Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/hms

Marketing

PRIJAVE ZA DRŽAVNO PRVENSTVO JOŠ TJEDAN DANA, DO 22.4., A ZA ZAGREB MAŽORET-FEST DO 15.4.



RASPORED NATJECANJA PRVOG KORAKA



RASPORED NATJECANJA PRVOG KORAKA

subota 14.4. Preko, Otok Ugljan
u 11:00 sati
Školska sportska dvorana Preko
Cesta Hrvatskih branitelja 39H
23273 Preko (Ugljan)

nedjelja 15.4. Sesvete
u 11:00 sati
Sportska dvorana Novi Jelkovec
Ulica Vladimir Stahuljaka 1a
10360 Sesvete

subota 21.4. Vinkovci
u 15:00 sati
Dvorana Osnovne škole A.G.Matoš
Ohridska ulica 1
32.100 Vinkovci



ROK ZA PRIJAVU ZAGREB MAŽORET-FESTA 15.4.


(kliknite na sliku da ju povećate)

Dragi prijatelji,
Zagreb je već godinama sjedište Europske mažoret asocijacije, te je bio organizator brojnih međunarodnih i državnih prvenstava mažoretkinje, festivala i smotri. Opravo zato odlučili smo organizirati

MEĐUNARODNI ZAGREB MAŽORET-FEST

na kome ćemo okupiti mažoretkinje iz raznih dijelova Europe da bi kroz dvodnevno druženje, zabavu i nastupe još više produbili međusobne prijateljske odnose.

Festival će se održati

12. i 13. svibnja 2018.

i to na nekoliko atraktivnih lokacija u Gradu Zagrebu:
na Trgu bana Jelačića, na Gornjem Gradu, Zrinjevcu, Bundeku, Jarunu i parku Maksimiru.

Na svim ovim lokacijama imat ćemo nastupe u obliku „mini-turneje“ po Zagrebu.

U međuvremenu ćemo se dobro zabaviti, fino jesti i družiti se.

ZA INOZEMNE GRUPE
Dolazak 12.5.2018. (subota) oko 14 sati
- nastup u subotu 12.5.
- prije odlaska u Bazu slobodno vrijeme u Zagrebu (možemo organizirati i obilazak grada)
- pred večer odlazak u Bazu Zagrebačke mažoretkinje će organizirati smještaj u svojoj Bazi (molimo da uzmete posteljinu, deku i jastuk). Smještaj za sve sudionike organizira se u sobama od 6 do 12 kreveta, voditelji su zajedno sa mažoretkinjama u istoj sobi.
- Zagrebačke mažoretkinje u Bazi organiziraju večeru (roštiljadu za učesnike uz tulum) u subotu, te doručak i ručak u nedjelju
- polazak iz Baze u jutarnjim satima u nedjelju
- nastupi u nedjelju na nekoliko lokacija u Zagrebu
- ručak
- središnji nastup
- odlazak u popodnevnim satima

ZA GRUPE IZ HRVATSKE
Dolazak 13.5.2018. (nedjelja) u prijepodnevnim satima
- nastupi u nedjelju na nekoliko lokacija u Zagrebu
- ručak u nedjelju za sve učesnike
- odlazak u popodnevnim satima


ZA SVE GRUPE
- grupe same snose trošak autobusa
- Zagrebačke mažoretkinje organiziraju garderobe za učesnike, parkiranje autobusa, te prehranu (o trošku Zagrebačkih mažoretkinja), kao i smještaj za inozemne grupe u svojoj Bazi
- maksimalni broj učesnika je 20 osoba po grupi, uključujući voditelje i vozače (ukoliko grupa ima manje od 17 mažoretkinja koje nastupaju, maksimalni broj je broj mažoretkinja + 3 osobe)

Sam festival će biti brdo zabave, kratki nastupi na više lokacija u Zagrebu, te prilika da se svi dobro družimo i zabavimo, kao i da produbimo naše prijateljstvo

Ukoliko želite biti dio ovog događaja popunite prijavnicu i pošaljite ju na naš e-mail, fax ili adresu. Ukoliko želite kandidirati sa više sastava, tj. različitih dobnih razreda, pošaljite onoliko prijavnica sa koliko sastava želite doći). Prijava ne znači automatsko sudjelovanje i odabir, iako će velika većina timova biti odabrana za sudjelovanje.

