Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/andrea-bosak

Marketing

predstavnik stanara

Stanari zgrade biraju predstavnike stanara jer netko se mora brinuti o svemu što se u zgradi dogodi. Postoje i firme koje se time bave ali one opet traže da jedan stanar njima javlja sve što je potrebno.
U jednom ulazu kada ga pogledate već šest punih godina nitko o ničem ne vodi brigu i ulaz izgleda kao da je prošao tornado kaslići za poštu polomljeni, portafon ne radi nikome osim jednoj osobi, vreće sa smećem ostavljaju pred tuđim vratima umjesto u kontejner koji se nalazi iza zgrade, promjena jedne žarulje na stubištu naplaćuje se kao da je žarulja od suhog zlata (50 kuna). Po zakonu svi stanari ulaza imaju pravo na sastanku iznijeti svoje primjedbe, ali ovaj predstavnik stanara to ne dozvoljava i ništa ne radi osim što prijavljuje stanare kako joj drago, misleći da stanari tog ulaza ne mogu prijaviti nju.
Žalosno je gledati sve uništeno u tom ulazu i stanari nikada neće saznati koliko novaca ima na računu pričuve koju uredno plaćaju jer predstavnik stanara na postavljena pitanja ni jednom stanaru ne daje odgovor a isto kao i ona ponaša se firma s kojom je sklopila ugovor s malim brojem stanara.
Kada se pokvari lift stanari traže da pozove ovlaštenog servisera, ali predstavnik stanara ne reagira pa sami zovu servisera koji dođe te mu potpišu i nalog za naplatu opravka jer predstavnik stanara ni na njegovu zvonjavu ne reagira, najbitnije joj je samo da mjesečno prima naknadu za nerad.

Post je objavljen 08.11.2017. u 20:11 sati.