Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/zib

Marketing

Nepoderivi himen Blažene Djevice Marije

Isusova majka



Pavao ju u poslanicama uopće ne spominje. Kao niti oca. U prvoj bajci o zemaljskom Isusu, tobože po Marku, nema priča o čudesnoj Isusovoj bogorodici Mariji. Isus tamo tjera majku i braću od sebe ko pravi vjerski fanatik. Marija se spominje imenom samo jednom, kad se židovi iščuđavaju Isusovoj pregolemoj mudrosti: "a stolar je tek, sin Marijin". Tu ona nema nikakve druge uloge.
Kasniji pisci ispredaju nastavak te Markove bajke: Marija galopira u kasnoj trudnoći do Egipta i nazad, dok Herod u strahu od njezine bebe vrši pokolj djece cijeloga grada radi prastara proročanstva....... super Djevica Marija dobiva zlato od 3 kralja/maga/astrologa/vladara/štogod s Istoka. Vremenom Marija postaje Bogorodica i Kraljica nebesa, i satire najvećeg Božjeg protivnika - Sotonu.

Jedna od najbedastijih katoličkih dogmi, tiče se njezina neuništiva djevičanstva - himena.
 photo z_medjugorje_full_zps111afc5a.jpg"Kad se Josip probudi oda sna, učini kako mu naredi anđeo Gospodnji: uze k sebi svoju ženu. I ne upozna je DOK ne rodi sina. I nadjenu mu ime Isus."
Dakle Josip je prvo upoznao Mariju i uzeo je k sebi, ali je još nije "poznao" u biblijskom smislu (hebrejski idiom; npr.: "Čovjek pozna svoju ženu Evu, a ona zače i rodi Kajina") tj. imao seksualni odnos sa svojom zaručnicom, prije nego što mu se rodio sin od nje (zaručio ju je već trudnu). Tekst mulja, pa ispada kao da je nije upoznao iako kaže da ju je uzeo k sebi. Naravno da ju je tada upoznao kao osobu. Biblija hoće reći da još s njom nije stupio u spolne odnose.
Sugestija je i da to nije činio sve do toga događaja (kao, npr. "Nisam išao u školu dok nisam navršio 7 godina".) Bilo bi jako čudno da svoju svetu bračnu dužnost nije obavljao nikada u braku poslije toga (ali kada je bila ženidba? jesu li ostali vječni zaručnici?). Židovi bi se zapanjili, jer time krši temeljni Božji zakon i hule na Boga. Matej (1,24-25) sigurno ne bi uskratio taj važan podatak vjernicima - da je nikada uopće nije taknuo - ali on to ne tvrdi. Inače bi napisao: "I ne upozna je tjelesno nikada!"

Kako je dakle i kada lik Marije iz grčkoga mita Marka postao "trostruka vječna djevica (prije poroda_ za vrijeme _i_poslije poroda)"?

Ružna uvreda svih naših majki i očeva - začeli su nas u "prljavom seksu", ali Isus, Josip i Marija su čisti:

Crkvenjaci Jeronim i Helvidije, svađaju se oko 380 n.e. Helvidius ponavlja ono što piše u Svetome Pismu, da su "Gospodinova braća" djeca koju je Marija rodila Josipu, nakon Isusova rođenja. Jeronim s gnušanjem odbija tako nešto, tvrdeći da su te ideje "novitet, zla i drska uvreda vjeri cijeloga svijeta." On piše suludu raspru o "Vječnom Djevičanstvu Blažene Djevice Marije", a Helvidija su ušutkali. Tako su započela stoljetna razglabanja o diskretnom dijelu Marijine anatomije, tako bitnom za celibatom frustrirane i uštogljene svećenike. Nikada nije dovoljno naglašavati da ideja o nekakvom "djevičanskom začeću", "prljavštini seksa", "nedirnutoj čistoj djevi" ustvari duboko ponižava i ženu i muškarca. Seksistička i krajnje perverzna slika mita o djevici-majci je duboko ukorijenjena u kršćanska društva i brzo se ureže u dječje glavice. Djevojkama se rano nameće stereotip: ili djevica ili kurva, ali svakako majka kao pokorna sluškinja.

Ako niste znali, Blaženu Djevicu Mariju su po katoličkom mitu bezgrešno začeli njezini roditelji (Isusova baka i djed - baka Božja i djed Božji, kao i njihova kćerka Marija - Majka Božja - i unuk Isus Sin Božji)

Crkveni nauk tvrdi da na Mariju nije bačen grijeh od Adama i Eve. Bog ju je od "Istočnoga grijeha" oprao već u krilu (Marijin zametak) njezine majke Ane i to zato što je nju (Mariju) tako unaprijed odabrao da bude majka Isusu Kristusu. Teologija tvrdi da Marija nije počinila nikakovih grijeha, pa nije mogla umrijeti kao drugi ljudi koji su prokleti Istočnim grijehom zbog Eve - uznesena je živa ili mrtva tijela iz groba u Nebo. Katolička crkva je uspostavila i specijalni blagdan u čast "bez istočnoga grijeha začete Djevice Bogorodice Marije". Čudno da je morala dati zavrnuti vrat dvjema golubicama radi čišćenja od "porođajne nečistoće" nakon porađanja Boga u židovskome Hramu.

Odakle crkvenjacima ideja da je Marija bezgrješno začeta, tako da je od kad je bila u stanju zametka bila čista od grijeha (očistio ju Bog)?
Pa zato jer su u Starom zavjetu našli ovo:

Job 25,1
Bildad iz Šuaha progovori tad i reče:
"Pa kako da čovjek prav bude pred Bogom? Od žene rođen kako da čist bude ?"

U sljedeća dva poglavlja, Job odgovara Bildadu iz Šiaha potvrđujući njegovu golemu mudrost tj. božansko nadahnuće:

Job 26,1
Job reče: 26,2
"Kako dobro znadeš pomoći nemoćnom i mišicu iznemoglu poduprijeti! Kako dobar savjet daješ neukome! Preveliku si mudrost pokazao."

