Božićna priča (bajka) obitelji Salaj u Čazmi (Grabovnici) 2017. (detaljni program)
Božićna bajka u Čazmi Termini polaska 17. Ne bojte se, bit će i svjetla. REKLAMACIJE I POVRAT NOVČANIH SREDSTAVA Fantasia Travel j. Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik isključivo je odgovoran za slučaj u kojem nije u mogućnosti ostvariti putovanje zbog neposjedovanja valjanih putnih isprava.
Naknadne reklamacije se neće uvažiti. OSIGURANJE ZA SLUČAJ PLATNE NEMOGUĆNOSTI ILI STEČAJA - JAMČEVINA U skladu sa Zakonom o pružanju usluga u turizmu, Organizator putovanja je s osiguravateljem sklopio ugovor o osiguranju za slučaj platne nemogućnosti ili stečaja. Prvi zimski sumrak pretvara obiteljsko imanje Salaj u Grabovnici u zdanje iz bajke.
Slične ponude - U poziv na broj svakako upišite broj narudžbe koji ste dobili na mail sa potvrdom Vaše narudžbe.
Uz, sada već tradicionalne sadržaje, noviteti neće izostati niti ove godine. U bajkovitoj zagrebačkoj božićnoj priči možda prednjači prekrasni Zrinjevac, posebno ukrašen za tu priliku. U glazbenom paviljonu dočekat će vas pjesma i ples, a štandovima oko paviljona pronaći ćete zanimljive unikatne suvenire i božićne ukrase. U šetnji možete i brzinski prezalogajiti i isprobati neki od tradicionalnih, već pomalo zaboravljenih zagrebačkih specijaliteta. Susjedni Tomislavov trg u prosincu postaje Ledeni park, na kojem možete uživati u klizalištu te glazbenom i ugostiteljskom programu. Centralna događanja Adventa u Zagrebu smještena su na glavnome trgu, Trgu bana Jelačića. U ulicama oko trga odvija se Božićni sajam, na kojem ćete pronaći prigodne božićne poklone, licitare i medenjake, šarene ukrase, božićni nakit i suvenire, koje nude zagrebački obrtnici, likovni umjetnici i proizvođači tradicionalnih hrvatskih proizvoda. U Oktogonu vas i ove godine očekuje klasična glazba u izvedbi Ansambla Strauss. U Tomićevoj pod uspinjačom te u Kurelčevoj ulici očekujue vas vrhunska zabava dobro znana kao Fuliranje. Za najmlađe tu je Advent kod Rudolfa, na Strossmayerovom trgu. Tunel Grič, koji je za javnost otvoren ovo ljeto, donosi adventski sadržaj zbog kojeg ovu skrivenu i velom mističnosti obavijenu zagrebačku lokaciju nikako ne treba propustiti, a jedan od najzanimljivijih projekata ove godine je multimedijalna izložba Nikola Tesla — Mind From the Future, koju možete posjetiti u Meštrovićevom paviljonu. Imanje se smjestilo na obroncima Moslavačke gore. I ove godine imanje će zasjati šarenim svijetlima od milijun i petsto tisuća lampica. Božićna bajka obitelji Salaj nadaleko je poznata te svake godine privlači sve više gostiju. Ovo veliko imanje kojim možete samo šetati satima nudi niz sadržaja i programa. Idealna je ovo prilika da u božićno vrijeme zakoračimo u ovom predivnom ozračju. Čarolija Božića na imanju obitelji Salaj zasigurno će oduševiti sve generacije. Očekivani dolazak u Rijeku je oko 21. U slučaju otkaza putovanja od strane agencije, putnik ima pravo na povrat uplaćenog iznosa u potpunosti 100%. Agencija se obvezuje da će povrat sredstava na račun putnika izvršiti najkasnije 7 dana od otkaza putovanja. Otkaz putovanja od strane agencije moguć je do 5 dana prije polaska. PLAĆANJE OPĆOM UPLATNICOM ILI INTERNET BANKARSTVOM VIRMANSKO PLAĆANJE Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju adresu e-pošte dobit ćete predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj bankovnog računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili bilo kojim drugim načinom na koji inače plaćate svoje račune - putem banke, pošte, Fine ili sl. Vaša narudžba rezervira artikle i količinu. Uobičajeni model plaćanja je 00 plaćanje po računu , ali neke banke imaju svoje oznake. Možete ostaviti i bez broja modela, ali najbolje je kontaktirati Vašu banku ukoliko nalog prijavljuje grešku. U poziv na broj svakako upišite broj narudžbe koji ste dobili na mail sa potvrdom Vaše narudžbe. Taj broj služi za brže povezivanje vaše uplate sa narudžbom. Uobičajeno vrijeme za potvrdu transakcija između banaka je maksimalno 48 sati. Fantasia Travel će čuvati Vašu rezervaciju 3 radna dana. Rezervacija se može i produžiti na Vaš zahtjev, ukoliko nas kontaktirate na 099 306 4453 ili na info fantasiatravel. Nakon što je iznos prebačen na račun, na vašu adresu e-pošte stići će e-karta koju ste dužni predočiti pri polasku turistički aranžmani ili dolasku usluge smještaja. PLAĆANJE PREKO PAYPAL RAČUNA Ukoliko već posjedujete PayPal račun, povezan s ovjerenom i važećom kreditnom ili debitnom karticom, dovoljno je ulogirati se uz pomoć adrese e-pošte i lozinke. Plaćanje se odvija preko sigurnosno zaštićene PayPal stranice, što znači da podatci koje koristite prilikom plaćanja nisu dostupni tvrtci Fantasia Travel j. Nakon što je uplata evidentirana, na vašu adresu e-pošte stići će e-karta koju ste dužni predočiti pri polasku turistički aranžmani ili dolasku usluge smještaja. PLAĆANJE KARTICAMA Plaćanje u internetskoj trgovini www. Kod odabira plaćanja karticama, bit ćete preusmjereni na sigurnosno zaštićenu stranicu, na kojoj je potrebno unijeti tražene osobne podatke i podatke o kartici. Vaši podaci niti u jednom trenutku nisu dostupni tvrtci Fantasia Travel j. Nakon što je proces plaćanja završen, na vašu adresu e-pošte stići će potvrda o plaćanju, a u najkraćem mogućem roku i potvrda agencije da je uplata uspješno evidentirana te e-karta, koju ste dužni predočiti pri polasku turistički aranžmani ili dolasku u smještajnu jedinicu usluge smještaja. REKLAMACIJE I POVRAT NOVČANIH SREDSTAVA Fantasia Travel j. Ukoliko putnik odustane od putovanja, Fantasia Travel j. Uvjeti putovanja OPĆI UVJETI PUTOVANJA TURISTIČKE AGENCIJE FANTASIA TRAVEL 1. ZNAČENJE POJEDINIH IZRAZA U OVIM OPĆIM UVJETIMA Organizator putovanja — Fantasia Travel turistička agencija j. Paket aranžman — unaprijed utvrđena kombinacija od najmanje dvije pojedinačne usluge koje se sastoje od prijevoza, smještaja ili drugih turističkih i ugostiteljskih usluga koje čine cjelinu, a pružaju se u vremenu od 24 sata ili uključuju barem jedno noćenje te se prodaju po ukupnoj, unaprijed utvrđenoj cijeni Program putovanja — svaki objavljeni promidžbeni materijal koji se odnosi na točno određeni Paket aranžman kojim je ujedno opisan plan putovanja te u tom pogledu i kao takav predstavlja opću ponudu Organizatora putovanja koji sklapanjem Ugovora čini sastavni dio tog Ugovora, pod uvjetom da samim Ugovorom nije što drugo određeno Individualni program putovanja — Paket aranžman izrađen na zahtjev zainteresiranog Ugovaratelja putovanja odnosno Putnika Voucher — pisana isprava koja glasi na ime ili na određenu grupu putnika te sadrži neprenosivo pravo osoba na čije ime glasi na usluge koje su u njoj navedene odnosno nalog neposrednom davatelju usluga da osobama na čije ime glasi pruži navedene usluge Subagent — treće osobe