Poslovni putnici smatraju zemljom u kojoj je najjednostavnije putovati 28%. Sastanak uživo produktivniji je, iskreniji i ojačava odnos.
Pokazalo se da poslovne putnike jednako uzbuđuju nove kulture kao i osobni sastanci s i partnerima. Odmor za oportuniste Istraživanje također otkriva da petina poslovnih putnika koristi priliku za spajanjem poslovnog putovanja s privatnim 20%. Otprilike polovica poslovnih putnika misli da su sastanci uživo s klijentima i poslovnim suradnicima 48% i druženje 39% s kolegama i poslovnim suradnicima najveće prednosti međunarodnih poslovnih putovanja, a četvrtina 24% ih voli zbog skupljanja milja aviokompanija i bodova za vjernost u hotelima.
Upoznavanje novih destinacija kroz poslovna putovanja - Najgostoljubivije zemlje Rezultati pokazuju da je prilika za upoznavanje novih kultura najveća prednost poslovnih putovanja i najveći broj putnika smatra najgostoljubivijom zemljom.
Puzzle Summer 2013 - Commercial Gotovo trećina 29% poslovnih putnika smatra izvanrednom zemljom koja se također našla i na top listi zemalja s najboljom. Poslovni putnici smatraju zemljom u kojoj je najjednostavnije putovati 28%. Najgostoljubivije zemlje Rezultati pokazuju da je prilika za upoznavanje novih kultura najveća prednost poslovnih putovanja i najveći broj putnika smatra najgostoljubivijom zemljom. Tradicionalni poslovni i dalje su snažni, no kako poslovni putnici odlučuju kombinirati posao sa zadovoljstvom, drukčiji tipovi smještajnih objekata poput , kao i apartmani i vile koji nude udobnost koja podsjeća na dom, sve više jačaju na tržištu. Otprilike polovica poslovnih putnika misli da su sastanci uživo s klijentima i poslovnim suradnicima 48% i druženje 39% s kolegama i poslovnim suradnicima najveće prednosti međunarodnih poslovnih putovanja, a četvrtina 24% ih voli zbog skupljanja milja aviokompanija i bodova za vjernost u hotelima. Iskusni poslovni putnici priznaju da ih upoznavanje novih kultura uzbuđuje jednako kao i osobni sastanak s klijentom ili kolegom. Sastanak uživo produktivniji je, iskreniji i ojačava odnos. Odmor za oportuniste Istraživanje također otkriva da petina poslovnih putnika koristi priliku za spajanjem poslovnog putovanja s privatnim 20%. Pokazalo se da poslovne putnike jednako uzbuđuju nove kulture kao i osobni sastanci s i partnerima. Iako poslovna putovanja znaju biti stresna, ona donose i mnoge prednosti: prilike da se upozna novi grad ili nova zemlja, proširivanje kulturnih horizonta, čak i spajanje s odmorom. Zatim slijedi 27% koji također ima zračnu luku najbolje povezanu s gradom 32% kao i najbolju hranu u zračnoj luci 30%. Beskrajni letovi, usamljene hotelske sobe, , jedan sastanak za drugim — klasični stereotipi povezani s poslovnim putovanjima istraživanja otkrivaju da unatoč stresu povezanom s poslovnim putovanjima mnogi ljudi smatraju da je upravo to jedna od najvećih prednosti posla, pri čemu polovica potvrđuje da im je najdraža stvar prilikom međunarodnih putovanja prilika za upoznavanje novih kultura 50% ili posjet novom gradu 46%.