrajući potrebe žena. Ova kolekcija ponovni je dokaz kako su prekrasan izgled, udobnost, nosivost i kvaliteta na prvom mjestu, a to je ono što i žene prepoznaju u radu LuLu Couture kreativne radionice, koja je tu upravo za njih. Nova kolekcija dostupna je u ekskluzivnom flagship LuLu Couture dućanu u Gundulićevoj 3 u Zagrebu i dućanu u Zadru, u centru grada, Ulica Zore Dalmatinske 2, te na web shopu lulucouture. Domaći brend nakita Guardian Yolo, od kada se pojavio, odmah je osvojio srca brojnih žena kao i osoba ih javnog života. Danas njihov nakit krasi brojne žene i idealan je izbor kada želite nekome darovati poklon s trajnim i dragim uspomenama. Guardian Yolo nakit ima i onu emotivnu vrijednost koja je za svaku ženu posebno dragocjena. Novu kolekcija nakita čine g-yolo heart ball te star ball kolekcija narukvica i ogrlica. Narukvice i ogrlice mogu biti sa Swarovski kristalima ili bez njih, sa jednim ili više privjesaka, bez obzira na koji model se odlučite, sigurno je da će te na taj način trajno ovjekovječiti trenutke kojih se zauvijek želite sjećati. Slatkoća je nit vodilja pro ljetne makeup kolekcija omiljenog francuskog branda. U njihovoj liniji inspiriranoj omiljenim pariškim slasticama, pomiješali su pastelne nijanse, kremaste teksture proizvoda i kreirali makeup liniju s preslatkom ambalažom. Posebice neodoljiv dio ove 'Lancôme Le Petit Teint Macaron' kolekcije su rumenila u obliku kultnog macaronsa. Pakiranje skriva kremasto rumenilo te spužvicu u obliku macaronsa. Macaron Blush je kremasto rumenilo, a Macaron Blender meki aplikator koji omogućuje besprijekorno nanošenje formule. Dostupan je u nekoliko nijansi i nedvojbeno jednako je mljac kao i omiljeni francuski desert. Iako su dosad svi vizuali branda Mayanas podsjećali na more, sol, sunce i neki prekrasan pusti otok, ovog Vas ljeta Mayanas tim vodi daleko od grada — na western ranč. Sloboda dok s vjetrom u kosi jurite na prekrasnom konju i uživate na svježem zraku odmičući se od stvarnosti koja nas sve pomalo opterećuje, ovo će ljeto učiniti posebnim. Sve narukvice su ručni rad i unikati pa tako nikad nećete naići na dvije iste. Prilikom izrade svakoj je posvećena jednaka količina pažnje tako da svaka ima neku svoju, ljetnu priču. Izrađuju se pletenjem, a naknadno se ukrašuju prekrasnim detaljima poput zakovica, raznih perlica, šarenih pompona, školjkica, bezvremenskih resica i kristala. Upravo ih ta jedinstvenost u izradi čini posebnim i ne mogu ostati nezapažene jer svojim veselim i razigranim bojama upotpunjuju svaki styling. Asociraju na snažnu, samostalnu i pomalo divlju ženu slobodnog duha, ali opet s dozom nježnosti i romantične ženstvenosti koja izvire svakim njezinim korakom. Neodoljive Mayanasice prodaju se diljem naše obale i u zemljama poput Koreje, Belgije, Nizozemske, Njemačke, Cipra, Grčke, SAD i dr. Bez obzira gdje se našli ovih dana, bile to planine, more ili grad, ove su narukvice neizostavan detalj bez kojega ovo ljeto ne izlazimo. Cijela Mayanas kolekcija dostupna je i na webshopu: www. Look me predstavit će 12 dizajnera prvenstveno s područja Istre i Primorja, ali i drugih gradova. Tako ćemu u ovom posebnom ambijentu moći vidjeti kreacije Ivane Tomić, Laar design, Sasche Obradovića, Anja Stehlik design, Anima M, Showroom Antonela te mnogi drugi. Manifestacija započinje u 21 sat, a nakon revije slijedi zabava uz dj-a. Organizator je frizerski salon Artistic iz Vinkurana, a događaj je realiziran pod pokroviteljstvom Općine Medulin i Medulinske Rivijere d. Baš kao što u hladnim mjesecima svaki put kad imamo nedoumicu što birati za naša ležerna izdanja odaberemo omiljene traperice, u toplim ljetnim danima one dobivaju konkurenciju u vidu minimalističkih, no, itekako chic bijelih hlača. One sjajno dočaravaju ljetnu bezbrižnost, naglašavaju preplanulu put i nosive su u svim prilikama. Široke ili uske, dubokog struka ili na trapez, bijele hlače će zasigurno zajedno s vama kreirati sjajne ljetne uspomene. Kroj hlača birajte ovisno o prilici i vašim stilskim preferencijama, te svakako pripazite koje rublje nosite uz njih. Elegantne, profinjene i nosive, ove hlače će uz stilske formule u nastavku koje su sjajna inspiracija, sigurno postati i vama omiljeni dio ljetne garderobe. Riječ je o kreacijama prikazanima na nedavnom Montura fashion destinationu u Splitu. Za izgled kampanje zaslužna je sama dizajnerica Antonela. Ona je predstavila urbane djevojke sa sela, koje poštuju tradiciju, ali vole i moderne kreacije. Centar Istre, Casa Matiki kraj Žminja bila je savršena kulisa za urbanu modnu oazu u ruralnom prostoru. Dizajn slijede i kadrovi, za koje je zaslužna fotografkinja Ana Lorencin Buljan. Ona prikazuju djevojke kako bezbrižno uživaju, šire ljubav i dobre vibracije te savršeno usklađene s prirodnim ljepotama. Volani kolekciji daju razigranost, a cik cak obrubi su inspirirani istarskom narodnom nošnjom, ali ovog puta prikazani u modernoj verziji. Zaštitno lice kampanje su Michelle Salome Kursar i Ania Biritteri koje su se odlično snašle nastupivši po prvi put u ulozi modela. Šminku potpisuje Valentina Štokovac Le Beauty Mansion , kosu Tedi Krakar Hair + , a fotografije Ana Lorencin Buljan. U okviru Valamar Collection Girandella Resorta u Rapcu ove sezone otvoren je prvi Kinderhotel u portfelju