LG je odlučio osvježiti svoju L seriju pametnih mobitela, a s njom je donio i drugu generaciju jeftinog L3 modela. Koliko je LG Optimus L3 II zapravo povoljan, pročitajte u nastavku recenzije
Možete primiti e-mail na e-mail adresu spojen na League of Legends obzir kada ste dobili zabranu ili suspenzije. LG L3 II u benchmark testovima se pokazao boljim od u Quadrant Standard i Vellamo Metal testovima, a lošijim u Vellamo HTML 5 testu. Ta vam značajka omogućuje brzi pristup bilo kojem prijavljenom korisniku bez zahtijevanja zaporke. Još bi da ti se plati.
Da, naravno da nije isto, mada ima i dosta sličnosti, i pri kraju 50 zbog uloženog napora ponavljanja idu u anaerobno. Što više znaju, bolje će raditi.
LG je odlučio osvježiti svoju L seriju pametnih mobitela, a s njom je donio i drugu generaciju jeftinog L3 modela. Koliko je LG Optimus L3 II zapravo povoljan, pročitajte u nastavku recenzije - Our GeoIP service found where is host libresse.
Ti možda nisi, a time si se ubrojio u promil onih koji su takvi. Jedan od problema u ovoj državi je da se svi razumiju u sve. A to je loše. Problem u ovoj državi je korupcija i interesni lobiji izdavača knjiga, političara, branitelja, Crkve i sl. Petljanje u sve i svašta je stvarni problem. Kao i manjak širine obrazovanja kod pojedinaca kojim osim onoga što rade svakodnevno ne razumiju ništa drugo. Pa HEX brojevi se koriste dosta u high-level programiranju. Definicije boja u HTMLu su u HEX brojevima, stoga je korisnije znati HEX nego binarno. Binarne ne znam kad sam zadnji put koristio osim za neke flagove u nekim old school API-jima. Ali nije u tome stvar, ovo je stvar matematike, a brojevni sustavi se uče puno kasnije u matematici tako da to nije uopće dobro usklađeno i djeci zgadi informatiku. Pa šta bi ti učio djecu u 5. Binarni sustav je jedna igrarija koju su djeca u stanju razumjeti čak i u toj dobi. A cilj učenjabinarnog sustava nije to da djeca jednog dana programiraju binarnim brojevima, nego da razume i prihvate kako se raznovrsni podaci u računalu uspjevaju prikazati koristeći samo dva stanja. Binarnim sustavom se objašnjava zapis brojeva, i to je početak. Kasnije uče i o načinu zapisa znakova, slike, zvuka i videa. Cilj učenja na općoj razini je razumijevanje fenomena, a ne osposobljavanje za konkretne praktične zadatke. A cilj učenjabinarnog sustava nije to da djeca jednog dana programiraju binarnim brojevima, nego da razume i prihvate kako se raznovrsni podaci u računalu uspjevaju prikazati koristeći samo dva stanja. Binarnim sustavom se objašnjava zapis brojeva, i to je početak. Kasnije uče i o načinu zapisa znakova, slike, zvuka i videa. Cilj učenja na općoj razini je razumijevanje fenomena, a ne osposobljavanje za konkretne praktične zadatke. Upravo obrnuto, nikom nije bitno kako se podaci zapisuju, binarno, dekadski ili heksadecimalno, posebno ne klincima kao ni za 90% IT-jevaca. Upravo i je ideja praktičnih zadataka, ne kako elektroni kruže po piceku. Petljanje u sve i svašta je stvarni problem. Kao i manjak širine obrazovanja kod pojedinaca kojim osim onoga što rade svakodnevno ne razumiju ništa drugo. Ljudi su različiti, ne stavljaj ih u kalupe. Prilagodi se čovjeku s kojim razgovaraš jer možda zna više od tebe. Ako imaš više iskustva u problematici onda to