Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/tiorestlabudd

Marketing

Pracenje, Provjeravanje i Ocjenjivanje Ucenika u Nastavi[1] - Susret s djevojkom

Praćenje i opisno ocjenjivanje učenika u osnovnoj školi










Click here: Pracenje, Provjeravanje i Ocjenjivanje Ucenika u Nastavi[1]






Kognitivni simptomi: zbunjenost, zaboravljivost, blokade u glavi, smanjena koncentracija, sporo ili prebrzo donošenje odluka,... Sustavno bilježenje zapažanja o razvoju interesa, motivacije i sposobnosti učenika, postignuća u usvajanju odgojno-obrazovnih sadržaja, odnosa prema radu i postavljenim zadacima te odgojnim vrijednostima VRJEDNOVANJE I SAMOVRJEDNOVANJE INDIVIDUALNO VRJEDNOVANJE - vrjednovanje koje je usmjereno na napredak pojedinog učenika, a ostvaruje ga nastavnik uz aktiviranje učenika pismeni zadaci, izražavanje i stvaranje, eseji… ; VRJEDNOVANJE SKUPNOG RADA - vrjednovanje usmjereno na skupinu ista ocjena i vrjednovanje unutar skupine — strukturirano učenje napredak pojedinca i njegova doprinosa skupnom radu ; VRJEDNOVANJE PROJEKTNIH AKTIVNOSTI — planovi učenja koje učenici stvaraju i razvijaju samostalno ili u suradnji s nastavnikom.





Shvaća pojam prirodnog broja; piše i čita sve brojeve do 20. Razgovaraj sa svojim parom i pokušaj pročitati što je on nacrtao i on neka pokuša pročitati što si ti nacrtao. Izražava pozitivan stav prema učenju. Efendić - Spahić Tamara NEGATIVNI ODNOSI SA RODITELJIMA KAO PREDIKATORI AGRESIVNOG PONAŠANJA ADOLESCENATA 49 219 09 316.





Praćenje i opisno ocjenjivanje učenika u osnovnoj školi - Iz nepaţnje izostavi poneko slovo.





