Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/irenam

Legoland- Njemačka

Kada sam s obitelji putovala u Legoland u Njemačkoj posjetili smo razna mjesta na putu prema tamo i prema natrag.
Ispričati ću vam gdje smo bili, pa možda dobijete inspiraciju za put.

Krenuli smo iz Zagreba ujutro (ne prerano, oko 8, nema smisla ići umoran na put). Prva stanica bio nam je dvorac u Austriji Landskron. Prekrasan dvorac na brdu kod Villacha. Sparkirate se, pojedete sendvič, pa krenete prošetati uz brdo do dvorca s kojeg se pruža prekrasan pogled. Tamo se nalazi kafić, pa možete popiti kavu, trgovina sa suvenirima, a ima i sokolarski centar, pa ako dođete u vrijeme kada se prikazuje predstava sa sokolovima, super ( mi smo zakasnili, a nismo imali vremena čekati drugu predstavu). U podnožju dvorca se nalazi i zoološki vrt, pa ako imate vremena obiđite ga. Mi smo krenuli dalje, jer nas je čekao još dug put.

Iduća stanica bio nam je shopping centar u Salzburgu. Malo smo prošetali, kupili sokove i grickalice u Intersparu i krenuli dalje do jezera Chiemsee u Njemačkoj. Prekrasni jezero, sa svim mogućim "zanimacijama" kao na našem moru- sladoledi, kafići, jedrenje, plivanje...
Mi smo došli sa sjeverne strane jezera, jer smo izbjegavali gužvu užasnu na autocesti. Tamo smo se okupali i odmorili, pa krenuli dalje.

Do hotela u Gunzburgu, blizu Legolanda, stigli smo predvečer, smjestili se, odmorili i krenuli prošetati i nešto pojesti. Našli smo McDonalds - na veselje djece sretan
Eto i bio je gotov prvi dan našeg putovanja. Vrijeme je za odmor.

Idući dan, nakon doručka, krenuli smo u 6 km udaljeni Legoland. (Karte kupite preko interneta, jeftinije su, a ne morate čekati u redu) Ogromno parkiralište, ima hladovine- super. Odmah na ulazu -trgovina- super stvari, tema- naravno legići. Sve je dosta skupo, ali uvijek se nađe neka sitnica za uspomenu. Proveli smo skoro cijeli dan tamo, (preporučujem da uzmete bar sokove sa sobom, pogotovo ako je vruće, jer će vas dosta koštati da tamo kupujete, na kraju krajeva kao i u svakom takvom parku). Što se ponude tiče ima svega, možete pojesti nešto u njihovom restoranu, ima i dječjih menija, naravno; sokovi, sladoledi, slushy… Atrakcije su svakakve- vožnja brodićima- pa špricate suparnike vodenim pištoljima u drugom brodiću koji prolazi ( nakon toga se možete osušiti u velikom "fenu"- 2 eura), vožnja vlakićem, pa tamo laserima pucate u mete (kad izađete možete kupiti svoju sliku sa vožnje- 5 eura). Prekrasan je i ,kao lift, vidikovac, sa kojeg možete vidjeti cijeli park i okolicu. Uz to imate i puno drugih vožnji, bržih ili sporijih, traženje "zlata" na mlinu nakon čega dobijete medalju (zavisi koliko grama "zlata" ste našli), a možete i samo prošetati i razgledavati razne građevine od Lego kocaka- Eiffelov toranj, nogometni stadion, dio Venecije...

Kad smo se vratili u hotel malo smo odmorili, pa navečer krenuli u obližnji gradić Burgau. Bez gužve, strke, sa lijepim trgom, u svakom slučaju, lijepo.
Posljednji dan, nakon doručka, krenuli smo put Zagreba.

Južno od jezera Chiemsee u Siegsdorfu posjetili smo muzej Mammut. Ispred muzeja je ogromni mamut, a u muzeju kostur mamuta, dinosaura, razne iskopine. Vrlo zanimljivo za ljubitelje geološke povijesti, geologiju i fosilnih ostataka. Tu vam dobro dođe navigacija, jer je dosta malo mjesto, pa da se lakše snađete.

Nakon razgledavanja krenuli smo dalje i kratko se zaustavili u Salzburgu, i malo prošetali po gradu i kroz park, pa smo krenuli kući i bili vrlo zadovoljni ovim putovanjem, jedva čekajući iduće.

Post je objavljen 06.12.2018. u 16:41 sati.