Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/agropolitika

Marketing

ŽUPANIJSKI SUD ZABRANIO ŠTRAJK U Croatia Airlines -u



ZAHTIJEV NEZADOVOLJNIH ZAPOSLENIKA JE – KOMPETENTNA UPRAVA


Županijski sud u Zagrebu u utorak 7.8. izrekao je zabranu štrajka u nacionalnoj zrakoplovnoj kompaniji Croatia Airlines čiji je početak bio najavljen za 8.8.
Razlog zabrane je financijska šteta koju bi štrajk prouzročio, kao i zbog putnika koji bi ukidanjem oko 70 % letova bili oštećeni.
Sindiklni čelnici su razočarani sudskom odlukom o zabrani štrajka.Na sudu se 8. 8. nastavlja ročište o zakonitosti štrajka u Croatia Airlinesu
Sindikati zahtijevaju novu kompetentnu upravu, a onda novi kolektivni ugovor.
Drugim riječima školovani piloti i mehaničari žele da Upravu čine ljudi obrazovani u vremenu realnih tehnologija i s kojima mogu ravnopravno razgovarati i lako surađivati.

Sindikalni čelnici zrakoplovne kompanije postavljaju pitanje - kako se u demokraciji nezadovoljni radnici mogu boriti za svoja prava ako sud zabranjuje štrajk?
No, treba podsjetiti u Croatia Airlinesu ideja štrajka nastala je radi šutnje od strane premijera RH i resornog ministra, čiji su odgovor djelatnici i predstavnici sindikata nacionalne kompanije razumno vrijeme čekali, ali ga nisu i dočekali. (mzz)



TKO JE AKTUALNI PREDSJEDNIK Uprave Croatia Airlinesa Jasmin Bajić?
U intervju vođenom 2011. za specijalist.hr, između ostaloga o sebi je rekao slijedeće:
Završio sam Ekonomski fakultet u Sarajevu, smjer marketing. Za vrijeme studija radio sam na Radio Sarajevu kao vanjski suradnik i novinar, ali nikad nisam razmišljao da ostavim ili promijenim fakultet. Prioritet je uvijek bio završiti započeto.

Prije 17 godina dolazim u Zagreb gdje ne poznajem nikoga te se javljam na natječaje za posao. Primljen sam istovremeno na 3 radna mjesta, plan i analiza u Vinogradskoj bolnici, komercijalni direktor u Elektri Virovitica te referent u planu i razvoju u Croatia Airlinesu gdje se i zapošljavam. Počeo sam kompletno ispočetka kao referent. Početi ispočetka je puno lakše kad proživiš rat i vidiš da sve materijalno nema smisla, da jedna granata uništi i život, a kamoli ne materijalne stvari. Naravno, dosta ovisi i o osobi, kako nešto prihvaća. Nikad nisam sumnjao u moje sposobnosti te sam bio svjestan kako se u novoj situaciji mora funkcionirati na najbolji mogući način.
U Croatia Airlinesu za godinu dana postajem Voditelj odjela, a zatim Voditelj službe kompanijskog planiranja što je pozicija s koje su upozna cjelokupno poslovanje zrakoplovne kompanije. 2004. godine postajem Direktor sektora upravljanja mrežom. Tamo sam, među ostalim, razvio sustav profitabilnosti ruta koji se i danas koristi.
Nakon toga bio sam Voditelj poslova mrežnog kontrolinga, a danas sam Financijski direktor te sam odgovoran za cjelokupno financijsko poslovanje Croatia Airlinesa. S današnje perspektive mogu reći da prethodno poznavanje proizvoda i kompanije daje velike prednosti kod vođenja financija jer imaš kompletnu sliku, od prihodovnih potencijala nadalje.
Također, u posljednje 3-4 godine s kolegama sam objavio 15-ak recenziranih znanstvenih radova u zemlji i inozemstvu vezano za promet i ekonomiju (tržišno pozicioniranje i ekonomiku).
Izvor :https://www.specijalist.hr/hr/info-centar/.../intervju-moja-karijera-jasmin-bajic/

U biografiju predsjednika Uprave Jasmina Bajića ulazi i slijedečće: Izabran je za predsjednika Uprave Croatia Airlinesa u studenom 2017. godine, a u Croatia Airlinesu zaposlen je 1995. godine. Tijekom više od 23 godine provedenih u Croatia Airlinesu obavljao je različite menadžerske funkcije, uključujući korporativno planiranje, strategiju, planiranje flote, upravljanje mrežom, financije i kontroling. Prije imenovanja na dužnost predsjednika Uprave Croatia Airlinesa bio je direktor Kontrolinga i unutarnje revizije, a tijekom svog dosadašnjeg rada bio je aktivan i u znanstvenoistraživačkom radu na području zrakoplovne industrije te je objavio gotovo 30 publikacija. Potkraj ožujka 2018. Jsmin Bajić izabran je u upravno tijelo Europske udruge regionalnih avioprijevoznika (ERA - European Regions Airlines Association) na mandat od tri godine.Međunarodna organizacija ERA (www.eraa.org) neprofitna je udruga osnovana 1980. godine i zastupa europsku zrakoplovnu industriju. Glavni je cilj ERA-e poboljšanje uvjeta poslovanja europskoga zračnog sektora, a svojim članstvom pokriva cjelokupnu avioindustriju s 50 predstavnika zrakoplovnih kompanija i 140 pružatelja usluga u zračnom prometu, uključujući proizvođače zrakoplova i motora, zračne luke, pružatelje usluga i dobavljače iz cijele Europe.





Post je objavljen 08.08.2018. u 09:00 sati.