Valamar Riviere. Prostrani obiteljski suiteovi, njih ukupno 149, dodatno su opremljeni dječjim potrepštinama i opremom za sigurnost djece - kutijom za igračke, zaštitnim utičnicama, dječjim klupicama u kupaonici, wc sjedalicom, baby phoneom i dječjim TV programima. U ponudi je i dječji krevetić na upit, paket za bebe koji uključuje dječju kadicu, termometar, pelene, grijač za bočice i podlogu za previjanje beba, a na zahtjev je dostupan i Playstation. Goste očekuje i dječji bife u restoranu te play lounge s unutarnjim igralištem i 24-satnom ponudom toplih napitaka, bezalkoholnih pića i poslijepodnevnih obroka poput salata, juha i kolača. Mališanima će posebno atraktivni i neizmjerno zabavni biti kompleks Aqua Maro s bazenom za bebe i grijanim bazenom, kao i vanjski bazen za aktivnosti s atrakcijama poput vodenih efekata i tobogana za sve uzraste. Najmlađi se zabavljaju u Maro klubovima podijeljenim po različitim dobnim skupinama, dok se tinejdžeri odmaraju od roditelja u zoni za druženje namijenjenoj samo njima. O malim i velikim gostima 24 sata brine oko 150 zaposlenika hotela. Obitelji su posebno oduševljene Sundance obiteljskom plažom s beach barom, najudobnijim ležaljkama i mnoštvom aktivnosti od zabavne vožnje na banani, skijanja na vodi do leta iznad mora na parasailingu. Maro obiteljska plaža idealna je za najmlađe i prve pokušaje plivanja, a njena je posebna atrakcija vodeni park na napuhavanje Wibit sa zabavnim wipeout poligonom na moru. Sunrise relax plaža privući će sve koji preferiraju opuštanje na ležaljkama ili beachu baru uz pijuckanje omiljenog koktela, baš kao i Canerolo V level obiteljska plaža u blizini Valamar Girandella V Level Villas. U okviru Valamar Collection Girandella Resorta u Rapcu ove sezone otvoren je prvi Kinderhotel u portfelju Valamar Riviere. Prostrani obiteljski suiteovi, njih ukupno 149, dodatno su opremljeni dječjim potrepštinama i opremom za sigurnost djece - kutijom za igračke, zaštitnim utičnicama, dječjim klupicama u kupaonici, wc sjedalicom, baby phoneom i dječjim TV programima. U ponudi je i dječji krevetić na upit, paket za bebe koji uključuje dječju kadicu, termometar, pelene, grijač za bočice i podlogu za previjanje beba, a na zahtjev je dostupan i Playstation. Goste očekuje i dječji bife u restoranu te play lounge s unutarnjim igralištem i 24-satnom ponudom toplih napitaka, bezalkoholnih pića i poslijepodnevnih obroka poput salata, juha i kolača. Mališanima će posebno atraktivni i neizmjerno zabavni biti kompleks Aqua Maro s bazenom za bebe i grijanim bazenom, kao i vanjski bazen za aktivnosti s atrakcijama poput vodenih efekata i tobogana za sve uzraste. Najmlađi se zabavljaju u Maro klubovima podijeljenim po različitim dobnim skupinama, dok se tinejdžeri odmaraju od roditelja u zoni za druženje namijenjenoj samo njima. O malim i velikim gostima 24 sata brine oko 150 zaposlenika hotela. Obitelji su posebno oduševljene Sundance obiteljskom plažom s beach barom, najudobnijim ležaljkama i mnoštvom aktivnosti od zabavne vožnje na banani, skijanja na vodi do leta iznad mora na parasailingu. Maro obiteljska plaža idealna je za najmlađe i prve pokušaje plivanja, a njena je posebna atrakcija vodeni park na napuhavanje Wibit sa zabavnim wipeout poligonom na moru. Sunrise relax plaža privući će sve koji preferiraju opuštanje na ležaljkama ili beachu baru uz pijuckanje omiljenog koktela, baš kao i Canerolo V level obiteljska plaža u blizini Valamar Girandella V Level Villas. Danas otkrivamo tko se krije iza poznatog brenda domaće kozmetike te sve o njihovom putu do uspjeha, ali i planovima za budućnost. Mi već znamo koje ćemo proizvode uvrstiti u svoju kozmetičku torbicu ove sezone! Otkrijte nam više o ideji za stvaranjem Nashe kozmetike i naravno zanima nas samo ime branda, što predstavlja? Potreba za kvalitetnom i nadasve prirodnom kozmetikom javila se u kozmetičkom salonu kroz rad sa klijenticama. Za što boljim kozmetičkim rezultatima često sam morala sama raditi kreme, maske.... S vremenom je potreba za mojim kremama bila sve veća, i tako je prijateljica iz djetinjstva Meri, današnja partnerica predložila je otvaranje zajedničkog poslovanja. Našu smo liniju osmislile kao NAtural i u svakom proizvodu da bude maslac SHEa, pa je eto tako nastao brand NASHE. Otkud ljubav prema prirodnoj kozmetici? Ljubav prema kozmetici se javila još u djetinjstvu. Često smo nas dvije znale na prozoru dnevnog boravka raditi parfeme od ruža, te raznorazne meleme sezonskog bilja. Jeste li zadovoljni postignutim ciljem? Na tržištu smo tri godine. Rast nam je iz godine u godinu sve veći. Jako puno radimo i bez razumjevanja obitelji to jednostavno ne bi bilo izvedivo. Većim dijelom smo okrenuti prema izvozu, mada se naši proizvodi mogu naći i na hrvatskom tržištu. Koji proizvodi su vam najtraženiji? Drago nam je da ljudi prepoznaju kvalitetu i vizualni identitet naših proizvoda. Osim gotovih proizvoda velika energija i vrijeme se troši na pakiranje. Svaki proizvod kroz ruke prođe i po nekoliko puta. Cjelokupan asortiman se jako dobro prodaje, ali moram izdvojiti maslace na koje smo jako ponosni i za koje imamo samo riječi hvale. Koji su Vam planovi za budućnost, imate li nove proizvode u najavi? Povećanjem poslovanja javila se potreba i za većim i jačim strojevima. Nadam