putem kojih Organizator putovanja promovira, prodaje i ugovara svoja putovanja. Svi termini koji se spominju u ovim Općim uvjetima, a počinju velikim slovom imaju značenje kakvo im je dano u ovoj točki Općih uvjeta pod uvjetom da nisu drugačije definirani Ugovorom. OPĆE ODREDBE Općim uvjetima putovanja turističke agencije Fantasia Travel j. Opći uvjeti sastavni su dio Ugovora o putovanju te Programa putovanja i Individualnog programa putovanja. Ugovaratelj putovanja, odnosno Putnik, prihvaća u cijelosti ove Opće uvijete: 1. Potpisom Ugovora ili 2. Potpisom vouchera ili 3. Potvrdom rezervacije uplatom cijelog iznosa putovanja ili akontacije ili 4. Potpisom suglasnosti za terećenje kartice 3. Uplatom akontacije ili potvrdom narudžbe u web shopu na internetskoj stranici www. Na taj način sve što je navedeno u ovim uvjetima postaje pravna obveza i za putnika i za organizatora. Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik dužan je, na zahtjev Organizatora putovanja, dostaviti sve podatke i dokumente potrebne radi realizacije putovanja. Organizator putovanja ima prvo zatražiti i zadržati preslike dokumenata, ako je to potrebno za realizaciju Ugovora o organiziranju putovanja. U slučaju da Ugovaratelj putovanja, odnosno Putnik, ne dostavi tražene podatke putovanja u roku i na način naveden u zahtjevu Organizatora putovanja, smatra se da je odustao od putovanja. Prije zaključenja Ugovora, Ugovaratelj putovanja dužan je izvršiti uplatu akontacije u visini 40% cijene aranžmana po Putniku ako programom nije drugačije navedeno , a razliku do pune cijene aranžmana dužan je uplatiti najkasnije 15 dana prije polaska Putnika na putovanje. Ako Ugovaratelj putovanja ne uplati preostali iznos cijene u predviđenom roku, smatrat će se da je odustao od putovanja te je Organizator putovanja slobodan postupiti prema točki 8. Smatra se da je Ugovaratelj putovanja ispunio obvezu uplate akontacije s danom u kojem je uplatio iznos na ime akontacije u korist računa Organizatora putovanja, odnosno s danom u kojem je Organizator putovanja primio od Ugovaratelja putovanja pisanu suglasnost o terećenju njegove kreditne kartice u svrhu plaćanja akontacije ili ugovorene cijene putovanja. Kod Individualnih programa putovanja, akontacija se uplaćuje prema cjeniku Organizatora putovanja. Uplatom akontacije smatra se da je Ugovaratelj putovanja prihvatio Individualni program putovanja. U slučaju otkaza prihvaćenog Individualnog programa putovanja, primjenit će se točka 9. Uplaćena akontacija uračunat će se u cijenu putovanja. Ako Organizator putovanja nije u mogućnosti potvrditi rezervaciju po kojoj je uplaćena akontacija, uplaćeni iznos na ime akontacije vratit će uplatitelju, u cijelosti. CIJENA PAKET ARANŽMANA I POSEBNE USLUGE Cijene Paket aranžmana objavljene su u Programu putovanja te vrijede od dana objave Programa putovanja. Cijena Paket aranžmana, ako Ugovorom ili Programom nije drugačije određeno, u pravilu uključuje usluge prijevoza, smještaja i ugostiteljskih usluga, troškove organizacije putovanja i obvezna zakonska osiguranja jamčevina. Cijena Paket aranžmana u pravilu ne uključuje, osim ako Ugovorom ili Programom nije drugačije određeno, pristojbe zračnih luka, troškove pribavljanja i izdavanja viza, ulaznice za objekte koji se posjećuju, putno osiguranje te neobvezatne sadržaje. Organizator putovanja dužan je osigurati izvršenje posebnih usluga pod uvjetom