pokaži. Nema potrebe drugima soliti pamet da predlažu programe za školstvo jer drugi primaju plaću za to od mene i tebe. Pa nek se specijaliziraju za to. A ja ću si proširiti horizonte dijalogom i razmišljanjem o toj problematici. Pa šta bi ti učio djecu u 5. To ih je jako razveselilo pa su mi pokazali. Nakon toga sam im ja pokazao kako mogu boje mijenjati u HTMLu na isti način. Boje su zapisane u HEXu, ali postoji i color picker i može se zapisati boja i dekadskim brojevima. U binarnom nije ništa zapisano osim u memoriji računala i na sabirnici. Djecu to ne zanima iako bi odrasli htjeli da ih zanima. I to je skroz krivi pristup. Djeci treba učiniti nešto zanimljivim, od dosadnoga umiru. Mogu se i binarni brojevi učiniti zanimljivim, ali ne tesanje konverzije bez smisla i svrhe. Znači, blokovski, komponentno i sl. Ne zanima te ono što je ispod, nego problem koji želiš riješiti. Ako radiš aplikaciju da ti na gumb A pokaže temperaturu, a na gumb B compass heading, onda te ne zanimaju binarni brojevi i kako procesor radi. Zanima te event pritiska gumba i komanda za ispis na ekran. Djeci treba učiniti nešto zanimljivim, od dosadnoga umiru. Mogu se i binarni brojevi učiniti zanimljivim, ali ne tesanje konverzije bez smisla i svrhe. Pišeš kao da se binarni brojevi uče jednu cijelu godinu. Shvati da nije lako napraviti program iz informatike jer se tebi atraktivne teme ispucaju vrlo brzo. Osnovna škola ima 8 razreda, srednja 4. Smisli program za tih 12 godina. Youtube danas postoji, sutra ga već možda neće biti. Djeci treba učiniti nešto zanimljivim, od dosadnoga umiru. Mogu se i binarni brojevi učiniti zanimljivim, ali ne tesanje konverzije bez smisla i svrhe. Pišeš kao da se binarni brojevi uče jednu cijelu godinu. Shvati da nije lako napraviti program iz informatike jer se tebi atraktivne teme ispucaju vrlo brzo. Osnovna škola ima 8 razreda, srednja 4. Smisli program za tih 12 godina. Youtube danas postoji, sutra ga već možda neće biti. Pises kao netko tko nema djece. A jos ktome, uopce ne citas sto ti Bitanga pise. Nemam pojma odkuda mu jos volja objasnjavati nesto sto ti ocito nemozes shvatiti. Ako nista drugo valjda sad znas kako je klincima sa binarnim brojevima. Sve je tu napisano, ali nikako uloviti onaj zadnji korak. Djeci treba učiniti nešto zanimljivim, od dosadnoga umiru. Mogu se i binarni brojevi učiniti zanimljivim, ali ne tesanje konverzije bez smisla i svrhe. Pišeš kao da se binarni brojevi uče jednu cijelu godinu. Shvati da nije lako napraviti program iz informatike jer se tebi atraktivne teme ispucaju vrlo brzo. Osnovna škola ima 8 razreda, srednja 4. Smisli program za tih 12 godina. Youtube danas postoji, sutra ga već možda neće biti. Ali je zato za glazbeni full lako napraviti za 10 godina :- Jel iz glazbenog učiš rezonanciju, longitudinalne valove i akustiku prostora u prvom osnovne? Ne znam zašto ne razumiješ da se ja protivim binarnim brojevima na drugom satu informatike, a ne binarnim brojevima općenito. Kako još da ti objasnim? Vrlo je lako napraviti program iz informatike, budi bez brige. Tema ima napretek, a vremena malo. Popunio bi 100 školskih godina bez problema. Samo je pitanje što je bitno za opće obrazovanje, a što za specijalističko. Za opće binarni brojevi su apsolutno nebitni isto kao što je