se da ćemo i to ubrzo realizirati. Moram pohvaliti Grad Pulu da nam je uvelike pomogao u samim počecima kroz sufinanciranje određenih strojeva. Citat koji Vas pokreće! Kolekcija kupaćih kostima Yamamay '18 obišla je svijet i objedinila najljepše destinacije, od Portorika, obale Sredozemnog mora pa sve do Balija. Popularni talijanski brend svoje putovanje završio je u dalekoj Australiji, zemlji obrubljenoj dvama oceanima i destinaciji kao stvorenoj za vrhunac SAVETHEOCEAN kampanje koja se zalaže za zaštitu morskog okoliša. Australski tim, sastavljen isključivo od žena, kroz fotografski objektiv Josie Clough pokazao je kolekciju jedinstvenih Yamamay modela. Kolekcija ističe atraktivne jednodijelne kupaće kostime sa seksi izrezima koji suptilno otkrivaju dijelove tijela, dvodijelne kostime koji će nas pratiti u morskim avanturama poput surfanja, ronjenja i skijanja na vodi do zavodljivih i atraktivnih kostima za idealan ljetni party na plaži. Bogata paleta modela, hit uzoraka i odvažnih žarkih boja ovo ljeto omogućiti će baš svakoj ženi da pronađe idealan kupaći kostim i savršeno istakne svoju siluetu. Uživajte u Yamamay ljetu i postanite dio SAVETHEOCEAN avanture. Trend nošenja niski ogrlica, narukvica i prstenja zabavan je način stilskog izražavanja. Dozvoljava vam da se igrate s raznim materijalima, nijansama i ukrasima te napokon vas rješava modne nedoumice koju ogrlicu ili narukvicu birati uz određeni look. Jednostavno, nosite ih obje zajedno. Ovog ljeta uz zlatni nakit mnoge dame biraju i nakit u nijansama ljeta — tirkiz, koralj i boja breskve, a često ga upotpunjuju maramama, satenskim trakama i srebrenim detaljima. Više decentnih ogrlica koje tvore zanimljiv niz popraćen raznim privjescima, detaljima i porukama, objeručke su prihvatile brojne dame te ih biraju uz rupičaste bluze, točkaste haljine i kratke topove. Sve su više popularne i niske prstenja, koje su sjajan odabir za druženja na plaži. A niske narukvica rezervirane su za sve zabave ovog ljeta. Kako se i vi možete pridružiti ovoj modnoj slagalici i podržati pravilo 'više je više' makar kada je u pitanju nakit, donosimo kroz inspirativnu foto priču u nastavku. Danas je u Žminju, Zad kaštela, najavljen 5. Istarski festival pašte koji će se održati od 30. Pored programa Istarskog festivala pašte, predstavljeni su i meniji za Šetimanu od pašte. Kao i prijašnjih godina, Šetimana od pašte odlična je prilika za kušati jela spravljena od istarske tradicionlne tjestenine uz čašu vrhunskog vina, a sve po promotivnoj cijeni od 40 kn. Žminjski ugostitelj, ali i gost kuhar na festivalu, Pino Kuhar, rekao je riječ - dvije na temu fetivala. Kao pokretač Makarunijade, manifestacije koja je prethodila današnjoj, i iskusni kuhar i profesor ukazao je na različitosti tijesta kojima se mijesi pašta. Od običnog, do tijesta s jajima, pa do dizanog i punjenog, Festival pašte nudit će široku paletu okusa. Tijekom manifestacije bit će moguće kušati i Žminjski pjat kojim se odaje počast žminjskim proizvođačima, a kojeg će spraviti Denis Zembo. Novitet ovogodišnje manifestacije je proširenje manifestacije na prostor Spod kaštela ispod zidina Zad kaštela gdje će se održati Žminj Craft Beer u organizaciji Udruge Geminianum. Tomislav Erman je ispred Udruge najavio dolazak 11 proizvođača craft pive, bogat program za ljubitelje pive te mogućnost praćenja utakmica Svjetskog nogometnog prvenstva u sklopu manifestacije. Programi Festivala pašte i Žminj Craft Beer-a sjedinit će programe na podiju velike kuhinje cooking show-a Festivala pašte Zad kaštela, uz sljubljivanje pašte i pive, ali i kroz razna predavanja koja će se održati u Čakavskoj kući na temu pašte i pive. Izlagača na ovogodišnjem Festivalu imamo više no lani. Dolaze iz svih dijelova Hrvatske, od naravno Žminja, pa Svetog Petra u Šumi, Loborike, Pule, Motovuna, Buzeta, Labina, zatim Zagreba, Kaštel Kambelovca, Igrišća u Općini Jakovlje u Zagrebačkoj županiji, Đakova i Bilja u Osječko-Baranjskoj županiji, Cernika u Brodsko-Posavskoj županiji te iz Varaždina. Predstavit će se s proizvodima od aronije, vinima, sirevima, jogurtima, skutom, soljenom plavom ribom, inćunima i srdelama, ribljim paštetama, hobotnicama, tortama, kolačima, čokoladama, medom, pršutima, kobasicama, pancetom, mortadelom, salamama od mesa boškarina s tartufima, s mesom jelena, magarećim mesom ili pak mesom istarskog goveda s teranom i malvazijom, mašinama za izradu tjestenine i domaćih keksi, kremama od smilja, lavande i bršljana, uljem konoplje, konopljinim proteinskim prahom, konopljinim brašnom. Naravno, riječ je o industrijskoj konoplji, da ne bi bilo zabune. Dolaze nam u Žminj i gospodarstva koja se bave ekološkim uzgojem povrća, rezanaca s medvjeđim lukom, koprivom, vrganjima, šipkom, bućom itd. Više od ovoga nećemo otkrivati. Više detalja o programu Festivala pašte, Žminj Craft Beer-a, Šetimani od pašte i menijima koje ćete moći degustirati na Festivalu pašte dostavljamo u nastavku. Kvalitetan dizajn, prirodni materijali i jednostavne linije zasigurno će oduševiti sve ljubitelje trendova u produkt dizajnu. Iza imena Deez Produkt stoje Ivana Zovko i Maša Simetić, koje svaki proizvod izrađuju u suradnji s produkt dizajnericom Đenom Đonlagić. Ono što posebno odlikuje njihov brend je posebna pažnja koju