da su te usluge jednokrevetna soba, posebna prehrana i sl. U slučaju u kojem posebne usluge nisu sastavni dio Programa putovanja, a koje Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik može naručiti prije, odnosno tijekom putovanja, Organizator putovanja će nastojati osigurati pružanje tih usluga od njihova neposredna davatelja. U tom slučaju Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik dužan je izvršiti uplatu cijene za tražene posebne usluge na način i u roku kako to zahtijeva neposredni davatelj tih usluga, uvećanu za naknadu pribave tih usluga koja pripada organizatoru putovanja i u slučaju odustanka Ugovaratelja putovanja odnosno Putnika od naručenih posebnih usluga. Eventualni posebni popusti na punu cijenu Paket aranžmana, npr. PROMJENA CIJENE PAKET ARANŽMANA I PRAVO NA RASKID UGOVORA ZBOG POVEĆANJA CIJENE Cijene svih aranžmana temeljene su na odnosu vrijednosti kune i stranih valuta. Organizator putovanja može o promjeni cijene aranžmana izvijestiti pismeno ili usmeno. Putnik može otkazati aranžman bez troška otkaza ako dođe do povišenja cijene više od 10% u odnosu na ugovorenu i to najkasnije u roku od 48 sati od primljene pismene obavijesti. Ne otkaže li putnik aranžman pisanim putem u navedenom roku, smatra se da je suglasan s promjenom cijene. U slučaju otkaza putovanja zbog povećanja cijene manjeg od 10% putnik nema pravo na naknadu štete. Objavljene cijene rezultat su ugovora organizatora putovanja s partnerima i ne moraju odgovarati cijenama istaknutima na licu mjesta u odredištu u kojem putnik boravi. PUTNA DOKUMENTACIJA Putnom dokumentacijom se smatraju dokumenti koje je Organizator putovanja dužan predati Ugovaratelju putovanja odnosno Putniku a koji su potrebni da bi se realiziralo putovanje iz Ugovora primjerice original voucher, program putovanja, zrakoplovne karte, eventualne pisane obavijesti i sl. Svi putni dokumenti bit će dostavljeni putniku najkasnije 7 dana prije polaska na put, ako Programom putovanja odnosno Individualnim programom putovanja nije drugačije navedeno. Radi izbjegavanja bilo kakvih dvojbi, putnom dokumentacijom u smislu Općih uvjeta ne smatraju se putne isprave. PROMJENA PROGRAMA PUTOVANJA Organizator putovanja zadržava pravo potpune i djelomične promjene programa putovanja ako prije početka putovanja nastupe izvanredne okolnosti koje nije bilo moguće predvidjeti ili izbjeći vidi točku 1. Ako Organizator putovanja prije početka putovanja značajnije izmijeni ugovoreni Paket aranžman program, smještaj ili cijenu i sl. Organizator putovanja u toj obavijesti može Ugovaratelju putovanja ponuditi izmijenjeni Paket aranžman uz naznaku izvršenih izmjena i utjecaju tih izmjena na ugovorenu cijenu putovanja. Ugovaratelj putovanja je dužan u roku od 2 dva radna dana od prijema takve ponude pisanim putem obavijestiti Organizatora putovanja o prihvatu ili odbijanju ponuđenih izmjena. U slučaju da Ugovaratelj putovanja odbije izmjene, ima pravo 1 odustati od putovanja bez obveze na naknadu štete i troškova koji eventualno zbog toga mogu nastati Organizatoru putovanja ili 2 za plaćenu cijenu koristiti drugo odgovarajuće putovanje, ako mu Organizator putovanja takvo putovanje ponudi, bez obveze nadoplate cijene, ako je cijena tog putovanja viša, odnosno uz pravo na povrat preplaćene cijene, ako je cijena tog putovanja niža. Ako se Ugovaratelj putovanja ogluši na ponudu Organizatora putovanja, smatrat će se da je ponudu odbio te se ugovoreno putovanje, protekom roka navedenog u prethodnom članku, smatra otkazanim. Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik nema pravo na naknadu štete ako do izmjene Paket aranžmana dođe zbog izvanrednih vanjskih okolnosti koje Organizator putovanja nije mogao predvidjeti, izbjeći ni otkloniti. Ako Organizator putovanja nakon početka putovanja nije pružio veći dio ugovorenih usluga ili ocijeni da ih neće biti u stanju osigurati, može na svoj teret, uz suglasnost Putnika izvršiti izmjene Paket aranžmana te, ako je potrebno, obeštetiti Ugovaratelja putovanja ili Putnika za razliku u cijeni između ugovorenih i stvarno pruženih usluga. Ako nije moguće na odgovarajući način izmijeniti Paket aranžman ili Ugovaratelj putovanja tj. Putnik ne prihvati izmjene iz opravdanih razloga, Organizator putovanja je dužan na svoj trošak omogućiti Putniku povrat do mjesta polaska ili nekog drugog mjesta, ako je on s time suglasan te mu je dužan izvršiti povrat iznosa koji odgovara dijelu cijene neiskorištenog dijela Paket aranžmana. Putnik tijekom putovanja može promijeniti Paket aranžman, odnosno ugovorene usluge samo uz prethodno dobivenu pisanu suglasnost Organizatora putovanja, pod uvjetom da prilikom promjene putovanja izvrši uplatu razlike cijene ukoliko takva promjena povisuje cijenu Paket aranžmana. OTKAZ PUTOVANJA OD STRANE ORGANIZATORA PUTOVANJA Bez obveze na naknadu štete Ugovaratelju putovanja odnosno Putniku, Organizator putovanja može otkazati putovanje zbog više sile koja može nastupiti prije ili za vrijeme putovanja i u slučaju da se za putovanje ne prijavi dovoljan broj putnika, a koji je naznačen u svakom Programu putovanja. Otkaz zbog nedovoljnog broja putnika Organizator je dužan izvršiti najkasnije 5 kalendarskih dana prije početka putovanja. Ako Organizator putovanja otkaže putovanje, Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik ima pravo na povrat cijelog uplaćenog iznosa cijene putovanja, ali nema pravo na naknadu troškova vize, cijepljenja ili sličnih usluga. Ako su u Programu putovanja određeni drugačiji uvjeti za otkaz putovanja, primjenjuju se otkazni uvjeti utvrđeni u takvom Programu putovanja. Pri ugovaranju charter putovanja, incentive putovanja, putovanja na krstarenja, putovanja na tečajeve stranih jezika u inozemstvu, putovanja na kongrese, sajmove te drugih specifičnih programa, kao i programa koji se odvijaju u terminima božićnih, novogodišnjih, uskrsnih i ostalih blagdana, vrijede posebni uvjeti naplate troškova otkaza putovanja. Organizator putovanja u slučaju otkaza Ugovaratelja putovanja odnosno Putnika pridržava pravo naplate svih nastalih troškova, koji mogu iznositi i do pune cijene aranžmana, bez obzira na rokove otkaza naznačenih pod točkom 9. Usmeni otkaz Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik je dužan potvrditi u pisanim obliku bilo dopisom, telefaksom ili e-mailom. Ako Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik ne potvrdi usmeno priopćeni otkaz u pisanom obliku, smatrat će se da nije otkazao putovanje. Ako Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik, na vlastiti zahtjev, prekine putovanje koje je u tijeku, nema pravo na naknadu troškova nastalih zbog prijevremenog povratka u mjesto polaska. Organizator putovanja dužan je prilikom prijave za putovanje, Ugovaratelju putovanja odnosno Putniku ponuditi navedena