Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mcind

Lagano po Krku

Od planinarenja po Velebitu je već dosta prošlo i trebalo je nekud krenuti, ali nisam htio ništa pretjerano po ovim vrućinama. Na Velebitu me malo uhvatilo sunce po licu i podlakticama jer se na planinskom zraku i vjetru ne osjeti sunčeva energija i sad sam u vožnji stavio duge rukave a poslije na plaži i šetnjama sam se zaštitio od sunca dječjom kremom f 30.

Koji bicikl odabrati?

Na otoku Krku ima puno smilja i drugih mirisnih biljaka.

Na plaži Meline sa ljekovitim blatom. (Volim ovdje doći, ali okupao sam se drugdje gdje je more malo dublje i ima hladovine).

Kavica kod ove barke sa cvijećem.

Posjet ostacima crkve sv. Petra koja se nalazi kraj mora u istoimenoj uvali, a od ceste do nje vodi staza malo duža od 100 m.

Dok sam odmarao u hladu na bočicu mi je sletio ovaj leptir, mislim bjelopjegavi ovnić, zatim mi je došao na prst i rame i poslije odletio potražiti neki cvijet.

Sa leptirima se volim družiti, a puno leptira u nekom kraju je pokazatelj zdravog okoliša i eko sustava, ali ovdje je bilo i dosta drugih, ponekad ne baš za ljude ugodnih kukaca, a to su obično ose, mravci i komarci.

No pasaran! kao da mi je rekla ova krava jer se nije micala, dok se ova druga sa teletom povukla lijevo uz pojilo. Ja sam ionako krenuo desno dolje stazicom prema moru.

Fotke za povećati: karta sa biciklističkim i pješačkim stazama na ovom dijelu otoka i plaža Meline sa pogledom na Vinodolske "Alpe".

Prije puta sam si napravio maneštricu sa heljdom (krumpir, tikvica, celer...) ali nisam mogao sve pojesti i dio sam ponio u posudici za poslije i baš mi je pasalo nakon vožnje, puno bolje nego kao inače sardine ili sir, a usput sam nabavio i par pomidora koje sam oprao u moru. Naravno, voda koju sam ponio sa sobom nije mi bila dovoljna i morao sam kupiti u TC-u kod Omišlja, kao i izotonični napitak.

Obzirom na prognozu sa pljuskovima i grmljavinom poslije 16 h požurio sam se nazad, makar bih se inače radije vraćao nakon zalaza sunca, ali ipak nisam uspio pobjeći i pljusak me uhvatio na početku Kostrene, gdje sam se sa još jednim biciklistom sklonio ispod jednog malog nadvožnjaka. Srećom, robu u ruksaku držim u PVC vrećici i imam pelerinu, ali nisam je mogao staviti dok nisam stao. A dobro, tenisice su mi se bar oprale nakon vožnje i trčkaranja po prašnjavim stazama.

Post je objavljen 28.06.2017. u 16:27 sati.