Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/goto

Marketing

Temeljni problem(i) Agrokora

i ne samo Agrokora



Prisilna naplata (putem poreza) za robe koje nisu potrošene


Agrokor je nastao kao zamišljena (socijalistička) korporacija koja će zadržati/osvojiti (nekad socijalističko) tržište (socijalističkim) proizvodima.
Jedini nedostatak Agrokora je to što nema kupce. Kupce nema jer nema kvalitetne robe.
Trgovati trgovačkim otpadom (škartom) pokazalo se neunosnim (mada postoje primjeri poslovnih poduhvata na kojima su stvorena (zarađena) bogatstva upravo na takvim robama).
Jamnica (i Jana) su se pokazali (procjenjujem) nedostatnim potencijalom za osvajanje tržišta mineralnih voda (naročito nakon uključenja Sarajevskog kiseljaka ...).
Ledo je prebacivanjem proizvodnje u Srbiju izgubio i ono malo trgovačkog potencijala (i šarma).
Tisak je u eri digitalizacije izgubio dio tržišnog potencijala ...
(Uni)Konzum je zastarjela (monopolna) varijanta trgovanja (uvaljivanja trgovačkog otpada).

Strategija Agrokora nastupati na tržištu s nekvalitetnim robama, lošim uslugama i agresivnim reklamama koje na tržištu nepotpunog monopola potiče druge privredne subjekte na aktivnije uključivanje na tržištu strategija je vlastitog uništenja.
Nije mi jasno zašto se velika kompanija koja je proizvela velike zablude (koje se ne daju otkloniti) umjetno spašava (u ime očuvanja radnih mjesta koja su proizvela nekvalitetne robe i nekvalitetan nastup na tržištu).
Agrokor se ne može promjeniti. Spašavanje gubitaša održava stanje stvaranja novih gubitaka. Ali država (orjunaška svita na vlasti) žudi skupljati novce za spas tvrtke koja nije sposobna opstati, jer manipulacijom državnim novcem stvara (prividni) višak novca (za svoje osobne i političke potrebe).
Socijal-utopisti (najgora vrsta neradnika) stalnim manipuliranjem novcem stvaraju novčane mase od kojih određene postotke skreće u vlastitom interesu.

Ako su Belje dali za kunu Agrokoru, neka Agrokor daju za dvadeset kuna ... više ne vrijedi.
Onome tko će umjesto kreditnih zaduženja, stvarati novčani višak kojim će sanirati Agrokorova dugovanja.
(Agrokor traži gazdu koji će vraćati, a ne dizati kredite.)
Temelj poslovanja nije želja za proizvodnjom i radnim mjestima, već postojanje tržišta (kupaca) i roba koje tržište troši.
(Socijalistička navika održavanja netržišnih subjekata prisilnim naplaćivanjem roba bez potrošnje tih roba (poreznim opterećenjem) ubrzano Hrvatsku vodi (postsocijalističko-socijalističkom) slomu.)
Agrokor nema ni tržišta ni roba za pozitivno poslovanje. Zbog toga je propao.

(Spašavati radnike znači upropaštavati kupce i/ili porezne obveznike.)





Post je objavljen 05.04.2017. u 01:19 sati.