osiguranja. Ugovor o osiguranju može se ugovoriti neposredno kod osiguravatelja koji nude ugovaranje takvih osiguranja ili kod Organizatora putovanja, koji u tom slučaju nastupa u ime i za račun osiguratelja. ZDRAVSTVENI PROPISI Putnik je dužan obavijestiti Organizatora putovanja o svim činjenicama u pogledu svog zdravlja, navika, a koje bi mogle ugroziti odvijanje putovanja ako iz zdravstvenih i drugih razloga traži određenu vrstu hrane, boluje od kronične bolesti, alergija i sl. Putnik je odgovoran za posjedovanje valjanih potvrda i dokumenata o cijepljenu. Ako putovanje ne bude započeto ili bude prekinuto jer putnik nije izvršio cijepljenje, odnosno ne posjeduje odgovarajući dokument o cijepljenju, primijenit će se točka 9. PUTNE ISPRAVE Putnici su dužni, o vlastitom trošku, pribaviti i posjedovati valjane putne isprave za cijelo vrijeme trajanja putovanja. Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik isključivo je odgovoran za slučaj u kojem nije u mogućnosti ostvariti putovanje zbog neposjedovanja valjanih putnih isprava. U tom slučaju smatra se da je Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik otkazao putovanje, te će se primijeniti točka 9. U slučaju krađe ili gubitka putnih isprava za vrijeme putovanja Putnik će sam snositi troškove pribavljanja novih isprava, kao i troškove koji iz toga mogu proizaći. Organizator putovanja neće biti odgovoran za odluke carinskih, policijskih i drugih službenih tijela kojima se Putniku ne dozvoljava ulazak ili izlazak iz pojedine zemlje te se u tom slučaju primjenjuju odredbe Općih uvjeta koje se odnose na otkaz i prekid putovanja od strane Ugovaratelja putovanja odnosno Putnika. Ako je za pojedino putovanje potrebna viza, Organizator putovanja može, uz posebnu doplatu, posredovati u izdavanju iste, ako je takvu uslugu ugovorio s Ugovarateljem putovanja odnosno Putnikom. Organizator putovanja ne jamči ishođenje vize. OBVEZE PUTNIKA Putnik je dužan pridržavati se pravila ponašanja u smještajnim objektima npr. U slučaju da Putnik svojim ponašanjem uzrokuje štetu davatelju usluge u smještajnom objektu ili sredstvu prijevoza odnosno onemogućava redovno i nesmetano odvijanje Programa putovanja dužan je takvu štetu odmah otkloniti odnosno nadoknaditi oštećenom pri čemu je u obvezi surađivati s davateljem tih usluga i Organizatorom putovanja. Ako Putnik ugrožava redovno i nesmetano odvijanje Programa putovanja, Organizator putovanja osim prava na naknadu štete ima pravo prekinuti putovanje, u kojem slučaju će se smatrati da je putovanje prekinuto na zahtjev Putnika. Ako je u slučaju opisanom u prethodnom stavku ove točke Putnik maloljetna osoba odnosno dijete, roditelj je dužan prihvatiti povratak djeteta kući odnosno doći po svoje dijete, o vlastitom trošku. Putnik je dužan pridržavati se deviznih i carinskih propisa Republike Hrvatske, kao i zakonskih propisa zemalja u koje i kroz koje putuje. U slučaju nemogućnosti nastavka putovanja zbog kršenja propisa, sve nastale troškove snosi Putnik. OBVEZE ORGANIZATORA PUTOVANJA Organizator putovanja dužan je brinuti se o provedbi usluga kao i o izboru davatelja usluga te brinuti o pravima i interesima Putnika sukladno trgovačkim običajima u turizmu. Organizator putovanja dužan je Putniku pružiti sve usluge navedene u Programu putovanja i odgovara Ugovaratelju putovanja odnosno Putniku zbog eventualnog neispunjenja ili djelomičnog ispunjenja