pridaju izboru materijala i izradi, vodeći se idejom o ekološkim komadima koje izrađuju isključivo hrvatski proizvođači. Iz radionice Deez produkta do sada je izašlo tridesetak produkata. Riječ je o manjem namještaju i funkcionalnim detaljima za interijer pa se tako u Deezovoj ponudi mogu pronaći stolići Organic, koji ima iznimno funkcionalni dio za pohranu knjiga, časopisa i papira koji nam inače zauzimaju radnu plohu, i Color Me, podne i stolne lampe, zidni i stolni satovi, ogledala, ali i zdjela za voće Hexa, stalci za vino, knjige, podmetači za čaše i daske za rezanje, a asortiman nastoje proširiti čim dobiju određenu ideju koja rezultira novim kreativnim uratkom. Dajemo oblik dizajnerskim idejama zahvaljujući znanju i vještinama malih hrvatskih proizvođača koji za nas proizvode namještaj i druge detalje interijera. Proizvode sa Deez logom karakteriziraju jednostavnost forme i prirodni materijali od kojih su izrađeni, uključujući drvo i metal. Glavni je cilj pri dizajniranju proizvoda Deez zadovoljiti funkciju, estetiku i navike korisnika te pratiti trendove, odabrati najkvalitetnije materijale i koristiti modernu tehnologiju. Dobar dizajn je puno više od boje i oblika. Dizajnirati dobar predmet pravi je izazov. Sama ideja Deez Produkta nastala je prije tri godine, a prošle godine su počele predstavljati prve proizvode. Od tada do danas kreirale su i proizvele mnogo novih proizvoda, a svakim novim proizvodom predstavljaju svoju strast prema dizajnu i estetici minimalizma. Osim funkcionalnosti i kvalitete, ovaj hrvatski dizajn posebno se ponosi ekološkim aspektom svog brenda. S obzirom na to da je Deez Produkt u svom radu i dizajniranju izrazito usredotočen na ekologiju, sav asortiman izrađen je isključivo od prirodnih materijala koji nemaju nikakvih kemijskih obrada. Puno drvo koje daje određenu toplinu i dobro se uklapa u većinu interijera, kombiniraju s metalom koji daje kontrast te urbaniji i moderniji štih. Taj spoj nudi savršenu kombinaciju prirodnih materijala i u pravo u tom spoju prirodnog i industrijskog svatko može naći ponešto za svoj dom. Metalni spojevi koje koriste su često višeznačni i modularni a kupac ih često može sam odabrati, prilagoditi svom prostoru, sam montirati i na taj način sudjelovati u konačnom izgledu proizvoda. Drvo premazuju isključivo biljnim uljima, ne lijepe ga niti bojaju pa nema isparavanja. Ono stvara optimalnu mikroklimu u stambenom prostoru - drvo će upiti višak vlage, a otpuštati je kada je u prostoru nedostaje. Metal je plastificiran i također ekološki prihvatljiv, jer se za plastifikaciju koristi ekološki poliuretanski prah. U procesu oblikovanja prostora dizajnerice pokušavaju razmišljati o korištenju proizvoda, navikama kupaca, transportu, montiranju i sl. Čak i ako se ovoga ljeta ne nađete u Moskvi, možete se pridružiti proslavi s prijateljima u udobnosti vlastitog doma uz pomoć Lavazze. Zapravo, stručnjaci Lavazzinog centra za obuku osmislili su novi Espresso Martini, spajajući dva najreprezentativnija pića Rusije i Italije - votku i kavu... Dakle, pripremite si Lavazza Martini, sjednite i uživajte u ljetnim utakmicama dok uživate u ukusima Rusije i Italije gdje god se nalazili. Količina: 1 porcija Vrijeme pripreme: 2 minute Oprema: 1 x posuda za mjerenje 1 x shaker za koktele 1 x šalica za espresso 1 x posuda za led 1 x lopatica za led 1 x cjedilo za koktele Ovo ljeto dizajnerica Nataša Cifrić predstavlja limitiranu kolekciju idealnu za vruće ljetne dane pred nama. Naime, radi se o predivnim limitiranim haljinicama za mame i kćeri koje su istog kroja i od istog materijala. Luxury Baby Fashion brend je koji je osvojio sve mame koje traže jedinstvene odjevne komade i modne dodatke za svoje male princeze. Preslatkim komadima teško je odoljeti, a nova kolekcija donosi ljetne haljinice i topove, izrađene od najfinije čipke i tila istog kroja za mame i za djevojčice. Razigrana i romantična kolekcija idealna je za duge šetnje u toplim ljetna danima i za posebne i glamurozne prigode, a dolazi u najpopularnijim bojama ove sezone: bijeloj i pastel boji, koje ljeti svi vole nositi. U modnim komadima Luxury Baby Fashiona svaka fashionistica obogatit će i osvježiti svoje kombinacije. Kampanja je snimana na predivnom Imanju Luna u neposrednoj blizini Zagreba, a glavni modeli i zaštitno lice ljetne kampanje su upravo dizajnerica Nataša i njena kćer Nikol glavna amabasadorica brenda. U dizajniranju nove kolekcije krenula sam kao i uvijek od sebe. Od onoga što bih sama nosila i u čemu se osjećam udobno kada je ljeto, a želim biti chic i u trendu. Sretna sam što su kupci prepoznali našu kvalitetu i dizajn, te sam izrazito ponosna na to što svakodnevno dobivam pohvale od klijenata, što je izrazito važno za razvoj brenda. Jako sam ponosna i na svoj novootvoreni WEB SHOP koji sam uspjela realizirati u manje od dvije godine od početka svog rada. Više informacija o novoj kolekciji možete pronaći na službenoj Facebook i Instagrem stranici brenda, a u nastavku pogledajte vizuale predivne ljetne kampanje. Sve proizvode možete naručiti i na novootvorenom WEB SHOPU brenda Jednostavne i šarmantne, a opet s itekako važnom porukom, minimalističke tetovaže odličan su odabir za sve one koji žele tintom ostaviti neizbrisiv trag na koži. Obzirom da je tetovaža