Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/agropolitika

Marketing

PRIJAVE ZA IZVRSNOST I ETIČNOST U TURIZMU


IZ SAD-A VIŠE 23 POSTO TURISTA U HRVATSKOJ

Svjetska turistička organizacija (UNWTO) objavila je sredinom kolovoza poziv za prijave na 15. izdanje UNWTO nagrada za izvrsnost i inovacije u turizmu i 3. izdanje UNWTO nagrade za etičnost
Prijave na natječaj traju do 31. listopada 2018, finalisti će biti poznati u prosincu 2018., a pobjednici će biti proglašeni u siječnja 2019. godine za vrijeme međunarodnog turističkog sajma u Madridu (FITUR). Time UNWTO želi dati priznanje javnom i privatnom sektoru te nevladinim organizacijama za njihov doprinos konkurentnom i održivom razvoju turizma na lokalnoj, regionalnoj i međunarodnoj razini. Navedeni doprinos treba biti u skladu s Globalnim etičkim kodeksom u turizmu : link ; https://mint.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/101213-unwto-kodeks.pdf kao i principima Ciljeva održivog razvoja ( engleski akronim: SDG) više na linku: https://www.un.org/sustainabledevelopment/sustainable-development-goals/ .

UNWTO je 2016. godine odlučio nagrađivati, osim inovacija i izvrsnosti, i etično ponašanje u turizmu. Na ovaj se natječaj mogu prijaviti isključivo predstavnici privatnog sektora, koji su ujedno potpisnici Globalnog etičkog kodeksa za turizam.

Više informacija kao i dokumenti potrebni za prijavu za ove nagrade dostupno je na linku:
http://know.unwto.org/webform/15-unwto-awards-call-applications
te http://ethics.unwto.org/event/2019-unwto-ethics-award-call-applications

IZ SAD-A 23 POSTO TURISTA VIŠE

Hrvatska turistička zajednica i ove se godine predstavila na Virtuoso Travel Weeku, najznačajnijem turističkom događaju na američkom kontinentu, koji se održao 30. put od 11. do 17. kolovoza u Las Vegasu. Taj događaj okupio je predstavnike najutjecajnijih turističkih subjekata specijaliziranih za luksuzna i iskustvena putovanja, a ove je godine zabilježena rekordna posjećenost s više od 6000 sudionika iz 100 zemalja svijeta.
„SAD-a za nas predstavlja izuzetno važno tržište s kojeg na godišnjoj razini ostvarujemo visoke dvoznamenkaste stope rasta. Potencijali daljnjeg razvoja postoje zbog čega je strateški važno jačati promotivne aktivnosti i poziciju Hrvatske na ovom velikom tržištu. Sigurno je da pozitivnim trendovima značajno može pridonijeti naša kvalitetna suradnja s velikim turoperatorima i udruženjima, poput mreže Virtuosa koja ima partnere i suradnike u više od 50 zemalja svijeta“, poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić. Direktor je rekao kako je u dosadašnjem dijelu godine s tržišta SAD-a ostvareno 373.000 dolazaka što je više za 23% i 1.058.000 noćenja što je više za 18%, a navedeni rezultat ovo tržište svrstava u najbrže rastuća tržišta u 2018. godini.
Među brojnim sudionicima Virtuoso Travel Weeka su i predstavnici hrvatskog turističkog sektora su održali brojne sastanke s predstavnicima turističkih subjekata specijaliziranih za luksuzna putovanja iz SAD-a, Kanade, Latinske Amerike, Australije i Novog Zelanda te ih upoznali s novostima u turističkoj ponudi Hrvatske.
Ina Rodin, direktorica predstavništva HTZ-a u New Yorku, naglasila je kako su udružene marketinške aktivnosti s Virtuosom jedan od ključnih prioriteta promocije Hrvatske na američkom tržištu. „Popularnost Hrvatske i rast potražnje za našom zemljom unutar Virtuoso mreže bilježi rast od oko 28 posto. Odličnu poziciju Hrvatske dodatno potvrđuje godišnje istraživanje Virtuosa prema kojem je Hrvatska uvrštena među top 10 destinacija u čak tri kategorije, odnosno u kategoriji najbrže rastuće destinacije, najpopularnije destinacije za tzv. millenials putnike te u kategoriji najpopularnije internacionalne destinacije“, izjavila je direktorica Rodin.
Sa 17.500 turističkih savjetnika iz 50 zemalja, godišnjim prometom koji iznosi više od 23,7 milijarde američkih dolara te portfeljem s više od 1.700 partnera među kojima su hoteli i resorti, zrakoplovne kompanije, kompanije za krstarenja, onsite turističke agencije i turističke zajednice, Virtuoso je jedna najznačajnijih organizacija u segmentu luksuznih putovanja. Hrvatska u ovoj mreži ima ukupno šest članova, a osim Hrvatske turističke zajednice to su Leonidas Travel DMC, Calvados Club, Fortuna Travel, Hotel Villa Dubrovnik i Boutique Hotel Alhambra – Lošinj Hotels & Villas. Informacije su to iz ministarstva turizma.


Post je objavljen 23.08.2018. u 12:11 sati.