Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/apartmaniistra

Marketing

Dogus grupa u Dubrovniku predstavila hotelski luksuzni brend Mytha Anthology

Direktorica Ville Dubrovnik i regionalna menadžerica Mytha brenda Mirna Lončar Stražičić naglasila je sve veću važnost gastro ponude u hotelima visoke kategorije, što utječe i na konačnu cijenu boravka, ali i prihode kompanije i hotela.
Turska Dogus grupa predstavila je u Dubrovniku svoj novi brend luksuznih hotela Mytha Anthology s gastro brendom Il Riccio, kojim je obuhvaćen i njihov hotel Villa Dubrovnik, a u planu su još neke restoranske lokacije u Hrvatskoj,
moguće u Zagrebu, Splitu, Zadru i drugdje.
"Trenutno u brendu Mytha imamo sedam hotela u Europi, od kojih je jedan Villa Dubrovnik, a dva još planiramo u Dubaiju i prvi Dogusov hotel u SAD-u, u Miamiju iduće godine. Time se Dogus grupa pozicionira u tržišnom segmentu visokog luksuza u kojemu je, osim visoke razine usluge i kvalitete, iznimno važna vrhunska gastronomija i vrhunsko osoblje",
rekao je direktor Mytha Hotel Anthology Ermanno Zanini nekretnine Rijekajeka

Post je objavljen 25.09.2017. u 15:30 sati.