Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/iskonskipag

Marketing

PAG ZABILJEŽIO MILIJUN NOĆENJA




Svi mediji, kako tiskani tako i elektronski prenjeli su vijest kako je na području Grada Paga ostvareno milijun noćenja. Mediji navode da je to 7 % više noćenja i 6 % više dolazaka turista u odnosu na prethodnu godinu. Ukupno je zabilježeno 121 521 dolazak i 1 001 002 noćenja. Najveća povećanja u noćenjima zabilježeno je u privatnom smještaju i to 11 %, dok je 7 % noćenja više ostvareno u kampovima i hotelima.


Postom od 13.06.2017. "Di ste Pagani?" u najavi turitičke sezone, posjetivši gradsku plažu i zapušteni hotel Bellevue iznenađen zatečenim stanjem pred turističku sezonu sam ustvrdio:-"mogli ste ovo ljeto uzeti koju kunu više od turizma, ako Vam je uopće stalo do kuna, jer po ovome se stiće dojam da ih u Pagu ima na pretek. Po gostima na gradskoj plaži vidi se da nikome ne nedostaje."


Kako je nastala ta sinergija od pred do posezone da su se ostvarili takvi turistički rezultati? Dali odgovor leži u tome da postoji suradnja između privatnog i javnog sektora, i zajednički rad svih nosioca razvoja na pripremi turističke sezone. Da li je to sustavni rad, za kojeg običan puk možda ni nezna da djeluje. Koji su to sve čimbenici doprinjeli da se ostvare takvi turistički rezultati.



Vjerujem da svatko dobronamjeran tko prati turizam kao najvažniju gospodarsku granu u Hrvata, gode ovakvi turistički rezultati. Međutim, govori se o broju gostiju i noćenja, a nitko ne iznosi podatke koliko se uprihodovalo od takvih turističkih rezultata. Tu ne mislim samo na one koji su iznajmljivali sobe i apartmane, nego na cjelokupan servis u turizmu.


Ministar turizma Gari Cappelli je u najavi ove turističke sezone izjavio da očekuje da će Hrvatska ove godine doseći brojku od 100 milijuna noćenja i porast prihoda u turizmu za oko 700 do 800 milijuna eura.

To su impozantne brojke u koje se svrstao i Grad Pag. Produljenje otočne turističke sezone moglo bi se ostvariti na više osmišljenih načina, u tome se mora vidjeti važna uloga lokalne zajednice koja mora kreirati bolju ponudu čime bi se privuklo što veći broj gostiju. Turistička zajednica grada mora biti kičma cijelog projekta.

Turistička sezona ovime u Gradu Pagu ne bi trebala biti okončana. Već sada trebaju krenuti pripreme za sljedeću turističku sezonu za još bolje rezultate u sveukupnoj turističkoj ponudi.



Post je objavljen 19.10.2017. u 16:42 sati.