8 savjeta uz koje ćete se prestati natezati s fiskalizacijom za sva vremena
Osim zahtjeva, morat ćete potpisati ugovor o obavljanju usluga certificiranja i dostaviti kopiju osobne iskaznice. Da li ima odredjen iznos koji moram da porucim,ili ne? Nakon što je sustav web trgovine izdao ponudu i kupac platio robu, vi kao vlasnici trgovine izdajete račun na svojoj postojećoj fiskalnoj blagajni.
Ovaj način pomaže vam smanjiti troškove otvaranja web shopa i omogućuje vam da nastavite koristiti svoj postojeći sustav tj. Nakupilo se raznih nepotrebnih stvari koje bi da ponudim. U dnevnom izveštaju se evidentiraju totali prometa dobara i usluga iz svih fiskalnih isečaka zabeleženih u operativnoj memoriji, sačinjenih od trenutka formiranja prethodnog dnevnog izveštaja.
Detaljan vodič kroz fiskalizaciju - Moji režimi ishrane ne bi imali zdravstveni aspekt tj ne bi bili dijetoterapijski, nego samo edukativni u smislu pravilne ishrane ali prilagođene životnom stilu pojedinca zato su unikatni i neponovljivi. O tom načinu plaćanja Ministarstvo financija očitovalo se s nekoliko mišljenja iz kojih izdvajamo: — Tumačenje Zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom — plaćanje karticama od 2.
Porezni i ostali aspekti internetske trgovine i kuponske prodaje Internetska prodaja tzv. Specifičnosti o kojima treba voditi računa najčešće se javljaju kada je kupac iz druge članice EU ili treće zemlje. Jasmina Kajtezović, menadžerica u poreznom odjelu, Internetske trgovine danas su opće prihvaćeni način trgovanja, što zbog niskih troškova u odnosu na klasičnu trgovinu, što zbog jednostavnog korištenja za kupce. Prodajom putem interneta smatra se prodaja koja se realizira na daljinu, tj. PRODAJA NA DALJINU vs. Ukoliko su kupci isključivo pravne i fizičke osobe koje obavljaju registriranu djelatnost, najčešće se radi o veleprodaji, a kada se prodaja obavlja krajnjim kupcima potrošačima npr. Također, poduzetnici koji obavljaju prodaju putem interneta, osim Zakona o trgovini, moraju primjenjivati i odredbe Zakona o zaštiti potrošača, Zakona o električnoj trgovini i Zakona o električnom potpisu, ali moraju u obzir uzeti i propise specifične za pojedinu djelatnost kao i specifična porezna pravila. POREZI KOD INTERNETSKE PRODAJE Osim određenih specifičnosti vezano uz uvjete za obavljanje internetske prodaje, internetska prodaja i razni oblici internetske prodaje posebno je zanimljiva s poreznog stajališta, odnosno sa stajališta poreza na dodanu vrijednost. Specifičnosti o kojima treba voditi računa najčešće se javljaju kada je kupac iz druge članice EU ili treće zemlje. Tako internetski prodavatelj iz RH koji prodaje i isporučuje robu kupcu - poreznom obvezniku u drugu državu članicu EU, neće se zaračunati hrvatski PDV, već će se primijeniti tzv. Ukoliko prodavatelj iz RH isporučuje dobra kupcu u trećoj zemlji, takve izvozne isporuke su oslobođene PDV-a. Kod prodaje robe fizičkim osobama, odnosno osobama koje nisu registrirane za PDV u drugim državama članica EU, takva isporuka se oporezuje hrvatskim PDV-om. Međutim, takvo oporezivanje primjenjuje se samo do prelaska tzv. Prag isporuke predstavlja određenu vrijednost robe koju prodavatelj kod prodaje na daljinu isporuči kroz tekuću ili prošlu godinu u drugu državu članicu EU. U RH prag isporuke je 270. Svaka država propisuje svoj prag isporuke npr. Kada se propisani prag isporuke prijeđe, isporuka se oporezuje u zemlji primatelja, odnosno kupca. IZDAVANJE RAČUNA Vrlo bitan aspekt internetske prodaje jest i plaćanje isporuka, između ostaloga, radi pravila o fiskalizaciji. Zakon o fiskalizaciji u prometu gotovinom propisuje da se prometom u gotovini smatra plaćanje novčanicama ili kovanicama, karticama, čekom i sl. U slučaju internetske prodaje, zanimljivo je to što se kod plaćanja naručene robe karticama kao American Express, Visa, Mastercard i sl. KUPONSKA PRODAJA Sve češći oblik prodaje u internetskim trgovinama je kuponska prodaja proizvoda i usluga, najčešće uz odobravanje popusta, čiji ćemo porezni aspekt pojasniti u nastavku. Kuponska prodaja je oblik prodaje putem internetske trgovine u kojoj se za određeni proizvod ili uslugu prodaju kuponi s određenim popustom. Kupac može biti fizička ili pravna osoba, a u ulozi prodavatelja obično se nalaze internetski prodavatelj kupona tzv. Kod kuponske prodaje kuponski prodavatelj je porezni obveznik koji je registriran za promidžbu internetom i koji obavlja promidžbu proizvoda i usluga na vlastitom portalu. On najčešće nastupa u ime i za račun prodavatelja dobara i usluga te ostvaruje prihod s osnove provizije koju naplaćuje od partnera prodavatelja. Pritom važnu ulogu ima Ugovor o promotivnoj prodaji koji se sklapa između kuponskog prodavatelja i partnera te definira njihova prava i obveze. Ako isti nije iz RH, primjenjuje se tzv. Osim spomenutog, najčešćeg načina ovog popularnog načina prodaje, mogući su i drugi oblici suradnje između kuponskog prodavatelja i partnera prodavatelja ovisno o konkretnoj situaciji, u kojem slučaju svakako treba voditi računa i o specifičnim poreznim aspektima.