Kad im je to pokazao neki židov, dok su mu gurali bajke o Isusu pod nos, crkveni oci su se našli u neobranom grožđu. Kako je Isus - rođen od žene - mogao biti prav pred Bogom i čist, kad je "mudrac" napisao da to ne može biti nitko rođen od žene? Stoga su dodali svoju mudroliju da je Bog kod Marijina začeća očistio ju unaprijed od sviju grijeha, da tako bezgrješna može rodit čovjeka Isusa - koji je čist. A Bog to može, zar ne, kad je svemoguć? On ne želi da njegova Sina rodi nečista, obična žena, nego čarolijom očišćena.

Marijino bezgriješno začeće u 21. stoljeću kao argument u borbi protiv ženskih prava

Biskup Košić u božićnoj propovijedi protiv prava žena na rani prekid trudnoće:

"Zamislite što bi bilo da Marija nije htjela roditi Isusa, da je pomislila kako da mu oduzme život dok ga je trudna nosila? To dakako nije bilo moguće jer je ona bila Presveta Djevica koju je Bog na poseban način svojom milošću već od časa njezina začeća PRIPREMIO za to da može čiste duše po Duhu Svetom začeti i s ljubavlju nositi te s radošću roditi svoga i Božjeg Sina, Isusa."


Kako bi normalna žena reagirala da je silovana ili da joj prijeti kamenovanje radi izvanbračne trudnoće? I nje i njezina zametka u njoj po Božjem zakonu? Vjerojatno bi prekinula tu trudnoću, ali biskup Košić drugačije rezonira.

Dakle žena Marija nije normalna osoba kao naše majke i supruge. Bog je načinio na njoj poseban zahvat da bude slijepa i pokorna rađalica njegova Sina Isusa. Ona nije mogla odlučiti prekinuti tu ranu trudnoću, jer ju je Bog unaprijed učinio poslušnim robotom, lišivši je slobodne volje i ne pitajući je ništa. Još dok je bila zametak, nakon spolnog odnosa Isusove bake i djeda, Bog je konstruirao takvu Mariju-zametak koja će bespogovorno roditi njegovu inkarnaciju na Zemlji. Očistio je njezinu "prljavu žensku prirodu" da bude za Njega "sveta djevica". Slično kao pokorne hurije velikih očiju u muslimanskom raju, koje Allah štanca za svoje pale ratnike u džihadu i ostale muslimane koji se bore za "Allahovu stvar".

*

Dogmu o bezgrješnom začeću proglasio je papa Pio IX. 1854. god. bulom "Ineffabilis Deus" u kojoj je pompozno izjavio: "Proglašavamo da je od Boga objavljen nauk, koji uči da je Preblažena Djevica Marija u prvom času svoga začeća posebnom milošću i povlasticom Svemogućega Boga, poradi predviđenih zasluga Isusa Krista, Otkupitelja ljudskoga roda, bila očuvana čistom od svake ljage istočnoga grijeha i da ga u kao takva moraju svi vjernici čvrsto i postojano vjerovati".

Dakle, Bog je unaprijed znao da će njegov Sin Isus Krist umrijeti u mukama na križu, pa je tim činom unaprijed oprao njegovu Majku od Istočnoga grijeha u trenutku njezinog začeća, nakon seksa Isusove bake i djeda. Da bi Isus mogao biti "čist" rođen.

Slijepo prihvati šašavu dogmu ili će te svećenici proklet i poslat u pakao:

Papa Pio XII pri objavi dogme o Mariji 1950.g. poslužio se nepogrešivim papinskim autoritetom koji su mu prijašnji klerici dodijelili:

"U čast Svemogućeg Boga koji je djevici Mariji podario svoju posebnu dobrohotnost, u čast njegova Sina, besmrtnoga kralja svih vremena i pobjednika nad grijehom i smrću, radi povećanja uzvišenosti njegove uzvišene Majke...proglašavamo i definiramo zbog toga:

Od Boga je objavljen nauk o vjeri da je neokaljana Bogorodica i vječna Djevica Marija nakon završetka zemaljskog životnog puta dušom i TIJELOM primljena u nebesku uzvišenost.
Ako bi se stoga, neka nas Bog od toga očuva, tko usudio bilo poricati, bilo namjerno dovoditi u dvojbu ono što smo Mi definirali, neka zna da je potpuno otpao od božanske i katoličke vjere."

(Kronika kršćanstva, Mozaik knjiga, 1998., str. 409.)

Svetac German, carigradski patrijarh (? 733), u prilog Marijina uznesenja tj. tjelesne besmrtnosti , navodi ove razloge: "Kako bi smrt mogla progutati onu, uistinu preblaženu, koja je slušala Božju riječ, bez požude i sudjelovanja muža začela osobu Božje Riječi, rodivši je bez boli te koja se posve sjedinila s Bogom? Kako bi raspadljivost mogla zahvatiti ono tijelo od kojeg je došao život? Te se stvari protive i potpuno su tuđe duši i tijelu koje nosijaše Boga..."

Odjednom doznajemo da Marija nije imala bolova pri porodu (izbjegla je Božje prokletstvo na sve trudnice da rađaju djecu u mukama), a Papa odlučuje da njeno fizičko tijelo nije istrunulo poput drugih ljudskih leševa, već je doslovce otišlo gore u nebo. Zašto? Jer nikad nije imala "prljavi" seksualni kontakt, čak niti sa svojim Svetim Mužem (zaručnikom?) Josipom. Teolozi stoljećima izvode nevjerojatne akrobacije ne bi li razumom dokazali ovakve nebuloze s vječnim djevičanstvom i rodoslovljima.
O navodnoj Isusovoj majci Mirijam (Marija je "domaći prijevod" židovskog imena Mirijam), Crkva je donijela četiri dogme: Marija je Bogorodica - Theotokos (efeški sabor 431.g.) naslov "Blažena* Djevica Marija" (sabor u Kalcedonu 451. g.) Marija je bezgriješno začeta - Immaculata (Pijo IX, 1854.g.) Marija je na nebo dušom & tijelom uznesena - Assumpta (papa Pijo XII, 1950.g.)