i kvantno-mehaničko tuneliranje nebitno za opće obrazovanje a zamisli, u kompjuteru ima na milijarde PN i NP spojeva. Za OŠ je minecraft, ne tax-shif bit. Ili ne dirati, jer rezultati su za sad odlični. Entuzijazam nije stvar koja se deklarativno-papirnato fixa, afiniteti osoba također. Kad se infromatikom bavi kao i svemu ostalim, nogomet, glazba.. A jos ktome, uopce ne citas sto ti Bitanga pise. Nemam pojma odkuda mu jos volja objasnjavati nesto sto ti ocito nemozes shvatiti. Ako nista drugo valjda sad znas kako je klincima sa binarnim brojevima. Sve je tu napisano, ali nikako uloviti onaj zadnji korak. Lijepo sam mu napisao da napiše svoj prijedlog programa, pa neće. Tu se više nema što dodati. Odnosno, ne slažeš se s njegovim mišljenjem, ali da ga uobliči u program tad bi se slagao.. Slagali se pri tome o mišljenjima je nešto treće, činjenice su pak nešto što teorija ne može ignorirati koliko god se uljepšavala. Mogu se i binarni brojevi učiniti zanimljivim, ali ne tesanje konverzije bez smisla i svrhe. Pišeš kao da se binarni brojevi uče jednu cijelu godinu. Shvati da nije lako napraviti program iz informatike jer se tebi atraktivne teme ispucaju vrlo brzo. Osnovna škola ima 8 razreda, srednja 4. Smisli program za tih 12 godina. Youtube danas postoji, sutra ga već možda neće biti. Ali je zato za glazbeni full lako napraviti za 10 godina :- Jel iz glazbenog učiš rezonanciju, longitudinalne valove i akustiku prostora u prvom osnovne? Ne znam zašto ne razumiješ da se ja protivim binarnim brojevima na drugom satu informatike, a ne binarnim brojevima općenito. Kako još da ti objasnim? Vrlo je lako napraviti program iz informatike, budi bez brige. Tema ima napretek, a vremena malo. Popunio bi 100 školskih godina bez problema. Samo je pitanje što je bitno za opće obrazovanje, a što za specijalističko. Za opće binarni brojevi su apsolutno nebitni isto kao što je i kvantno-mehaničko tuneliranje nebitno za opće obrazovanje a zamisli, u kompjuteru ima na milijarde PN i NP spojeva. Teško je s tobom komunicirati jer neke napisane stvari jednostavno ne razumiješ. Što sada pokušavaš dokazati primjerom iz glazbenog? Glazbeni je poput drugih predmeta u školi sadržajno prilagođen uzrastu uz dodatak odgovarajućih pedagoških metoda za poučavanje. Što misliš, da su svi u mojem razredu dok sam bio klinac imali apsolutni sluh ili su pjevali u školskom zboru? Ali smo svi morali naučiti glazbena razdoblja, razlikovati note i znati prepoznati glazbena djela na temelju ulomaka. To je već stvar opće kulture. Pa daj napiši taj program. Napiši barem za jedno polugodište. Odnosno, ne slažeš se s njegovim mišljenjem, ali da ga uobliči u program tad bi se slagao.. Slagali se pri tome o mišljenjima je nešto treće, činjenice su pak nešto što teorija ne može ignorirati koliko god se uljepšavala. Fuj, ne valja ništa taj drugi sat informatike, ja znam kako to napraviti bolje, ali neću! Kako se mogu složiti ili ne složiti s nečim što ne postoji? Kada dnapiše što bi on htio vidjeti u programu informatike barem u obliku popisa od 10-15 točaka, onda možemo početi raspravljati o slaganju ili neslaganju. Ovako možemo drviti do sudnjeg dana. Za OŠ je minecraft, ne tax-shif bit. Ili ne dirati, jer rezultati su za sad odlični. Entuzijazam nije stvar koja se