SUVREMENA ŠKOLA OKVIR ZA VRJEDNOVANJE I OCJENJIVANJE PROMICANJE DRUŠTVA ZNANJA, HUMANOSTI, PRAVEDNOSTI, ODGOVORNOSTI RAZVOJ I NAPREDAK - ETIKA I MORAL CJELOŽIVOTNO UČENJE — U DRUŠTVU KOJE UČI i RAZVIJA SE ŠKOLA ZAJEDNICA OSOBA I ŽIVOTA - DEMOKRATSKA, PLURALNA I HUMANA ŠKOLA U GRAĐANSKOM I MULTIKULTURNOM DRUŠTVU HOLISTIČKA PARADIMA ŠKOLE CJELOVIT ODGOJ I OBRAZ. Evaluirati, prosuđivati i vrjednovati proces učenja i korisnost učenja o kurikulu suvremene škole. TRADICIONALNO I SUVREMENO VRJEDNOVANJE TRADICIONALNO: Vrjednovanje samo na temelju usmenih i pismenih provjera nakon lekcije, nastavne cjeline ili nekog vremena odgovara jednom dijelu učenika - kampanjsko učenje Ocjena govori o široj kategoriji kojoj učenik pripada prema uspjehu a ne govori što učenik zna ili može, odnosno ne zna ili ne može riješiti, usvojiti, učiniti, primijeniti, transferirati itd. Prikupljanje podataka promatranje, testovi, tablice... Sustavno bilježenje zapažanja o razvoju interesa, motivacije i sposobnosti učenika, postignuća u usvajanju odgojno-obrazovnih sadržaja, odnosa prema radu i postavljenim zadacima te odgojnim vrijednostima VRJEDNOVANJE I SAMOVRJEDNOVANJE INDIVIDUALNO VRJEDNOVANJE - vrjednovanje koje je usmjereno na napredak pojedinog učenika, a ostvaruje ga nastavnik uz aktiviranje učenika pismeni zadaci, izražavanje i stvaranje, eseji… ; VRJEDNOVANJE SKUPNOG RADA - vrjednovanje usmjereno na skupinu ista ocjena i vrjednovanje unutar skupine — strukturirano učenje napredak pojedinca i njegova doprinosa skupnom radu ; VRJEDNOVANJE PROJEKTNIH AKTIVNOSTI — planovi učenja koje učenici stvaraju i razvijaju samostalno ili u suradnji s nastavnikom. Potiču na akciju, rješavanje problema i praktičnu primjenu znanja iskustveno, socijalno, suradničko, timsko i cjelovito - integrativno učenje, nastava usmjerenu na učenika te povezivanje nastave i života SAMOVRJEDNOVANJE — metoda kojom učenik ili nastavnik vrjednuje vlastiti rad i stavlja ga u funkciju učenja i razvoja VRJEDNOVANJE ESEJA, PREZENTACIJA, IZVEDBI VRJEDNOVANJE NASTAVE I NASTAVNIKOVA DOPRINOSA POSTUPCI AKTIVIRANJA UČENIKA U VRJEDNOVANJU I SAMOVJREDNOVANJU Pisani zadaci radovi — instrukcijske metode — očekivanja i kriteriji vrjednovanja unaprijed predstavljeni učenicima — kontrolne liste učeničkih obveza Prezentacije — učenici dolaze do različitih konceptualnih i organizacijskih iskustava, postaviti standarde izvedbe koje učenici razumiju i koje mogu postići Ocjenjivanje izvedbe — individualna ili skupna izvedba, samovrjednovanje, vrjednovanje od strane drugih ili vrjednovanje aktivnosti učenika i stupnja njegova napretka Domaća zadaća zadatci za rješavanje izvan škole - važna informacija kako učenici rade bez pomoći nastavnika. Objektivno ispitivanje i ocjenjivanje Prednosti ispitivanja i ocjenjivanja testovima znanja: ista pitanja za sve učenike tip i sadržaj , ocjena ne ovisi o ispitivaču broj bodova. Zaključiti ocjenu kao kompozitnu vrijednost dobivenu na oba načina ispitivanja i ocjenjivanja subjektivno i objektivno. U proces vrednovanja uključite i učenike i nastojte dobiti što više njihovih povratnih informacija npr. Ocjenjivanje zadataka esejskog tipa: Unaprijed odrediti ključne riječi koje trebaju tvoriti odgovore te ponajprije njih uzimati u obzir. Dobro je najprije pročitati sve radove i zatim izdvajati najbolje i najlošije, a ostale rasporediti na ocjene od 2 do 4. Kako se osjećaju učenici kad dobiju slabu ocjenu? Kognitivni simptomi: zbunjenost, zaboravljivost, blokade u glavi, smanjena koncentracija, sporo ili prebrzo donošenje odluka,... Tjelesni simptomi: lupanje srca, ubrzano disanje, znojenje, drhtanje, crvenilo u licu, suha usta, nagla slabost i umor, kočenje vrata, glavobolja,... OCJENE I RODITELJI Roditelji su u većini slučajeva vrlo subjektivni očekivanja Ponekad svoje nezadovoljstvo ocjenom izražavaju i pogrdnim riječima nastavniku, uz nazočnost djeteta. Time ruše autoritet učitelju, a dijete osjeća da je roditelj na njegovoj strani, pa će to koristiti. Neki roditelji kažnjavaju djecu zbog loših ocjena pa negativnim pristupom i galamom ne doprinose konstruktivnom rješavanju problema i boljitku učenika. Ako roditelji ne precjenjuju ili umanjuju dječje mogućnosti, ne će doći do forsiranja i dijete će moći zadovoljiti očekivanja. Potrebno je s roditeljima, kod susreta u školi, razgovarati o ocjenama, dati im na uvid