Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/junac

Marketing

I nije zapravo o Tinderu

Taj Tinder je bezveze. Barem kod nas. Ruku na srce, naši ljudi su dosta bezveze. Seljaci su bilo po razmišljanju, bilo po odijevanju. Malograđanština izbija iz svih pora. Ljudi nemaju stila, nemaju ukusa, ne znaju biti bogati, ne znaju biti niti siromašni, imaju komplekse. Kako onda da takva platforma za pronalazak ljudi uspije u ovakvom okruženju? Ima kod nas ok ljudi, nemojte me krivo shvatit (što ćete vjerojatno htjeti), oni se u biti svode na alternativce, hipstere, pretenciozne. A sve bi to u biti trebalo biti mainstream, a ovi maloumnici koji slušaju radio Antenu (da ne spominjem i gore postaje) bi trebali biti marginalci. No, kod nas je obratno. Siromašni duhom i ukusom vladaju "gradom". Građanstvo je istrijebljeno iz Zagreba, i Hrvatske općenito. Tako da sada moram tražiti pretenciozne hipsterske birceve jer jedino ti su lijepi. Istina, morao bih malo paziti s terminologijom; pretencioznost često privlači seljake (koji su si važni i lijepi). Zato dodam ovo "hipsterski" pa da se ograničim na one domišljate, ambiciozne, koji sami imaju stila (ili su angažirali nekog tko ima stila). Dokle je došlo - pred koju godinu sam omalovažavao hipstere, sada želim biti hipster. Nikad ipak neću imati žutu adidasovu hudicu ili kožnu jaknu sa zakovicama.

Tinder je ispravno ogolio što ljudi traže u internet dateanju. Izbacio je sve one podatke o osobnosti, i stavio na stol jedino do čega je ljudima zbilja stalo - izgled.

Ma, joj, znate kaj, ne da mi se uopće pisati o tome. Nemam ni što napisati. Premalo je ljudi tamo na Tinderu da bi bio relevantan. Možda je za mlađe generacije. Od ove moje starije, previše je ljudi koji ne vjeruju u mobilne aplikacije; oni mail, fb i sl. i dalje pregledavaju u browserima. Tako se ne može. Pa i ja Tinder uopće nemam na telefonu, samo na kompu. Ne može se tako u 2018.

Post je objavljen 06.04.2018. u 14:14 sati.