Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/knjigoljub

Marketing

JAD I BIJEDA MEDIJA



JAD I BIJEDA MEDIJA

Početkom ljeta mediji redovito objavljuju preporuke štiva za čitanje.

U ne tako daleka vremena, kad je tim medijima još bilo stalo i do čitateljstva i do vlastitih kakvosnih standarda, te su preporuke pisali autori koji su prethodno zaista i pročitali knjige koje preporučuju za ljetno čitanje.

A danas, jedan za drugim, i tiskani i elektronički mediji nam umjesto tekstova koji bi sadržavali nečiji kratak osvrt i dojam o prethodno pročitanoj knjizi koju se preporučuje naprosto isporučuju propagandne popise izdavačkih noviteta s izdavačevom rečenicom-dvije o toj knjizi, od kojih neke čak još nisu ni stigle iz tiskara.

JAD I BIJEDA.

Ali i dokaz nepoštivanja vlastite publike.

Ali i dokaz da ti mediji književnost smatraju nebitnom, i dokaz da te tekstove preporuka smatraju nužnim zlom, ali ih eto ipak uvrštavaju, u nadi da će možda uspjeti nekoga zavarati i da će netko pomisliti da oni knjigu i čitanje smatraju bitnima.


Post je objavljen 16.07.2018. u 06:06 sati.