Odakle tolika upornost i što je dokaz da je Marija ostala djevica i nakon što je rodila Isusa? Da nije i to ispunjeno proročanstvo iz Stara zavjeta? Katolički teolozi se zaklinju da se Ezekijelove riječi odnose baš na Marijin neproderivi himen, koji je elegantno propustio Boga-Isusa na svijet, pa se onda čarobno elastično zatvorio između Marijinih nogu. Kažu da se zato djevica Marija nekada nazivala "Nebeska vrata" ("Nebeski Himen"):

Ezekijel 44:2
“I reče mi Jahve: "Ova će vrata biti zatvorena; neka se ne otvaraju i nitko neka ne ulazi na njih, jer ja, Jahve, Bog Izraelov, kroz njih prođoh - zato neka budu zatvorena. Samo knez, jer je knez, smije sjesti tu i blagovati pred Jahvom; tada neka uđe kroz trijem vrata i istim putem neka izađe."

Međutim, lik Isus izgleda nije bio poklonik ideje da mu je majka bezgrješna i vječna blaženica, Kraljica neba i Bogorodica super-elastična himena, kojoj nema ravne među ljudima. On joj bahato odbrusi samo ovo:
"Ženo, što ja imam s tobom?" ili

Kad ga ugledaše, zapanjiše se, a majka mu njegova reče: "Sinko, zašto si nam to učinio? Gle, otac tvoj i ja žalosni smo te tražili." A on im reče: "Zašto ste me tražili? Niste li znali da mi je biti u onome što je Oca mojega?" Oni ne razumješe riječi koju im reče.

Dok je on to govorio, povika neka žena iz mnoštva: "Blažena* utroba koja te nosila i prsi koje si sisao!" On odgovori: "Još blaženiji oni koji slušaju riječ Božju i čuvaju je!"

Znači običan pobožni vjernik je blaženiji od "blagoslovljene* među ženama" bezgrješne vječne Djevice Marije koja je tjelesno uzletjela iz groba direktno u nebo. Blaženiji je i od Međugorske Kraljice Neba i svih drugih tisuća Čudotvornih Gospi po svijetu.
_____________________________________
* Anđelove riječi "Blagoslovljena ti među ženama" glavni je 'argument' teologa da je Marija polu-božica. Jedina kojoj je pripala čast biti blagoslovljenom među ženama je bila Joela iz Starog zavjeta. Zašto je bila proglašena blagoslovljenom među ženama? Evo zašto:

Čin ugodan Bogu: klin zabijen čekićem kroz glavu

" A Jaela, žena Heberova, uze šatorski klin i čekić u ruke, tiho mu se približi (kralju koji je izgubio bitku protiv izraelaca) i zabi mu klin kroza sljepoočice tako da se zario u zemlju. On od iscrpljenosti bijaše tvrdo zaspao i tako umrije. (22) "
Knjiga o sucima 4,23

" Blagoslovljena među ženama bila Jaela, žena Hebera Kenijca, među ženama šatora nek' je slavljena! On vode zaiska, mlijeka mu ona dade, u zdjelu dragocjenu nali mu povlake. (26) Rukom lijevom za klinom segnu, a desnom za čekićem kovačkim. Udari Siseru, glavu mu razmrska, probode mu, razbi sljepoočicu. "
Knjiga o sucima 4,26_____________________________________

Dakle imamo 4 apsurdne dogme o BDM:

1) 431. na ekumenskom koncilu u Efezu Marija je dogmatskom definicijom:
proglašena Majkom Božjom, tj. majkom samoga Stvoritelja cijeloga Univerzuma. Naime taj drugi opći sabor sazvan je među ostalog zbog pitanja je li Marija Bogorodica (Theotokos) ili samo Kristorodica (Christotokos). I to je (uz monofizitizam) jedan od temeljnih razloga bijesnih svađa rane crkve. Naime, tada se izdvajaju tzv. istočne (nepravoslavne) crkve (Nestorijanci, Kopti, Etiopljani itd.). Slavi se kao blagdan Marije Bogorodice 01.01.

2) na 1. lateranskom koncilu 649. dogmatski je definirano da je:
bogorodica Krista začela djelom Duha Svetoga, te da je bila i ostala uvijek djevicom: prije poroda, u samom porodu i poslije poroda.
Vječna Djevica znači da ima sačuvan himen iako je rodila Isusovu braću i sestre! Ujedno i da nije nikada stupila u spolne odnose. Iako ne bi bio problem da sačuva svoj predragocjeni himen i nakon spolnog odnosa, ona je bila mrtva-hladna na svaku pomisao o seksu, santa leda, frik. Možemo nagađat da joj himen ne bi nastradao niti spolnim odnosima, jer je bio čudesno elastičan i neproderiv...
U njezin neoštećeni Himen je posumnjala Saloma iz Jakovljevog protoevanđelja. Ona "zavuče svoju ruku Mariji da to provjeri" i osvjedoči se, ali joj ruka uvenu zbog njezine sumnje."
Mora se priznati da ideja o nepovredivom i ekstra elastičnom Marijinom himenu spada u jednu od najluđih dogmi iz domene religija. A tu stvarno ima svakakvih nonsensa.

3) nakon dugih i teških doktrinarnih sukoba teoloških grupacija makulista i immakulista (makula=ljaga, lat.) koji se vuku još od srednjeg vijeka, papa Pio IX proglasio je 08.12.1854. dogmom učenje da je:
Bogorodica izuzeta od ljage istočnoga grijeha od trenutka kada bijaše začeta (od svojih roditelja Ane i Joakima, iako Luka kaže da je njezin otac Elija ?! prema tumačenjima apologeta). (Ime Isusove bake Ane nađeno je u Starom zavjetu, kao žena koju je "pohodio Jahve i ona zače".)
Ujedno je Marija proživjela svoj život bez ijednoga grijeha! Ispada da je Bog unaprijed znao da će biti bezgriješna, pa ju je odmah poštedio Istočnoga grijeha prije nego što se bila rodila. A Bog sve unaprijed znade, zar ne? Čak i to da će je On unaprijed osloboditi svih grijeha. Drugo objašnjenje je da je Bog znao da će Marija roditi Otkupitelja svih grijeha, pa je red da Mariju unaprijed "otkupi", tj. "temeljito počisti od mogućnosti griješenja", što god to bilo u glavama suludih teologa), od samoga trenutka začeća jajašca Isusove bake Ane, jer će njezin Unuk ionako sve ljude otkupiti kad "umre" na križu. Bog je, dakle, unaprijed znao cijelu priču i izdaju Jude i zavjere i raspeće i tko će sve vječno urlikati u paklu. Ništa Ga nije moglo iznenaditi.

