Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/agropolitika

Marketing

15. MEDITERANSKI SAJAM U DUBROVNIKU SE PRIPREMA


PRIJAVE DO 10. OŽUJKA!

Od 22.-25. ožujka 2018.g., održati će se u Dubrovniku u vanjskim i unutarnjim prostora hotela Tirena - Babin kuk 15. Mediteranski sajam zdrave prehrane, ljekovitog bilja i zelenog poduzetništva.
Ova specijalizirana manifestacija profilirala se kao vrlo značajna sajamska priredba kako u Dubrovačko-neretvanskoj županiji tako i u RH na području ekološke poljoprivrede, zdrave prehrane i ostalog zelenog poduzetništva. Sajam je izložbeno prodajnog karaktera, a ulaz je za sve posjetitelje slobodan.




Na sajmu mogu sudjelovati poljoprivredni proizvođači koji imaju svu potrebnu zakonsku dokumentaciju, OPG ili registriranu tvrtku i ostalo sukladno zakonima i propisima RH. Prijava za sudjelovanje na sajmu sadrži: Presliku rješenja o upisu u : Upisnik registriranih objekata u poslovanju s hranom životinjskog podrijetla, ili Upisnik objekta odobrenih pod posebnim uvjetima ili Upisnik odobrenih objekata, te pripadajući Izvod ovisno o vrsti hrane. Subjekti koji nisu upisani u odgovarajuće upisnike, a žele učestvovati na sajmu prethodno se moraju obratiti Ministarstvu poljoprivrede, ribarstva i ruralnog razvoja (www.mps.hr) i zatražiti registraciju Voditelj sajma podsjeća sve sudionike koji će se predstaviti sa svojim proizvodima vina i alkoholna pića, na obvezu posjedovanja Prijave za upis u registar trošarinskih obveznika, da ishode odobrenja za prigodnu prodaju navedenih proizvoda kod Carinarnice Dubrovnik.
Izlagači sami dekoriraju svoj izložbeni prostor, a trebaju osigurati prekrivače za svoj izložbeni prostor preko noći, također osigurati produžne kablove, male rashladne uređaje za lako pokvarljive mliječne proizvode i sl. Raspored izlagača sastavlja organizator sajma. Potpisivanjem prijavnice podrazumijeva se da izlagač prihvaća navedene uvjete. Prijave pristigle nakon 1o. ožujka 2018.g., nažalost nećemo moći prihvatiti. Informacije na: Tel: 020/436 233; fax: 020/436 233; e-mail: mediteranski.sajam.du@gmail.com


Obrasci za prijavu na sajam su na stranici : www.mediteranski-sajam.com
Osoba za kontakt je voditelj Mediteranskog sajma mr. Vedran Kraljević mobitel 098 285 355
Mediteranski sajam priprema se u organizaciji tvrtke Dubrovnik Sun d.o.o., te u suorganizaciji Dubrovačko-neretvanske županije, Grada Dubrovnika, Hrvatske gospodarske komore – ŽK Dubrovnik, Obrtničke komore DNŽ-e, Razvojne agencije Grada Dubrovnika DURA, i Regionalne razvojne agencije Dunea d.o.o.


CIJENE SUDJELOVANJA NA SAJMU
Kotizacija za izlagače koji neće koristiti smještaj u Hotelu Valamar Club Dubrovnik (3*)na sajmu iznosi 1490.00 kn(tisuću četiristo devedeset kn) sa PDV-om. Cijena uključuje: 2m uređenog stola za 1+4 dana izlaganja na sajmu (prvi dan je rezerviran za izlagateljevo uređenje prostora), parking, dalmatinske klape koje će zabavljati izlagače i posjetitelje, te besplatan prigodni ručak u petak i subotu koji će se spravljati i dijeliti iz mega tave na trgu ispred Hotela Tirena. Izlagači koji će se odlučiti za smještaj u Hotelu Valamar Club Dubrovnik (3*)ostvaruju pravo na popust od 500 kuna na kotizaciju od strane organizatora Sajma (990 kunn sa PDV-om) uz potvrdu rezervacije i uplate smještaja koju treba poslati zajedno sa prijavnicom. Minimalna zakupnina stola je 2 m za svakog izlagača, bez obzira da li nastupa grupno ili pojedinačno. Cijena dodatnog metra stola iznosi 750 kn sa PDV-om.Cijena uključuje 1+4 dana izlaganja na sajmu.




Post je objavljen 18.02.2018. u 17:57 sati.