Problem je manji kad se podijeli
Više o njima možeš pročitati. Podržavanjem edukacije jednog volontera Vaša potpora može omogućiti da 80 djece i roditelja dobije potrebnu pomoć. Stručnjak Hrabrog telefona će osim podrške dati i brojne korisne informacije o tome kome se obratiti za pomoć.
Najčešće nam se na chat javljaju kada se osjećaju tužno, zabrinuto i usamljeno. Uz Vašu podršku pružit ćemo savjetovanje uživo za dijete i roditelja. Read and write reviews or vote to improve it ranking. Uz to, osjećaju da je anonimnost između njih i volontera još veća nego na telefonu.
Stanovi - Savjetodavna linija je otvorena svakim radnim danom od 9 do 20 sati, a možete ju dobiti na broj. Tu smo da Vas saslušamo, pružimo podršku i da zajedničkim snagama dođemo do najboljih rješenja i načina osiguravanja bezbrižnog odrastanja djece.
Hrabri telefon za djecu možeš nazvati na broj radnim danima od 9 do 20 sati. Linija je namijenjena svoj djeci i tinejdžerima, bez obzira na problem koji imaju. Linija je mjesto gdje možeš govoriti o svojim osjećajima, situacijama koje te čine zbunjenim te situacijama zbog kojih imaš dojam da se tvoja prava krše na bilo koji način. Hrabri telefon za mame i tate je mjesto na kojem se svaki roditelj i druga odrasla osoba zabrinuta za dobrobit djeteta može obratiti kako bi porazgovarala sa stručnom osobom ili potražila savjet kako postupiti ili se postaviti u određenoj situaciji vezanoj uz dijete. Savjetodavna linija je otvorena svakim radnim danom od 9 do 20 sati, a možete ju dobiti na broj. Hrabri telefon za mame i tate je mjesto gdje kao roditelj možete razgovarati o svim nedoumicama vezanim uz pozitivan psihosocijalni razvoj djeteta. Linija je mjesto gdje možete dobiti podršku i savjet s područja kompetentnog roditeljstva, poboljšanja komunikacije s djetetom ili mladom osobom unutar obitelji, svih oblika zlostavljanja i zanemarivanja djeteta, informacije o tome kako razgovarati s djetetom o razvodu te savjete iz ostalih područja usko vezanih uz zaštitu djetetovih potreba i prava, ali i odgovornosti. Mnogi roditelji brinu jesu li savjet potražili na pravom mjestu i važno nam je da znate da Hrabri telefon postoji i za Vas. Tu smo da Vas saslušamo, pružimo podršku i da zajedničkim snagama dođemo do najboljih rješenja i načina osiguravanja bezbrižnog odrastanja djece. Chat Hrabrog telefona namijenjen je djeci i tinejdžerima koja imaju potrebu popričati s nekim o tome što ih muči, posavjetovati se i dobiti potrebnu podršku. Chat je otvoren svakim radnim danom od 17 do 20 sati i jednostavan je za korištenje. Ako želiš razgovarati putem chata, dovoljno je kliknuti na nacrtanu ikonu za chat te upisati ime ili nadimak te e-mail. Ove podatke možeš i izmisliti, kako bi tvoja anonimnost bila očuvana. Chat je namijenjen svoj djeci i tinejdžerima, bez obzira na to kakve teškoće ih brinu. Najčešće nam se na chat javljaju kada se osjećaju tužno, zabrinuto i usamljeno. Nekima od njih je draže potražiti pomoć putem chata jer osjećaju da im je lakše dopisivati se i nešto povjeriti putem tipkovnice. Uz to, osjećaju da je anonimnost između njih i volontera još veća nego na telefonu. Ako potražiš pomoć putem chat-a, na tvoj upit će se javiti volonter Hrabrog telefona posebno educiran za telefonsko savjetovanje i za savjetovanje putem chata. Više o njima možeš pročitati. Forum Hrabrog telefona nalazi se na portalu Cybermed te na njemu djeca i odrasli mogu podijeliti svoje iskustvo ili zatražiti pomoć. Stručnjaci s Hrabrog telefona odgovaraju na upite na dva mjesta — na forumu i na. Prije javljanja putem foruma potrebno se registrirati na portal Cybermed, a prilikom pisanja upita, podaci upisani tijekom registracije neće biti vidljivi. Na upite ćemo odgovoriti što prije, a najkasnije u roku od tri radna dana. Specifičnost foruma je što će uz stručnjaka Hrabrog telefona, na post vjerojatno odgovoriti i druga djeca ili odrasli. Stručnjak Hrabrog telefona će osim podrške dati i brojne korisne informacije o tome kome se obratiti za pomoć. Forum Hrabrog telefona je otvoren za raspravu i razmjenu korisnih informacija koje mogu biti od velike koristi. Putem foruma za zaštitu djece najčešće nam se javljaju osobe koje doživljavaju zlostavljanje ili zanemarivanje ili imaju teškoće u odnosima u obitelji. Na forumu Dječja psihologija najviše se javljaju roditelji u vezi razvojnih pitanja ili pitanja vezanih uz djecu predškolske dobi. Stickeri koji govore kada riječi nisu dovoljne Preko Viberova javnog računa Hrabri će telefon u sljedeća tri mjeseca s javnosti podijeliti priče svojih volontera te anonimne priče djece i mladih koji žele iznijeti svoja iskustva kako bi osvijestili probleme s kojima se susreću. Puštanje javnog računa prati i Viber sticker paket Hrabrog telefona s hrabrim medvjedićem kao zaštitnim znakom. Korištenjem stickera djeca i mladi moći će u bilo kojem trenutku dati svojim prijateljima podršku, pokazati im koliko ih vole i da mogu računati na njih. Sticker paket dostupan je za besplatno preuzimanje za sve korisnike Vibera na području Hrvatske. Omogućit ćete da pomognemo jednom djetetu putem savjetodavne linije. Pomoći ćete jednom djetetu da mjesec dana uživo dobiva individualnu pomoć pri učenju u Dječjoj kući Borovje. Uz Vašu podršku pružit ćemo savjetovanje uživo za dijete i roditelja. Uz Vašu podršku možemo pomoći 10 djece putem savjetodavne linije. Podržavanjem edukacije jednog volontera Vaša potpora može omogućiti da 80 djece i roditelja dobije potrebnu pomoć.