Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/toco1980foto

Marketing

Deponije loših fotografija

Danas se na društvene mreže poput Facebooka ili Instagrama, te njima sličnih, svakodnevno uploada na stotne tisuća fotografija. Ni foto-blogovi nisu po tom pitanju ništa bolji.

Štoviše, velik broj korisnika Facebooka, Instagrana, i sličnih društvenih mreža te (foto) blogova imaju na stotine ili tisuće fotografija. Sve te njihove fotografije je jednom možda netko čak i pogledao, eventualno stisnuo "lajk" ili prokomentirao uglavnom reda radi. No nakon toga, vrlo vjerojatno da ih više nitko ne doživljava.

Naime, svaka fotografija koja je jednom uploadana na internet, u nekom kratkom periodu vremena nakon objave, biti će pogledana od strane "prijatelja" i/ili "pratitelja", i dobiti će neki broj "lajkova" ili komentara. Međutim, ta faza "gledanja, lajkanja i komentiranja" traje možda sat, dva ili najviše koji dan. Nakon toga, gotovo nitko na tu fotografiju više neće obraćati pažnju, a kamoli je opet gledati, "lajkati" i komentirati...

Dodatni problem je upravo taj što na društvenim mrežama i blogovima uglavnom dominira kvantiteta (umjesto kvalitete), tako da se nikome neće dati naknadno trošiti vrijeme na traženje jedne kvalitetne fotografije između stotina ili tisuća (ispod)prosječnih na nečijem profilu ili blogu... Vrlo su rijetki oni koji, ako već idu nešto stavljati na svoje profile, onda stavljaju samo ono što smatraju da je najbolje i to u vrlo malim količinama (a ne da istovare na svoj profil npr. sve slike koje su snimili na godišnjem odmoru, bez ikakve selekcije).

Jedina iznimka su tzv. "viralne fotografije" koje se, nakon objave, počnu brzo širiti društvenim mrežama i internetom, poput kakvog "virusa". No sve ostale fotografije, koje nitko ne gleda, praktički samo zauzimaju mjesto na serverima, kao što fizički predmeti zauzimaju mjesto na deponijama smeća ili nepotrebnih stvari....

Post je objavljen 22.09.2017. u 00:00 sati.