Pročitajte još . . .
WhatsApp je dosad na svojim serverima čuvao medijske datoteke stare do 30 dana, sve dok ih vi ne biste downloadali. Ono što je uznemirujuće jest to što je dio poruke točan! Ono što je manje poznato jest da Facebook prati svoje korisnike čak i kada se ne služe njihovim servisom ili one koji uopće nisu njegovi korisnici… Informacije su to koje je priznao Facebook u ponedjeljak Čak i ako nikad nisi bio prijavljen ili si odjavljen s Facebooka, ova društvena platforma vjerojatno prati tvoje virtualne korake — i ne nudi ti nikakav način da to izbjegneš.
Blagoslov i prokletstvo istovremenu su oznake na WhatsAppu koje pokazuju je li poruka zaprimljena i je li pročitana. Nekome će se svidjeti, a nekome zasigurno neće. U skladu s novom europskom regulativom, sibenskiportal.
Pomoću ovog trika sprečite WhatsApp da Facebooku da vaš broj MOBILNOG TELEFONA (VIDEO) - Korisnička kamera za video poruke 2. Ako ne vjerujete, dobro pogledajte ovu sliku — shvatićete se da je to čista istina.
Više nije nikakva nepoznanica da Facebook prikuplja gomilu podataka o svojim korisnicima. Ono što je manje poznato jest da Facebook prati svoje korisnike čak i kada se ne služe njihovim servisom ili one koji uopće nisu njegovi korisnici… Informacije su to koje je priznao Facebook u ponedjeljak Čak i ako nikad nisi bio prijavljen ili si odjavljen s Facebooka, ova društvena platforma vjerojatno prati tvoje virtualne korake — i ne nudi ti nikakav način da to izbjegneš. Pošto web stranice i aplikacije ne znaju tko je od njihovih korisnika prijavljen preko Facebooka, ne mogu razlikovati korisnike od ne-korisnika društvene mreže kada šalju podatke Facebook-u. No podaci koji su prikupljeni o njima ne koriste se kako bi ih se targetiralo za oglase njihovih partnera za oglašavanje. Niti se koriste za stvaranje profila ne-korisnika na osnovi njihovih aktivnosti izvan Facebooka. Također prikuplja podatke da bi web stranicama i partnerima za aplikacije primjerice dao uvid u broj ljudi koji koristi njihove usluge, rekao je zastupnik. Na taj način, Facebook zapravo djeluje slično kao bilo koja druga web analitička firma. Priča je nešto drugačija za Facebook korisnike koji pristupaju drugim aplikacijama i web stranicama kada nisu logirani na društvenu mrežu. Facebook ne samo da koristi te aktivnosti, već ih povezuje s korisnikovim Facebook računom i može ih koristiti za ciljano oglašavanje. Na Facebook stranici, korisnici mogu isključiti opciju da se njihove aktivnosti van Facebooka koriste kako bi ih se targetiralo za reklame na Facebook-u. Također mogu isključiti opciju da ih Facebook targetira za reklame na drugim stranicama i uslugama. No, nemogu izbjeći i to da kompanija prati njihove aktivnosti na tim stranicama i uslugama. Korisnici i ne-korisnici ipak imaju drugu opciju. To su aplikacije za blokiranje oglasa koje onemogućavaju društvenim mrežama da ih prate na drugim aplikacijama i web stranicama.