ukras koji ostaje za cijeli život, važno je da ona ne bude rezultat impulzivne odluke te da provedete dosta vremena razmišljajući o motivu, veličini i samom dizajnu tetovaže. I naravno da pronađete iskusnog tattoo majstora. Decentne linije skrivene na zapešću, prstima ili gležnju postaju neodoljiv ukras koji suptilno otkrivamo svijetu i koji postaje dio našeg osobnog izričaja. Inspirativne riječi ili simboli s pozadinskim značenjem uz provjerenog tattoo majstora, postaju maštovit i poseban ukras na vašem tijelu koji će vam mamiti osmijeh na lice. Ukoliko vam nedostaje inspiracije kako bi vaša nova tetovaža mogla izgledati, donosimo vam foto galeriju neodoljivih tetovaža. Stigao je lipanj i krajnje je vrijeme za pripremu tijela za ljeto. No, bez panike, molimo! Još uvijek sve stignete, samo ako to zaista želite. Na njemu se uvijek nekako skupi najviše naslaga koje nas još dugo podsjećaju na on što smo činili tijekom zime. Stoga, možda je najbolje započeti fit rutinu baš vježbama za lijepo oblikovane trbušnjake. Idealna vježba za trbušne mišiće su trbušnjaci, ali postoje mali trikovi velikih stručnjaka kako ih pravilno izvesti da bi oni bili što učinkovitiji. U 4 minuta treninga koji vodi fitness trenerica Monika Ferlin iz Vibe studia ,dobit ćete upute kako i što trebate činiti. Poznata hrvatska modna dizajnerica Matija Vuica ne prestaje osvajati svojim raskošnim kreacijama pa tako ovih dana marljivo radi na završnim pripremama za najnoviju kolekciju. Kolekciju krasi prepoznatljiv autorski rukopis te beskompromisnost u kvaliteti izrade i korištenih materijala. Time se vrijednost kolekcije namijenjene najizbirljivijim klijentima, može mjeriti s velikim internacionalnim modnim imenima, na čiju je listu Matija Vuica uvrštena redovitim pojavljivanjem njezinih kreacija na brojnim događanjima. Jedinstvena modna revija održat će se u dvorcu Trakošćan, povijesnom spomeniku nulte kategorije i jednom od najljepših Europskih dvoraca koji svojom ekskluzivnom lokacijom i sigurnosnim uvjetima zadovoljava visoke standarde produkcije. Čarolija svakog od njih u sebi nosi inspiraciju i okus sladoleda KING, u kojem uživaju heroine ove modne bajke! Zahvaljujući pomno razrađenim formulama, mogu se koristiti svakodnevno na svim tipovima kože. Tekstura ovih ulja omogućit će obnovu kože i hidrataciju, a istovremeno će naglasiti prirodnu ljepotu i ostaviti sjajni, decentni, svilenkasti trag koji neće izgledati upadljivo. Lijepo će naglasiti i vašu preplanulu put te postati neodoljiv dio vaše beauty rutine koji budi dodatno dozu samopouzdanja na visokim temperaturama. Kada govorimo o najboljim uljima za tijelo s dodatkom sjajnih čestica, ove su bočice ukrale simpatije brojnih dama i tako se nametnule kao favorit koji i vi svakako trebate isprobati ove sezone Slamnate torbe dobile su svoje novo izdanje. Osim za plažu, ove ćemo sezone omiljeni modni dodatak nositi u svim prilikama, u šetnji gradom, u večernjem izlasku, pa čak i na poslovnom sastanku. Trgovine su već preplavile slamnate torbe svih oblika i veličina, a ako još uvijek nemate ideju o tome kakvu torbu želite za sebe, zavirite u našu galeriju i potražite inspiraciju Ove nas sezone očekuje pregršt oblika i dizajna kada su u pitanju slamnate torbe, odnosno torbe od ratana ili lišća kukuruznog klipa, a njih su još naše bake koristile za izradu donedavno zaboravljenih modnih dodataka. Stoga smo odlučili pokazati vam kako izraditi svoju personaliziranu torbu od ratana uz pomoć preslatkih aplikacija. Nakon više od dvije godine pauze, mlada i talentirana hrvatska modna dizajnerica, po struci arhitektica, Lana Puljić, po povratku iz Londona, gdje se profesionalno usavršavala na London College of Fashion te završila postdiplomski studij Graduate Diploma Fashion Design Technology, najavljuje prvu comeback kolekciju za svoj modni brend Lokomotiva. Odnedavno je krenula u solo vode, stoga prva samostalna kolekcija, koja predstavlja najbolje od dosadašnjeg rada, za nju ima posebno značenje. Nova kolekcija na idealan način odražava Lanin šarmantan i odvažan duh, svi komadi veoma su nosivi, no s druge strane, vrlo promišljeni, individualni i izrađeni s mnogo pažnje. S obzirom da predstavlja svojevrsni presjek rada dizajnerice, kolekcija obiluje iznimno bogatim i raznoliko korištenim materijalima: od satena, tila, preko žoržeta i lamea, do laganih vunenih štofova i šljokica. Prevladava bogat kolorit, jake boje poput vatrene crvene, zagasite plave, jarko žute i tamnozelene, s ponekom nijansom nježno ružičaste kao dijametralna suprotnost. Pored jednobojnih, snažnih komada, kroz novu kolekciju provlače se i razigrani uzorci točkica te romantični cvjetni plavi i žuti dezen, a tehnika plisiranja i ovoga je puta zaslužna za istančane reljefe na odjevnim komadima, s prizvukom suptilnog luksuza. Lanine siluete su opuštene i ženstvene, a u suprotnosti su opušteni i lepršavi modeli od plissea te oni snažni i strukturalni poput bomberica i grandioznih volana, gdje je vidljiv utjecaj arhitekture pri dizajniranju i osmišljavanju odjevnih komada. Tako se u kolekciji izmjenjuju haljine i suknje mekih i lepršavih silueta, pojedine sa strukturalnim, gotovo arhitektonskim akcentima u vidu snažnih volana te frajerske oversized bomberice. Zaštitno lice iznimno je perspektivna i