4) za sada posljednju dogmu katoličke crkve proglasio je papa Pio XII 01.11.1950. ex. katedra, tj. u svojstvu papinske nepogrješivosti (blagdan te praznovjerice je 15.08. u narodu poznat kao Velika Gospa) definirajući da je:
Bogorodica po završetku zemaljskoga života bila uznesena* u nebesku slavu dušom i tijelom (dokaz je opet prazan grob iz nekog apokrifa). Papa se nije usudio izreći je li umrla ili je još živa uzletjela fizičkim tijelom iz groba uvis u nebo. Tako da ostaje ta nedorečenost u dogmi u koju moraju vjerovati svi katolici ili automatski ispadaju iz igre.
Marija iz Biblije, koja je imala ulogu "posude" za rađanje Isusa, preko tih dogmi je postala Suotkupiteljicom, praktički boginja (čudno da je morala dati zavrnuti vrat dvjema golubicama radi čišćenja u Jeruzalemskom hramu od "porođajne nečistoće"). Sveti Ivan, za kojega kršćani tvrde da je bio onaj ljubljeni učenik kojemu je Isus povjerilo svoju majku, navelike se raspisao o Apokalipsi i rijekama krvi prije Sudnjega dana, no o čudesnom uznesenju Marijinu iz groba i njezinom bezgrješnom životu i djevičanstvu, nije nam ostavio niti slovca.

Neraspadnuti Marijin leš

*Marijin leš nije se "sramotno i smrdljivo raspao", kako to biva kod nas "griješnih" majki i očeva, nego je cijela i s neproderivim himenom uzletjela uvis u nebo u raj, gdje je i dan danas, slijepo moraju vjerovati katolici. Pojam "uznesenje" zapravo je šarena laža, trik sa "svetom misterioznom" riječju, kako to kuju teolozi. To je izbjegavanje jasnog izražavanja, naime da je Marijin leš/ili još živo tijelo, poletjelo prema gore, fijuuuuu, uvis, prema Nebu tamo negdje među zvijezdama, i tamo je ostalo u fizičkom obliku vječito. Nažalost, kad se bavimo materijalnim tijelom, uvijek se postavlja i pitanje sadržaja Marijinih crijeva i mokraćnog mjehura. Jesu li ispražnjeni od griješnog smrdljivog sadržaja? Ispunjeni svetom vodicom? Mnogi katolici zaboravljaju svoju dogmu da je i Isus tjelesno uskrsnuo, i da i njih čekaju materijalna tijela tamo gore na nebesima.

Dokaz je škrinja (starozavjetna Arka sa kamenitim zapovijedima):

"Ako se Bog postarao da starozavjetna Škrinja, koja je nosila pisanu Riječ, ne bude podložna raspadljivosti (bila je sva okovana u čistom zlatu), kako ne bi onda Mariju, novozavjetnu Škrinju, koja je nosila živu Riječ, spasio od raspadljivosti."

Drugi "dokaz" je što Marijin grob nikada nije pronađen. Mora da je onda uzletjela iz njega, pa je nebitan za hodočašćenja. Gorljivi antisemit svetac Ivan Zlatousti veleumno smišlja svoju nakaradnu nebulozu da je Bog, nakon što je Marija napustila ovaj život, «počastio njeno bezgrješno i neoskrnavljeno tijelo s neraspadljivošću i prijevodom [uznesenjem] prije zajedničkog i općeg uskrsnuća»
(Druga propovijed o usnuću Marijinom, 10,18 [pisano u prvoj polovini osmog stoljeća]).

Činjenica da katolički teolozi i dalje inzistiraju na tim doktrinama (protestanti i pravoslavci to pak sa sprdnjom ismijavaju), jasno pokazuje da razum i teologija nemaju dodirnih točaka. Kako prikladno zvuče riječi Frank Yerby-a (1916.) koji je rekao:

"Teologija je blagi oblik ludila. "

Kako se zbilo da je Marija ostala djevica i TIJEKOM poroda (izlaska novorođenca Isusa iz Marije)?

Katolički katekizam cifrasto palamudi: MARIJA "VAZDA DJEVICA"


499 Produbljenje vjere u djevičansko materinstvo dovelo je Crkvu da ispovjedi stvarno i trajno Marijino djevičanstvo i u porodu utjelovljenog Sina Božjega. Doista rođenje Krista "nije njezinu djevičansku netaknutost umanjilo nego posvetilo". Crkveno bogoslužje slavi Mariju kao "Aeiparthenos", "vazda Djevicu"


Katekizam naglašava dogmu o Marijinu nedirnutu himenu - da Isusovo rođenje (izlazak iz Marije) "nije smanjio majčin djevičanski integritet" (djevičnjak je ostao čudesno cijeli, nije puko) :

Catechism of the Catholic Church by the Vatican, 2002 ISBN 0-86012-324-3 page 112
Vatican website: Catechism item 499
Vatican website: Lumen Gentium item 57

Prema svecu Tomi Akvincu, negiranje da je Marija VAZDA djevica, (perpetual virginity of Mary) uvredljiva je za savršenstvo Kristovo, vrijeđa Duh Sveti i dignitet Majke Božije.

Da je Marija VAZDA djevica (himen ostao cijeli i tijekom poroda), na svetim slikama označava se sa 3 zvjezdice: lijeva, desna i iznad glave - da je djevičnjak sačuvan prije, tijekom poroda i poslije poroda. Neka vrsta čvaraka sa zvjezdicama na epoletama vojnih zapovjednika.

