Odluka o uvođenju novog brenda Franca je donešena od strane menadžment tima kompanije 2007. U tom periodu u Crnoj Gori takvi marketinški poduhvati su bili prava rijetkost, tako da je rebranding na neki način predstavljao i pilot projekat u Crnoj Gori. Sjedište preduzeća je na sjeveru Crne Gore povoljnim za razvoj poljoprivrede, u industrijskoj zoni Bijelog Polja, na površini od 50.
Od osnivanja do danas preduzeće je prešlo dug, uspješan razvojni put, što je rezultat kvalitetno osmišljene poslovne i investicione politike uprave preduzeća. Sjedište preduzeća je na sjeveru Crne Gore povoljnim za razvoj poljoprivrede, u industrijskoj zoni Bijelog Polja, na površini od 50.
Mini kuhinje - U tom periodu u Crnoj Gori takvi marketinški poduhvati su bili prava rijetkost, tako da je rebranding na neki način predstavljao i pilot projekat u Crnoj Gori. Od osnivanja preduzeća primarni cilj jeste, proizvodnja proizvoda visokog kvaliteta.
MESNA ROLADA BRZO I JEDNOSTAVNO DO RUČKA kuhaj i peci U tom periodu u Crnoj Gori takvi marketinški poduhvati su bili prava rijetkost, tako da je rebranding na neki način predstavljao i pilot projekat u Crnoj Gori. Od osnivanja preduzeća primarni cilj jeste, proizvodnja proizvoda visokog kvaliteta. Odluka o uvođenju novog brenda Franca je donešena od strane menadžment tima kompanije 2007. Sjedište preduzeća je na sjeveru Crne Gore povoljnim za razvoj poljoprivrede, u industrijskoj zoni Bijelog Polja, na površini od 50. Od osnivanja do danas preduzeće je prešlo dug, uspješan razvojni put, što je rezultat kvalitetno osmišljene poslovne i investicione politike uprave preduzeća. Osnovna djelatnost preduzeća je otkup, proizvodnja, prerada i promet mesa i mesnih prerađevina.