nagrađivana glumica, dugogodišnja prijateljica i suradnica brenda, njezina svojevrsna muza kroz sve te godine — Tihana Lazović. Fotografiju potpisuje mladi Filip Koludrović, talentirani fotograf iz Rijeke, iza kojeg su već impresivni projekti poput naslovnice magazina Elle, Grazie i magazina L'Officiel, te brojni angažmani po cijelome svijetu. Filipova snažna estetika i jasna kreativna vizija idealno se uklopila u Lokomotivin izričaj, pomalo mračan, ali svakako snažan, jasan i čist. Hrabra i pomaknuta, no s druge strane jako ženstvena i romantična, nova kolekcija baš je poput same Lane. Sa svojim sjajnim odjevnim komadima, koje za sobom nose chic duh ležernosti i neopterećenosti, pruža mogućnost beskrajne igre s modom. Peta kampanja donosi zaokret i prvi put ulogu modela preuzeo je Miroslav Novačić, vlasnik butika koji se odlično snašao u ulozi modela! Time je itekako potvrdio da vjeruje u svoj brand i da je Mondo Uomo mjesto za muškare koji znaju što žele, a žele samo najbolje. Filip Gržinčić potpisuje najavni video i fotografije, a kompletni stylinzi dio su bogate ponude muške modne oaze Mondo Uomo te su upotpunjeni naočalama optike Ghetaldus! Moderan muškarac uživa u modi i uživa u sebi, spreman je izaći iz zone komfora, želi izgledati dobro i želi uživati u životu. Mondo Uomo muškarac ne prati slijepo trendove, ali za sebe bira samo najbolje, a najbolje ga čeka u butiku koji spaja klasiku i moderan izričaj te se brine da svaki muškarac pronađe sve što mu treba za sve casual i svečane prilike. Oduševljeni smo koloritom i uzorcima i već zamišljamo stylish Mondo Uomo muškarce kako šeću Korzom jer Rijeka je grad koji ima svoje ja, ljude sa stavom i stilom, a sada i mjesto gdje se muškarci mogu savršeno odjenuti, od glave do pete. Užurban način života te malo slobodnog vremena, čimbenici su koji utječu na zdravlje, pa tako i na našu kožu, koja je prije svega ogledalo njegovane žene. Neovisno o dobi, njega kože ne smije izostajati jer baš svako životno razdoblje sa sobom nosi različitu vrstu brige za lice i tijelo. Svi tragamo za svakojakim instant rješenjima, ne bi li barem malo izgledali mlađe i svježije. Važno je povjeriti se u ruke stručnjaka koji će znati istaknuti naše najljepše adute. Neovisno o tome želite li riješiti neki problem vaše kože, prepustiti se microblading tehnici ili se samo razmaziti , na raspolaganju vam je široka paleta tretmana u u Poreču, gdje je vlasnica salona Valentina Benčić svoj znanje i stručnost stekla upravo na microblading tehnici iscrtavanja obrva i permanentnom make -upu. Svi se pitaju što je to microblading? Microblading je ručno iscrtavanje dlačica posebnim sterilnim iglicama u obliku nožica koje koristimo na jedinstven način da obrve iscrtamo isključivo po prirodnim crtama lica te naravno pratimo i želje klijentica da rezultat izgleda što prirodnije. Tretmani se preporučuju ženama svih dobnih skupina kao i za klijentice koje nemaju pravilan oblik, koje su svoje prirodne obrve prečupale ili im jednostavno iz nekog razloga više ne rastu ,tada radimo posebnim tehnikama kombinacijom microblading i manual shadinga. Manual shading je idealan za obrve koje su izrazito rijetke te na taj način uz iscrtavanje dlačica jos dodatno posjenčamo obrve za jos bolji i prirodniji efekt. Kada pričamo o obrvama osim microbladinga u ponudi imamo i permanent make up shading tehniku. To je aparativna tehnika sjenčanja obrva ombre efekt kojom dobivamo izgled obrva koje imaju pravilan oblik posjenčanog izgleda. Ova tehnika je izrazito popularna u Americi, Australiji, Rusiji, Aziji te sve popularnija i kod nas u Europi ,a Valentina Benčić koja uz tretmane trajne šminke u ponudi ima i bogati program edukacija permanentnog makeupa koji je usavršavala kod najcjenjenijih Mastera iz svijeta trajne šminke. U njezinoj ponudi trajne šminke možete naći i 3D lips permanent make up te eyelainer na 3 različita načina: lash line, natural look te sjenčani eyeliner Upravo je Valentina pozvana da kao jedina predstavnica Hrvatske bude dio žirija u Vijetnamu gdje će se održavati veliko natjecanje u microbladingu, stoga smo je posjetili u njezinom beauty centru Skinovation koji nudi veliku lepezu tretmana. Domaćin ovog noćnog događanja bit će Umag, a ovo je još jedan dokaz kako je s pravom baš taj grad proglašen europskim gradom sporta u 2018. Sa startom i ciljem u naselju Stella Maris, 9. Po vlastitom odabiru moći će se trčati dionice od 5 i 10 kilometara, a za one najmanje organiziran je i Kids Run. Uz njega, dolazak na utrku najavile su i druge poznate osobe koje su zaljubljene u trčanje poput Ane Stunić i Josipe Pavičić Berardini. Svako jutro, kao i obično, uživala sam u joggiranju uz more. Osim same utrke, svi sudionici moći će uživati i u bogatom zabavnom sadržaju, jer osim što će imati vođeno zagrijavanje prije samog starta, nakon utrke čeka ih i tombola, brojne nagrade, DJ i odličan after party u Beach baru Goldfish, nedaleko samog cilja. Spojilo se nekoliko mojih ljubavi - Istra, trčanje i obitelj jer će sa mnom trčati i suprug, a baka će za to vrijeme čuvati curice. Nisam još uvijek u najboljoj formi, ali zato ću bodriti, navijati i pokušati ne doći na cilj posljednja. Iako, ako i dođem posljednja, nije važno, važno je sudjelovati, zar ne? Svi oni koji se još nisu prijavili mogu