ISLAMSKI BRAK
Zato Alija, radijallahu anhu, za Fatimina života nije oženio drugu ženu, iako su drugi ashabi imali po dvije, tri i četiri žene. Nas nijet je prvenstveno pruzanje mogucnosti za halal upoznavanje zainteresovanih i polazeci od toga ocekujemo i od nasih clanova pridrzavanje normi i pravila u komunikaciji s ostalim clanovima u skladu sa islamskim propisima i serijatu. Na osnovu propisa Seri'atskog prava sklapanje braka moze vrsiti samo ona osoba, koja je za taj svecani cin ovlastena od vjerskog organa, koji je nadlezan da izdaje ovlastenja za vrsenje islamske i hatibske duznosti.
Zasto ne sastajati se negdje gdje se nece previse biti usamljeno i gdje je sansa manja a u najboljem slucaju iskljucena da dode do intimnijeg odnosa? Iz ovog braka rodili su se Hasan i Husejn za koje je Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao da su najugledniji mladići među stanovnicima Dženneta. Ukoliko ostajesh u granicama halala, dozvoljeno nam je obracati se Allahu za sve shto nam je potreba, za sve shto nas tishti, a Allah Azze we Dzelle, zna najbolje.
ISLAMSKI BRAK - Ovo ce vas podsjetiti na pravu svrhu braka iz Islamske perspektive. Kad zena zanese hrana mora strogo da joj je cista od harama i sunnjivosti kako bi dijete bilo gradeno od zdrave osnove tako da sejtan ne bi imao put do njega.
Poslanici su odabrani Božiji robovi koji su prenosili objavu ljudima, obećavajući im nagradu od Allaha, subhanehu ve te'ala, za njihova dobra djela i upozoravajući ih na kaznu zbog nevjerstva i loših djela. Razlika između resula i nebijja Vjerovjesništvo nubuvvet je ograničeno na osobu koja je njegov nosilac i takva osoba se zove nebijj, a ukoliko je poslanstvo spojeno sa obavezom izmjene ponašanja kod ljudi, ta obaveza se zove risaletom, a njen nosilac resul. Resul je bio nosilac knjige i Šerijata koji mu je objavljen, dok je nebijj sljedbenik Šerijata prethodnog poslanika. Iz toga slijedi da je svaki resul nebijj, a dok svaki nebijj nije resul. Poslanici i njihovo postojanje Danas, u različitim krajevima svijeta, postoji više ideologija koje slijede različita učenja. Neke od tih vjera se slažu u tome da postoji Stvoritelj, život nakon smrti i suđenje na njemu. To ukazuje na potrebu poslanstva, duhovnu potrebu ljudi, koja je bila uvijek potrebna, a pogotovo u prošlosti kada nije bilo veza između dalekih zemalja. Te vjere su i do danas prisutne, slijede ih milioni ljudi koji svjedoče poslanstvo, jer je poslanstvo osnova vjere i nema vjere bez poslanika. Specifičnosti poslanstva Nubuvvet je Allahova milost prema nekim robovima koje je On izabrao. On se ne postiže razumom, dobrim djelima i pokornosti, nasljedstvom, nego je on Allahovo odabiranje nekih stvorenja, i on se ne postiže, osim sa Allahovim nadahnućem i uputom od Njega. Uloga poslanstva Uloge poslanstva se dijele u tri grupe: — pozivanje u vjeru u Allaha i Njegovu jednoću, — vjera u Sudnji dan i polaganje računa za svoja djela i — objašnjenje Šerijata koji služi za dobrobit ljudi i njihovu sreću na dunjaluku i na ahiretu. Vjera u Allaha Ona je prisutna u svakom čovjeku, s tim što je ljudi prikazuju na različite načine, objašnjavajući to prirodom, neki od njih prikazuju to u kipovima i u nečemu drugom. Čovjek nije u stanju svojim razumom da shvati gajb ono što ne vidi i zato dolazi vahj objava koji mu ukazuje na spoznaju toga. Grčka filozofija je pokušala da razriješi pitanje metafizike, pa su nastala kontradiktorna mišljenja, kao što i danas postoje. Jedino poslanici objavom od Allaha objašnjavaju gajb riječima koje prihvata zdrav razum. Vjera u Sudnji dan To je takođe od gajba do kojeg ne dostiže razum, niti ga spoznaje bez upute i prethodnog objašnjenja poslanika. Svaki čovjek ima osjećaj da se njegov život ne završava sa smrću i to nije iluzija, kako to smatraju materijalisti. S druge strane, znanje o polaganju računa na drugom svijetu podstiče čovjeka na činjenje dobra i odvraćanje od zla. Objašnjenje Šerijata Bez poslanstva čovjek nije u stanju da shvati put kojim treba da ide. Nekada smatra nešto dobrim, a ono je loše za njega i obrnuto. Šerijat nam ukazuje na dobra i loša djela, koristi i štete, nagradu i kaznu. To su djela koja su izvan ljudske moći, snage, znanja i shvatanja, i ona su u suprotnosti sa zakonima materije i prirodnim zakonima koji nas okružuju.