Martin protiv monoteleta

Druga dogma, koja se odnosi na Marijino djevičanstvo, definirana je na Lateranskom saboru 649. godine. Taj je sabor sazvao papa Martin I. da bi osudio monotelete (koji su tvrdili da je Krist imao samo jednu volju), a Sabor je izjavio da je Marija Isusa začela po Duhu Svetom i da je, dakle, svoje djevičanstvo sačuvala prije poroda i u porodu i nakon njega. Na taj je način navodno ojačana vjera otaca Crkve koji su Mariju sa svetim Jeronimom zvali »vječna Djevica« ili »vazda Djevica«.

Što znači formulacija "vazda Djevica prije, ___TIJEKOM___ i poslije poroda"?

Prije poroda je jasno. Ničiji penis (niti bludne radnje) nije prodro na Marijino mjesto koje nećemo spominjat. Poslije poroda je također jasno, da je Marija ostala bez bračnog ili izvanbračnog seksa (opet izostala griješna i prljava bludna penetracija penisa).

Ali što s "tijekom poroda". Radi li se o čudesno elastičnom himenu? Što drugo? Dijete Isusa ne možemo smatrat nekakvim seksualnim sredstvom bluda i sladostrašća, kada je izlazilo van iz Marije, da bi povrijedilo svetost djevičanstva u smislu spolnog uzbuđenja/bezbludnosti. Očito himen nije bio proderan (iako teolozi pribjegavaju trikovima tipa: "ne znamo točno o čemu se tu radi", "ne možeš tako to tumačit" ... itd.).

Crkveni očevi koji su snažno podupirali koncilima i izjavama perpetualno (vazda) djevičanstvo Isusove majke Marije tijekom poroda:
Sv. Irenaeus (III, 21; vidi Eusebius, Church History V.8),
Origen (Adv. Cels., I, 35),
Tertullian (Adv. Marcion., III, 13; Adv. Judaos, IX),
Sv. Justin (Dialogue with Trypho 84),
Sv. John Chrysostom (Hom. v in Matth., n. 3; in Isa., VII, n. 5);
Sv. Epiphanius (Har., xxviii, n. 7),
Eusebius (Demonstrat. ev., VIII, i),
Rufinus (Lib. fid., 43),
Sv. Basil (in Isa., vii, 14; Hom. in S. Generat. Christi, n. 4, if St. Basil kao autor tih dvaju odlomaka),
Sv. Jerome iTheodoretus (in Isa., VII, 14),
Sv. Isidore (Adv. Judaos, I, x, n. 3),
Sv. Ildefonsus (De perpetua virginit. s. Maria, iii).
Sv. Jerome posvećuje cijeli ekspertizu protiv Helvidiusa toj temi (vidi nos. 4, 13, 18).

Suprotna doktrina nazivana je najpogrdnijim nazivima:

"ludilo i svetogrđe" Gennadius (De dogm. eccl., lxix),
"ludilo" Origen (in Luc., h, vii),
"svetogrđe" svetac Ambrose (De instit. virg., V, xxxv),
"bezbožno i smrdi na ateizam" od Philostorgiusa (VI, 2),
"perfidnost" svetac Bede (hom. v, and xxii),
"puno svetogrđa" autor Pradestin. (i, 84),
"perfidnost Židova" Papa Siricius (ep. ix, 3),
"hereza" svetac Augustin (De Har. h., lvi).

499 Produbljenje vjere u djevičansko materinstvo dovelo je Crkvu da ispovjedi stvarno i trajno Marijino djevičanstvo i u porodu utjelovljenog Sina Božjega. Doista rođenje Krista "nije njezinu djevičansku netaknutost umanjilo nego posvetilo". Crkveno bogoslužje slavi Mariju kao "Aeiparthenos", "vazda Djevicu"

Iako nije baš jasno što tu piše glede Marijina himena, ostali crkveni tekstovi jasno upućuju o čemu se radi pod nejasnom i zakarabuljenom frazom "rođenje Krista nije njezinu djevičansku netaknutost umanjilo nego posvetilo".
Nepovredivi himen je taj preko kojega je došlo Božje čudo koje je posvetilo Marijino djevičanstvo, kako su to iskemijali opsesivni celebatni seksa-gladni teolozi.

Teleportacija bebe Isusa


"Isus je prošao kao zraka svjetlosti kroz staklo - kroz Marijin himen - bez da se on slomi poput stakla":

Zaključak Katoličke enciklopedije: http://www.newadvent.org/cathen/15458a.htm

"Katolička vjera nas uči da je Bog čudesno sačuvao integritet njezina tijela, blažene djevice Marije, čak tijekom i nakon poroda (vidi Pavao IV, "Cum quorundam", 7 kolovoza, 1555.). "
Katolički odgovori: http://www.motherofallpeoples.com/20...ial-tradition/

Sažetak: crkveni oci velikom većinom, Papa Martin, a Pije XII 1943- godine, jasno su odredili da je Marijin himen (majčino krilo) ostao netaknut, a porod Isusa se odigrao na način "kako svjetlost prolazi kroz staklo". Nerazbijeno staklo je u ovom slikovitom sofisterijskom klero-izričaju Marijin himen, a zraka svjetla je beba Isus.

Isus je kao duh prošao kroz Marijin himen

Papa Martin, kod donošenja ove dogme o "vazda djevici tijekom poroda", svakako nije mislio na, sačuvajnasBože, da bi Josip tijekom poroda išao se seksati s Marijom, nego isključivo na nepovredivi himen.

Sažetak: Papa Martin tvrdi da je Isus beba "prošla kroz prirodne barijere bez da ih povrijedi", kako to inače "duhovi i čine":
Lumen Gentium

Novija inačica Pape lukavo propisuje, da se "ne bismo trebali previše oslanjati na svetost himena, jer je on ostao nepovrijeđen u Marije kao čudesni znak njezine istinske čistoće, tako da bračni parovi ne trebaju brinuti oko toga je li njihov spolni čin prljav":
Iz članka: Marijino djevičanstvo tijekom rađanja Isusa: Trajna katolička tradicija

Mary’s Virginity During the Birth of Jesus: The Catholic Church’s Perennial Tradition
http://www.motherofallpeoples.com/20...ial-tradition/

Autor se suprotstavlja modernim pokušajima teologa da se zaniječe ili zabašuri Marijin, vječno cijeli, neproderivi himen.

