Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/agropolitika

Marketing

TURIZAM U ZAŠTIĆENIM PODRUČJIMA!


EKOTURIZAM SREDNJE EUROPE U OKVIRU PROGRAMA INTERREG


Stručnjaci za turizam i stručnjaci sektora zaštite prirode raspravljat će od danas 22. 10 do 24. 10. u Opatiji u Amadria Conference Park 25/7 o održivom turizmu kao jedinom prikladnom obliku turizma u zaštićenim područjima i ekološkoj mreži Natura 2000.Svjetska organizacija za zaštitu prirode WWF, zajedno s projektnim partnerima, organizira tu međunarodnu konferenciju.
Konferencija se održava u okviru projekta ˝Ekoturizam srednje Europe: alati za zaštitu prirode - CEETO˝ koji je sufinanciran sredstvima Europskog fonda za regionalni razvoj u okviru programa Interreg Srednja Europa. Stručnjaci iz osam europskih zemalja raspravljat će o najuspješnijim mjerama za smanjenje negativnog utjecaja turističkih posjeta u zaštićenim i Natura 2000 područjima.


CONFERENCE PARK 25/7, - ŠTO JE TO I GDJE JE TO?
Nakon obnove i modernizacije kongresni centar Tamaris u sklopu Grand hotela 4 opatijska cvijeta u Opatiji u koji je grupacija Milenij hoteli uložila 8 milijuna kuna, pretvoren je u novi konferencijski park. Zbog svoje nove filozofije u kongresnu ponudu Opatije unio je svježinu i drugačiji pristup. Opatija je među vodećim turističkim i kongresnim destinacijama Hrvatske, a ovaj novi koncept grupacije Milenij hoteli nastao je kao potreba da ponudi novi turistički sadržaj prilagođen promjenama koje donosi suvremeno poslovanje, mijenjajući način na koji tvrtke rade, u smislu fizičkog okruženja, ali i u smislu novog mentalnog sklopa u kojem se rad i odmor isprepliću u kreativno okruženje koje generira svježe ideje i poslovni rast. „Grad u malom“ opisuje okruženje konferencijskog parka budući da se u njegovoj neposrednoj blizini nalazi sve potrebno kako bi ovaj koncept zaživio i pretočio se u stvarnost.
Što predstavljaju podbrandovi Sea office, Out of office i Market u filozofiji novog Conference Parka 25/7?
„Ideja je da se prolazeći kroz tri nivoa, dođe do različitih novih mogućnosti. „Sea office“ je početna točka, gdje se nudi mogućnost rada u drugačijem okruženju od stereotipnog i svakodnevnog uredskog ambijenta kako bi se poslovne ideje razvijale u opuštenom ambijentu mora i parkova. To je novi pogled na posao… Početak dana uz zdravi doručak, sat yoge ili pilatesa, šetnju uz more na obalnoj šetnici Lungo mare udaljenoj svega nekoliko koraka, kako bi u radni dio koji slijedi zakoračili puni pozitivne energije, inspirirani i otvoreni za nove ideje. Upravo to je cilj podbrendova „Out of office“ i “thinking outside of the box” – potaknuti razmišljanje izvan okvira. Nastali su po uzoru na poznatu tvrdnju da se do najboljih ideja uvijek dolazi izvan uobičajenog radnog okruženja. Želimo pozvati poslovne ljude da iz kišnih i maglovitih gradskih sredina svoj ured na određeno vrijeme presele u Opatiju i stvaraju u ugodnom morskom okruženju. Predavanje, radionica ili seminar ovdje se mogu održati i na otvorenom, uz more ili park, bazen, na terasama s pogledom. Za incentive i team buildinge bezbroj je mogućnosti – od sportskih i drugih aktivnosti na otvorenom, uz more ili u wellnessu, preko raznih gourmet doživljaja u jedinstvenim ambijentima, do dnevnih i večernjih zabavnih događanja tijekom cijele godine. „Market“ znači posao na neuobičajen način. Proizvod orijentiran prema malim poduzetnicima ili start-upovima koje pozivamo da svoje proizvode i usluge predstave široj zajednici i trenutnim posjetiteljima. Time bi se otvorile mogućnosti progresivnim idejama lokalno, regionalno, ali i šire od toga“
Izvor : http://www.milenijhoteli.hr/hr/conference-park-257-grand-hotel-4-opatijska-cvijeta/

"Grad u malom" sadržaj je gdje je na oko 2000 m˛ uređeno 9 multifunkcionalnih dvorana opremljenih multimedijalnim sadržajima. Tehnologija je razvijena na način da ne skreće pažnju sa sadržaja, već omogućuje bolju povezanost sudionika sa sadržajem konferencije. Radi se o standardnim aplikacijama poput: postavljanja pitanja, izjašnjavanja o slušanom sadržaju, integracije s društvenim mrežama, transfera sadržaja konferencije pa sve do zabavnih sadržaja i mogućnosti još bolje promocije tvrtki i ostalih sudionika na raznim događanjima. Kao podrška konferencijskom parku tu je i šest hotela s ukupno 525 soba, više od 400 parkirnih mjesta, okružuju ga vrhunski restorani s različitim ponudama i najfinijim delicijama, barovi i kavane, gourmet shopovi te jedinstveni Milenij Choco Svijet s proizvodnjom izvrsne domaće čokolade i ručno rađenih čokoladnih pralina.
Kao nadopuna ovih sadržaja u tijeku je uređuje novog hotela „Le Jardin“ u kojemu će se uz mediteranski vrt oko hotela biti i trgovina organske hrane, bio čokolade, a gastro ponuda će se bazirati na zdravim i organskim namirnicama.



Post je objavljen 22.10.2018. u 06:53 sati.