DOWNLOAD
Kad sam na jeziku osjetila njegove prve kapi sperme otvorila sam usta. Prilikom kidanja listova ili branja plodova, drvo luči sok koji može izazvati iritacije na. Naprosto, on to čini i ovde — sa puno samopouzdanja i krajnje neusiljeno Birn intektualizam vraća i u priču o muzici i u memoarasku zagledanost u retrovizor.
Otkopcao je slic i izvadio svoju vec nadrkanu kitu. Kradomice sam gledala prijateljice, usporedujuci svoje obline s njihovima. Keep up until comes out as the BEST!
Science.uwaterloo.ca - Iako sam imala zatvorene oci osjetila sam da netko stoji pored mene. For everything it is utillized only connection with the Internet, and it is needed no additional equipment.
Ne mislim na to kako uvrediti domaćina na večeri. Mislim na onaj naročiti trenutak kada izgleda kao da kreativni procvat proističe iz društvenog jezgra — grupe galerija, gradskog jezgra, ili bara koji je istovremeno i muzički klub. Često sam se pitao zbog čega se događaju takvi procvati tamo gde se događaju, i zašto se događaju baš u određenom trenutku, a ne na nekom drugom mestu u drugo vreme. Kako radi muzika u još jednom nadahnutom prevodu Ivane Đurić Paunović i Zorana Paunovića i u izdanju Geopoetike , sumnje nema, podosta užitka pružiće ne samo poštovaocima Dejvida Birna u svim njegovim pojavnim muzičkim oblicima počev od Talking Heads preko samostalnog, producentsko-mentorskog i neretko istraživačkog rada , već i onima koji iz ovog ili onog razloga vole da o muzici i čitaju. Srećom po sve pomenute, ime Dejvida Birna na koricama ovog izdanja nije smokvin list i mamipara na kakve su nas navikli mnogobrojni muzički i filmski veterani. U potpunom skladu sa očekivanjima, ovo je uzneta autopolemika sa značajem i polivalentnom suštinom muzike nekad i sad, a sve to iz ugla nekoga kome je do muzike istinski stalo i ko u muzici s puno prava prepoznaje upravo svoju bit. Kako je pojasnio u predgovoru izdanja sam Birn, Kako radi muzika je satkana na linearnom predstavljanju njegovog viđenja muzike i njenih širih društvenih i drugih odjeka, a raštrkana logika redosleda poglavlja, dovodi do zaključka da je ova značajna studija saobrazna Birnovoj javnoj personi, njegovom doživljaju muzike kao središta jednog od upitno najboljih svetova i njegovoj nameri da glavnu nit i tezu ove svoje knjige pojasni i ilustruje u što više dimenzija, prateći pritajeni ali ipak primetni introspektivno-intimistički ton. Naravno, sa nekim od iznetih zapažanja da se barem u osami čitanja polemisati. Na mahove Birnovo insistiranje na društvenom kontekstu može da zvuči prenaglašeno i prečesto potencirano, ali i mimo toga, krajnji sud je jasan, da teško da jasniji može i biti — Kako radi muzika je odlično delo, i prekopotrebna dopuna knjižarskoj ponudi Srbije, a pored svega ostalog, ova knjiga može da posluži i kao podsećanje na lakoću sa kojom je Birn u muziku u više navrata i dosta epizoda vraćao intelektualizam. Naprosto, on to čini i ovde — sa puno samopouzdanja i krajnje neusiljeno Birn intektualizam vraća i u priču o muzici i u memoarasku zagledanost u retrovizor. Hvala mu na tome i ne samo na tome, naravno!