Zagreb_majorettes@yahoo.com
ili fax: 01/34-65-886
ili adresu: Trebež 25
Najkasnije do 15. travnja 2018.

Po pristiglim prijavama, Savjet Zagrebačkih mažoretkinja odlučiti će koje grupe će sudjelovati na festivalu (obzirom na limitiranost broja sudionika), te će Vam se poslati sve povratne informacije i detalje.

Više informacija možete dobiti na telefon 01/34-65-886 (radni dan od 8:30 do 16:30) ili na e-mail: Zagreb_majorettes@yahoo.com

Za Zagrebačke mažoretkinje:
Alen Šćuric

PRIJAVNICA ZA SUDJELOVANJE
na 2018 ZAGREB MAŽORET-FESTU

PRIJAVNICU MORATE POSLATI DO 15.4.2018.

Ime tima:
Dobni razred:
Mobitel:
e-mail:

Broj osoba koje dolaze:
Mažoretkinja:
Treneri i pratnja:
Vozači:

Potpis i pečat odgovorne osobe



ROK ZA PRIJAVU DRŽAVNOG PRVENSTVA 22.4.



RASPIS 22. DRŽAVNOG PRVENSTVA MAŽORETKINJA REPUBLIKE HRVATSKE

Mjesto održavanja prvenstva: Župa Dubrovačka
Lokacija: Sportska dvorana, Dr.A.Starčevića 84, 20207 Mlini
Datum: 5. i 6. svibnja 2018.
Vrijeme akreditiranja: subota 5.6.2018. od 13:00-14:00 sati
ili nedjelja 6.5.2018. od 7:30-8:00 sati
Posljednje moguće vrijeme dolaska na akreditiranje: nedjelja 6.5.2018. u 7:45 sati

Okvirna satnica
Ždrijebanje vrijeme i mjesto biti će objavljeni na blogu HMS-a
Priprema borilišta i moguć ulazak u dvoranu 5.5. od 12:00 sati
Službeni treninzi 5.5. od 13:00-21:00 sat
Izvanredna Skupština HMS-a 5.5. 15:00 sati
Prijem kod gradonačelnika 5.5. u popodnevnim satima
Otvaranje prvenstva 6.5. 9:00-10:00 sati
Prvi korak 6.5. 10:00-11:00 sati
Neformacije 6.5. 11:00-13:00 sati
Stanka za ručak 6.5. 13:00-15:00 sati
Formacije koreogafija 6.5. 15:00-17:30 sati
Stanka i tulum 6.5. 17:30-18:30 sati
Proglašenje pobjednika 6.5. 18:30-19:30 sati
Zatvaranje dvorane 6.5. u 21:00 sat
Ova satnica rađena je temeljem procjene. Satnica će se mijenjati i definirati nakon što se zaprime sve prijave.

