Potaknuta postom blogerice Lavice i o ponašanju Zetovaca koje na sreću susrećem svakodnevno kao i mnoge i moram odmah naglasiti da su vozači najmanje krivi za kaos koji se događa u njihovoj firmi oni samo rade po nalogu nadređenih. Poteškoća ima jer oni koji su zaduženi da sve organiziraju kako spada nemaju volje ni znanje ništa organizirati.
Imamo divne klimatizirane tramvaje koji kod svakih vratiju imaju prostora ali prostor od vrata do vrata je uzak, stolice su totalno neudobne i onda se svi putnici nabiju na prva vrata tako da ne možeš ni ući ni izaći kada trebaš, a onaj tko vozi mora paziti na sve putnike i ponekada zatvaraju vrata a da svi nisu ni ušli jer oni imaju vrijeme polaska i dolaska na posljednju/prvu stanicu.
Zet za osobe s invaliditetom je isto zamršen ali kada ugovoriš razgovor s pročelnikom za Zet tada se stvari odjednom naglo okrenu jer oni mjerodavni dobe po prstima i svaki nezadovoljni putnik bi tako trebao postupiti i tada bi ono što uništava organiziranost Zet-a bilo ažurnije i kvalitetnije.
Treba se obratiti pismeno ili usmeno pročelniku tada stvari krenu na bolje.
Post je objavljen 17.08.2017. u 08:54 sati.