deklarativno-papirnato fixa, afiniteti osoba također. Kad se infromatikom bavi kao i svemu ostalim, nogomet, glazba.. Pobjeđuju li na natjecanjima svi ili nadareni i natprosječni? Primjer s bit-bajtovima je postao okosnica, loše. Bitovi ili binarni sustav nisu stvar početnika, nije to abeceda u kojoj se kao početak uče slova, lowlevel, nego baš obrnuto, uči se koristiti, logički razmišljati, na daleko višem levelu od onog kako ispod haube radi hardware-cpu ili kako je konkretna vrijednost zapisana. Jednako bi bilo da je na francuskom ili java programskom jeziku, tj nije važan jezik jednako nije važan brojevni sustav koji bi samo dodatno uveo zbrku, dodatni teret umjesto korištenja-razmišljanja o konkretnom tasku koji se želi napraviti. To su svije suprotne koncepcije, razumijevanja što je osnova, s kojeg kuta se gleda. Osnova svega je recimo atom, no ne ućimo djecu atomima nego da je nebo plavo, trava zelena. Specijalizacija je u ITu lowlevel binarno.. Učiti prvašiće kirurgiji je ista stvar. Učiti skladati simpoziju na glazbenom bi bilo isto, tek kao vrhunac obrazovanja, ne kao početak, za početak se uči takt, nota, slova. Slova u ITu nisu binarni sustav ili bayt, nego klik mišem, button on-off, surfati, pravila kao što je virus, licenca, što znači otvoriti, spremiti, printati.. OŠ je osnovna, kao opća kultura i slažem se da je bolje znati bilo što, svašta i glazbeni i povijest.. No što s postojećem stanjem, rezultatima, što s metodom-načinom na koji se ti rezultati odlični, čak neobjašnjivo postižu..? Da je to stvar OŠ ili kurikiluma, već bi japanci-ameri-ini... Informatika za sve, progrmiranje samo za one kojima to odgovara, koji to žele, kuže, talent, afinitet-entuzijazam. Hoće li pri tome koristiti cubase, acad, word, minecraft ili fortran, masm.. To je itekako argument jer neprestano kritizira postojeći program,.. Postojeći je entuzijazam i rezultati koje do sad imamo, izvrsno.. Odnosno, zašto misliš da se kritizira? Argumentirati nešto, iznositi mišljenje,.. Na temelju barikade ovisno o strani je neprijatelj pa je time u krivu, mi u pravu.. Za tebe program iz informatike za osnovne škole ne postoji? A što je ovo od 310. Nastavni sadrćaji iz podruËja informacijske i komunikacijske tehnologije moraju uËenicima omoguĘiti: stjecanje umijeĘa uporabe danaŔnjih raËunala i primjenskih programa vjeŔtine , upoznavanje s osnovnim naËelima i idejama na kojima su sazdana raËunala odnosno informacijska i komunikacijska tehnologija temeljna znanja te razvijanje sposobnosti za primjene informacijske i komunikacijske tehnologije u razliËitim primjenskim podruËjima rjeŔavanje problema. Podrobni opis umijeĘa, temeljnih znanja i rjeŔavanja problema nalazi se u dokumentu Znanja i umijeĘa iz informacijske i komunikacijske tehnologije koje treba steĘi tijekom cjelokupnoga Ŕkolovanja koji je sastavni dio HNOS-a. Fakat, kako ti nije neugodno napisati da program iz informatike ne postoji? Da si barem proguglao u toj svojoj samouvjerenosti. Prvi korak prema znanju je priznati vlastito neznanje. Prije argumentacije, pokušaj čitati, s razumijevanjem. Lupio si i ostao živ. Kuiš, mijenja se status postojećeg predmeta. Iz izbornog u obvezni. Program će biti proširen jer mora zahvatiti više razreda i osvježen jer se IKT mijenja. Nije li dosta ove