Alternative content
Principles of Organizational Behaviour. Međutim, to ne može imati veze sa gledanjem u oči tokom govorenja jer neko može nekoga gledati u oči i lagati. Predavanja su bila zanimljiva i inovativno koncipirana s mnoštvom primjera iz prakse.
Ali kada se šalje preporučeno ili na neki drugi poseban način onda se to obavezno označava na kraju pisma poslije priloga i to sa lijeve strane od 10. Na forumu možete saznati mnoge korisne informacije čitajući postojeće poruke, ili poslati svoju poruku i započeti diskusiju o temi koja vas zanima. Preporuke pri korištenju e-maila u poslovne svrhe - ograničite se na jednu temu i pišite kratko, a duga objašnjenja i dokumente pošaljite kao prilog poruci - budite izravni - koristite se jednostavnim, manje formalnim jezikom nego za pisma - koristie se mogućnošću povezivanja e-maila sa Web komunikacijama u e-mailu ugrađujte hiperlinkove - izbjegavajte uporabu velikih slova jer ona označavaju vikanje, a i uporabu tzv.
POSLOVNE KOMUNIKACIJE - KNJIGA - Prema našoj definiciji organizacija postoji sa svrhom stvaranja vrijednosti.
Cilj predmeta Upoznati studente sa konceptom integrisane poslovne komunikacije i obučiti ih za planiranje, realizaciju i kontrolu aktivnosti integrisane poslovne komunikacije. Ishod predmeta Unapređena znanja i sposobnosti za osmišljavanje i realizaciju aktivnosti integrisane poslovne komunikacije i unapređene veštine poslovne komunikacije. Sadržaj predmeta Teorijska nastava: Razvoj teorije komunikacije. Koncept integrisane poslovne komunikacije. Istraživanja za poslovnu komunikaciju. Identifikacija i klasifikacija ciljnih javnosti. Korporativni identitet, imidž i reputacija. Komunikacija sa širom društvenom zajednicom kao komponenta integrisane poslovne komunikacije. Proces integrisane poslovne komunikacije. Etika i zakonska regulativa poslovne komunikacije. Veštine i tehnike poslovne komunikacije. Praktična nastava: Vežbe, Drugi oblici nastave, Studijski istraživački rad: Analiza modela poslovne komunikacije. Simulacija istraživanja tržišta i javnog mnjenja u funkciji formulisanja odgovarajućih strategija komunikacije prema ciljnim javnostima. Identifikacija i klasifikacija ciljnih javnosti — izrada mape stejkholdera. Razvoj instrumenata marketinške komunikacije. Razvoj instrumenata korporativne komunikacije. Izrada plana interne komunikacije. Izrada plana korporativnih komunikacija. Postupak razvoja procesa poslovne komunikacije. Novi mediji i integrisana poslovna komunikacija. Vežbe tehnika verbalne i neverbalne poslovne komunikacije. Izrada i odbrana seminarskog rada. Literatura Kostić-Stanković M, Integrisane poslovne komunikacije, FON, Beograd, 2011. Filipović V, Kostić-Stanković M, Odnosi s javnošću, FON, Beograd, 2011. Kostić-Stanković M, Poslovna komunikacija, Građevinski fakultet, Beograd, 2009. Kostić-Stanković M, Marketinško komuniciranje u upravljanju odnosima sa kupcima, Zadužbina Andrejević, Beograd, 2013. Dodatna literatura prema potrebi, a u skladu sa dogovorom sa predmetnim nastavnicima STUKRTURA OCENE I NAČIN POLAGANJA Prisustvo i aktivnosti u okviru nastave 29 poena Projektni rad — marketinška komunikacija odbrana 28.