u učeničke radove i ocjene, i osvrnuti se na ukupan napredak učenika. OCJENJIVANJE UČENIČKOGA NAPRETKA Primjenjivati mnogovrsne oblike, metode i aktivnosti procesa učenja i učeničkih postignuća Ostvariti različite dimenzije kognitivna, afektivna i djelatna Paziti na brzinu i kvalitetu ispravljanja pismene zadaće Davati povratne informacije učenicima koje potiču njihov napredak Pomoći učenicima u pripremi provjere znanja razumijevanje gradiva, temeljni sadržaji, očekivanja, … Ocjenjivačke aktivnosti prilagoditi dobi i mogućnostima učenika radi dobivanja realnih rezultata i napretka učenika vrste, način, razina i težina pitanja, zadataka, testova… Učenicima omogućiti samoocjenjivanje Praviti bilješke o napretku učenika na temelju mnogovrsnih ocjenjivačkih oblika, metoda i aktivnosti TESTOVI I NJIHOVA PRIMJENA Što sve nazivamo testiranjem znanja i koje su obveze nastavnika? Nizove zadataka objektivnog tipa. Nužno je poznavati opća pravila konstrukcije nizova zadataka objektivnog tipa. Test znanja i njegova konstrukcija Odabrati najvažnije dijelove gradiva, neke teme Odabrati oblike zadataka Zadatke grupirati po obliku i sadržaju Zadaci moraju biti: gramatički, stilski i pravopisno ispravni, nedvosmisleni, ne smiju sugerirati odgovor Zadaci moraju biti samostalni da nisu odgovori povezani s drugim zadatkom i ne smiju sadržavati zamke Zadatke poredati od najlakših prema težim Koristiti pitanja učenika NEKA NAČELA ZA USMJERAVANJE POSTUPAKA VRJEDNOVANJA I OCJENJIVANJA Osigurati procese vrjednovanja i ocjenjivanja koji potiču i nagrađuju aktivnosti i rezultate učenja Razlikovati temeljna znanja od dodatnih i poticajnih Paziti na opterećenje nastavnika i učenika Utvrditi kriterije prema kojim se vrjednuje i ocjenjuje Upoznati učenike s procesima vrjednovanja i ocjenjivanja Uključiti učenike u samovrjednovanje i samoprocjenu Pružiti učenicima temeljitu povratnu informaciju o njihovu uspjehu radi daljnjeg napretka u procesima učenja Ocjene koje su postignute iz zadataka različite težine i važnosti treba obrazložiti pažljivo, obzirno i poticajno Prakticirati individualni i razvojni pristup ocjenjivanju — nije dobro imenovati i uspoređivati učenike njihova postignuća i ocjene OBJEKTIVNO ISPITIVANJE I OCJENJIVANJE Prednosti ispitivanja i ocjenjivanja testovima znanja: ista pitanja za sve učenike tip i sadržaj , ocjena ne ovisi o ispitivaču broj bodova. Zaključiti ocjenu kao kompozitnu vrijednost dobivenu na oba načina ispitivanja i ocjenjivanja subjektivno i objektivno. U proces vrednovanja uključite i učenike i nastojte dobiti što više njihovih povratnih informacija npr. Ocjenjivanje zadataka esejskog tipa: Unaprijed odrediti ključne riječi koje trebaju tvoriti odgovore i njih najprije uzimati u obzir. Dobro je najprije pročitati sve radove i zatim izdvajati najbolje i najlošije, a ostale rasporediti na ocjene od 2 do 4. Razgovaraj sa svojim parom i pokušaj pročitati što je on nacrtao i on neka pokuša pročitati što si ti nacrtao. Načela za čitanje Umne karte mape : 1 najprije pronađite glavne pojmove; 2 pripremite kostur velike karte; 3 čitajte ne samo brže, već i pametnije; 4 na svoju kartu ucrtajte ključne činjenice i važne detalje; 5 organizirajte pojmove. Pažljivo i bez prekidanja sluša učitelja. Pažljivo i bez prekidanja sluša druge učenike. Izražava pozitivan stav prema učenju. Izražava neslaganje s drugima poštujući drugačije mišljenje. Prikupljanje povratnih informacija od kolega koji ponekad mogu doći na nastavu Prikupljanje povratnih informacija od učenika.



Section, Week 3
Pored činjenice da škola treba nadoknadi, ili barem ublažiti, nepovoljne uslove u kojima učenik eventualno živi, ona mora uvažavati i njegove individualne razlike. To je škola koja nije, niti može biti selektivna. Tjelesni simptomi: lupanje srca, ubrzano disanje, znojenje, drhtanje, crvenilo u licu, suha usta, nagla slabost i umor, kočenje vrata, glavobolja,... If you continue browsing the site, you agree to the use of cookies on this website. Topić Miroslava FRANJEVAČKO ŠKOLSTVO U BOSNI I HERCEGOVINI OD 1850. Veliko slovo — nesiguran. Neki roditelji kažnjavaju djecu zbog loših ocjena pa negativnim pristupom i galamom ne doprinose konstruktivnom rješavanju problema i boljitku učenika.

[Pink radio oglas svajcarska|Novosti horoskop|Sex shop sisak]








Post je objavljen 23.12.2018. u 00:44 sati.