Tako je i s nazivom sposobnost i osposobljavanje. To možemo učiniti tako da smanjimo troškove ili uvećamo primanja. Potrebno je uskladiti želje i mogućnosti, i rješavati životna pitanja u skladu s financijskim mogućnostima.
Tako se uenicima omoguuje da steknu trajna znanja. Kada je riječ o usklađivanju prihoda i troškova, cilj je da uvećamo ostatak na kraju mjeseca. Zamolite prodavača da provjeri mogućnosti sa šefom ili zatražite da sami pričate s nadređenim. Fonoloki razvoj i nastava Na poetku kolovanja uenici su jo posve sposobni savreno usvojiti glasove, naglaske i ostala izgovorna obiljeja bilo kojega drugoga jezika ili idioma.
Hrvatski jezik - Uvod - Na lektirnome satu uenici izvjetavaju, pripremljeni su za izmjenu miljenja, primjenu steenih znanja u novonastalnim situacijama, primanje novih nastavnih sadraja. Odstupanja su neizbjena, uzrokovana su meujezikom, tj.
Uspjeno ovladavanje izgovornim fonetskim obiljejima hrvatskoga jezika vano je za sve uenike. Komunikacijskim osposobljavanjem postupno se razvija lingvistika svijest, odnosno znanje o jeziku. U stvarnosti može biti različitih situacija. Budui da jo usvaja materinski jezik, i standardni i ostale idiome, a da e mu se njegovo primanje i proizvodnja automatizirati tek s jedanaest-dvanaest godina, znatno je vanije i svrhovitije uenika od prvoga do etvrtoga razreda uiti praktinomu sluenju hrvatskim jezikom, posebno jezinim normama, nego ga uiti jezikoslovnim pojmovima i teorijskome usvajanju jezikoslovnih normi i pravila. Uenici pritom, dakako, trebaju nauiti osnovne jezikoslovne pojmove predviene za pojedini razred. Stoga je od poetka prvoga razreda jako je vano omoguiti ueniku da usvoji fonologiju hrvatskoga jezika, u to je ukljuena i pravogovorna razina. U nastavnome podruju hrvatski jezik funkcionalno se pouavaju sadraji rjenika, slovnice, pravopisa i pravogovora, to znai da se jezini sadraji ue radi svakodnevne stvarne komunikacije, bez teoretiziranja i napametnoga uenja definicija i pravila. Kao to je navedeno u prethodnome tekstu, u I.