isprazne rasprave? Ako tvoja mora biti zadnja, samo daj. Za tebe program iz informatike za osnovne škole ne postoji? A što je ovo od 310. Nastavni sadrćaji iz podruËja informacijske i komunikacijske tehnologije moraju uËenicima omoguĘiti: stjecanje umijeĘa uporabe danaŔnjih raËunala i primjenskih programa vjeŔtine , upoznavanje s osnovnim naËelima i idejama na kojima su sazdana raËunala odnosno informacijska i komunikacijska tehnologija temeljna znanja te razvijanje sposobnosti za primjene informacijske i komunikacijske tehnologije u razliËitim primjenskim podruËjima rjeŔavanje problema. Podrobni opis umijeĘa, temeljnih znanja i rjeŔavanja problema nalazi se u dokumentu Znanja i umijeĘa iz informacijske i komunikacijske tehnologije koje treba steĘi tijekom cjelokupnoga Ŕkolovanja koji je sastavni dio HNOS-a. Fakat, kako ti nije neugodno napisati da program iz informatike ne postoji? Da si barem proguglao u toj svojoj samouvjerenosti. Prvi korak prema znanju je priznati vlastito neznanje. To je program star 11 godina. U Informatici je to kao 100 godina karikiram. Pa tada još ni smartphonei nisu postojali!!! Program je toliko loš da ga ne možeš ni kopirati ovdje u forum jer nije u ispravnom encodingu, hahaha to je toliko žalosno da nije ni smiješno :-D BTW, evo ti program za peti razred. Prve teme, Bit, Binarni zapis, Bajt, Prikazivanje znakova nizom bitova jednog bajta, Pohranjivanje niza znakova u spremnik raËunala, znakovna datoteka. Ovo zadnje je toliko glupo da sam se skoro ispovraćao namjerno sam ostavio u krivom encodingu : Obrazovna postignuĘa: objasniti kako se u raËunalima pohranjuju tekstovi; napisati viŔeznamenkaste brojeve kao kodne vrijednosti znamenki u potreban broj bajtova; napisati dvoznamenkasti broj kodnim vrijednostima u dva bajta i nakon toga vrijednost istog broja prikazati vrijednostima bitova jednog bajta. Ovo uopće nisam ništa razumio. Znači program za 5. S tim da to danas 99% djece zna i bit će im brutalno glupo. Alo, to je pred kraj godine negdje!! Pa ja ću poludit!!! Moj mali je s 4 godine već pretraživao, a nije znao ni pisati. Svako dijete u prvom osnovne dobije web poštu preko škole. Znači, radi se programiranje vjerojatno u Logo-u, a da se nije obradio WWW preglednik. Stari moj, I stand corrected, ovaj program u pola sata pretvoriš u nešto stoput bolje i korisnije, a da ne moraš imati nikakvog iskustva u pisanju programa za djecu. Evo, platite me i napisat ću ga. To je program star 11 godina. U Informatici je to kao 100 godina karikiram. Program je toliko loš da ga ne možeš ni kopirati ovdje u forum jer nije u ispravnom encodingu, hahaha to je toliko žalosno da nije ni smiješno :-D BTW, evo ti program za peti razred. Prve teme, Bit, Binarni zapis, Bajt, Prikazivanje znakova nizom bitova jednog bajta, Pohranjivanje niza znakova u spremnik raËunala, znakovna datoteka. Ovo zadnje je toliko glupo da sam se skoro ispovraćao namjerno sam ostavio u krivom encodingu : Obrazovna postignuĘa: objasniti kako se u raËunalima pohranjuju tekstovi; napisati viŔeznamenkaste brojeve kao kodne vrijednosti znamenki u potreban broj bajtova; napisati dvoznamenkasti broj kodnim vrijednostima u dva bajta i nakon toga vrijednost istog broja prikazati vrijednostima bitova jednog bajta. Ovo uopće nisam ništa