to učiniti na www. Fokus u ljetnoj Carpisa kolekciji stavljen je na intenzivne ljetne tonove poput jarko žute, plave i crvene boje. Kolekcija je bogata raznim modelima, oblicima i veličinama koji će zadovoljiti svaki ukus. Must have ljetni modni dodatak iz Carpisa kolekcije savršeno će nadopuniti svaki ženstveni look. Na vama je samo da izaberete trendi torbu s cool ljetnim dodatkom poput pop art bedževa, bogatih kićanki ili simpatičnih privjesaka koji će suptilno dočarati vaše vedro ljetno raspoloženje. Potražite svoj novi omiljeni ljetni modni dodatak s Carpisa potpisom i sa stilom uživajte u ljetu koje je pred vama. Mini Melissa poznata je po tome što u kreiranju njezinih modela sudjeluju renomirani svjetski modni dizajneri, a dućan Ne. Vivienne je kao predvodnica mode punka osmislila modele za prave klince sa stavom. Sve cipelice Mini Melissa izrađene su od posebne gume Melfelx, koja je izuzetno udobna, savitljiva i u sebi ima ugrađen predivan miris koji miriše ovisno o temperaturi — što je vani toplije, to intenzivnije miriše. Upravo to ove cipelice čini idealnima za nadolazeće ljetne dane. U ponudi trgovine Ne. Brend Melissa stvoren je 1979. Ribari su tada nosili cipele koje su bili uzor prvih modela Aranha na portugalskom pauk koji su danas u dućanu Ne. Nedugo nakon dolaska na tržište, te su cipele postale jedan od najpopularnijih modela u Brazilu. U posljednjem desetljeću brend je proizveo više od 32 milijuna parova koji se prodaju u više od 70 zemalja svijeta, a Hrvatska se upravo pridružila toj listi. Zahvaljujući damama koje su usavršile vještinu kreiranja opuštenih, no, itekako chic izdanja, naučili smo da su ravne sandale dodatak koji jednako laska našem omiljenom jeansu, ali i dugoj svilenoj haljini. Naime, jednostavne sandale u boji zlata elegantan su pratitelj svih vaših ljetnih svečanih izdanja, dok će modeli s color blockom i sitnim kamenčićima u boji biti razigran nastavak vaših odabira za plažu ili šetnju gradom. I ove sezone su itekako popularni modeli na vezanje, koji su romantičan nastavak i društvo midi haljinama. Ljeto ćemo provesti i u modelima popraćenim zakovicama, omiljenim uzorcima te u metalik modelima s remenčićima. Upravo su ovi modeli dio high street ponude omiljenih nam dućana, te postaju odličan kandidat za vaš ormar. STRADIVARIUS BERSKHA ZARA Sezona jagoda je u punom jeku i već smo ih se najeli svježih pa ih sada moramo iskoristiti i za poneki novi recept. Stoga smo odlučili podijeliti s Vama pravu ljetnu tortu za koju nije potrebno paliti pećnicu i grijati stan. Tonka Planinski jogurt 200 ml vrhnja za šlag 70 g šećera 1 žlica ekstrakta vanilije ili sjemenke iz jedne mahune vanilije 15 g mljevene želatine i 5 žlica vode po želji korica limuna dekoracija svježe jagode listići badema listići mente Prvo pripremite kalup za tortu: na dno stavite tanki karton, stranice premažite maslacem i obložite papirom za pečenje. Pripremite sos od jagoda - jagode narežite i pomiješajte sa šećerom pa kuhajte dok ne omekšaju i puste tekućinu, oko 5 minuta. Protisnite ih kroz sitno sito kako biste se riješili tvrđih dijelova i dobili samo sok. Sok vratite natrag u zdjelicu, pjenjačom umiješajte škrob pa kuhajte dok se sos malo ne zgusne, oko 3-4 min. Za podlogu kekse usitnite u sjeckalici ili pomoću kuhinjskog bata i pomiješajte s otopljenim maslacem. Usipajte u kalup za tortu i dobro utisnite pomoću zadnje strane žlice. Zatim pripremite kremu - prvo želatinu prelijte s tri žlice vode i ostavite 7-8 min da nabubri. Za to vrijeme pomiješajte jogurt sa šećerom i vanilijom. Sada želatinu prelijte s još dvije žlice vode i otopite na laganoj vatri, pazeći da ne zakipi. Otopljenu želatinu dodajte u jogurt, a nakon toga pažljivo umiješajte tučeno slatko vrhnje. Kremu podijelite na četiri jednaka dijela. Četvrti dio treba ostati bijel. Na podlogu od keksa usipajte najtamniju kremu, poravnajte i stavite u zamrzivač na 15 min da se stisne dovoljno da možete preliti idući sloj. Sada ide onaj malo tamniji pa opet u zamrzivač - i tako da bijelog sloja. Kad stavite zadnji sloj, poravnajte površinu i stavite tortu na hlađenje u hladnjak najmanje 4 sata, ali najbolje preko noći. Kad se kreme stisnu, pažljivo skinite obruč torte i papir za pečenje pa tortu ukrasite po želji. Držite u hladnjaku do posluživanja. Izvor: Like chocolate Novi editorial pulskog dizajnera Sasche Obradovića obiluje i pršti od raskošnih detalja. Gledajući kroz prizmu njegovog modnog izričaja, doimaju se pomalo čudnim,te svakako drugačijim viđenjem suvremene heroine. Look u crnom od glave do pete sa obaveznim cool stavom dominira ovim editorijalom. Naglasak je stavljen na rukave,koji daju dozu snažne žene,upravo kao što je okarakteriziran sam naziv editorijala. Najprodavaniji gradski automobil premium segmenta svih vremena, legendarni MINI, sada je u redizajniranoj varijanti s 3 i 5 vrata te bogatim paketom opreme dostupniji nego ikada prije! Pri kupnji ovog turbo uzbudljivog gradskog automobila kojeg mnogi priželjkuju, uz dodatak naprednog Race Edition paketa opreme, moguće je ostvariti 51. Osim toga, svatko tko se odluči na mjesečnu otplatu ili na kupovinu gotovinom na poklon dobiva toliko traženi MINI sklopivi bicikl — idealnog suputnika koji u prtljažniku neće zauzimati puno prostora i vlasniku omogućiti