Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nachtfresser

Marketing

Kebab marketing



Kebab je u Berlinu definitivno postao fast food hrana broj jedan, a eto, nakon toliko godina smo odlučiti stati u red za onaj kojeg tvrde da je definitivno najbolji, ne samo ovdje, onaj Mustafin na Mehringdammu. Čeka se između pola sata i sat vremena i to je kao neki ritual, redovi uglavnom turista su ogromni. Naša mišljenja su podijeljena, drugarici je odličan, Matija i ja smo najblaže rečeno razočarani i vodili smo međusobno popriličnu polemiku o dobroj hrani, koja je naravno završila onim da se o okusima ne raspravlja, mada ni drugarica ne bi ponovila čekanje u tom redu. Meni se svidila jedino, mlada muška ekipa koja tamo radi, izuzetno spretna u komunikaciji, ja sam npr. rekao kod narudžbe, sa svim osim ljutog, jer naravno sve dijelim sa svojim prijateljem Jinom, kad mi je dodavao hranu, prodavač je ozbiljno rekao, evo samo za Vas ekstra ljuto, ja sam odmah reagirao, a ne, a on je prasnuo u smijeh i pokazao mi palac gore kak sam naletio na foru.
Zastrašujuće je kako nam marketing, a Mustafin je izuzetno uspješan, web stranica mu je valjda mustafas.de, znači strašno je koliko nam reklama utiče na stavove i percepciju, podsjetilo me kak kod nas zadnjih godinu dana raste "cijena" banjalučkom ćevapu, a pada npr. nikšičkom, ili kod onih koji se bave politikom, pravaškom velebitskom pivu.
Kao doživljaj, turističku atrakciju čekanja u redu za Mustafin kebab, valjda treba jednom proživjeti.

Post je objavljen 25.07.2017. u 07:47 sati.