"Pečat nije slomljen"
Svetac Ambrozije veli:

De institutione virginum

Sažetak: Način Isusova poroda, prolazak kroz tu vratnicu, nije slomio pečat Marijina djevičanstva.
(quando virginali fusus est partu, et genitalia virginitatis claustra non solvit)
Genitalna nepovredivost nije narušena.
(per quam sine dispendio claustrorum genitalium virginis partus exivit)

“Zatim me dovede natrag prema vanjskim vratima Svetišta, okrenutim prema istoku; ali bio je zatvoren. Reče mi: "Ova vrata će ostati zatvorena; ne smiju se otvoriti nikome da kroz njih uđe; jer je Gospodin, Bog Izraelov, ušao kroz njih, ona će ostati zatvorena. '"... Tko su ta vrata, ako ne Marija? Nisu li zatvorena jer je ona djevica? Marija su ta vrata kroz koja je Krist unišao u ovaj svijet, kada je bio rođen u djevičanskom rođenju, a način njegova rođenja nije slomio pečate djevičanstva (virginali fusus est partu, genetika virginitatis claustra non solvit). (15) ... Vrata maternice su, premda ne uvijek zatvorena; doista, samo su jedna mogla ostati zatvorena, kroz koje je Jednorođeni od Djevice rođen bez gubitka genitalne netaknutosti (per quam sine dispendio claustrorum genitalium virginis partus exivit). (16)

Tako je važna Rimska sinoda proklela zasvagda (Anathema Maranatha) svakoga tko negira da je Marija "rodila Boga bez korupcije". http://www.newadvent.org/cathen/15448a.htm

Papa Pavao IV predbacuje onima koji negiraju da blažena Djevica Marija "nije zadržala svoje djevičanstvo prije rođenja, tijekom porađanja i vazda nakon rađanja (bebe Isusa)."

Konstitucija "Cum quorumdam hominum" osuđujući pogreške unitarizma Pape Pavla IV ozbiljno upozorava sve one koji negiraju da Blažena Djevica Marija "nije zadržala netaknutu nevinost prije rođenja, tijekom porađanja i trajno nakon rođenja."

Vjerojatno se cijela ta zavrzlama i svađe oko Marijina vazda djevičanstva odnosi na onaj tekst Izaije ("djevojka je rodila Emanuela"), koji su Grci kršćani shvatili pa preveli kao "djevica će roditi Boga nakon 700 godina bez ikakva učešća muškarca", pa su osim bukvalnog smisla da će žena roditi bez muškarca, umetnuli još jedno svoje super-bukvalno tumačenje, da će djevica porađati i ostati djevicom nakon poroda Boga - još par čudesa za fascinirat čitatelje - da se naglasi Isusovo božansko podrijetlo i neokaljanost "prljavim ljudskim seksom".

Epiphanius of Salamis (310/320-403)

On tvrdi da lavica izbaci maternicu i jajnike skupa s mladunčetom, jer ih mladunče razdere zubima i kandžama iznutra (lol), a kako je Isus lav Jude po Bibliji, onda, po toj "logici", niti Marija nije mogla opet začet...

Svetac Toma Akvinac - doktor teologije : "Isus nije htio narušiti slavu svoje majke, kod poroda", "nauštrb njezina djevičanstva", "On koji je došao uništiti korupciju svijeta, nikako ne bi prije toga uništio njezino djevičanstvo!"

Crkvenjaci su se opako svađali po pitanju Marijina himena, pa nije jasno je li pobijedila opcija super elastičnog himena ili teleportacije Isusa ili neka treća prema čudnim putevima Gospodnjim na ovaj svijet. Ostaje i problem da brak Josipa i Marije nije bio konzumiran, tako da, po crkvenom zakonu, nikad nije niti sklopljen. Možda otuda izostaje opis Marijine svadbe i stalno se ponavlja da su oni zaručnici, vječni djevičanski zaručnici.... Moderni apologeti se zaklinju i podvaljuju da je zaručništvo u to doba bilo "još više nego brak" (radi izbjegavanja da je Isus izvanbračno dijete, što je po crkvenjacima velika sramota, "kopile" itd.).

Današnji teolozi bježe od ove teme ko vrag od tamjana. Iako su kreirali čak svoju kvazi-logiju: MARIOLOGIJU, koja se bavi isključivo teološkim naklapanjima o Isusovoj majci Mariji, pitanje njezina himena se vješto, lukavo, uporno i sistematski mimoilazi. Nije politički korektno (niti uputno radi apsurdnosti), to stoljetno nakaradno inzistiranje na božanskoj neproderivosti himena. Zato vele npr. ovako:

Teolog-mariolog Rahner tvrdi da nije potrebno dalje spekulirati kako je točno izgledalo Marijino djevičanstvo (primjerice, pitanje nepovredivosti himena virginale).

Tu se završava svaka današnja raspra o vazda djevičanstvu Marijinome. Njezin čarobni himen se mete pod tepih i ne dira. Ali ostaje kao dogma u koju katolik MORA vjerovati ako ne želi u pakao nego u raj.

"Svakako je važno da se Marijino djevičanstvo, napose ono u porodu, ne može shvaćati kao nekakav potpuno drukčiji porod od uobičajenoga (npr. rađanje bez bolova), jer bi se time ugrozila sama činjenica ljudskosti njezina majčinstva."

Ovo je klasično izbjegavanje teme. Nešto se nabaci, pa brzo prijeđe na "bolove pri rađanju", i na kraju prikaže kao da se vodila konkretna rasprava. Nekako Isus mora bit i Bog i čovjek, normalno rođen, ali i čarobno. Naime, ako je Marija "bezgrješno začeta" kad su je začeli njezin otac i majka, onda ona ne potpada pod Evinu kletvu, koju je izrekao Bog, da će otad žene vrlo bolno rađati djecu. No to bi od Marije načinilo neljudskog monstruma, unaprijed umjetno kreiranog i pročišćenog frika, koji uopće ne nalikuje normalnim majkama, nego je nekakva plastična Božica (ili muslimanska hurija), s kojom se vjernice ne bi mogle poistovjetiti. Tako se mulja i s time.