usluga. Organizator putovanja dužan je sve ugovorene usluge izvesti u potpunosti i kako je opisano u Programu putovanja, osim u slučaju više sile prometne nezgode, vremenske nepogode, terorističkog akta i slično. U takvim slučajevima Organizator putovanja će osigurati pružanje usluge ovisno o uputama državnih vlasti zemlje u kojoj se događaj zbio. Organizator jamči kvalitetu usluga u skladu sa standardima zemlje u kojoj se usluga izvršava. Organizator putovanja isključuje svaku odgovornost u slučaju promjena i neizvršenja usluga prouzročenih višom silom te zbog kašnjenja prijevoznih sredstava za koje prijevoznik ne odgovara prema pozitivnim propisima i međunarodnim konvencijama. U ovim slučajevima, Organizator putovanja nije dužan podmiriti sve dodatne troškove Putnika. U slučaju terorističkih akcija, prirodnih katastrofa, epidemija, nemira i ratova u pojedinim regijama, te drugih razloga na koje Organizator putovanja ne može utjecati, a dogode se tijekom putovanja, Organizator putovanja je u obvezi omogućiti Putniku povrat u mjesto polaska. Organizator putovanja će upozoriti Ugovaratelja putnika odnosno Putnika o stupnju standarda zemlje putovanja različitosti u odnosu na standarde u kojoj Putnik prebiva ili boravi te o mogućnosti odstupanja od Programa putovanja zbog lokalnih običaja i pravila. OSIGURANJE ZA SLUČAJ PLATNE NEMOGUĆNOSTI ILI STEČAJA - JAMČEVINA U skladu sa Zakonom o pružanju usluga u turizmu, Organizator putovanja je s osiguravateljem sklopio ugovor o osiguranju za slučaj platne nemogućnosti ili stečaja. Putnici zatečeni na putovanju, kao i osobe koje su uplatile akontacije za putovanje trebaju na najbrži način kontaktirati Croatia osiguranje d. OSIGURANJE OD ODGOVORNOSTI ZA ŠTETU Organizator putovanja je s osiguravateljem sklopio ugovor o osiguranju od odgovornosti za štetu koju prouzroči Ugovaratelju putovanja odnosno Putniku neispunjenjem, djelomičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obveza koje se odnose na Paket aranžman. UVJETI PRIJEVOZA PUTNIKA U ZRAČNOM PRIJEVOZU Uvjeti zračnog prijevoza Putnika i prtljage definirani su od strane zračnog prijevoznika te ih se Putnik dužan pridržavati. PRTLJAGA Organizator putovanja nije odgovoran za uništenu, ukradenu ili izgubljenu prtljagu, kao ni za krađu prtljage ili dragocjenosti u hotelu preporučuje se najam i korištenje sefa , odnosno u sredstvima prijevoza. KATEGORIZACIJA I OPIS USLUGA Ponuđeni smještajni i prijevozni kapaciteti opisani su prema službenoj kategorizaciji države u kojoj se Putnik nalazi za vrijeme putovanja, važećoj u trenutku izdavanja Programa putovanja. Sve usluge u ponudi smještajnih i prijevoznih jedinica hotela, apartmana, vlak i sl. Organizator putovanja nije odgovoran za informacije koje nisu u skladu s opisom usluga i objekata u objavljenim Programima putovanja, a koje Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik dobije od strane trećih osoba. PRIHVAT I SMJEŠTAJ PUTNIKA Raspored u smještajne objekte određuje se na recepciji smještajnog objekta. Ako Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik nije izričito ugovorio sobu ili apartman posebnih svojstava, prihvatit će bilo koju službeno registriranu sobu, apartman, kabinu i sl. Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik koji želi putovati s kućnim ljubimcima, dužni su prije zaključenja Ugovora zatražiti informaciju od Organizatora putovanja o mogućnosti boravka kućnih ljubimaca u smještajnom objektu i eventualnoj doplati cijene za iste. Putnik je dužan pridržavati se pravila smještajnih jedinica u pogledu vremena početka korištenja soba, apartmana, kabina i sl. REKLAMACIJE U slučaju da Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik izjavi prigovor koji se odnosi na neispunjenje odnosno djelomično ispunjenje pojedine usluge koja čini Paket aranžman, dužan je taj prigovor podnijeti osobi koja je dužna tu uslugu uredno izvršiti, odmah po saznanju, a Organizatoru putovanja u roku 8 dana od završetka putovanja. Prigovor uložen nakon proteka navedenog roka, Organizator putovanja nije dužan uzeti u razmatranje. Putnik je dužan surađivati s Organizatorom putovanja i neposrednim davateljem usluga radi otklanjanja uzroka prigovora. Ako Putnik ne prihvati na samome mjestu ponuđeno rješenje reklamacije, a koje odgovara ugovorenoj usluzi po vrsti i kvaliteti, Organizator neće uvažiti naknadnu reklamaciju Putnika, niti je na nju obvezan odgovoriti. Ako niti nakon prigovora usluga nije pružena na ugovoreni način, Putnik je dužan zatražiti pisanu potvrdu od osobe koja je dužna uredno izvršiti tu uslugu i istu priložiti uz svoju pisanu reklamaciju najkasnije u roku osam dana nakon povratka s putovanja, a u protivnom Organizator putovanja istu nije dužan uzeti u obzir. Reklamacije po povratku s putovanja bez priložene potvrde, smatrat će se neosnovanima. Organizator putovanja je dužan podnijeti pisani odgovor na prigovor u roku od 14 dana po njegovu primitku, te ima pravo tražiti odgodu rješavanja reklamacija zbog potrebe prikupljanja informacija i provjere navoda žalbe kod davatelja usluga. Organizator će rješavati samo one reklamacije kojima se uzrok nije mogao otkloniti na licu mjesta. Dok Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik ne primi odluku Organizatora putovanja, odriče se pokretanja bilo kakvih postupaka vezanog uz prigovor te davanja informacija u medije. Najviša naknada po reklamaciji može doseći iznos reklamiranog dijela usluga, ne može obuhvatiti već iskorištene usluge, kao ni cjelokupni iznos aranžmana. Ovime se isključuje pravo Ugovaratelja putovanja odnosno Putnika na naknadu nematerijalne štete. U slučaju sklapanja ugovora po 'fortuna sistemu', ili 'last minute' ponude, Putnik nema pravo prigovora na smještaj. ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA Osobni podaci Putnika koriste se u svrhu realizacije ugovorenog putovanja, uključivo i prosljeđivanje osobnih podataka trećim osobama u zemlji i inozemstvu, te osiguravateljima ako Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik ugovara izabrana osiguranja preko Organizatora putovanja, kao i za daljnju međusobnu komunikaciju. Organizator putovanja se obvezuje da će se dobivenim podacima koristiti samo u svrhu realizacije tražene usluge te da neće podatke iznijeti, dati ili prodati trećoj osobi. Prijavom za putovanje, Ugovaratelj putovanja odnosno Putnik potvrđuje da je primio Opće uvjete brodara, da je suglasan da isti čine sastavni dio Ugovora, te odredbe općih uvjeta brodara prihvaća u cijelosti. ZAVRŠNE ODREDBE U slučaju spornih situacija Ugovaratelj putovanja Odnosno Putnik i Organizator putovanja se obvezuju da će iste pokušati riješiti sporazumno. Ako se utvrdi da ne postoji mogućnost mirnog rješenja spornog pitanja, slučaj će se uputiti nadležnom sudu u Rijeci. Ovi Opći uvjeti stupaju na snagu dana 7.