još više kretanja na otvorenom. Oprema MINI Race Edition 3 i 5 vrata između ostalog uključuje MINI Service Inclusive servisni paket, Professional navigacijski sustav 8. Ikonu britanske auto industrije bezvremenskog dizajna i jedinstvene osobnosti u novom obliku sada krase nikad impresivnija LED svjetla obrubljena tradicionalnim kromiranim okvirom. Linija prozora elegantno se uzdiže prema stražnjem kraju dok se profinjena profilna linija automobila postupno spušta prema stražnjim kotačima i tako vizualno skraćuje vozilo te ostavlja dinamičniji dojam. Novi MINI opremljen je brojnim sigurnosnim dodacima, a inteligentni senzori pomažu u škakljivim situacijama na cesti — te tako MINI postaje sigurniji nego ikad prije. Zavirite i u MINI lifestyle kolekciju te odaberite igračku za sebe i svoje najbliže koja će vas svakoga dana iznova podsjećati na uzbudljiv MINI svijet jedinstvene praktičnosti i stila! Želite li maksimalno uživati u sezoni okupanoj suncem, poigrajte se s haljinama ili kombinezonima - it komadima sezone Mnogima omiljeno godišnje doba okupana suncem idealno je vrijeme za osvježenje garderobe. Želite li svoj dnevni ili večernji look začiniti jednostavnim, ali upečatljivim komadima, Springfield donosi casual, urbanu kolekciju kojom vladaju haljine i kombinezoni. Haljine raznih dužina s razigranim tropskim uzorcima, trendi prugicama te decentnom čipkom i volanima, savršen su odabir za sezonu festivala i dobre zabave. Kako bi vaš stajling bio potpun, poigrajte se s casual ravnim sandalama i špagericama, trendi platformama te ležernim i upečatljivim pletenim torbicama začinjenim perlicama i trendi kičankama. Donosimo haljinei kombinezone u režiji Springfielda. Dolazak sunca i skidanje toplih slojeva dodatno nas mami u lakše odjevne kombinacije, nesputanost i osjećaj slobode kroz dan. Dizajnerica Anja Stehlik svojom je kampanjom za ljeto 2018. Nova Stehlik kolekcija prepuna je boho modela haljina, za dnevne i večernje prigode, koje će zadovoljiti svačiji stil od jutra do večeri. U danima kada ne želimo da nam je odjeća opterećenje, a stajlinzi laki i bezbrižni, ovakvi modeli nameću se kao najbolje rješenje. Haljina od bijele svile u kombinaciji sa crnim obrubom od čipke ili cvjetne boho haljine u različitim printevima, samo su neki od primjera kako biti opušten, a potpuno stiliziran za brojne evente koji dolaze s toplim ljetnim večerima. Novi editorial slavi ležernost indie stila, osjećaj divljine uklopljenim u gradski đir koji volimo. Stoga je upravo Rovnj poslužio kao odlična kulisa ovoj dizajnerici iz Istre koja nas je u novom editorialu provela kroz ulice čarobnog Rovinja i ispričala svoju modnu priču. Kolekcija je dostupna u Puli na adresi Maksimijanova 9, te www. Uz istaknute zvijezde, publici će se predstaviti i vrlo popularna imena Domino Barbeau i Pi the Mime iz Velike Britanije i Miss Botero, legenda burleske iz Francuske. Za vrijeme trajanja čitavog festivala, održavat će se i nagradne igre u kojima mogu sudjelovati i posjetitelji festivala i osvojiti nagrade za najbolji styling, a upravo zbog toga, organizatori pozivaju posjetitelje da svoj dress code prilagode manifestciji! Njezin ležeran način života inspirirao ju je za kolekciju haljina, topova, suknji, bluza koje su izrađene ručno, a krase ih izvezeni detalji u etno stilu. Sve se nosi oversize, komade se može vezati u struku, otkriti ramena i na razne načine se poigrati s vezicama i trakama koje su prisutme na skoro svakom odjevnom komadu. Idealna kolekcija za cjelodnevni provod na plaži zar ne?! Ako ste mislili da su veganski deserti dosadni i bezukusni, onda zasigurno niste vidjeli ovo! Riječ je o Instagram profilu šesnaestogodišnjeg vegana Josea iz Perua koji veganske deserte pretvara u prave umjetničke radove! Na profilu svakodnevno objavljuje inspirativne i šarene deserte, a prati ga gotovo milijun ljudi iz cijelog svijeta. Orašasti plodovi, banane, kokosovo ulje i agavin sirup samo su neki od ukusnih sastojaka koje koristi u svojim desertima, a u nastavku otkrijte kako točno izgledaju veganski deserti u obliku jednoroga, majmuna i zečića. Torbice Superheroicly namijenjene su svakoj ženi, djevojci, mami i baki koja se osjeća kao superheroina. Novo izdanje razlikuje se od prethodnih kolekcija po nešto dubljem profilu te razigranijim bojama kože, kao što su zrcalno srebrna i plava, neon narančasta, zelena koža s imitacijom zmijskog printa, bijela s neon detaljima, ali ono što povezuje obje kolekcije je prepoznatljivi džepić za osobne podatke u koji svaka vlasnica-superheroina upisuje svoje ime, nadimak, supermoći, plan A, plan B itd. Moderne s retro elementima, šarmantne, vesele i zaigrane — ručne torbice Superheroicly izrađene su u dvije veličine. Tu je već poznati midi te najnoviji maxi model za sve one kojima treba puno mjesta u torbi, kako bi superheroina uvijek imala uz sebe baš sve što joj je potrebno. Kampanja za novu kolekciju snimljena je u Londonu pod kreativnom palicom Craig Hemminga te uhvaćeno objektivom Saskie Lawson. Ideja vodilja bila je nostalgija za crtićima ranih 90-ih, stvarajući tako šaljiv i razigran ton cijele kampanje. TEAM CREDITS: ART DIRECTION + STYLIST: CRAIG HEMMING PHOTOGRAPHER: SASKIA LAWSON MODEL: SILJE BODY LONDON HAIR + MAKEUP: DOEY DRUMMOND ILLUSTRATION: DANIEL DVIR.