"Osim toga, Marijino majčinstvo treba uvijek promatrati u svjetlu spasenjskoga događaja Isusa Krista, njegove muke i smrti."

Jašta. Treba to promatrati u sferi ostalih apstraktnih teoloških laprdanja, pjesničkih figura, alegorija, kićenih izraza koji ništa ne znače, i predstavljaju prelijevanje iz šupljega u prazno tj. teološko muljanje mlaćenjem prazne slame.

Još jedno čudesno začeće


Pričice o čudesnim začećima / rađajućim djevicama uopće nisu originalne. Evo vrlo slične priče iz Starog Testamenta. Prekopirana je i umjesto Samsona imamo sada Isusa. Uočite da se muškarac - njezin muž - spominje po svom imenu, a majka - bivša nerotkinja koja rađa slavnoga sina Samsona - je ostala bezimena, nebitna, drugotna žena:

Navještenje Samsonova rođenja
A bijaše neki čovjek iz Sore, od Danova plemena, po imenu Manoah. Žena mu bila nerotkinja i nije imala djece.

NEROTKINJA
Toj se ženi ukaza Anđeo Jahvin i reče joj:

ANĐEO SE UKAZAO NEROTKINJI (u priči se kaže samo žena Manoahova, niti ime joj se ne spominje)

"Ti si neplodna i nisi rađala. Ali se odsad pazi: da ne piješ ni vina ni žestoka pića i da ne jedeš ništa nečisto.
ČISTA I BEZGRIJEŠNA

Jer, zatrudnjet ćeš, evo, i rodit ćeš sina.
RODIT ĆEŠ SINA - BOG JOJ OTVARA UTROBU
I neka mu britva ne prijeđe po glavi, jer će od majčine utrobe dijete biti Bogu posvećeno - bit će nazirej Božji i on će početi izbavljati Izraela iz ruke Filistejaca."
BIT ĆE NAZIREJ - (pretvoreno poslije u Nazarećanin ?!) - BOŽJI POSVEĆENIK - (MESIJA=KRIST koji izbavlja Izraelce od stranog neprijatelja!)

Anđeo se javlja i drugi put
DRUGO UKAZANJE ANĐELA I SUPRUGU (nije Josip nego Manoah)

Tada reče Manoah Anđelu Jahvinu: "Rado bismo te ustavili i pogostili jaretom." Anđeo Jahvin nato će Manoahu: "Sve da me i ustaviš, ja ne bih jeo tvoga jela; nego ako želiš žrtvovati paljenicu, prinesi je Jahvi." Kada se poče dizati plamen sa žrtvenika k nebu, podiže se Anđeo Jahvin u tome plamenu. Kad to vidješe Manoah i njegova žena, padoše ničice.


JOŠ JEDAN PAR KOJI JE VIDIO BOGA - IAKO "NITKO NE MOŽE VIDJETI BOGA I PREŽIVJETI."

"Zacijelo ćemo umrijeti", reče ženi, "jer smo vidjeli Boga." "Da nas je htio usmrtiti", odgovori mu žena, "ne bi iz naše ruke primio paljenice ni prinosa i ne bi nam dao da sve to vidimo niti da takvo što čujemo." Žena rodi sina i nadjenu mu ime Samson.


Jahve pohodi ženu i ona zatrudnje! To je dar Jahvin.



Samuel I (2; 20 - 21)

A Eli bi blagoslovio Elkanu i njegovu ženu govoreći: "Neka ti Jahve dade poroda od te žene na uzdarje za dar što ga je dala Jahvi." Nato bi se vraćali svojoj kući. Jahve pohodi Anu i ona zatrudnje i rodi još tri sina i dvije kćeri..

I još jedno djevičansko začeće (!)


Sopanima (žena Noinog brata Nira), u drugoj knjizi Henoka, još je jedna "bezgrješno začeta".
http://en.wikipedia.org/wiki/Melchizedek

Melkisedek bijaše jedini sin Sofonime (ili Sopanime), supruge Nira, brata Noe. Sopanima je začela 'ne poznavši' oca, a dijete izađe iz majke nakon što je umrla i sjede pored njezina leša, fizički već razvijeno, obučeno, govoreći i blagoslivljajući Gospodina, označeno znakom svećenstva.

Melkisedekova majka je djevica koja je začela jedinog sina prvorođenca bez muškarca!
Kako je Isus reda Melkisedekova - očito je morao i on biti rođen od djevice koja nije poznala muškarca i "prljavštinu spolnog odnosa".

A neki misle da je priča o Blaženoj Djevici originalan potez Božji, nikad viđen prije toga i rezerviran samo za njegova sina Isusa Krista.

Zakleo se Jahve i neće se pokajati: "Dovijeka ti si svećenik po redu Melkisedekovu!" Gospodin ti je zdesna, on će oboriti kraljeve u dan gnjeva svojega. On će sudit' narodima: bit će trupla na gomile, po svoj zemlji raskoljenih glava.
Psalam 110

Tako i Krist ne proslavi sam sebe postavši svećenik, nego ga proslavi Onaj koji mu reče: Ti si sin moj, danas te rodih, po onome što pak drugdje veli: Zauvijek ti si svećenik po redu Melkisedekovu. On je u dane svoga zemaljskog života sa silnim vapajem i suzama prikazivao molitve i prošnje Onomu koji ga je mogao spasiti od smrti. I bi uslišan zbog svoje predanosti: premda je Sin, iz onoga što prepati, naviknu slušati i, postigavši savršenstvo, posta svima koji ga slušaju začetnik vječnoga spasenja - proglašen od Boga Velikim svećenikom po redu Melkisedekovu.

