Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/lanablog90

Marketing

SAVJETUJEMO: Kako profesionalno i funkcionalno urediti ured?

Većina nas želi urediti dom tako da gosti čim uđu mogu prepoznati dašak posebnosti i ljubavi s kojom je uređenje nastalo i teklo. Stoga pažljivo biramo svaki detalj za ulaz, hodnik, funkcionalno uređujemo kuhinju, spavaću sobu. No znate li da je još važnije posebnu pozornost usmjeriti i na uređenje vašega ureda?! Ako se klijent odlučio za vas i došao do vašega ureda, ono što u najmanju ruku očekuje jest da i prostor u kojemu će vas zateći odiše profesionalnošću i učinkovitošću. Stoga uređenje ureda može ostaviti vrlo jak dojam na klijenta, a njegovo zadovoljstvo znači i siguran posao, ali i najbolju reklamu.

Manje je više!

Kao i u svijetu mode i trgovine i kod profesionalnoga uređenja ureda vrijedi moto „Manje je više!“. Pri tomu mislimo najprije na izbor jednoga stila uređenja, nikako ne njihovo miješanje ili ne daj Bože neki neukusni kič. Ako ste se odlučili na zidove u nekoj boji, tada nemojte i namještaj kupovati u nekim jarkim ili istim bojama. Primjera radi… Bavite li se nekim uslugama namijenjenim samo ženama i htjeli biste ured oličiti u roza ili ljubičastu boju, tada sve ostalo birajte u nenametljivoj bijeloj boji. Ili se pak bavite nekom djelatnošću od koje se očekuje velika ozbiljnost, tada izbjegnite jarke boje, nego svoj ured oličite nekom toplom zemljanom bojom, poput krem ili kapučino nijanse te uz to kombinirajte nešto tradicionalniji drveni namještaj. Pod ovim motom treba naglasiti i kako ured ne treba biti prenatrpan s previše nepotrebnih stvari. Svakako u uređenje uvrstite jednu ili nekoliko polica te ormarić za odlaganje važne dokumentacije, potrebnih materijala i sl.

Organizirani radni stol

Ono što je svakako poželjno da posjedujete u svome uredu jest prostor u kojemu ćete smjestiti svoje klijente ili partnere te im omogućiti da razgovori i dogovori prođu što ugodnije. To ne moraju biti glomazni kauči ili fotelje koje svojim stranicama zauzimaju pola prostora, već možete izabrati moderniju stolicu s ugodnim naslonjačima uz koje dolazi i mali stolić. Međutim postoji i nešto što je važno i klijentima, ali još više vama samima, a to je pravilno organizirani radni stol. Kako ne biste bili u stalnim potragama za nečim što vam treba i gubili vrijeme na nepotrebne stvari, prvo što trebate učiniti jest dobro razlučiti što vam uistinu treba, a što ne. Stoga je prva stvar koju trebate birati pri uređenju ureda radni stol s dovoljno prostora. Na njemu trebate ostaviti mjesto za osobno računalo, te slobodnu površinu za odlaganje papira i njihovo pregledavanje. Kada birate radni stol, gledajte da ima i dodatne ladice u koje ćete razvrstati potrebni osnovni uredski materijal. Ono što je još poželjno jest polica na samome radnom stolu na koju možete odložiti mali kalendar, odnosno planer rada, rokovnik, pisaći pribor.

Kvalitetni uvjeti za rad

Uredno složeni registratori, organizirana dokumentacija, pregledan radni stol i jednostavno, a pažljivo uređen ured, najprije će vama i vašim uposlenicima omogućiti bolju kvalitetu rada, ali isto tako ostvarit će i pozitivan dojam na same klijente. No još je jedan ključni detalj na koji mali i novi poduzetnici često zaboravljaju, a to je kupnja printera. Bilo kakva djelatnost da je u pitanju, Vi kao poduzetnik ne smijete si dozvoliti da uz osobno računalo nemate i jedan printer (najbolje onaj koji u sebi odmah sadrži kopirku i skener), jer bit će puno situacija u kojima ćete trebati kopirati dokumente vašega klijenta, isprintati ponudu, detaljnije informacije, ugovor ili nešto drugo. Ono što od srca savjetujemo jest da prilikom same kupnje printera obratite pozornost i na to koji toner je odgovarajući za njega, budući da su novi i zamjenski toneri ponekad skuplji od samoga uređaja. Stoga držite se ovih savjeta i budite sigurni u sebe. Samo ćete tako poslati najbolju poruku svima kojima želite pružiti i prodati svoje proizvode i usluge.

Post je objavljen 05.09.2018. u 12:00 sati.