OPĆI UVJETI SUDJELOVANJA NA PRVENSTVU I SMOTRI
• Na Prvenstvu mogu sudjelovati samo punopravni članovi HMS-a, dok pridruženi članovi mogu sudjelovati na Prvenstvu temeljem odluke Upravnog odbora HMS-a. Na pripadajućoj smotri bezuvjetno mogu sudjelovati pridruženi članovi, a nečlanovi HMS-a na istoj mogu sudjelovati samo temeljem odluke Upravnog odbora HMS-a.
• SASTAV KOJI SE PRIJAVI može odustati ili izvršiti izmjenu prijave do zadnjeg dana roka prijave, tj. 22.4.2018. NAKON OVOG ROKA PRIJAVE SU KONAČNE i sastavi ne mogu odustajati ili mijenjati prijave. Sastav koji to ipak učini biti će diskvalificiran i HMS-u će platiti sve takse kao da je na natjecanju sudjelovao.
Ova odluka temelji se na Natjecateljskom pravilniku. Naime, temeljem prijava HMS angažira potreban broj sudaca, tehničkog osoblja, osiguranja itd. Također organizira svu logistiku (priznanja, ocjenjivačke listiće, akreditacije, medalje, potrošni materijal, tonere, papir...). Ovog troška ne bi bilo da se sastav ne prijavi tj. da se po registracijama planira manji broj sudionika. Konačno izmjene nisu moguće niti sa pozicije možebitnih makinacija oko registracija (registriranje u kategorijama koje se pokažu kao slabije, ili odustajanje radi preteških kategorija isl.) a što je regulirano Kodeksom sudaca i delegata HMS-a. Kao krajnji argument postoji i mogućnost neodržavanja pojedinih kategorija zbog otkazivanja ili promjena.
• Sve prijave i informacije dobivaju se u tajništvu HMS-a (Trebež 25, tel. i fax. 01/34-65-886).
• Sve detaljne informacije o borilištu, satnici, uvjetima, te detaljan podsjetnik dobiti ćete u 31. broju forme, koja izlazi krajem travnja 2018.
• Izgled borilišta v. dolje
• Play-back mora biti na CD-u. Od 2006. savez ne prihvaća MD ili audio-kazetu. Za probleme reprodukcije kompjuterski kopiranih CD-ova ili negativne bodove zbog loše snimke ili nosača zvuka, ne odgovaramo.
• SVE UPLATE KAO ŠTO SU STARTNINE, REGISTRACIJE NATJECATELJA, ČLANARINE i sl. U KOLIKO PLAĆATE PREKO ŽIRO RAČUNA MORAJU SE UPLATITI NA ŽIRO-RAČUN NAJKASNIJE DO UTORKA 1.5.2018. Uplate nakon tog roka neće se smatrati izvršenim, pa čak niti da nam sastavi na akreditiranje donesu 5. kopiju virmana ili potvrdu nadležne ustanove, već će tim morati uplatu izvršiti u gotovini na akreditiranju, a eventualno uplaćen novac na žiro-račun vratit će se timu nakon prvenstva.
Nažalost čak i najrespektabilniji timovi su se prošlih godina pojavljivali sa potvrdama uplate, da bi se na koncu ustanovilo da uplata nije bila izvršena.

SVI OSTALI PODACI POSLENI SU UZ RASPIS





NATJECATELJSKE ISKAZNICE
SVAKA MAŽORETKINJA NA BORILIŠTU MORA IMATI ISKAZNICU!

Od 2009. godine uvela se funkcija suca-startera koji je jedan od sudaca HMS-a. SVAKA MAŽORETKINJA U RUCI MORA DRŽATI NATJECATELJSKU ISKAZNICU KOJU POKAZUJE SUCU PRIJE IZLASKA NA STAGE (u zoni C, netom prije izlaska u zonu B1 – tj. dok čeka 2. u redu za nastup). POTOM TRENER KUPI SVE ISKAZNICE I SASTAV JE SPREMAN ZA NASTUP. Sastavi koji neće imati natjecateljske iskaznice mogu biti diskvalificirani!
ROK ZA IZDAVANJE NATJECATELJSKIH ISKAZNICA

Natjecatelji koji se prvi puta registriraju
- redovna registracija do 22.4.2018.
# cijena 25,00 kn
# potrebno dostaviti:
* dvije fotografije veličine 30x35 mm
* dokument u kojem je vidljiv matični broj ili OIB (domovnica, rodni list, kopija obrazaca ...)
* dokument sa originalnom fotografijom (putovnica, osobna iskaznica, index, učenička knjižica, pokaz...)
- ne prihvaćaju se fotografije prilijepljene na dokument koji ju inače ne sadrži (domovnica, zdravstvena knjižica isl.)
* obrazac za registraciju natjecatelja

- hitna registracija od 23.4.2018. do 2.5.2018.
# cijena 37,50 kn
# potrebno dostaviti: kao i za redovnu registraciju

Natjecatelji koji mijenjaju dobni razred (redovna preregistracija do 22.4.2018.)
# cijena 15,00 kn
# potrebno dostaviti:
- staru natjecateljsku iskaznicu
- jedna fotografija veličine 30x35 cm

- hitna preregistracija dobnih razreda od 23.5. do 2.5.2018.
# cijena 22,50 kn
# potrebno dostaviti: kao i za redovnu registraciju

Nije moguće izvršiti registraciju ili preregistraciju od 3. do 4.5.

- u slučaju registracije tijekom natjecanja (od 5.5. do 6.5.2018.) naplaćuje se 100% redovne cijene.



Post je objavljen 13.04.2018. u 10:33 sati.