razumio. Znači program za 5. S tim da to danas 99% djece zna i bit će im brutalno glupo. Alo, to je pred kraj godine negdje!! Pa ja ću poludit!!! Svako dijete u prvom osnovne dobije web poštu preko škole. Znači, radi se programiranje vjerojatno u Logo-u, a da se nije obradio WWW preglednik. Stari moj, ovaj program u pola sata pretvoriš u nešto stoput bolje i korisnije. Pročitaj što sam maloprije napisao: program se mora proširiti i osvježiti. Nemoj ponavljati ono što već svi znamo i to na temelju dokumenta za koji nisi ni znao da postoji do maloprije. Umjesto ruganja, napiši svoj prijedlog. Ako želiš pomoći i biti koristan ne samo svojem djetetu, nego i drugima. Ruganje na forumu je poput prdca u oluji. Još bi da ti se plati. Nisi čuo za društveno koristan rad? Pročitaj što sam maloprije napisao: program se mora proširiti i osvježiti. Nemoj ponavljati ono što već svi znamo i to na temelju dokumenta za koji nisi ni znao da postoji do maloprije. Umjesto ruganja, napiši svoj prijedlog. Pročitaj stari moj još jednom moju prvu poruku koju sam napisao. Raspravljaš ovdje već 4. Plati me i napisat ću prijedlog. Pa ne radim ja za džabe. Društevno koristan rad nije moja furka. Plaćam poreze i to predebelo previše. Besplatno odgovaranje na forumu je vrhunac društveno korisnog rada koji ću ponuditi. Koji je tvoj problem? Pročitaj što sam maloprije napisao: program se mora proširiti i osvježiti. Nemoj ponavljati ono što već svi znamo i to na temelju dokumenta za koji nisi ni znao da postoji do maloprije. Umjesto ruganja, napiši svoj prijedlog. Pročitaj stari moj još jednom moju prvu poruku koju sam napisao. Raspravljaš ovdje već 4. Plati me i napisat ću prijedlog. Pa ne radim ja za džabe. Koji je tvoj problem? Od tvoje konstatacije nitko ali baš nitko nema koristi. Zato jer SVI znaju da je program zastario i da ga potrebno promijeniti. Dakle, nisi napisao ništa novoga što ne zna cijeli svemir. Ti bi da ti se plati? Na temelju kojih tvojih kvalifikacija? Od tvoje konstatacije nitko ali baš nitko nema koristi. Zato jer SVI znaju da je program zastario i da ga potrebno promijeniti. Dakle, nisi napisao ništa novoga što ne zna cijeli svemir. Ti bi da ti se plati? Na temelju kojih tvojih kvalifikacija? Poprilično si ograničen za nekoga tko nam je pojeo 4 stranice foruma ;- Moja konstatacija je činjenica od mog prvog posta. Iz koje se razvila cijela diskusija, da bi na kraju sad rekao da je to očita činjenica i da to nisam trebao ni izgovoriti? Da, svaki posao zaslužuje biti plaćen. Uzmi si nekog studenta pa nek ti on volontira, to je danas popularno. Problem je što su ITevci tražena roba, i nećeš naći nijednog da ti volontira osim onih najlošijih koje nitko neće zaposliti, a ti su stvarno jako loši. Tako da ti je bolje platiti nekoga. Diskreditiraš me, vrijeđaš me, htio bi da napišem prijedlog programa besplatno, ali nemam kvalifikacije da me platiš i da prihvatiš uopće to što ću napisati. Ono, možeš li me više poniziti? A, možeš ipak, stavit ćeš me na ignore, hahaha. Hvala autorima foruma za tu funkciju. Kakve to veze ima s hnosom koji je ostao u kamenom dobu i još pokušava kreskamenom zapaliti vatru.. Updejtaj se : ili klikni taj button, korsiti blagodati ITa, s naglaskom 'koristi' i bez suvišnog razmišljanja jel ispod uvijet true-false 0-1..