Kako da napravite dobar profil na LinkedIn-u
Postupak registracije na facebook Ispunite sva polja kao što je napravljeno u ovome primjeru! Opcije Increase Brand Awareness i Reach People Near Your Business su najbolje za one koji imaju proizvode, zato što Facebook-ov algoritam koristi vaš sadržaj, poslovnu stranicu, podatke i prikazuje ih osobama koje će to zanimati. Mnogi pod imenom firme otvaraju Facebook profile ne znajući da time i da se izlažu riziku gašenja profila u svakom trenutku. Najbolje je sve deaktivirati jer u zadnje vrijeme fb je sr….
Odaverite opciju da vaš profil na LinkedIn-u bude javan, kako biste bili vidljivi svim korisnicima. Slijedeći koraci su da malo uljepšate vaš profil i da se malo naučite na Facebook. Ove korake možete preskočiti te naknadno unijeti potrebne podatke, ali isto tako unesene podatke naknadno možete mijenjati.
Kako da sakrijete svoj profil na FB-u - Ljudi su po prirodi takvi da žele znati što više o svojim poznanicima i prijateljima pa zato profili s pravim imenom i prezimenom te autentične informacije o pojedinim korisnicima razlozi su planetarne popularnosti Facebooka.
Bavite se nekom poslovnom djelatnošću, predstavnik ste nekog benda, imate firmu ili obrt te ste shvatili da vam Facebook sa svojih 1. OK, za početak je super što ste prepoznali mogućnosti Facebooka i odlučili se uključiti u nove kanale marketinga, ali pred vama su još neke odluke o kojima može ovisiti vaša budućnost i slika koju ćete stvoriti u očima klijenata. Facebook nudi tri opcije: profil, grupu i stranicu. Premda postoje jasna pravila što se koristi za koju svrhu, većina zbog neznanja u tome griješi i bespotrebno si komplicira život. Naime, Facebook profil mogu koristiti isključivo fizičke osobe za privatne svrhe poput komuniciranja s prijateljima i poznanicima diljem svijeta. Mnogi pod imenom firme otvaraju Facebook profile ne znajući da time i da se izlažu riziku gašenja profila u svakom trenutku. Facebook profil ne bi bio dobro rješenje ni da je to dopušteno jer ima ograničenje od 5000 prijatelja što bi vam u budućnosti moglo predstavljati veliki problem, odnosno to bi bila svojevrsna kočnica koja bi neutralizirala uloženi trud. Nakon dosega broja od 5000 više ne biste mogli dodavati prijatelje te bi nakon te točke moglo doći do stagnacije i izostajanja željenih rezultata i ciljeva. Stoga, zaboravite na Facebook profil! Sada treba razjasniti razliku između grupe i stranice. Grupa bi trebala okupljati istomišljenike ili zaljubljenike u neku temu, grupu može osnovati bilo tko prema svojim interesima i preferencijama, dok stranice ciljaju na službene predstavnike organizacije, javne ličnosti, proizvoda i sl. Vi želite prikupiti što više fanova kako bi se informacije o vama što više i brže širile. Upravo to vam omoguća Facebook stranica. Uz to što možete imati neograničeni broj fanova Google indeksira sadržaje koji se objavljuju na stranici te su dostupni i onima koji nemaju korisnički račun na Facebooku. A kako kreirati Facebook stranicu objasnit ćemo u nastavku, korak po korak. Kreiranje Facebook stranice Na stranici u donjoj desnoj strani kliknite na Napravi stranicu. Na slici lijevo možete vidjeti gdje se nalazi ova opcija. Kako to izgleda možete vidjeti na slici ispod. Odabir naziva stranice je vaša slobodna volja, ali naravno, trebate voditi računa o tome da vas ciljana skupina što lakše prepozna. Odabir imena je zapravo logična stvar jer ćete stranicu nazvati prema nazivu vaše prodavaonice guma, nazivu restorana, imenu pjevača kojeg zastupate, brendu kojeg promovirate… Uz ime možete i dodati grad, županiju ili neku ključnu riječ koja će korisnicima ukazani na ono s čime se bavite. Nakon što ste stranici dodijelili ime, kliknite na opciju Započni. Sada će vas Facebook pitati imate li već Facebok profil. Ako imate unosite svoje korisničko ime i lozinku, a ako nemate sada ga morate kreirati. Naime, profil vam je nužan da biste preko njega upravljali svojom stranicom. Facebook profil sada možete kreirati tako da ispunite sva polja koja su prikazana na Slici ispod. Nakon registracije dolazimo do Set up opcije koja se sastoji od dva koraka: postavljanja korisničke slike gdje ćete vjerojatno staviti svoj logo i upisivanja glavnih podataka o vašoj firmi. Ove korake možete preskočiti te naknadno unijeti potrebne podatke, ali isto tako unesene podatke naknadno možete mijenjati. To je to, vaša stranica je kreirana! Nije komplicirano, zar ne? Morate imati na umu da je ovo tek početak; sada trebate urediti sve postavke. Prvo označite stranicu sa Sviđa mi se, a zatim krenite u akciju! U sljedećem članku saznajte o kojim se sve postavkama radi te koje opcije i mogućnosti vam se nude! Unaprijed hvala na odgovorima.