Poslanica Hebrejima 3,15

Zaboravna Marija i Josip


Promotrimo sljedeću pričicu:
Marija nađe Isusa u Hramu kako razgovara s rabinima:

Kad mu bijaše dvanaest godina, uziđoše po običaju blagdanskom. Kad su minuli ti dani, vraćahu se oni, a dječak Isus osta u Jeruzalemu, a da nisu znali njegovi roditelji. Uvjereni da je među suputnicima, odoše dan hoda, a onda ga stanu tražiti među rodbinom i znancima. I kad ga ne nađu, vrate se u Jeruzalem tražeći ga. Nakon tri dana nađoše ga u Hramu gdje sjedi posred učitelja, sluša ih i pita. Svi koji ga slušahu bijahu zaneseni razumnošću i odgovorima njegovim. Kad ga ugledaše, zapanjiše se, a majka mu njegova reče: "Sinko, zašto si nam to učinio? Gle, otac tvoj i ja žalosni smo te tražili." A on im reče: "Zašto ste me tražili? Niste li znali da mi je biti u onome što je Oca mojega?" Oni ne razumješe riječi koju im reče.
(Lk 2, 42-50)
 photo angel22_zpsc35b19e1.gif
Marija ne razumije. Josip ne razumije (za kojeg Marija kaže “otac tvoj”). Ne razumiju tko je Isusov Otac. A oboje ih je posjetio anđeo i sve im lijepo objasnio! Da nije bilo toga anđela, Josip bi se bez po' muke odrekao svoje trudne zaručnice i izručio je javnoj osudi (kamenovanju). Čudno da se niti Marija niti Josip ne sjećaju tog jedinstvenog događaja kakav je djevičansko začeće njihova Sina ! Zaboraviše i na zlato i ostale poklone od "sveta tri kralja" (ili mudraca). Zaboga, pa po katoličkim teolozima, vječni sveti zaručnici su se upravo poradi Isusa odrekli bilo kakvoga seksa do smrti, kako bi, eto, sačuvali bračnu/zaručničku svetost poradi svoga Božanskoga po-Sinka itd....

... Marija ujedno naziva Josipa Isusovim ocem. Jao, sve je 'zaboravila'.
Zaboravila je ona i riječi Elizabete:

i povika iz svega glasa: "Blagoslovljena ti među ženama i blagoslovljen plod utrobe tvoje! Ta otkuda meni da mi dođe majka Gospodina mojega? Gledaj samo! Tek što mi do ušiju doprije glas pozdrava tvojega, zaigra mi od radosti čedo u utrobi. Blažena ti što povjerova da će se ispuniti što ti je rečeno od Gospodina!"
(Lk 1, 42-44).

Neproderivi papir od Međugorske Gospe s nevidljivim tajnama (=Isusove krvave kataklizme i pogromi po Zemlji)

Gospa je mladoj vidjelici povjerila posljednju, desetu tajnu i ostavila joj “predmet” koji već više od tri desetljeća raspiruje maštu praznovjernih međugorskih poklonika. O čemu je riječ? Riječ je o “ tajanstvenom predmetu”, veličine A4 papira, koji "nije zemaljskoga podrijetla i ne zna se od kakve je tvari napravljen". Bjelkaste je boje i ima pomalo neobično svojstvo - može se zgužvati, saviti i ni na koji način potrgati. Neuništiv je. Kao djevičnjak Blažene Vazda Djeve.

Kad bi taj papir bio predan kakvom laboratoriju, i fizičari ostali zapanjeni kršenjem prirodnih zakona, odmah bi cijeli svijet doznao o tome čudu i svi bi se pokrstili i pošli u Hercegovinu na hodočašća po brdima.

Cijeli svijet bi se pokajao i spasio od paklenog ognja.

Ali vidjelica Mirjana je tu bilježnicu zagubila.... ili nikad nije ni imala...



"Ono što ste mogli čitati o mojim "religioznim uvjerenjima" je, naravno, laž. Laž koja se sustavno ponavlja ! Ja ne vjerujem u osobnog Boga, i to nikada nisam tvrdio, već sam to svima jasno stavio na znanje. Ako ima išta u meni što se može nazvati religioznim, to je onda bezgranično divljenje nad strukturom svijeta, toliko koliko nam to naša znanost može razotkriti."
"Ideja osobnog Boga mi je sasvim strana i čak izgleda naivno."

[Albert Einstein, 1954, od Alberta Einsteina: Ljudska strana, uredila Helen Dukas i Banesh Hoffman, Princeton University Press]

"Riječ 'Bog' za mene nije ništa više od izraza i proizvoda ljudskih slabosti, a Biblija kolekcija časnih, no i dalje primitivnih legendi koje su prilično djetinjaste. Nikakva interpretacija, koliko god suptilna ona bila, ne može (me) uvjeriti u suprotno", napisao je Einstein tada u pismu filozofu Ericu Gutkindu.

The word God is for me nothing more than the expression and product of human weakness, the Bible a collection of honorable, but still purely primitive, legends which are nevertheless pretty childish. No interpretation, no matter how subtle, can change this for me. For me the Jewish religion like all other religions is an incarnation of the most childish superstition. And the Jewish people to whom I gladly belong, and whose thinking I have a deep affinity for, have no different quality for me than all other people. As far as my experience goes, they are also no better than other human groups, although they are protected from the worst cancers by a lack of power. Otherwise I cannot see anything "chosen" about them.

Einstein, sam Židov, veli da Židove ne drži da imaju drugačije kvalitete od ostalih ljudi, i jedino što ih drži trenutno boljima od drugih naroda, je trenutni nedostatak (političke) moći. Inače ne vidi ništa "izabrano" u njima. Židovska religija mu je, kao i sve ostale religije, inkarnacija najdjetinjastijeg praznovjerja.

Kada su kolale glasine 1945. da ga je Isusovac pokrstio, Einstein zagrmi: "Nikad nisam razgovarao s Isusovcem u svom životu i zapanjen sam drskošću onih koji govore takve laži o meni. Sa motrišta Isusovca, ja sam, naravno, i oduvijek sam bio, ateist."
[Albert Einstein govori Guy H. Raner Jr, 2.6.1945. Članak u "Skeptic magazine", Vol. 5, br.2, 1997.]



Post je objavljen 03.09.2018. u 14:18 sati.